Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
31 марта 2023
Категория:
Вакансия
«Երեմյան Փրոջեքթս» ընկերություն
Тип работы:
В офисе
Рабочие дни:
Пн.
Пт.
Основные обязанности
- Ընդունել ընկերության բոլոր ստորաբաժանումների գնման հայտերը,
- համակարգել ստացված հայտերը, անհրաժեշտության դեպքում հստակեցնել պատվիրատու ստորաբաժանման հետ,
- մշակել պատվերները և բաշխել՝ ըստ մատակարար կազմակերպությունների,
- հետևել գնումների առաքման ընթացքին, մինչև պատվիրատու ստորաբաժանմանը հանձնելը,
- համեմատել պատվերը և տվյալ ստորաբաժանում կատարված մուտքերը, իրականացնել գնային մոնիթորինգ նախորդ մուտքերի հետ,
- կազմել վճարման հանձնարագրերը համաձայն պահանջագրի և հաշիվ-ապրանքագրի, փոխանցել վճարման,
- պատասխանատու լինել պատվերների համակարգման, գնումների և վճարումների գործընթացի ամբողջականության համար:
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն,
- ՀԾ-ի իմացություն,
- MS Office, Excel, E-invoicing իմացություն,
- աշխատանքային փորձ հարակից ոլորտում,
- ճշտապահություն և ազնվություն,
- խնդիրների արագ և արդյունավետ լուծման կարողություններ,
- գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելու ունակություն: