Ընդունելության քննությունն անցկացվում է բանավոր՝ ըստ ընդունելության քննության համար նախատեսված հարցաշարի:
ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐ
1․ Սերվիս հասկացության իմաստները
2. Ծառայություն. կազմը և կառուցվածքը
3. Սերվիսի տեսական հայեցակարգը
4. Շրջակա միջավայր և կարիքներ
5. Պահանջմունք, պահանջ և պահանջարկ հասկացությունները
7. Աշխատանք, ապրանք և ծառայություն հասկացությունները
8. Սերվիսային գործունեության էությունը
9. Իդեալական և իրական ծառայություններ
10. Ծառայությունների կենսաշղթան
11. Սերվիսային գործունեության դերը սոցիալ-մշակութային կյանքում
12. Ապրելակերպ, կենսամակարդակ և կյանքի որակ
13. Սերվիսային գործունեությունը որպես պահանջների բավարարման ձև
14. Սերվիսային համակարգի նպատակները և դրան ներկայացվող պահանջները
15. Պահանջների դասակարգումը
16. Շփման գոտի․ էությունը, ձևավորումը, փուլերը
19. Ծառայությունների իրականացման հիմնական կանոնները
20. Ստանդարտացումը սերվիսում
21. Լիցենզավորումը սերվիսում
22. Ծառայությունների որակ
23. Ծառայությունների որակը հաճախորդների տեսանկյունից
24. Որակի գնահատում
25. Ֆրանչայզինգը սերվիսում
26. Մերչընդայզինգը սերվիսում
27. Նորարարությունները սերվիսում
28. Բնակչության կենցաղային սպասարկման ծառայություններ
29. Միջնորդ կամ գործարար ծառայություններ
ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ
1. Аманжолова Д. А., Багдасарян В. Э., Горлов В. Н. и др, Введение в специальность: история сервиса: Учебное пособие, Москва, Альфа-М, ИНФРАМ, 2009, 384 с.
2. Салахутдинов Р. Г., Социально-культурное творчество как эффективное средство формирования культурной среды, 2004.
3. Кисилева Т. Г., Красильников Ю. Д., Основы социально-культурной деятельности: Учебное пособие, М.: Издательство МГУК, 2003.
4. Михайлова В. А., Инвестиционное проектирование объектов социально-культурной сферы, 2004.
5. Гулиев Н. А., Стандартация и сертификация услуг: Учебное пособие. М., 2011.
6. Удальцова М. В., Наумова Е. В., Сервисология. Человек и его птребности: Учебное пособие, М., 2011.
7. Аванесова Г․ А., Сервисная деятельность: Историческая и современная практика, предпринимательство, менеджмент. М., 2005, 318 с.
8. Романович Ж. А., Калачев С. Л. Сервисная деятельность., М., 2006, 284 с.
9. Карнаухова В. К., Краковская Т. А., Сервисная деятельность., М., Ростов-на-Дону, 2006, 256 с.
10. Лебедева А. Э, Сервисная деятельность, Томск, 2012, 294 с.
Հետադարձ կապի էլեկտրոնային հասցեներ՝
ԵՊՀ աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ՝ ashxarh@ysu.am
Կրթական ծրագրի ղեկավար՝ դոցենտ Տ. Սարգսյան՝ tigran.sargsyan@ysu.am