Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
15 сентября 2023
Категория:
Вакансия
Արքթիքս Սոլյուշն ՍՊԸ
Тип работы:
В офисе
Основные обязанности
- Տալ հաճախորդներին ծառայությունների հետ կապված ցուցումներ, տրամադրել դրույթների և պայմանների վերաբերյալ տեղեկատվություն,
- Ժամանակին և պատշաճ կերպով պատասխանել հաճախորդների հարցումներին,
- Ուշադիր և վճռական կերպով լուծումներ տալ հաճախորդների բողոքներին,
- Մատուցել հաճախորդների բացառիկ սպասարկում՝ ապահովելու հաճախորդների ներգրավումը, պահպանումը և բավարարվածությունը,
- Ստանալ և տարածել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը գործընկերների միջև աշխատանքային ցիկլի ընթացքում,
- Հայտնել կայքերում առկա խնդիրների և անսարքությունների մասին համապատասխան բաժիններին,Տեղեկացնել հաճախորդներին փոփոխությունների և թարմացումների մասին լայվչաթի միջոցով
- Սերտորեն համագործակցեք CRM-ի և Ռիսկերի կառավարման թիմերի հետ՝ լավագույն ծառայություն մատուցելու համար,
- Աջակցել գործընկերների վերապատրաստմանը առօրյա աշխատանքի մեջ։
Требуемая квалификация
- Topik 4+ կորեերենի իմացություն,
- Անգլերենի իմացություն՝ միջին մակարդակ,
- Ժամանակի կառավարման ունակություն,
- Հաղորդակցվելու ունակություն,
- Բանակցելու ունակություն,
- Հաճախորդների հետ շփվելու ունակություն,
- Ծառայություն մատուցելու կարողություն։
Дополнительная информация
5 աշխատանքային օր, 2 ազատ օր (հերթափոխային)