Тип:
Магистр
Профессия:
054201.02.7 - Աշխարհագրություն
Специализация:
054201.02.7 - Քարտեզագրություն և կադաստրային գործ
Присвоенная квалификация:
Աշխարհագրության մագիստրոս
Учебный год программы:
2023/2024
Форма обучения:
Полная занятость
Язык обучения:
Հայերեն
Общеобразовательный модуль
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
1705 | Ռուսերեն-2 | 3 |
2-ին կիսամյակ՝ գարնանային
2 ժամ/շաբ.
2 ժամ գործ.
Обязательный
1705/Մ01
1. Цель курса
ընդհանուր ռուսերենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական ռուսերեն հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, · մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 2. Результаты обучения по программе
ա) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
1. բացատրել անգլերենի քերականության հիմունքները և ճիշտ կիրառել քերականական կառույցները, 2. ներկայացնլ մասնագիտական բառային ֆոնդի հիմնական հասկացությունները, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 3. կիրառել գրավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, 4. հաղորդակցվել ընդհանուր և մասնագիտական թեմաներով՝ կիրառելով բանավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, 3. Описание
ընդհանուր ռուսերենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական ռուսերեն հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, · մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· անհատական և խմբային աշխատանք, · անհատական և խմբային հաղորդակցական առաջադրանք, · ինքնուրույն աշխատանք։ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Մասնագիտական լեզվի բառապաշարարի առանձնահատկություններ, ռուերենով մասնագիտական գրավոր և բանավոր տեքստերի տեսակների վերլուծություն, դասախոսության ընթացքում նյութի կարևոր առանցքային կետերի գրառում, տարբեր աղբյուրներից մասնագիտական տեղեկատվության առանձին մասերի համադրում և շարադրում, գրավոր տեքստերի վերաձևակերպում մասնագիտական բառապաշարի օգտագործմամբ: Ռուսերենի քերականական կառույցների կիրառում մասնագիտական տեքստերում։ Մասնագիտական բառապաշարի օգտագործում։Մասնագիտության ոլորտում գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում:
|
||
1705 | Ռուսերեն-1 | 3 |
1-ին կիսամյակ՝ աշնանային
2 ժամ/շաբ.
2 ժամ գործ.
Обязательный
1602/Մ01
1. Цель курса
ընդհանուր ռուսերենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 2. Результаты обучения по программе
ա) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
1. բացատրել ռուսերեն քերականության հիմունքները և ճիշտ կիրառել քերականական կառույցները, 2. ներկայացնլ մասնագիտական բառային ֆոնդի հիմնական հասկացությունները, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 3. կիրառել գրավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, հաղորդակցվել ընդհանուր և մասնագիտական թեմաներով՝ կիրառելով բանավոր խոսքի հիմնական հմտությունները 3. Описание
ընդհանուր ռուսերենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· անհատական և խմբային աշխատանք, · անհատական և խմբային հաղորդակցական առաջադրանք, · ինքնուրույն աշխատանք։ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Մասնագիտական լեզվի բառապաշարարի առանձնահատկություններ, ռուսերենով մասնագիտական գրավոր և բանավոր տեքստերի տեսակների վերլուծություն, դասախոսության ընթացքում նյութի կարևոր առանցքային կետերի գրառում, տարբեր աղբյուրներից մասնագիտական տեղեկատվության առանձին մասերի համադրում և շարադրում, գրավոր տեքստերի վերաձևակերպում մասնագիտական բառապաշարի օգտագործմամբ: Ռուսերենի քերականական կառույցների կիրառում մասնագիտական տեքստերում։Մասնագիտական բառապաշարի օգտագործում։Մասնագիտության ոլորտում գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում:
|
||
0903 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1-ին աշնանային
2 ժամ/շաբ.
Դաս.-1, գործ.-1
Обязательный
0903/Մ02
1. Цель курса
· Ուսանողներին ծանոթացնել կադաստրային աշխատանքների կազմակերպման մեթոդներին և տեխնոլոգիաներին
· Տարաբնույթ կադաստրային աշխատանքների իրականացման առանձնահատկություններին 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ներկայացնելու կադաստրային աշխատանքների կազմակերպման մեթոդները 2. Նկարագրելու կադաստրային աշխատանքների փուլերը 3. Մեկնաբանելու կադաստրային աշխատանքների գործընթացները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. Կիրառելու անհրաժեշտ տվյալների հավաքագրման, մշակման և դասակարգման ժամանանակից տեխնոլոգիաներ 5. Ծավալելու մասնագիտական գործունեություն ինչպես մասնավոր կառույցներում, այնպես էլ պետական կառավարման և տեղական ինքնակառավարման մարմիններում 6. Մշակելու և իրակացնելու կադաստրային աշխատանքներ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. Գնահատելու և արդյունավետ օգտագործելու առկա ռեսուրսները 8. Օգտվելու տարբեր աղբյուրներից և միջոցներից` կադաստրային տվյալներ ստանալու համար 3. Описание
· Ուսանողներին ծանոթացնել կադաստրային աշխատանքների կազմակերպման մեթոդներին և տեխնոլոգիաներին
· Տարաբնույթ կադաստրային աշխատանքների իրականացման առանձնահատկություններին 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսություն
2. Գործնական պարապունքներ 5. Методы и критерии оценки
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով:
Ընթացիկ ստուգում 6 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ 6: Միավորների քայլը 0,5 է: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Կադաստրային աշխատանքների տեսակները
2. Կադաստրային աշխատանքների կազմակերպումը 3. Կադսատրային աշխատանքների պլանավորումը 4. Կադաստրային աշխատանքների հաշվառումը և հաշվետվությունների կազմումը |
||
1602 | Անգլերեն - 2 | 3 |
2-ին կիսամյակ՝ գարնանային
2 ժամ/շաբ.
2 ժամ գործ.
Обязательный
1602/Մ0
1. Цель курса
ընդհանուր անգլերենի (General English) հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական անգլերենի (Professional English) հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, · մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 2. Результаты обучения по программе
) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն. 1. բացատրել անգլերենի քերականության հիմունքները և ճիշտ կիրառել քերականական կառույցները, 2. ներկայացնլ մասնագիտական բառային ֆոնդի հիմնական հասկացությունները, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 3. կիրառել գրավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, 4. հաղորդակցվել ընդհանուր և մասնագիտական թեմաներով՝ կիրառելով բանավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, գ) ընդհանրական /փոխանցելի/ կարողությունները (եթե այդպիսիք կան). 5. օգտվել մասնագիտությանն առնչվող տեղեկատվական աղբյուրներից: 3. Описание
ընդհանուր անգլերենի (General English) հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական անգլերենի (Professional English) հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, · մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· անհատական և խմբային աշխատանք, · անհատական և խմբային հաղորդակցական առաջադրանք, · ինքնուրույն աշխատանք։ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Մասնագիտական լեզվի բառապաշարարի առանձնահատկություններ, անգլերենով մասնագիտական գրավոր և բանավոր տեքստերի տեսակների վերլուծություն, դասախոսության ընթացքում նյութի կարևոր առանցքային կետերի գրառում, տարբեր աղբյուրներից մասնագիտական տեղեկատվության առանձին մասերի համադրում և շարադրում, գրավոր տեքստերի վերաձևակերպում մասնագիտական բառապաշարի օգտագործմամբ: Անգլերենի քերականական կառույցների կիրառում մասնագիտական տեքստերում։ Մասնագիտական բառապաշարի օգտագործում։ Մասնագիտության ոլորտում գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում
|
||
1608 | Ֆրանսերեն - 2 | 3 |
2-ին կիսամյակ՝ գարնանային
2 ժամ/ շաբ.
2 ժամ գործ.
Обязательный
1608/Մ01
1. Цель курса
Ընդհանուր ֆրանսերենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական ֆրանսերենի հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն 2. Результаты обучения по программе
ա) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
1. բացատրել ֆրանսերեն քերականության հիմունքները և ճիշտ կիրառել քերականական կառույցները, 2. ներկայացնլ մասնագիտական բառային ֆոնդի հիմնական հասկացությունները, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 3. կիրառել գրավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, 4. հաղորդակցվել ընդհանուր և մասնագիտական թեմաներով՝ կիրառելով բանավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, գ) ընդհանրական /փոխանցելի/ կարողությունները (եթե այդպիսիք կան). 5. օգտվել մասնագիտությանն առնչվող տեղեկատվական աղբյուրներից: 3. Описание
Ընդհանուր ֆրանսերենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական ֆրանսերենի հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն 4. Стили и методы преподавания и обучения
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· անհատական և խմբային աշխատանք, · անհատական և խմբային հաղորդակցական առաջադրանք, · ինքնուրույն աշխատանք։ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Մասնագիտական լեզվի բառապաշարարի առանձնահատկություններ, ֆրանսերենով մասնագիտական գրավոր և բանավոր տեքստերի տեսակների վերլուծություն, դասախոսության ընթացքում նյութի կարևոր առանցքային կետերի գրառում, տարբեր աղբյուրներից մասնագիտական տեղեկատվության առանձին մասերի համադրում և շարադրում, գրավոր տեքստերի վերաձևակերպում մասնագիտական բառապաշարի օգտագործմամբ: Ֆրանսերենի քերականական կառույցների կիրառում մասնագիտական տեքստերում։ Մասնագիտական բառապաշարի օգտագործում։ Մասնագիտության ոլորտում գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում
|
||
1604 | Գերմաներեն - 2 | 3 |
2-ին կիսամյակ՝ գարնանային
2 ժամ/շաբ.
2 ժամ գործ.
Обязательный
1604/Մ02
1. Цель курса
ընդհանուր գերմաներեն հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական գերմաներենի հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, · մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 2. Результаты обучения по программе
) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
1. բացատրել անգլերենի քերականության հիմունքները և ճիշտ կիրառել քերականական կառույցները, 2. ներկայացնլ մասնագիտական բառային ֆոնդի հիմնական հասկացությունները, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 3. կիրառել գրավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, 4. հաղորդակցվել ընդհանուր և մասնագիտական թեմաներով՝ կիրառելով բանավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, գ) ընդհանրական /փոխանցելի/ կարողությունները (եթե այդպիսիք կան). 5. օգտվել մասնագիտությանն առնչվող տեղեկատվական աղբյուրներից: 3. Описание
ընդհանուր գերմաներեն հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական գերմաներենի հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, · մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· անհատական և խմբային աշխատանք, · անհատական և խմբային հաղորդակցական առաջադրանք, · ինքնուրույն աշխատանք։ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Մասնագիտական լեզվի բառապաշարարի առանձնահատկություններ, գերմաներեն մասնագիտական գրավոր և բանավոր տեքստերի տեսակների վերլուծություն, դասախոսության ընթացքում նյութի կարևոր առանցքային կետերի գրառում, տարբեր աղբյուրներից մասնագիտական տեղեկատվության առանձին մասերի համադրում և շարադրում, գրավոր տեքստերի վերաձևակերպում մասնագիտական բառապաշարի օգտագործմամբ: Գերմաներենի քերականական կառույցների կիրառում մասնագիտական տեքստերում։ Մասնագիտական բառապաշարի օգտագործում։ Մասնագիտության ոլորտում գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում
|
||
1602 | Անգլերեն-1 | 3 |
1-ին կիսամյակ՝ աշնանային
2 ժամ/շաբ.
2 ժամ գործ.
Обязательный
1602/Բ01
1. Цель курса
ընդհանուր անգլերենի (General English) հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական անգլերենի (Professional English) հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 2. Результаты обучения по программе
ա) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
1. բացատրել անգլերենի քերականության հիմունքները և ճիշտ կիրառել քերականական կառույցները, 2. ներկայացնլ մասնագիտական բառային ֆոնդի հիմնական հասկացությունները, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 3. կիրառել գրավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, 4. հաղորդակցվել ընդհանուր և մասնագիտական թեմաներով՝ կիրառելով բանավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, գ) ընդհանրական /փոխանցելի/ կարողությունները (եթե այդպիսիք կան). 5. օգտվել մասնագիտությանն առնչվող տեղեկատվական աղբյուրներից: 3. Описание
ընդհանուր անգլերենի (General English) հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական անգլերենի (Professional English) հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· անհատական և խմբային աշխատանք, · անհատական և խմբային հաղորդակցական առաջադրանք, · ինքնուրույն աշխատանք 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Մասնագիտական լեզվի բառապաշարարի առանձնահատկություններ, անգլերենով մասնագիտական գրավոր և բանավոր տեքստերի տեսակների վերլուծություն, դասախոսության ընթացքում նյութի կարևոր առանցքային կետերի գրառում, տարբեր աղբյուրներից մասնագիտական տեղեկատվության առանձին մասերի համադրում և շարադրում, գրավոր տեքստերի վերաձևակերպում մասնագիտական բառապաշարի օգտագործմամբ: Անգլերենի քերականական կառույցների կիրառում մասնագիտական տեքստերում։Մասնագիտական բառապաշարի օգտագործում։Մասնագիտության ոլորտում գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում:
|
||
1604 | Գերմաներեն-1 | 3 |
1-ին կիսամյակ՝ աշնանային
2 ժամ/շաբ.
2 ժամ գործ.
Обязательный
602/Մ01
1. Цель курса
ընդհանուր գերմաներենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական գերմաներենի հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև · մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, · մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն 2. Результаты обучения по программе
ա) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
1. բացատրել գերմաներենի քերականության հիմունքները և ճիշտ կիրառել քերականական կառույցները, ներկայացնլ մասնագիտական բառային ֆոնդի հիմնական հասկացությունները, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 2. կիրառել գրավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, 3. հաղորդակցվել ընդհանուր և մասնագիտական թեմաներով՝ կիրառելով բանավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, գ) ընդհանրական /փոխանցելի/ կարողությունները (եթե այդպիսիք կան). 4. օգտվել մասնագիտությանն առնչվող տեղեկատվական աղբյուրներից: 3. Описание
ընդհանուր գերմաներենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական գերմաներենի հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև · մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, · մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն 4. Стили и методы преподавания и обучения
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· անհատական և խմբային աշխատանք, · անհատական և խմբային հաղորդակցական առաջադրանք, · ինքնուրույն աշխատանք։ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Մասնագիտական լեզվի բառապաշարարի առանձնահատկություններ, գերմաներենով մասնագիտական գրավոր և բանավոր տեքստերի տեսակների վերլուծություն, դասախոսության ընթացքում նյութի կարևոր առանցքային կետերի գրառում, տարբեր աղբյուրներից մասնագիտական տեղեկատվության առանձին մասերի համադրում և շարադրում, գրավոր տեքստերի վերաձևակերպում մասնագիտական բառապաշարի օգտագործմամբ: Գերմաներենի քերականական կառույցների կիրառում մասնագիտական տեքստերում։Մասնագիտական բառապաշարի օգտագործում։ Մասնագիտության ոլորտում գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում:
|
||
1608 | Ֆրանսերեն-1 | 3 |
1-ին կիսամյակ՝ աշնանային
2 ժամ/ շաբ.
2 ժամ գործ.
Обязательный
1602/Մ01
1. Цель курса
ընդհանուր ֆրանսերենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական ֆրանսերենի հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 2. Результаты обучения по программе
ա) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
1. բացատրել ֆրանսերենի քերականության հիմունքները և ճիշտ կիրառել քերականական կառույցները, 2. ներկայացնլ մասնագիտական բառային ֆոնդի հիմնական հասկացությունները, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 3. կիրառել գրավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, 4. հաղորդակցվել ընդհանուր և մասնագիտական թեմաներով՝ կիրառելով բանավոր խոսքի հիմնական հմտությունները, գ) ընդհանրական /փոխանցելի/ կարողությունները (եթե այդպիսիք կան). 5. օգտվել մասնագիտությանն առնչվող տեղեկատվական աղբյուրներից: 3. Описание
ընդհանուր ֆրանսերենի հիմնական լեզվական հմտությունների զարգացում,
· մասնագիտական ֆրանսերենի հիմունքների ներմուծում, հիմնական մասնագիտական բառապաշարի, այնուհետև մասնագիտական տերմինների ներմուծում և ուսուցում, մասնագիտական ընթերցանության տիրույթում գլխավոր և աջակցող մտքերի տարբերակում և թարգմանություն։ 4. Стили и методы преподавания и обучения
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
· անհատական և խմբային աշխատանք, · անհատական և խմբային հաղորդակցական առաջադրանք, · ինքնուրույն աշխատանք։ 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Մասնագիտական լեզվի բառապաշարարի առանձնահատկություններ, ֆրանսերենովմասնագիտական գրավոր և բանավոր տեքստերի տեսակների վերլուծություն, դասախոսության ընթացքում նյութի կարևոր առանցքային կետերի գրառում, տարբեր աղբյուրներից մասնագիտական տեղեկատվության առանձին մասերի համադրում և շարադրում, գրավոր տեքստերի վերաձևակերպում մասնագիտական բառապաշարի օգտագործմամբ: Ֆրանսերենի քերականական կառույցների կիրառում մասնագիտական տեքստերում։Մասնագիտական բառապաշարի օգտագործում։Մասնագիտության ոլորտում գրավոր և բանավոր խոսքի զարգացում
|
Специализированный модуль
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
0903 | Գեոինֆորմատիկա և ԱՏՀ տեխնոլոգիաներ | 6 |
1-ին աշնանային
4 ժամ/շաբ.
Դաս.-2, գործ.- 2
Обязательный
0903/Մ03
1. Цель курса
· Ուսանողների մոտ ձևավորելու տարածական և ոչ տարածական տվյալների կառավարման վերաբերյալ տեսական և կիրառական գիտելիքներ
· Ձևավորելու տարածական տվյալների վեկտորային և ռաստրային գրաֆիկական մոդելավորման և տվյալների հենքի նախագծման սկզբմունքները, ինչպես նաև, գործնականում դրանց կիրառման հմտությունները · Փոխանցել տարածական տարբեր տիպի վերլուծությունների և դրանց կիրառության 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ինքնուրույն կերպով օգտվելով տվյալների տարբեր աղբյուրներից կկարողանա հավաքել, մշակել և պահպանել աշխարհատեղեկատվական տվյալները 2. Կարողանալու տարբեր խնդիրներ լուծելու նպատակով տարածական վերլուծություններ իրականացնելու 3. Նախագծելու տարածական տվյալների հենքեր՝ հայեցակարգային, տրամաբանական և ֆիզիկական մակարդակներով բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. Տարբեր աղբյուրներից հավաքելու, պահպանելու և մշակելու տարբեր տիպի տարածական և ոչ տարածական տվյալներ 5. Ինքնուրույն կերպով հայեցակարգային, տրամաբանական և ֆիզիկական մակարդակներով նախագծելու տարածական տվյալների հենքեր 6. Իրականացնելու տարածական՝ վեկտորային, ռաստրային և թեմատիկ տվյալների վերլուծություններ 7. Աշխատելու ԱՏՀ լաբորատորիաներում տարբեր տիպի աշխարհատեղեկատվական համակարգերով, իրականացնելով տվյալների հավաքման, պահպանման, մշակման, մոդելավորման և տարածական վերլուծությունների աշխատանքներ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 8. Հավաքելու, վերլուծելու և համակարգելու տարբեր տիպի աշխարհատեղեկատվական տվյալներ 9. Արդյունավետ կերպով իրականացնելու տարածական վերլուծություններ՝ խնայելով ժամանակը և միջոցները 10. Աշխատելու ԱՏՀ հետազոտական խմբում և ղեկավարելու այն 11. Պատրաստել հաշվետվություններ և զեկուցումներ 12. Օժանդակելու տարբեր մասնագիտացված խմբերում տարածական տվյալների կառավարում իրականացնելու նպատակով 3. Описание
· Ուսանողների մոտ ձևավորելու տարածական և ոչ տարածական տվյալների կառավարման վերաբերյալ տեսական և կիրառական գիտելիքներ
· Ձևավորելու տարածական տվյալների վեկտորային և ռաստրային գրաֆիկական մոդելավորման և տվյալների հենքի նախագծման սկզբմունքները, ինչպես նաև, գործնականում դրանց կիրառման հմտությունները · Փոխանցել տարածական տարբեր տիպի վերլուծությունների և դրանց կիրառության 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսություն
2 . Գործնական 3. Ինտերակտիվ մեթոդներ 5. Методы и критерии оценки
1-ին ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր աշխատանքի գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: 2-րդ ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր ներկայացման գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Գնահատման բաղադրիչ ինքնուրույն աշխատանք՝ 4 միավոր: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Միավորների քայլը 0,5 է:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Հասկացություն տարածական և ոչ տարածական տվյալների հենքերի մասին
2. Վեկտորային տարածական գրաֆիկական մոդելներ 3. Ռաստրային տարածական գրաֆիկական մոդելներ 4. Տարածական ինդեքսավորում 5. Տարածական մոդելավորման սկզբմունքները |
||
0901 | Մասնագիտության արդի հիմնախնդիրները | 3 |
1-ին աշնանային
2 ժամ/շաբ
Դաս.-2
Обязательный
901/Մ01
1. Цель курса
· Ուսանողներին ծանոթացնելու կադաստրային աշխատանքների բնագավառի ժամանակակից հիմնախնդիրներին
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ներկայացնելու կադաստրի բնագավառի ժամանակակից հիմնախնդիրներն 2. Նկարագրելու ժամանակակից հիմնախնդիրների բնույթն և էությունը բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. Կիրառելու կադաստրի բնագավառի հիմնախնդիրների բացահայտման նպատակով անհրաժեշտ տվյալների հավաքագրման, մշակման և դասակարգման ժամանակակից տեխնոլոգիաներ 4. Մշակելու և իրականացնելու միջոցառումներ կադաստրային հիմնախնդիրների հետևանքները մեղմելու նպատակով գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. Վերլուծելու առկա հիմնախնդիրները և գնահատելու դրանց լուծման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները 6. Օգտվելու տարբեր աղբյուրներից և միջոցներից` կադաստրի ոլորտի հիմնախնդիրները բացահայտելու համար համար 3. Описание
· Ուսանողներին ծանոթացնելու կադաստրային աշխատանքների բնագավառի ժամանակակից հիմնախնդիրներին
4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսություն
5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Կադաստրի բնագավառի օրենսդրական հիմնախնդիրները
2. Կադաստրի բնագավառի տեխնիկական հիմնախնդիրները 3. Կադաստրի բնագավառի տեխնոլոգիական հիմնախնդիրները 4. Կադաստրի բնագավառի կազմակերպչական հիմնախնդիրները 5. Կադաստրի բնագավառի չափաբանական ապահովման հիմնախնդիրները |
||
0903 | Քարտեզների գեոդեզիական հիմք | 3 |
2-րդ գարնանային
2 ժամ/շաբ.
Դաս.-20/գործ.- 10
Обязательный
0903/Մ07
1. Цель курса
· ՈՒսանողներին ծանոթացնել քարտեզների գեոդեզիական հիմքի կառուցման եղանակներին, հենակետերի ուղղանկյուն կորդինատների ու բացարձակ բարձրությունների որոշման համար օգտագործվող տարբեր ճշտության գործիքներին ու չափումների մեթոդներին
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Որոշելու տեղավայրի տարբեր պայմանների համար հանույթի աշխատանքային հիմնավորման պետական գեոդեզիական ցանցի հետ կապակցման եղանակը, օգտագործվող գործիքներն ու սարքերը, ինչպես նաև չափման մեթոդը 2. Լուսաբանելու և ընտրելու բավական մեծ մակերեսներ ընդգրկող տարածքների գեոդեզիական հանույթների դեպքում այդ տարածքների վրա հավասարապես ցրված որոշ քանակության հենակետերի փոխադարձ որոշման եղանակը, կարգը և համապատասխան ճշտությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. Կկարողանա օգտվելու համապատասխան գեոդեզիական գործիքներից ու սարքերից, և կապակցման միջոցով որոշելու ցանկացած հենակետի տեղադիրքը՝ հորիզոնական հարթության վրա ու բարձրությունը՝ ծովի մակարդակի նկատմամբ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4. Կատարելու չափումներ, հաշվարկելու և ստանալու ցանկացած ուսումնասիրվող կետի ինչպես պլանային (ուղղանկյուն կորդինատներ), այնպես էլ բարձունքային տվյալները 5. Սովորելու ժամանակակից սարքավորումներով վերը նշված խնդիրների լուծումը 6. Փոխանցելու ուսումնասիրվող կետերի պլանային և բարձունքային դիրքի որոշման ժամանակակից եղանականերն և մեթոդները 3. Описание
· ՈՒսանողներին ծանոթացնել քարտեզների գեոդեզիական հիմքի կառուցման եղանակներին, հենակետերի ուղղանկյուն կորդինատների ու բացարձակ բարձրությունների որոշման համար օգտագործվող տարբեր ճշտության գործիքներին ու չափումների մեթոդներին
4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսություն
2. Գործնական աշխատանքներ 5. Методы и критерии оценки
Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով:
Ընթացիկ ստուգում 6 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ 6: Միավորների քայլը 0,5 է: 6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Պետական գեոդեզիական ցանցը և նրա դասերը
2. Պլանային պետական գեոդեզիական ցանց 3. Բարձունքային պետական գեոդեզիական ցանց |
||
0903 | ՀՆԱՆ և շարժական ԱՏՀ | 6 |
2-րդ գարնանային
4 ժամ/շաբ.
Դաս. - 2, գործ. - 2
Обязательный
0903/Մ08
1. Цель курса
· Ուսանողների մոտ ձևավորելու համերկրային նավարկման արբանյակային համակարգերի կառուցվածքի և աշխատանքի սկզբմունքների վերաբերյալ տեսական գիտելիքներ
· Ձևավորելու տեսական և գործնական կարողություններ համերկրային տեղորոշման համակարգը օգտագործելու նպատակով · Փոխանցելու տեսական գիտելիքներ և գործնական կարողություններ շարժական ԱՏՀ-ի միջոցով, դաշտային պայմաններում տվյալների ավտոմատացված կերպով հավաքման և մշակման նպատակով 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Աշխատելու համերկրային տեղորոշման համակարգով լուծելով տվյալների հավաքման խնդիրներ 2. Նախագծելու տվյալների, ավտոմատացված կերպով հավաքման, հենքը 3. Կիրառելու շարժական ԱՏՀ-երը տվյալների հավաքման նպատակով 4. Ներբեռնելու և մշակելու դաշտային հանույթային տվյալներըԻրականացնելու տարբեր տիպի նավարկումներ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5. Աշխատելու համերկրային տեղորոշման համակարգով լուծելով տվյալների հավաքման խնդիրներ 6. Նախագծելու տվյալների, ավտոմատացված կերպով հավաքման, հենքը 7. Կիրառելու շարժական ԱՏՀ-երը տվյալների հավաքման նպատակով 8. Ներբեռնելու և մշակելու դաշտային հանույթային տվյալները 9. Իրականացնելու տարբեր տիպի նավարկումներ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 10. Արդյունավետ կերպով իրականացնելու տվյալների հավաքագրումը՝ դաշտային պայմաններում 11. Աշխատելու դաշտային հանույթ իրականացնող խմբերում և ղեկավարել այն 12. Պատրաստելու հաշվետվություններ 3. Описание
· Ուսանողների մոտ ձևավորելու համերկրային նավարկման արբանյակային համակարգերի կառուցվածքի և աշխատանքի սկզբմունքների վերաբերյալ տեսական գիտելիքներ
· Ձևավորելու տեսական և գործնական կարողություններ համերկրային տեղորոշման համակարգը օգտագործելու նպատակով · Փոխանցելու տեսական գիտելիքներ և գործնական կարողություններ շարժական ԱՏՀ-ի միջոցով, դաշտային պայմաններում տվյալների ավտոմատացված կերպով հավաքման և մշակման նպատակով 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսություն
2. Գործնական 3. Ինտերակտիվ մեթոդներ 5. Методы и критерии оценки
1-ին ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր աշխատանքի գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: 2-րդ ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր ներկայացման գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Գնահատման բաղադրիչ ինքնուրույն աշխատանք՝ 4 միավոր: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Միավորների քայլը 0,5 է:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Հասկացություն համերկրային նավարկման արբանյակային համակարգերի մասին
2. ՀՏՀ կառուցվածքը, տարատեսակները 3. ՀՏՀ հիմնական ֆունկցիաները 4. Հասկացություն շարժական ԱՏՀ-ի մասին 5. Տվյալների կազմակերպումը շարժական ԱՏՀ-ում 6. Դաշտային տվյալների հավաքման տեխնոլոգիան |
||
0903 | Թվային ֆոտոգրամմետրիա և հեռազննում | 6 |
2-րդ գարնանային
4 ժամ/շաբ.
Դաս.-2, գործ.-2
Обязательный
0903/Մ10
1. Цель курса
1. Ուսանողներին ծանոթացնել թվային ֆոտոգրամմետրիայի և հեռազննման տեսական մեթոդանբանական հիմնադրույթներին 2. Փոխացել գիտելիքներ թվային ֆոտոգրամմետրիայի և հեռազննման ապարատների առանձնահատկությունների և հանույթի իրականացման եղանակների մասին, 3. Ձևավորել հմտություններ հեռազննման թվային պատկերների նախնական մշակման և չափաբերումների իրականացման տեսակետից 4. Փոխանցել գիտելիքներ թվային պատկերների վերծանման հիմնական ալգորիթմների մասին, 5. Ձևավորել գործնական կարողություններ արբանյակային պատկերների վերծանման նպատակով 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ներկայացնելու թռչող և հանույթ իրականացնող սարքավորումների առանձնահատկությունները, դրանց կիրառելիության ոլորտները 2. Պարզաբանելու պատկերների նախնական մշակման ալգորիթմների տեսական հիմքերը և օգտագործման առանձնահատկությունները 3. Բացատրելու վերծանման ալգորիթմները իրենց տարատեսակ տեսական հիմքերով և խնդիրների լուծման մեջ դրանց կիրառման նպատակահարմարությունով 4. Գնահատելու վերծանման արդյունքների ճշտության մակարդակը, հենվելով տեսական դրույթների վրա բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5. Ընտրելու համապատասխան արբանյակային պատկերները անհրաժեշտ վերծանումներ իրականացնելու նպատակով 6. Իրականացնելու արբանյակային պատկերների նախնական մշակումներ և անհրաժեշտ չափաբերումներ 7. Իրականացնելու թվային պատկերների վերծանումներ համապատասխան ալգորիթմներով, առաջադրված խնդիրներին համարժեք կերպով 8. Ձեռքբերելու վերծանման արդյունքում ստացվող տարատեսակ տվյալներ, որոնք կօգտագործվեն այլ տիպի վերլուծություններ իրականացնելու նպատակով գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 9. Արդյունավետ կերպով իրականացնելու աշխատանքներ խնայելով ժամանակը և նյութական միջոցները 10. Աշխատելու հեռազննման բնագավառի հետազոտական խմբերում և ղեկավարել այն 11. Պատրաստելու հաշվետվություններ և զեկուցումներ 12. Նախաձեռնելու նոր տիպի խնդիրների լուծման համար համապատասխան աշխատանքներ 3. Описание
1. Ուսանողներին ծանոթացնել թվային ֆոտոգրամմետրիայի և հեռազննման տեսական մեթոդանբանական հիմնադրույթներին 2. Փոխացել գիտելիքներ թվային ֆոտոգրամմետրիայի և հեռազննման ապարատների առանձնահատկությունների և հանույթի իրականացման եղանակների մասին, 3. Ձևավորել հմտություններ հեռազննման թվային պատկերների նախնական մշակման և չափաբերումների իրականացման տեսակետից 4. Փոխանցել գիտելիքներ թվային պատկերների վերծանման հիմնական ալգորիթմների մասին, 5. Ձևավորել գործնական կարողություններ արբանյակային պատկերների վերծանման նպատակով 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսություն
2.Գործնական 3.Ինտերակտիվ մեթոդներ 5. Методы и критерии оценки
1-ին ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր աշխատանքի գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: 2-րդ ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր ներկայացման գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Գնահատման բաղադրիչ ինքնուրույն աշխատանք՝ 4 միավոր: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Միավորների քայլը 0,5 է:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Հեռազննման ֆիզիկական հիմունքները
2. Թռչող և հանույթն իրականացնող ապարատներ 3. Հանույթի տեսակները 4. Օդալուսանկարների և արբանյակային պատկերների նախնական մշակում 5. Օդալուսանկարների և արբանյակային պատկերների վերծանում 6. Դասակարգումները, որպես օդալուսանկարների և արբանյակային պատկերների վերծանման հիմնական ալգորիթմներ |
||
0903 | Միասնական կադաստր | 3 |
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
2 ժամ /շաբ.
20 ժամ դաս., 10 ժամ գործ.
Обязательный
0903/Մ11
1. Цель курса
· ուսանողներին տրամադրել անհրաժեշտ գիտելիքներ միասնական կադաստրի սզբունքների և մեթոդների վերաբերյալ,
. ուսանողի մոտ հիմնավորվել, ձևավորել և զարգացնել կադաստրի վարման և կազմակերպման տեխնոլոգիական և գործնական կարողություններ 2. Результаты обучения по программе
ա) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
1. սահմանելու և բնութագրելու միասնական կադաստրի հիմնական հասկացություններն ու խնդիրները, 2. ձևակերպելու միասնական կադաաստրի վարման մեթոդները, սկզբունքներն ու կարգերը, 3. կկարողանա տարբեր խնդիրներ լուծելու նպատակով վիճակագրական վերլուծություններ իրականացնել, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 4. կիրառելու կադաստրի վարման հայեցակարգերը կոնկրետ առաջադրանքների շրջանակներում և մշակելու հանձնարարված տարածքի համար բնական ռեսուրսների կադաստրի և դրանց հետագա մոնիթորինգի անցկացման ծրագիր, 5. գնահատելու տարածաշրջանի ռեսուրսների (պաշարների) յուրացման վիճակը և տալու նրանց ընդլայնման մոտավոր հեռանկարները, բացատրելու և արժևորելու ռեսուրսների կադաստրի և մոնիթորինգի անցկացման դերը ընդերքի արդյունավետ օգտագործման և բնապահպանության ոլորտում, 6. հավաքագրելու, վերլուծելու և մշակելու եղած տեղեկատվությունը որակական և քանակական գնահատումների կատարման նպատակով, գ) ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ. 7. ձևավորելու վերլուծական, գնահատման, մոդելավորման և այլ կարևորունակություններ: 3. Описание
· ուսանողներին տրամադրել անհրաժեշտ գիտելիքներ միասնական կադաստրի սզբունքների և մեթոդների վերաբերյալ,
. ուսանողի մոտ հիմնավորվել, ձևավորել և զարգացնել կադաստրի վարման և կազմակերպման տեխնոլոգիական և գործնական կարողություններ 4. Стили и методы преподавания и обучения
· դասախոսություն,
. ինտերակտիվ մեթոդներ: 5. Методы и критерии оценки
2 ընթացիկ քննություններ՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Քննության ձևերն են առաջինը՝ գրավոր, երկրորդը՝ բանավոր: Գնահատման բաղադրիչներ՝ ընթացիկ ստուգում 6 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ 6 միավոր։Միավորների քայլը 0.5 է:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Միասնական կադաստրի վարման տեսական հիմունքները: Մոնիթորինգի համակարգ և բնական ռեսուրսների մոնիթորինգ ու կադաստր: Բնական ռեսուրսների մոնիթորինգի կառուցվածքը: Միասնական կադաստրի իրականացման կարգը: Տվյալների հավաքագրումը, վերլուծումը, գնահատումը և տեղեկատվության տրամադրումը:
|
||
0903 | Անշարժ գույքի շուկայի վերլուծություն և կառավարում | 6 |
1-ին աշնանային
4 ժամ/շաբ.
Դաս.-2, գործ.-2
Обязательный
0903/Մ05
1. Цель курса
1. Ուսանողներին տրամադրելու տեսական և պրակտիկ գիտելիքներ անշարժ գույքի գնահատման և կառավարման սկզբունքների և մեթոդների վերաբերյալ,
2. Ուսանողի մոտ ձևավորել վերլուծելու ընդունակություններ կառավարման գործընթացի հիմնախնդիրները հասկանալու համար: 3. Ուսանողի մոտ ձևավորելու անշարժ գույքի տարածքայի կառավարման և նոր կառավարման մոդելների և մեխանիզմների ստեղծման կարողություններ: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ներկայացնելու և ձևակերպելու անշարժ գույքի կառավարման հիմնական տեսական դրույթները 2. Նկարագրելու և դասակարգելու անշարժ գույքի օբյեկտները և սուբյեկտները 3. Սահմանելու և հիմնավորելու անշարժ գույքի կառավարման մեթոդների առանձնահատկությունները: 4. Ինքնուրույն ընտրելու և մշակելու կառավարման մեխանիզմները և հիմնավորել դրանց արդյունավետությունը բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5. Ընտրելու և կիրառելու կառավարման տարատեսակ մեխանիզմներ 6. Կազմելու և իրականացնելու անշարժ գույքի կառավարման ռազմավարական ծրագրեր: 7. Իրականացնելու անշարժ գույքի շուկայի վերլուծություն և գնահատել բոլոր տեսակի անշարժ գույքի օբյեկտները: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ՝ 8. Տեսական և պրակտիկ գիտելիքներ օգտագործելով կատարելու կանխատեսումներ անշարժ գույքի շուկայի վիճակի վերաբերյալ, 9. Մշակելու անշարժ գույքի կառավարման մոդելներ և մեխանիզմներ, 10. Կազմակերպելու անշարժ գույքի տարածական կառավարման գործընթացը, 11. Պատրաստելու հաշվետվություններ և զեկուցել դրանք: 3. Описание
1. Ուսանողներին տրամադրելու տեսական և պրակտիկ գիտելիքներ անշարժ գույքի գնահատման և կառավարման սկզբունքների և մեթոդների վերաբերյալ,
2. Ուսանողի մոտ ձևավորել վերլուծելու ընդունակություններ կառավարման գործընթացի հիմնախնդիրները հասկանալու համար: 3. Ուսանողի մոտ ձևավորելու անշարժ գույքի տարածքայի կառավարման և նոր կառավարման մոդելների և մեխանիզմների ստեղծման կարողություններ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
1. Դասախոսություն
2. Գործնական աշխատանքներ 5. Методы и критерии оценки
1-ին ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր աշխատանքի գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: 2-րդ ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր ներկայացման գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Գնահատման բաղադրիչ ինքնուրույն աշխատանք՝ 4 միավոր: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Միավորների քայլը 0,5 է:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Անշարժ գույքի կառավարման տնտեսագիտական բովանդակությունը:
2. Անշարժ գույքի տարածատնտեսական զարգացումը: 3. Անշարժ գույքի տնտեսական վերլուծությունը հիմնավորումը: 4. Անշարժ գույքի գնահատման տեսական դրույթները: 5. Անշարժ գույքի գնահատման մեթոդները: 6. Անշարժ գույքի շուկայի ներդրումային ծրագրերի վերլուծություն և խորհրդատվություն: 7. Անշարժ գույքի շուկայի մոնիթորինգ և մոդելավորում: 8. Անշարժ գույքի բնակարանայի ֆոնդի կառավարման առկա խնդիրները: 9. Անշարժ գույքի բնակարանային ֆոնդի կառավարման արդյունավետ մեթոդների ընտրությունը խոշոր քաղաքների համար |
||
0903 | Ինժեներա-երկրաֆիզիկական համալիր մեթոդների օգտագործումը կառուցապատվող տարածքների ուսումնասիրման գործում | 3 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
20 ժամ դաս., 10ժամ գործ.
Обязательный
0903/Մ17
1. Цель курса
ծանոթացնելու այն երկրաֆիզիկական մեթոդների հետ, որոնց համալիր ուսումնասիրությամբ քարտեզագրվում են կառուցապատվող տարածքների հիմքային մասերը:
2. Результаты обучения по программе
ա) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
1. ճանաչելու կառուցվող շինությունների թույլատրելի հիմնաշերտերը, 2. ընտրելու երկրաֆիզիկական մեթոդների համալիր կիրառման ձևերը, 3. մեկնաբանելու երկրաֆիզիկական մեթոդների ուսումնասիրման արդյունքները, բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ. 4. պատրաստելու ֆիզիկա-երկրաբանական մոդել (ՖԵՄ) կառուցապատվող տեղամասի համար, 5. երկրաֆիզիկական մեթոդների տվյալները մեկնաբանելու ժամանակակից համակարգչային ծրագրերով, 6. մոդելավորելու դաշտային ուսումնասիրությունների արդյունքները, գ) ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ. 7. առաջարկելու ինժեներա-երկրաֆիզիկական մեթոդների ճիշտ համալիրը, վերլուծելու ՖԵՄ-ի արդյունքները և նրանց կտրվածքների ճշտությունը: 3. Описание
ծանոթացնելու այն երկրաֆիզիկական մեթոդների հետ, որոնց համալիր ուսումնասիրությամբ քարտեզագրվում են կառուցապատվող տարածքների հիմքային մասերը:
4. Стили и методы преподавания и обучения
· դասախոսություն,
. գործնական աշխատանք: 5. Методы и критерии оценки
2 ընթացիկ քննություններ՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Քննության ձևերն են առաջինը՝ գրավոր, երկրորդը՝ բանավոր: Գնահատման բաղադրիչներ՝ ընթացիկ ստուգում 6 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ 6 միավոր։Միավորների քայլը 0.5 է:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
Ինժեներա-երկրաֆիզիկական մեթոդների համալիր առանձնահատկությունները: Կառուցապատվող տարածքների ուսումնասիրման անհրաժեշտությունը ինժեներա- երկրաֆիզիկական մեթոդների համալիրով: Ֆիզիկա-երկրաբանական մոդելների կազմում (ՖԵՄ):
|
||
0903 | Անշարժ գույքի կենսացիկլի կառավարումը BIM և GIS տեխնոլոգիաներով | 3 |
. 3-րդ աշնանային կիսամյակ
4. 2 ժամ/շաբ.
15 ժամ դաս., 15 ժամ լաբ.
Обязательный
1. 0903/Մ13
1. Цель курса
· Ուսանողներին տրամադրելու տեսական և պրակտիկ գիտելիքներ անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարման համակարգում նորագույն տեխնալոգիաների կիրառման վերաբերյալ։ · Ուսանողի մոտ ձևավորել ընդունակություններ նոր տեխնոլոգիանաերի միջոցով անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի ընթացքի համար ստեղծել թվային մոդել: Ուսանողի մոտ ձևավորելու անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի տարածական կառավարման և նոր կառավարման մոդելների և մեխանիզմների ստեղծման կարողություններ: 2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ներկայացնելու և ձևակերպելու անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարման հիմնական տեսական դրույթները: 2. Ներկայացնել և հիմնավորել անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարման հիմնական առանձնահատկությունները և առավելությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. Ընտրելու և մշակել անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարման թվային մոդել 4. առանձնացնել և կարևորել անշարժ գույք օբյեկտի կենսացիկլի տարբեր փուլերում մշակված մեխանիզմենրի առանձնահատկությունները: 5. հիմնավորել անշարժ գույք օբյեկտի կենսացիկլի տարբեր փուլերում մշակված մեխանիզմենրի առավելությունները գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան) 6. Տեսական և պրակտիկ գիտելիքներ օգտագործելով կառավարել անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլը 7. Մշակել անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարման մոդելներ և մեխանիզմներ, Համակարգելոււ անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի տարածական կառավարման գործընթացը: 3. Описание
· Ուսանողներին տրամադրելու տեսական և պրակտիկ գիտելիքներ անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարման համակարգում նորագույն տեխնալոգիաների կիրառման վերաբերյալ։ · Ուսանողի մոտ ձևավորել ընդունակություններ նոր տեխնոլոգիանաերի միջոցով անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի ընթացքի համար ստեղծել թվային մոդել: Ուսանողի մոտ ձևավորելու անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի տարածական կառավարման և նոր կառավարման մոդելների և մեխանիզմների ստեղծման կարողություններ: 4. Стили и методы преподавания и обучения
Դասախոսություն
Գործնական և ինքնուրույն աշխատանքներ 5. Методы и критерии оценки
2 ընթացիկ քննություններ՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Քննության ձևերն են առաջինը՝ գրավոր, երկրորդը՝ բանավոր: Գնահատման բաղադրիչներ՝ ընթացիկ ստուգում 6 միավոր, ինքնուրույն աշխատանք՝ 6 միավոր։Միավորների քայլը 0.5 է:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
· Անշարժ գույքի օբյեկտի բնութագիրը և առանձնահատկությունները
· Անշարժ գույքի օբյեկտների կենսացիկլի փուլերի բնութագիրը · Անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարուման առանձնահատկությունները · Նորագույն տեխնոլոգիաները որպես անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարման միջոց · BIM համակարգի ներդրումը անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի փուլերի կառավարման գործում · GIS համակարգի ներդրումը անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի փուլերի կառավարման գործում · BIM համակարգի առավելությունները և առանձնահատկությունները անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի փուլերում · BIM և GIS համակարգերի կիրառումը շինարարական տարբեր բնագավառերում · BIM համակարգի ներդրման ծախսերը և օգտագործման եկամուտները · Նորագույն տեխնալոգիանեի կիրառման միջազգային փորձը անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարման համակարգում · Նորագույն տեխնալոգիանեի ներդրման կարևորությունը անշարժ գույքի օբյեկտի կենսացիկլի կառավարման համակարգում |
||
0903 | Տարածական անալիզ | 6 |
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
2 ժամ դաս., 2 ժամ գործ.
Обязательный
0903/Մ12
1. Цель курса
· Տարածական անալիզի ծանոթացում
· Հասկանալ կետային տվյալներ հասկացությունը, դրանց խտությունը՝ օգտագործելով խտության մակերեսները և ջերմային քարտեզները · տարածական տվյալների ենթակառուցվածքի հիմունքները հասկանալ փոփոխությունը՝ օգտագործելով մի քանի համեմատական քարտեզներ 2. Результаты обучения по программе
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
1. Թեմատիկ քարտեզների կիրառություն, տարբեր ոլորտների վիզուալիզացման նպատակով 2. Կոորդինատների կիրառություն, հասցեների գեոկոդավորում, քարտեզի վրա տվյալների տեղադրում 3. Պատկերների դասակարգման և վերլուծության մեթոդների կիրառություն երկրաչափական մարմինների առանձնահատկությունները որոշման նպատակով 4. տարածական բուֆերային գոտիների առանձնացում՝ հարող տեղամասերի հնարավորություններն առանձնացնելու նպատակով 3. Описание
· Տարածական անալիզի ծանոթացում
· Հասկանալ կետային տվյալներ հասկացությունը, դրանց խտությունը՝ օգտագործելով խտության մակերեսները և ջերմային քարտեզները · տարածական տվյալների ենթակառուցվածքի հիմունքները հասկանալ փոփոխությունը՝ օգտագործելով մի քանի համեմատական քարտեզներ 4. Стили и методы преподавания и обучения
.Դասախոսություն
. Գործնական ծրագրային աշխատանքներ 5. Методы и критерии оценки
1-ին ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր աշխատանքի գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: 2-րդ ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի գրավոր ներկայացման գնահատման հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Գնահատման բաղադրիչ ինքնուրույն աշխատանք՝ 4 միավոր: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Միավորների քայլը 0,5 է:
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Տարածական վերլուծության սկզբունքները
2. Տարածական վերլուծության թիրախների սահմանում 3. Տվյալների պատրաստում տարածական վերլուծության մեջ 4. Տարածական վերլուծության տեխնիկա 5. Իրականացվող հետազոտությունների արդյունքները 6. Արդյունքների գնահատում |
Другие образовательные модули
Код кафедры | Название обязательного курса | Кредиты |
---|---|---|
0903 | Մասնագիտական պրակտիկա | 6 |
3-րդ աշնանային կիսամյակ
6 ժամ/ շաբ.
6 ժամ
Обязательный
903/Մ25
1. Цель курса
գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողների մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը,
ինչպես նաև մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները 2. Результаты обучения по программе
ա) գործնական մասնագիտական կարողություններ
1. կիրառելու մասնագիտական գիտելիքները աշխատանքային գործընթացներում, 2. ստուգելու սեփական գիտելիքները, 3. հավաքելու մասնագիտական տեղեկատվություն և նյութեր մագիստրոսական թեզը գրելու համա գ) ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ. 4. կատարելու ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքներ և առաջադրանքներ, 3. Описание
գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողների մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը,
ինչպես նաև մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները 4. Стили и методы преподавания и обучения
Խմբային քննարկումներ
ուսումնասիրություններ և հետազոտություններ: 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ուսանողի պրակտիկայի հաշվետվության վրա
6. Список основной литературы
7. Основная часть курса
1. Նախապատրաստման,
2. Պրակտիկայի ընթացք 3. Ավարտ |
||
0903 | Մագիստրոսական թեզ | 20 |
4-րդ գարնանային կիսամյակ
Ինքնուրույն աշխատանքի ժամաքանակը՝ ? ժամ
Обязательный
0903/Մ26
1. Цель курса
Արտացոլել տվյալ մասնագիտության շրջանակներում ուսանողի ձեռք բերած գիտելիքները կիրառելու և մասնագիտական ոլորտին առնչվող խնդիրներ բարձրացնելու ու լուծումներ առաջադրելու հմտությունները։
2. Результаты обучения по программе
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. բացահայտելու ավարտական թեմային վերաբերվող նոր գիտելիքներ՝ տեսություններ, հայեցակարգեր, մոտեցումներ, սկզբունքներ, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. ձևակերպելու գիտական խնդիրներ, 3. կատարելու գիտագործնական առաջարկներ՝ մասնագիտական խնդիրները լուծելու համար, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. աշխատելու ինքնուրույն, 6. մտածելու մասնագիտորեն և քննադատաբար: 3. Описание
Արտացոլել տվյալ մասնագիտության շրջանակներում ուսանողի ձեռք բերած գիտելիքները կիրառելու և մասնագիտական ոլորտին առնչվող խնդիրներ բարձրացնելու ու լուծումներ առաջադրելու հմտությունները։
4. Методы и критерии оценки
Տե՛ս «ԵՊՀ-ում բակալավրի ավարտական աշխատանքի պատրաստման և գնահատման կարգ»-ը։
5. Основная часть курса
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
0903 | Գիտական սեմինար | 3 |
1-2-3-4 կիսամյակ
1 ժամ սեմինար
1 ժամ/շաբ.
Обязательный
903/Մ24
1. Цель курса
տեղեկացնել մասնագիտության արդի հիմնախնդիրներին, ստորաբաժանման շրջանականերում իրակակացվող մասնագիտական-հետազոտական ծրագրերին և աշխատանանքերին, մագիստրոսական թեզին ներկայացվող պահանջներին և նպաստել թեզի գիտականորեն գրագետ շարադրմանը և ներկայցմանը:
2. Результаты обучения по программе
ա) մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. իմանա մասնագիտական հիմնախնդիրների փոխկապվածությունը 2. իմանա մագիստորսական թեզին ներկայացվող պահանջները 3. . ներկայացնի մագիստրոսական թեզի հիմնադրույթները, արդյունքները բ) գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. կարողանա ներկայացնել գիտական զեկուցումներ և հաղորդումներ 5. գրել գիտական աշխատանքներ՝ հոդվածներ, թեզիսներ, մագիստրոսական թեզ ևն, 3. Описание
տեղեկացնել մասնագիտության արդի հիմնախնդիրներին, ստորաբաժանման շրջանականերում իրակակացվող մասնագիտական-հետազոտական ծրագրերին և աշխատանանքերին, մագիստրոսական թեզին ներկայացվող պահանջներին և նպաստել թեզի գիտականորեն գրագետ շարադրմանը և ներկայցմանը:
4. Стили и методы преподавания и обучения
դասախոսություն (հարց ու պատասխաններ),
· գործնական խմբային աշխատանքներ և քննարկումներ, · հետազոտական աշխատանքների կատարում, 5. Методы и критерии оценки
Ստուգումը անցկացվում է բանավոր՝ հիմնված կիսամյակի ընթացքում ուսանողի ակտիվության և հանձնարարված աշխատանքների արդյունքների վրա:
6. Основная часть курса
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |