Тип:
Бакалавр
Профессия:
041201.01.6 - Ֆինանսներ
Специализация:
041201.01.6 - Ֆինանսներ
Присвоенная квалификация:
Տնտեսագիտության բակալավր
Учебный год программы:
2024/2025
Форма обучения:
Удаленно
Язык обучения:
Հայերեն
1. Критерии/требования для поступления на программу
Ծրագրի դիմորդը պետք է առնվազն ունենա ՀՀ եռաստիճան միջնակարգ ընդհանուր կամ դրան համարժեք այլ կրթություն: Ընդունելությունը կատարվում է «ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրված կրթական ծրագրի) կարգը հաստատելու և ՀՀ կառավարության 2011 թվականի ապրիլի 28-ի N 686-Ն որոշումն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» ՀՀ կառավարության 2012 թվականի ապրիլի 26-ի N 597-Ն որոշման համաձայն: Ծրագրի դիմորդները ընդունելության համար պետք է հանձնեն հետևյալ միասնական քննությունները՝
1. Մաթեմատիկա (գրավոր)։
2. Հայոց լեզու և գրականություն (գրավոր) կամ Օտար լեզու (գրավոր)։ Այլ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է առանց ընդունելության քննությունների: Այս դեպքում դիմորդը միանգամից ընդունվում է կրթական ծրագրի երկրորդ կուրս։
1. Մաթեմատիկա (գրավոր)։
2. Հայոց լեզու և գրականություն (գրավոր) կամ Օտար լեզու (գրավոր)։ Այլ մասնագիտությամբ բակալավրի կամ համարժեք որակավորում ունեցող դիմորդների ընդունելությունը կատարվում է առանց ընդունելության քննությունների: Այս դեպքում դիմորդը միանգամից ընդունվում է կրթական ծրագրի երկրորդ կուրս։
2. Цели (назначение)
Պատրաստել մասնագետներ, որոնք ունակ կլինեն վերլուծել և գնահատել ֆինանսական շուկայում տեղի ունեցող մի շարք գործընթացներ և զարգացումներ, իսկ հիմնախնդիրներին՝ արդյունավետ լուծում առաջարկել։
Բանկային համակարգի, ոչ բանկ ֆինանսական կազմակերպությունների, տնտեսության տարբեր ոլորտներում տնտեսական գործունեություն իրականացնող կազմակերպությունների, ինչպես նաև պետական կառավարման համակարգերի տարբեր օղակների համար պատրաստել բարձր որակավորում ունեցող մասնագետներ:
Բանկային համակարգի, ոչ բանկ ֆինանսական կազմակերպությունների, տնտեսության տարբեր ոլորտներում տնտեսական գործունեություն իրականացնող կազմակերպությունների, ինչպես նաև պետական կառավարման համակարգերի տարբեր օղակների համար պատրաստել բարձր որակավորում ունեցող մասնագետներ:
3. Образовательные результаты программы
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- Ներկայացնել ֆինանսների կառավարման ժամանակակից մոտեցումները և մեթոդները:
- Բացատրել վիճակագրական տվյալների կազմման և գրանցման ձևերը։
- Ներկայացնել բանկային գործունեության հիմնարար սկզբունքները: Ներկայացնել բանկային գործունեության հիմնարար սկզբունքները: Ներկայացնել բանկային գործունեության հիմնարար սկզբունքները:
- Ներկայացնել ֆինանսական հաշվառման էությունը և հաշվետվությունների պատրաստման և ստուգման ձևերը:
- Մեկնաբանել ոչ բանկային ֆինանսական ոլորտին բնորոշ առանձնահատկությունները:
- Ներկայացնել մաքսային գործունեության և վարչարարության հիմնարար սկզբունքները: Ներկայացնել մաքսային գործունեության և վարչարարության հիմնարար սկզբունքները:
- Բացատրել տնտեսագիտական տարբեր խնդիրների և երևույթների ձևավորման, կառավարման մոտեցումները:
- Մեկնաբանել միկրո և մակրոտնտեսագիտության հիմնական հասկացությունները գլոբալ և լոկալ շուկաների հիմնախնդիրները:
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- Դասակարգել ռիսկերը և կայացնել ֆինանսական որոշումներ:
- Պատրաստել համապատասխան որոշումների կայացման համար անհրաժեշտ նյութեր:
- Գնահատել կազմակերպության ֆինանսների կառավարման արդյունավետությունը:
- Կիրառել տնտեսության ֆինանսական հատվածի կառավարման և գնահատման մեթոդները:
- Գնահատել ընտրված տնտեսական քաղաքականությունները:
- Մշակել և գործնականում իրականացնել բանկային հատվածի վարկային և ակտիվային այլ գործառույթներ:
- Կատարել գործարարության համար անհրաժեշտ տեխնիկատնտեսական հաշվարկներ:
- Պատրաստել և ներկայացնել տարատեսակ հաշվետվություններ։
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- Օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետային ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ և հաշվետվություններ:
- Որոշակի փաստարկների հիմնավորման և եզրահանգումների նպատակով տարբերակել, վերլուծել և մեկնաբանել մասնագիտական տարբեր աղբյուրներից հայթայթված տեղեկատվությունը:
- Ցուցաբերել մասնագիտական հանրության հետ օտար լեզվով բանավոր և գրավոր հաղորդակցվելու կարողություն:
- Պատրաստել զեկուցումներ, ներկայացնել հետազոտությունների արդյունքները, վարել գիտական բանավեճեր:
4. Способ оценки
Գնահատումը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
5. Возможности будущей карьеры выпускников
«Ֆինանսներ» ծրագիրն ապահովում է համապատասխան ակադեմիական բազա և պատրաստում է մասնագետների, ովքեր մտադիր են իրենց ապագա կարիերան կառուցել բիզնեսի, բանկային հատվածի, կազմակերպությունների ֆինանսական կառավարման և հանրային կառավարման ոլորտներում:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել տնտեսության տարբեր ոլորտների կազմակերպություններում, առևտրային բանկերում, խորհրդատվական ընկերություններում, պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմիններում`զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
1. Խորհրդատվական ընկերություններ՝ ֆինանսական խորհրդատու,
2. Կազմակերպություններ՝ տնտեսագետ, հաշվապահ, ֆինանսիստ,
3. Առևտրային բանկեր, վարկային կազմակերպություններ՝ վարկային մասնագետ, ռիսկերի կառավարման մասնագետ, հաշվապահ, ակտիվների և պասիվների կառավարման մասնագետ,
4. Պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմիններ՝ տնտեսագետ,
5. ֆինանսիստ, հաշվապահ, տնտեսական քաղաքականության ծրագրերի մշակման խմբի անդամ, տնտեսական նախագծերի մշակման, դրանց արդյունավետության գնահատման և իրականացման վերահսկողության գծով մասնագետ:
Հնարավոր աշխատավայրերն են՝ ՀՀ նախարարությունները, կենտրոնական բանկը, բուհերը, առևտրային բանկերը, ապահովագրական կազմակերպությունները, մասնավոր կազմակերպությունները:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատանքի անցնել տնտեսության տարբեր ոլորտների կազմակերպություններում, առևտրային բանկերում, խորհրդատվական ընկերություններում, պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմիններում`զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները.
1. Խորհրդատվական ընկերություններ՝ ֆինանսական խորհրդատու,
2. Կազմակերպություններ՝ տնտեսագետ, հաշվապահ, ֆինանսիստ,
3. Առևտրային բանկեր, վարկային կազմակերպություններ՝ վարկային մասնագետ, ռիսկերի կառավարման մասնագետ, հաշվապահ, ակտիվների և պասիվների կառավարման մասնագետ,
4. Պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմիններ՝ տնտեսագետ,
5. ֆինանսիստ, հաշվապահ, տնտեսական քաղաքականության ծրագրերի մշակման խմբի անդամ, տնտեսական նախագծերի մշակման, դրանց արդյունավետության գնահատման և իրականացման վերահսկողության գծով մասնագետ:
Հնարավոր աշխատավայրերն են՝ ՀՀ նախարարությունները, կենտրոնական բանկը, բուհերը, առևտրային բանկերը, ապահովագրական կազմակերպությունները, մասնավոր կազմակերպությունները:
6. Ресурсы и формы для поддержки обучения
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
1. ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լսարաններ,
2. առցանց դասախոսություններ,
3. էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
1. ժամանակակից սարքավորումներով և ծրագրային միջոցներով ապահովված լսարաններ,
2. առցանց դասախոսություններ,
3. էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
7. Образовательные стандарты или ориентиры программы, используемые для разработки программы
ՀՀ կրթական որակավորումների ազգային շրջանակ, 7 հուլիսի 2016 թվականի N 714-Ն ՀՀ որոշում։
The framework of qualifications for the European Higher Education Area, 2010.
The framework of qualifications for the European Higher Education Area, 2010.
8. Требования к академическому персоналу
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն,
· ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· սոցիոլոգիական և մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MSWord, MS Excel, MS PowerPointփաթեթի ազատ տիրապետում) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2.Մասնագիտական կարողություններ
· տվյալ դասընթացի նկարագրիչում ներկայացված գիտելիքների և հմտությունների՝ ուսանողներին փոխանցելու կարողություն,
· մասնագիտական հետազոտություննե րիրականացնելու կարողություն,
· տնտեսական ռազմավարություններ մշակելու և ներկայացնելու, նախագծեր պլանավորելու և իրականացնելու կարողություն,
· մասնագիտական առավել հայտնի համակարգչային փաթեթներով աշխատելու կարողություն,
· տարատեսակ հաշվետվությունից օգտվելու և դրանց հիման վրա մասնագիտական վերլուծություն կատարելու կարողություն,
· մասնագիտական ոլորտին առնչվող հարցերի վերաբերյալ բանավոր և գրավոր կարծիք ներկայացնելու կարողություն,
· մասնագիտական ոլորտի հիմնահարցերի, դրանց կառավարման, կազմակերպման և ֆինանսավորման հետ կապված հարցերը ներկայացնելու կարողություն։
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում կամ տվյալ մասնագիտությամբ երկարատև մասնագիտական աշխատանքային փորձ,
· վերջին 5 տարում մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ(բացառությամբ որպես պրակտիկա ասպիրանտների դասավանդման),
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների(բացառությամբ որպես պրակտիկա ասպիրանտների դասավանդման):
Այլ պահանջներ
· դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 1/3-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3,5 (գործող դասախոսների համար)։
Դասավանդման/մանկավարժական
· դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
· դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն,
· ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
· տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
· սոցիոլոգիական և մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման հմտություն,
· հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
· լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
· հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
· առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի B1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MSWord, MS Excel, MS PowerPointփաթեթի ազատ տիրապետում) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
· հասարակական հարաբերությունները կարգավորող մասնագիտական էթիկայի և իրավական նորմերի իմացություն,
· անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
· ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2.Մասնագիտական կարողություններ
· տվյալ դասընթացի նկարագրիչում ներկայացված գիտելիքների և հմտությունների՝ ուսանողներին փոխանցելու կարողություն,
· մասնագիտական հետազոտություննե րիրականացնելու կարողություն,
· տնտեսական ռազմավարություններ մշակելու և ներկայացնելու, նախագծեր պլանավորելու և իրականացնելու կարողություն,
· մասնագիտական առավել հայտնի համակարգչային փաթեթներով աշխատելու կարողություն,
· տարատեսակ հաշվետվությունից օգտվելու և դրանց հիման վրա մասնագիտական վերլուծություն կատարելու կարողություն,
· մասնագիտական ոլորտին առնչվող հարցերի վերաբերյալ բանավոր և գրավոր կարծիք ներկայացնելու կարողություն,
· մասնագիտական ոլորտի հիմնահարցերի, դրանց կառավարման, կազմակերպման և ֆինանսավորման հետ կապված հարցերը ներկայացնելու կարողություն։
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում կամ տվյալ մասնագիտությամբ երկարատև մասնագիտական աշխատանքային փորձ,
· վերջին 5 տարում մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ(բացառությամբ որպես պրակտիկա ասպիրանտների դասավանդման),
· վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների(բացառությամբ որպես պրակտիկա ասպիրանտների դասավանդման):
Այլ պահանջներ
· դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 1/3-ի առցանց նյութերի առկայություն,
ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 3,5 (գործող դասախոսների համար)։