Ставка:
Полная занятость
Крайний срок:
31 марта 2023
Категория:
Вакансия
«Կոնսէլ» ՍՊԸ
Тип работы:
В офисе
Рабочие дни:
Пн.
Пт.
Основные обязанности
- Կատարել գրասենյակային ադմինիստրատիվ աշխատանքներ (պատասխանել հեռախոսազանգերին և նամակներին, վարել փաստաթղթաշրջանառությունը, կատարել տարաբնույթ թարգմանություններ),
- կազմակերպել հանդիպումներ, ժողովներ,
- կազմակերպել հյուրերի պատշաճ ընդունելություն,
- անմիջական ղեկավարի հանձնարարությամբ կատարել այլ գործառույթներ:
Требуемая квалификация
- Բարձրագույն կրթություն (ցանկալի է լեզվաբանության կամ մարքեթինգի ոլորտում),
- աշխատանքային փորձ տվյալ կամ հարակից ոլորտում (առնվազն 1 տարի),
- անգլերենի և իսպաներենի գերազանց իմացություն,
- համակարգչային գերազանց հմտություններ (MS Word, Excel, Outlook):