Type:
Master
Speciality:
056801.02.7 - Մեխանիկա
Specialisation:
056801.02.7 - Մեխանիկա և կիրառական մաթեմատիկա
Qualification awarded:
Մեխանիկայի մագիստրոս
Programme academic year:
2023/2024
Mode of study:
Full time
Language of study:
Հայերեն
General educational component
Chair code | Name of the course | Credits |
---|---|---|
0309 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում | 3 |
1-ին կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
գործ.-2ժ.
MANDATORY
0309/Մ01
1. Purpose of the Course
ուսումնասիրել Ms Office և LaTex փաթեթների հիմնական հնարավորությունները,
ներկայացնել Mathematica 11 փաթեթը, ծանոթացնել Mathematica 11-ի միջավայրում ծրագրավորելու միջոցներին: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրել Ms Office փաթեթի հիմնական հնարավորությունները, 2. ներկայացնել LaTex խմբագրի առանձնահատկությունները, 3. թվարկել Mathematica 11 փաթեթի միջավայրում աշխատելու սկզբունքները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. ստեղծել և ձևավորել փաստաթղթեր MsWord և LaTex խմբագրերի միջոցներով, 5. ստեղծել և մշակել էլեկտրոնային աղյուսակներ MsExcel միջավայրում, 6. ստեղծել տվյալների հենքեր MsAccess միջավայրում և կատարել հարցումներ, 7. ստեղծել լսարանային ցուցադրումներ MsPowerPoint միջավայրում, 8. լուծել մաթեմատիկական խնդիրներ Mathematica 11 փաթեթի օգնությամբ, 9. ծրագրավորել Mathematica 11- ում: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 10. օգտվել փաստաթղթերի ստեղծման և մշակման ծրագրային տարբեր համակարգերից, 11. աշխատել տվյալների հենքերի ղեկավարման տարբեր համակարգերում (MySQL, SQL Server, Oracle և այլ) , 12. աշխատել MatLab միջավայրում։ 3. Description
ուսումնասիրել Ms Office և LaTex փաթեթների հիմնական հնարավորությունները,
ներկայացնել Mathematica 11 փաթեթը, ծանոթացնել Mathematica 11-ի միջավայրում ծրագրավորելու միջոցներին: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. գործնական պարապմունքներ,
2. տնային աշխատանք, 3. ինքնուրույն աշխատանք: 5. Evaluation Methods and Criteria
1. Գրավոր ստուգումներ
2. Ստուգարք 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Ms Office փաթեթի կառուցվածքը և հիմնական հնարավորությունները: LaTex խմբագիր: Մաթեմատիկական խնդիրների լուծման եղանակները Mathematica 11 փաթեթի միջավայրում: Ծրագրավորում Mathematica 11-ում:
|
||
0108 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1-ին կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
դաս. - 1ժ., գործ. -1ժ.
MANDATORY
0108/Մ01
1. Purpose of the Course
ուսանողներին ծանոթացնել
հետազոտական աշխատանք կատարելու հիմնական քայլերին, գիտական հետազոտության պլանավորման սկզբունքներին և կատարման արդիական մեթոդներին: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. սահմանել գիտական հետազոտության նպատակը և ձևակերպել խնդիրն ու սկզբունքները, 2. ընտրել հետազոտական աշխատանքի կատարման մեթոդները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. բացահայտել հետազոտության մեթոդոլոգիայի էությունը, 4. համեմատել հիպոթեզների առաջադրման հիմնական պահանջները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. ամփոփել գիտական հետազոտության կազմակերպման և պլանավորման մեթոդները, 6. տարբերակել մեխանիկայի խնդիրների մաթեմատիկական մոդելները: 3. Description
ուսանողներին ծանոթացնել
հետազոտական աշխատանք կատարելու հիմնական քայլերին, գիտական հետազոտության պլանավորման սկզբունքներին և կատարման արդիական մեթոդներին: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
դասախոսություն, սեմինար:
5. Evaluation Methods and Criteria
ընթացիկ ստուգումներ՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
մասնակցություն՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով: Եզրափակիչ բանավոր քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Գիտության առաջադիմական էությունը, մաթեմատիկայի և մեխանիկայի տեղը կրթական ծրագրերում և գիտության մեջ: Գիտական հետազոտության խնդիրը, նպատակը և պլանը, հետազոտման օբյեկտի ֆիզիկական և մաթեմատիկական մոդելներ: Ինքնուրույն գիտական հետազոտության կազմակերպում և պլանավորման մեթոդներ, գիտական ճանաչողություն և գիտական հետազոտություն: Հետազոտության մեթոդոլոգիայի էությունը: Հիպոթեզների ձևակերպման կանոններն ու դասակարգումը: Աշխատանք գիտական աղբյուրների հետ: Հետազոտության փուլերը, մեթոդները և դասակարգումը: Գիտական իմացության մակարդակները և մեթոդները: Ավարտական աշխատանքը, թեզը, որպես ինքնուրույն աշխատանք: Մաթեմատիկական մոդելներ և նրանց դասակարգումը: Մեխանիկայի խնդիրների մաթեմատիկական մոդելների մասին:
|
||
1602 | Անգլերեն-2 | 3 |
2-րդ կիսամյակ
2 ժամ/ շաբ.
գործ.-2ժ.
MANDATORY
1602 /M02
1. Purpose of the Course
· ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
· ծանոթացնել օտար լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջներին, · ներկայացնել լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները և ծանոթացնել թեստավորման հիմանական սկզբունքներին, · ներկայացնել լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ցուցաբերել օտար լեզվի իմացություն միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան (B2-C1), 2. նկարագրել միջազգային թեստավորման և գնահատման սկզբունքնեևը և պահանջները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. գործնականում կատարել թեստային աշխատանքներ` կազմված համաեվրոպական չափանիշների B2-C1 մակարակին համապատասխան, 4. արտահայտել մասնագիտական (ակադեմիական) գիտելիքները գրավոր և բանավոր խոսքով, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. արդյունավետ կիրառել համակարգչային հմտությունները: 3. Description
· ամբողջացնել նախորդ մոդուլի օգնությամբ ձեռք բերած գիտելիքները,
· ծանոթացնել օտար լեզվի իմացության ստուգման և գնահատման պահանջներին, · ներկայացնել լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները և ծանոթացնել թեստավորման հիմանական սկզբունքներին, · ներկայացնել լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
2. անհատական և խմբային աշխատանք, 3. ինքնուրույն աշխատանք, 4. գրավոր փորձնական միջազգային թեստի անցկացում և գնահատում: 5. Evaluation Methods and Criteria
Դասընթացը ավարտվում է ստուգարքով, որն իրականացվում է TOEFL թեստավորման միջոցով:
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. օտար լեզվի իմացության միջազգային թեստավորման յուրահատկությունները,
2. լեզվի իմացության համաեվրոպական չափանիշները (CEFR) և թեստավորման հիմանական սկզբունքները, 3. լեզվի թեստավորման հիմնական ռազմավարությունը և մարտավարությունը, 4. միջազգային թեստերի (TOEFL, IELTS, ITEP) առանձնահատկությունները: |
||
1604 | Գերմաներեն-2 | 3 |
2-րդ կիսամյակ` գարնանմային
Շաբաթական 2 ժամ
2 ժամ գործնական, շաբաթական 4 ժամ ինքնուրույն աշխատանք
MANDATORY
1604/Մ03
1. Purpose of the Course
հարստացնել ուսանողների բառապաշարը,
խորացնել և հնարավորինս կատարելագործել լեզվական բոլոր հմտությունները (կարդալ-հասկանալ-վերարտադրել, լսել-հասկանալ-վերարտադրել, խոսել, գրել), ձևավորել գերմաներենով հաղորդակցվելու կարողություններն և ունակությունները, խորացնել ընդհանուր և մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. կազմել մենախոսական և երկխոսական մասնագիտական և ընդհանուր հաղորդակցական տեքստեր ճիշտ հնչերանգով, 2. ճիշտ օգտագործել ուսումնասիրվող լեզվի ժողովրդի մշակույթին բնորոշ հաղորդակցման, բարեկիրթ խոսքի կաղապարներն ու վարքի նորմերը, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. իրականացնել մասնագիտական տեքստերի իմաստային, կառուցվածքային և ոճական վերլուծություն և թարգմանություն, 4. վերլուծել մասնագիտությանն առնչվող թեմաներ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. արդյունավետ օգտվել տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով: 3. Description
հարստացնել ուսանողների բառապաշարը,
խորացնել և հնարավորինս կատարելագործել լեզվական բոլոր հմտությունները (կարդալ-հասկանալ-վերարտադրել, լսել-հասկանալ-վերարտադրել, խոսել, գրել), ձևավորել գերմաներենով հաղորդակցվելու կարողություններն և ունակությունները, խորացնել ընդհանուր և մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
անհատական և խմբային աշխատանք, անհատական և թիմային գիտահետազոտական աշխատանք, ինքնուրույն աշխատանք, բանավոր ներկայացում/ պրեզենտացիա (անհատական ինքնուրույն նախագծի իրականացում), գրավոր և բանավոր ստուգում/ հարցում, իրավիճակային խնդիրների քննարկում: 5. Evaluation Methods and Criteria
դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով: Այն ստուգում է անցած նյութը՝ հաշվի առնելով հենքային ընդհանուր և մասնագիտական բառապաշարի, ինչպես նաև գերմաներենին բնորոշ հիմնական կաղապարների յուրացման և վերարտադրության աստիճանը:
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
քերականություն. հիմնական ձևաբանական և շարահյուսական կառույցներն ու տիպերը, նրանց առանձնահատկությունները խոսքում և մասնագիտական ոլորտում,
տվյալ ոլորտի մասնագիտական լեզվի բառապաշարային, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունները, մասնագիտական տեքստերի վերլուծությունը և դրանց իրացումը գերմաներենով /գրավոր ու բանավոր/: |
||
1704 | Ռուսերեն-2 | 3 |
2-րդ կիսամյակ՝ գարնանային
Շաբաթական 2 ժամ
2 ժամ գործնական, շաբաթական 4 ժամ ինքնուրույն աշխատանք
MANDATORY
1704/Մ03
1. Purpose of the Course
զարգացնել ուսանողների լեզվական հմտությունները և հաղորդակցական կարողությունները լեզվական գործունեության բոլոր ոլորտներում,
ապահովել արդեն ձեռք բերած լեզվական գիտելիքների և հմտությունների կիրառումը մասնագիտական նպատակներով, ընդլայնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարը, խորացնել գիտելիքները մասնագիտական լեզվի ձևաբանական, շարահյուսական և ոճաբանական առանձնահատկությունների վերաբերյալ։ 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ցուցաբերել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի խորացված իմացություն, 2. սահմանել լեզվի գիտական ոճի ձևաբանական և շարահյուսական առանձնահատկությունները, 3. ներկայացնել մասնագիտական տեքստերի վերլուծության տարբեր ձևերը, 4. դրսևորել մասնագիտական տեքստի պլաններ, ամփոփագրեր կազմելու սկզբունքների իմացություն, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5. վերլուծել ունկնդրած/կարդացած մասնագիտական տեքստը՝ տարանջատելով հիմնական բովանդակությունը երկրորդականից, ինքնուրույն կազմել տեքստ մասնագիտական թեմայով, 6. կիրառել մասնագիտական տեքստի թարգմանության հմտությունները, 7. կիրառել մասնագիտական տեքստի հետ աշխատելու հնարքներ՝ տեքստի համառոտ և ընդարձակ նկարագրում, տարբեր տեսակի պլանների կազմում, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 8. քննարկել և վերլուծել մասնագիտական խնդիրներ ռուսերենով։ 3. Description
զարգացնել ուսանողների լեզվական հմտությունները և հաղորդակցական կարողությունները լեզվական գործունեության բոլոր ոլորտներում,
ապահովել արդեն ձեռք բերած լեզվական գիտելիքների և հմտությունների կիրառումը մասնագիտական նպատակներով, ընդլայնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարը, խորացնել գիտելիքները մասնագիտական լեզվի ձևաբանական, շարահյուսական և ոճաբանական առանձնահատկությունների վերաբերյալ։ 4. Teaching and Learning Styles and Methods
գործնական պարապմունք,
ինքնուրույն աշխատանք, թիմային աշխատանք, բանավոր ներկայացում, գրավոր և բանավոր հարցում։ 5. Evaluation Methods and Criteria
Դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով, որն անցկացվում է բանավոր և հիմնված է կիսամյակի վերջում ամփոփիչ գրավոր ստուգողական աշխատանքի արդյունքների վրա:
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
ընդհանուր գիտական և նեղ մասնագիտական տերմինաբանության առանձնահատկությունները,
գիտական ոճի ձևաբանական առանձնահատկությունները, գիտական ոճին հատուկ շարահյուսական կառուցվածքները, տարբեր իմաստային կապերի արտահայտման միջոցները գիտական տեքստում, մասնագիտական տեքստի համառոտ և րնդարձակ ներկայացում, գիտական ոճի ժանրեր՝ ռեֆերատ, զեկուցում, հոդված, ամփոփագիր, ռեֆերատների, զեկուցումների, ամփոփագրերի շարադրման սկզբունքները։ |
||
1608 | Ֆրանսերեն-2 | 3 |
2-րդ կիսամյակ՝ գարնանային
Շաբաթական 2 ժամ
2 ժամ գործնական, շաբաթական 4 ժամ ինքնուրույն աշխատանք
MANDATORY
1608/Մ03
1. Purpose of the Course
զարգացնել գիտական տեքստերի ընկալման և մեկնաբանման ունակությունները,
ծանոթացնել գիտական ֆրանսերենի տարբեր մակարդակներում (հնչյունական- հնչերանգային, բառային, ձևաբանական-շարահյուսական, ոճական) դրսևորվող առանձնահատկություններին, զարգացնել գիտական հաղորդակցման կարողություններ: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. քննարկել գիտական տարաբնույթ տեքստերի լեզվաոճական և կառուցվածքային առանձնահատկությունները, 2. մեկնաբանել լեզվաբանական տերմինաբանությանն առնչվող տարբեր խնդիրներ, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. կատարել գիտական տեքստերի հաղորդակցական ներուժի վերլուծություն, 4. գործնականում կատարել տարբեր գիտական տեքստերի ֆրանսերենից հայերեն և հայերենից ֆրանսերեն թարգմանություններ՝ այդ տեքստերի թարգմանության համարժեքության սկզբունքներին համապատասխան, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետային ռեսուրսներ, գիտական հոդվածներ և այլն), ձեռքբերված գիտելիքները կիրառել նաև այլ՝ հարակից գիտակարգերի շրջանակներում կատարվելիք ուսումնասիրություններում: 3. Description
զարգացնել գիտական տեքստերի ընկալման և մեկնաբանման ունակությունները,
ծանոթացնել գիտական ֆրանսերենի տարբեր մակարդակներում (հնչյունական- հնչերանգային, բառային, ձևաբանական-շարահյուսական, ոճական) դրսևորվող առանձնահատկություններին, զարգացնել գիտական հաղորդակցման կարողություններ: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
գործնական պարապմունք, հանձնարարված գրականության ընթերցում, քննարկումներ, ինքնուրույն հետազոտություն, խմբային աշխատանք, դասավանդման նորարարական մեթոդներ՝ հաղորդակցական, ինտերակտիվ և այլն:
5. Evaluation Methods and Criteria
դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով, որն անցկացվում է բանավոր և հիմնված է կիսամյակի վերջում ամփոփիչ գրավոր ստուգողական աշխատանքի արդյունքների վրա:
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Գիտական ոճ (բնորոշ գծերը, ժանրային առանձնահատկությունները, ենթաոճերը: Գիտական ֆրանսերենի ձևաբանական-շարահյուսական առանձնահատկությունները: Գիտական լեզվի նորմայի օրինաչափությունները: Բառապաշարի դասակարգման հիմնական սկզբունքները ֆրանսերենում: Բառապաշարի հարստացման հիմնական ուղիները: Տարաբնույթ տեքստերի գիտական շարադրանքի լեզվաոճական առանձնահատկություններիքննություն: Դարձվածքի մեկնաբանությունները ֆրանսիական աղբյուրներում: Դարձվածքը որպես ժողովրդի լեզվամտածողության առանձնահատուկ տարր:
|
||
1602 | Անգլերեն-1 | 3 |
1-ին կիսամյակ
2 ժամ/ շաբ.
գործ.-2ժ.
MANDATORY
1602/M01
1. Purpose of the Course
· կատարելագործել ուսանողների օտար (անգլերեն) լեզվով հաղորդակցական կարողությունները՝ ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· vխորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, · ձևավորել գիտական բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ, · զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. կիրառելով մասնագիտական տեքստերի վերլուծության տարբեր մոտեցումները (որոնողական, ճանաչողական, մեկնաբանական)՝ ճիշտ ընկալել դրանց բովանդակությունն ու կառուցվածքը, 2. տարորոշել մասնագիտական բառապաշարի բոլոր շերտերը՝ դրանց ճշգրիտ գործածության նպատակադրմամբ, 3. ցուցաբերել մասնագիտության ոլորտում օտար (անգլերեն) լեզվով ինքնուրույն աշխատանք կատարելու սկզբունքների իմացություն: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. իրականացնել մասնագիտական տեքստերի իմաստային, կառուցվածքային և ոճական վերլուծություն և թարգմանություն, 5. ներկայացնել և մեկնաբանել մասնագիտական տեսակետներ ու փաստարկներ, ձևակերպել, շարադրել, հիմնավորել անձնական կարծիքը, քննարկել, բանավիճել մասնագիտական հարցերի արդի հիմնախնդիրների շուրջ, 6. գրել և ներկայացնել մասնագիտական թեմաներով զեկույցներ, ռեֆերատներ, գիտաժողովի թեզիսներ՝ տրամաբանորեն և հստակ կառուցելով շարադրանքը, 7. լսելով ընկալել և վերարտադրել մասնագիտությանն առնչվող դասախոսությունների, հարցազրույցների ձայնագրություններ և տեսագրություններ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 8. արդյունավետ օգտվել տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով: 3. Description
· կատարելագործել ուսանողների օտար (անգլերեն) լեզվով հաղորդակցական կարողությունները՝ ինչպես մասնագիտության, այնպես էլ հաղորդակցման այլ ոլորտներում,
· vխորացնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, · ձևավորել գիտական բանավոր և գրավոր հաղորդակցման հմտություններ, · զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
2. անհատական և խմբային աշխատանք, 3. անհատական և թիմային գիտահետազոտական աշխատանք, 4. ինքնուրույն աշխատանք, 5. բանավոր ներկայացում/ պրեզենտացիա (անհատական ինքնուրույն նախագծի իրականացում), 6. գրավոր և բանավոր ստուգում/ հարցում, 7. իրավիճակային խնդիրների քննարկում: 5. Evaluation Methods and Criteria
1. մասնագիտական տեքստի ընթերցում, թարգմանություն և վերարտադրում,
2. մասնագիտական բառապաշարի ստուգում, 3. զրույց մասնագիտական թեմաների շուրջ, 4. բանավոր ներկայացում (պրեզենտացիա) մասնագիտական խնդրի վերաբերյալ: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Տվյալ ոլորտի մասնագիտական լեզվի բառապաշարային, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունները:
2. Մասնագիտական տեքստերի գործառական նշանակությունը և դրանց իրացումը օտար (անգլերեն) լեզվով գրավոր ու բանավոր հաղորդակցման գործընթացում: 3. Ակադեմիական գրագրություն՝ գիտական հոդվածների ու աշխատությունների, գրախոսությունների և ամփոփումների, ինչպես նաև ռեֆերատների, զեկուցումների, էսսեների շարադրման ձևերն ու սկզբունքները: 4. Մասնագիտական բնագիր տեքստերի, դասախոսությունների, ձայնագրությունների ունկնդրմամբ՝ դրանց բովանդակության վերծանման, վերարտադրության առանձնահատկությունները: |
||
1604 | Գերմաներեն-1 | 3 |
1-ին կիսամյակ` աշնանային
Շաբաթական 2 ժամ
2 ժամ գործնական, շաբաթական 4 ժամ ինքնուրույն աշխատանք
MANDATORY
1604/Մ03
1. Purpose of the Course
հարստացնել ուսանողների բառապաշարը,
խորացնել և հնարավորինս կատարելագործել լեզվական բոլոր հմտությունները (կարդալ-հասկանալ-վերարտադրել, լսել-հասկանալ-վերարտադրել, խոսել, գրել), ձևավորել գերմաներենով հաղորդակցվելու կարողություններն և ունակությունները, խորացնել ընդհանուր և մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. կազմել մենախոսական և երկխոսական մասնագիտական և ընդհանուր հաղորդակցական տեքստեր ճիշտ հնչերանգով, 2. ճիշտ օգտագործել ուսումնասիրվող լեզվի ժողովրդի մշակույթին բնորոշ հաղորդակցման, բարեկիրթ խոսքի կաղապարներն ու վարքի նորմերը, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. իրականացնել մասնագիտական տեքստերի իմաստային, կառուցվածքային և ոճական վերլուծություն և թարգմանություն, 4. վերլուծել մասնագիտությանն առնչվող թեմաներ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. արդյունավետ օգտվել տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով: 3. Description
հարստացնել ուսանողների բառապաշարը,
խորացնել և հնարավորինս կատարելագործել լեզվական բոլոր հմտությունները (կարդալ-հասկանալ-վերարտադրել, լսել-հասկանալ-վերարտադրել, խոսել, գրել), ձևավորել գերմաներենով հաղորդակցվելու կարողություններն և ունակությունները, խորացնել ընդհանուր և մասնագիտական լեզվի բառապաշարի, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունների վերաբերյալ գիտելիքները, զարգացնել մասնագիտական հարցերի շուրջ քննարկելու և բանավիճելու կարողությունը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
գործնական պարապմունք դասախոսի ղեկավարությամբ,
անհատական և խմբային աշխատանք, անհատական և թիմային գիտահետազոտական աշխատանք, ինքնուրույն աշխատանք, բանավոր ներկայացում/ պրեզենտացիա (անհատական ինքնուրույն նախագծի իրականացում), գրավոր և բանավոր ստուգում/ հարցում, իրավիճակային խնդիրների քննարկում: 5. Evaluation Methods and Criteria
դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով: Այն ստուգում է անցած նյութը՝ հաշվի առնելով հենքային ընդհանուր և մասնագիտական բառապաշարի, ինչպես նաև գերմաներենին բնորոշ հիմնական կաղապարների յուրացման և վերարտադրության աստիճանը:
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
քերականություն. հիմնական ձևաբանական և շարահյուսական կառույցներն ու տիպերը, նրանց առանձնահատկությունները խոսքում և մասնագիտական ոլորտում,
տվյալ ոլորտի մասնագիտական լեզվի բառապաշարային, քերականական և ոճաբանական յուրահատկությունները, մասնագիտական տեքստերի վերլուծությունը և դրանց իրացումը գերմաներենով /գրավոր ու բանավոր/: |
||
1704 | Ռուսերեն-1 | 3 |
1-ին կիսամյակ՝ աշնանային
Շաբաթական 2 ժամ
2 ժամ գործնական, շաբաթական 4 ժամ ինքնուրույն աշխատանք
MANDATORY
1704/Մ03
1. Purpose of the Course
զարգացնել ուսանողների լեզվական հմտությունները և հաղորդակցական կարողությունները լեզվական գործունեության բոլոր ոլորտներում,
ապահովել արդեն ձեռք բերած լեզվական գիտելիքների և հմտությունների կիրառումը մասնագիտական նպատակներով, ընդլայնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարը, խորացնել գիտելիքները մասնագիտական լեզվի ձևաբանական, շարահյուսական և ոճաբանական առանձնահատկությունների վերաբերյալ։ 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ցուցաբերել մասնագիտական լեզվի բառապաշարի խորացված իմացություն, 2. սահմանել լեզվի գիտական ոճի ձևաբանական և շարահյուսական առանձնահատկությունները, 3. ներկայացնել մասնագիտական տեքստերի վերլուծության տարբեր ձևերը, 4. դրսևորել մասնագիտական տեքստի պլաններ, ամփոփագրեր կազմելու սկզբունքների իմացություն, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5. վերլուծել ունկնդրած/կարդացած մասնագիտական տեքստը՝ տարանջատելով հիմնական բովանդակությունը երկրորդականից, ինքնուրույն կազմել տեքստ մասնագիտական թեմայով, 6. կիրառել մասնագիտական տեքստի թարգմանության հմտությունները, 7. կիրառել մասնագիտական տեքստի հետ աշխատելու հնարքներ՝ տեքստի համառոտ և ընդարձակ նկարագրում, տարբեր տեսակի պլանների կազմում, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 8. քննարկել և վերլուծել մասնագիտական խնդիրներ ռուսերենով։ 3. Description
զարգացնել ուսանողների լեզվական հմտությունները և հաղորդակցական կարողությունները լեզվական գործունեության բոլոր ոլորտներում,
ապահովել արդեն ձեռք բերած լեզվական գիտելիքների և հմտությունների կիրառումը մասնագիտական նպատակներով, ընդլայնել մասնագիտական լեզվի բառապաշարը, խորացնել գիտելիքները մասնագիտական լեզվի ձևաբանական, շարահյուսական և ոճաբանական առանձնահատկությունների վերաբերյալ։ 4. Teaching and Learning Styles and Methods
գործնական պարապմունք,
ինքնուրույն աշխատանք, թիմային աշխատանք, բանավոր ներկայացում, գրավոր և բանավոր հարցում։ 5. Evaluation Methods and Criteria
Դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով, որն անցկացվում է բանավոր և հիմնված է կիսամյակի վերջում ամփոփիչ գրավոր ստուգողական աշխատանքի արդյունքների վրա:
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
ընդհանուր գիտական և նեղ մասնագիտական տերմինաբանության առանձնահատկությունները,
գիտական ոճի ձևաբանական առանձնահատկությունները, գիտական ոճին հատուկ շարահյուսական կառուցվածքները, տարբեր իմաստային կապերի արտահայտման միջոցները գիտական տեքստում, մասնագիտական տեքստի համառոտ և րնդարձակ ներկայացում, գիտական ոճի ժանրեր՝ ռեֆերատ, զեկուցում, հոդված, ամփոփագիր, ռեֆերատների, զեկուցումների, ամփոփագրերի շարադրման սկզբունքները։ |
||
1608 | Ֆրանսերեն-1 | 3 |
1-ին կիսամյակ՝ աշնանային
Շաբաթական 2 ժամ
2 ժամ գործնական, շաբաթական 4 ժամ ինքնուրույն աշխատանք
MANDATORY
1608/Մ03
1. Purpose of the Course
զարգացնել գիտական տեքստերի ընկալման և մեկնաբանման ունակությունները,
ծանոթացնել գիտական ֆրանսերենի տարբեր մակարդակներում (հնչյունական- հնչերանգային, բառային, ձևաբանական-շարահյուսական, ոճական) դրսևորվող առանձնահատկություններին, զարգացնել գիտական հաղորդակցման կարողություններ: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. քննարկել գիտական տարաբնույթ տեքստերի լեզվաոճական և կառուցվածքային առանձնահատկությունները, 2. մեկնաբանել լեզվաբանական տերմինաբանությանն առնչվող տարբեր խնդիրներ, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. կատարել գիտական տեքստերի հաղորդակցական ներուժի վերլուծություն, 4. գործնականում կատարել տարբեր գիտական տեքստերի ֆրանսերենից հայերեն և հայերենից ֆրանսերեն թարգմանություններ՝ այդ տեքստերի թարգմանության համարժեքության սկզբունքներին համապատասխան, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետային ռեսուրսներ, գիտական հոդվածներ և այլն), ձեռքբերված գիտելիքները կիրառել նաև այլ՝ հարակից գիտակարգերի շրջանակներում կատարվելիք ուսումնասիրություններում: 3. Description
զարգացնել գիտական տեքստերի ընկալման և մեկնաբանման ունակությունները,
ծանոթացնել գիտական ֆրանսերենի տարբեր մակարդակներում (հնչյունական- հնչերանգային, բառային, ձևաբանական-շարահյուսական, ոճական) դրսևորվող առանձնահատկություններին, զարգացնել գիտական հաղորդակցման կարողություններ: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
գործնական պարապմունք, հանձնարարված գրականության ընթերցում, քննարկումներ, ինքնուրույն հետազոտություն, խմբային աշխատանք, դասավանդման նորարարական մեթոդներ՝ հաղորդակցական, ինտերակտիվ և այլն:
5. Evaluation Methods and Criteria
դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով, որն անցկացվում է բանավոր և հիմնված է կիսամյակի վերջում ամփոփիչ գրավոր ստուգողական աշխատանքի արդյունքների վրա:
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Գիտական ոճ (բնորոշ գծերը, ժանրային առանձնահատկությունները, ենթաոճերը: Գիտական ֆրանսերենի ձևաբանական-շարահյուսական առանձնահատկությունները: Գիտական լեզվի նորմայի օրինաչափությունները: Բառապաշարի դասակարգման հիմնական սկզբունքները ֆրանսերենում: Բառապաշարի հարստացման հիմնական ուղիները: Տարաբնույթ տեքստերի գիտական շարադրանքի լեզվաոճական առանձնահատկություններիքննություն: Դարձվածքի մեկնաբանությունները ֆրանսիական աղբյուրներում: Դարձվածքը որպես ժողովրդի լեզվամտածողության առանձնահատուկ տարր:
|
Professional educational component
Chair code | Name of the course | Credits |
---|---|---|
0108 | Ինտեգրալային ձևափոխությունների մեթոդները մեխանիկայում | 3 |
1-ին կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
դաս.-2ժ.
MANDATORY
0108/Մ06
1. Purpose of the Course
·ուսանողներին ծանոթացնել մեխանիկայի խնդիրները նկարագրող դիֆերենցիալ հավասարումների լուծման համար կիրառվող ինտեգրալ ձևափոխություններին,
հաղորդել խորը և մաթեմատիկորեն հիմնավորված գիտելիքներ ինտեգրալ ձևափոխությունների հայտնի, լավ մշակված և մշտապես գործածական մեթոդների մասին: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. որոշելու մեխանիկայի դիտարկվող խնդրում համապատսխան ինտեգրալ ձևափոխության կիրառման հնարավորությունը, 2. նկարագրելու ինտեգրալ ձևափոխությունների առնձնահատկությունները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. ընտրել և գործնականում իրականացնել արդյունավետ ինտեգրալ ձևափոխություն, 4. համադրել մեթոդները և բացահայտել խնդրի լուծման յուրահատկությունները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. լուծել մեխանիկայի և գիտության հարակից բնագավառների արդիական խնդիրներ ինտեգրալ ձևափոխությունների մեթոդով, վերլուծել, մեկնաբանել ստացված արդյունքները և ընդհանրացնել մաթեմատիկական ֆիզիկայի այլ խնդիրներում: 3. Description
·ուսանողներին ծանոթացնել մեխանիկայի խնդիրները նկարագրող դիֆերենցիալ հավասարումների լուծման համար կիրառվող ինտեգրալ ձևափոխություններին,
հաղորդել խորը և մաթեմատիկորեն հիմնավորված գիտելիքներ ինտեգրալ ձևափոխությունների հայտնի, լավ մշակված և մշտապես գործածական մեթոդների մասին: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություն,
2. սեմինար, արդյունքների քննարկում, 3. խնդիրների ձևակերպում, ինքնուրույն աշխատանք : 5. Evaluation Methods and Criteria
ընթացիկ ստուգումներ՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
մասնակցություն՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով: Եզրափակիչ բանավոր քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Ֆուրյեի ինտեգրալ ձևափոխություն, կոնտակտային խնդիրներ, ջերմահաղորդականության, սալի ծռման, տատանման խնդիրներ:Գլանային ֆունկցիաներ, Շտուրմ-Լիուվիլի խնդիրը մեխանիկայում, վերլուծություն ըստ սեփական ֆունկցիաների,Մելլինի ձևափոխություն, սեպաձև հարթ տիրույթներ: Հանկելի ձևափոխություն, առաձգական շերտի դեֆորմացիա:Ձևափոխություններ հատվածի վրա, կիսաանվերջ և անվերջ տիրույթների վրա, ինտեգրալ ձևափոխությունները առաձգականության տեսության խառը խնդիրների համար: Լապլասի ձևափոխություն:
|
||
0108 | Մասնագիտության արդի հիմնախնդիրները | 3 |
1-ին կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
դաս. - 2ժ.
MANDATORY
0108/Մ02
1. Purpose of the Course
ուսանողներին ծանոթացնել մեխանիկայի արդիական հիմնախնդիրներին և կարևորագույն մաթեմատիկական մոդելներին:
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրելու և լուսաբանելու մասնագիտության արդի հիմնախնդիրները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. հասկանալու և վերլուծելու տարբեր արդիական կիրառական մոդելներ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3. մոդելավորելու մասնագիտության խնդիրները տեսական և մաթեմատիկական ֆիզիկայի մեթոդներով: 3. Description
ուսանողներին ծանոթացնել մեխանիկայի արդիական հիմնախնդիրներին և կարևորագույն մաթեմատիկական մոդելներին:
4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություն,
2. սեմինար: 5. Evaluation Methods and Criteria
1. Ստուգումներ
2. Ստուգարք 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Մեխանիկան և ժամանակակից գիտատեխնիկական առաջընթացը: Դեֆորմացվող պինդ մարմնի մոդելներ: Պինդ մարմնի շարժումները նկարագրող հավասարումներ և լուծումներ: Դեֆորմացվող պինդ մարմնի մեխանիկայի ֆունդամենտալ լուծումներ: Միկրոբևեռ առաձգականության տեսություն: Մագնիսաէլեկտրաառաձգական ալիքներ: Կենտրոնացված և բաշխված պարամետրերով համակարգերի ղեկավարման և օպտիմալ ղեկավարման խնդիրներ:
|
||
0108 | Անալիտիկ մեխանիկա | 6 |
1-ին կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
դաս.-2, գործ.-2
MANDATORY
0108/Մ03
1. Purpose of the Course
Ստանալ կայուն գիտելիքներ
մեխանիկայի հիմնական սկզբունքների (Դալամբեր-Լագրանժ, Մոպերտյուի-Լագրանժ, Պուանկարե, Պուանկարե-Կարտանի ինվարիանտ) մասին, նշված սկզբունքներից բխող հետևանքների և դրանց կիրառությունների մասին, հարվածի տեսության մասին: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. տիրապետելու մեխանիկայի հիմնական սկզբունքներին, համակարգերի փոքր տատանումների ուսումնասիրման դասական եղանակներին, հարվածային երևույթներին: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. դրանք կիրառելու տարբեր մեխանիկական համակարգերի վարքը ուսումնասիրելիս: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3. դրանք կիրառել տարբեր համակարգերի (մաթեմատիկական մոդելների) վարքը ուսումնասիրելիս: 3. Description
Ստանալ կայուն գիտելիքներ
մեխանիկայի հիմնական սկզբունքների (Դալամբեր-Լագրանժ, Մոպերտյուի-Լագրանժ, Պուանկարե, Պուանկարե-Կարտանի ինվարիանտ) մասին, նշված սկզբունքներից բխող հետևանքների և դրանց կիրառությունների մասին, հարվածի տեսության մասին: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
դասախոսություն,
խնդիրների լուծում և քննարկում, ուսանողների անհատական աշխատանք, դրանց ներկայացում և քննարկում: 5. Evaluation Methods and Criteria
ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ գումարային 2 միավոր առավելագույն արժեքով,
ընթացիկ քննությունը և հետազոտական աշխատանքը գրավոր են՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով, մասնակցությունը՝ 1 միավոր առավելագույն արժեքով: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Կապերի դասակարգումը: Ազատ և ոչ ազատ համակարգեր: Հնարավոր և վիրտուալ տեղափոխություններ: Իդեալական կապեր: Դինամիկայի ընդհանուր հավասարումը: Լագրանժի առաջին սեռի հավասարումները: Վիրտուալ տեղափոխությունների սկզբունքը: Դալամբերի սկզբունքը: Ապելի հավասարումները: Պուասոնի փակագծեր: Համիլտոնի սկզբունքը: Պուանկարե-Կարտանի ինտեգրալ ինվարիանտը: Համիլտոնի կանոնիկ հավասարումների ստացումը Պուանկարե-Կարտանի ինտեգրալ ինվարիանտից: Ընդհանրացված կոնսերվատիվ համակարգեր: Ուիտեկերի հավասարումներ: Յակոբիի հավասարումները: Մոպերտյուի-Լագրանժի սկզբունքը: Կանոնական ձևափոխություններ: Համիլտոն-Յակոբիի հավասարումը, Յակոբիի թեորեմը: Կոնսերվատիվ համակարգերի փոքր տատանումները: Դարավոր հավասարումը և նրա լուծումը: Նորմալ կոորդինատներ: Հարվածի տեսություն:
|
||
0108 | Դեֆորմացվող պինդ մարմնի մեխանիկա | 6 |
1-ին կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
դաս.-2ժ., գործ.-2ժ.
MANDATORY
0108/Մ04
1. Purpose of the Course
ուսանողներին ծանոթացնել էլեկտրաառաձգական միջավայրում մակերևութային ալիքների տարածման խնդիրներին,
մագնիսաառաձգական ալիքների տարածման ուսումնասիրության հիմնական մեթոդներին, մակերևութային ալիքների առաջացման կամ վերացման խնդիրներին: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. տիրապետել էլեկտրաառաձգական միջավայրում մակերևութային ալիքների տարածման հիմնական դրույթներին, 2. իմանալու մագնիսաառաձգական դաշտի և դեֆորմացվող մարմնի լարվածադեֆորմացիոն վիճակի փոխազդեցության ուսումնասիրության կարևորությունը ժամանակակից տեխնիկայի տեսանկյունից: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. ուսումնասիրել էլեկտրաառաձգականության տեսության առաջարկվող խնդիրները, 4. ինքնուրույն ուսումնասիրել առաձգական մակերևույթային ալիքները, լուծել մագնիսաառաձգական ալիքների անդրադարձման խնդիրները, 5. կառուցել եզրային խնդիրների լուծման մաթեմատիկական մոտեցումներ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. հետազոտել բարդ ֆիզիկական հատկություններով օժտված առաձգական մարմինների ժամանակակից խնդիրներ, 7. ստեղծագործաբար կիրառել ու զարգացնել ստացած գիտելիքները: 3. Description
ուսանողներին ծանոթացնել էլեկտրաառաձգական միջավայրում մակերևութային ալիքների տարածման խնդիրներին,
մագնիսաառաձգական ալիքների տարածման ուսումնասիրության հիմնական մեթոդներին, մակերևութային ալիքների առաջացման կամ վերացման խնդիրներին: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություն,
2. սեմինար, 3. զեկուցումներ, 4. խմբային քննարկումներ: 5. Evaluation Methods and Criteria
ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ գումարային 2 միավոր առավելագույն արժեքով,
ընթացիկ քննությունը և հետազոտական աշխատանքը գրավոր են՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով, մասնակցությունը՝ 1 միավոր առավելագույն արժեքով: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Էլեկտրաառաձգականության հիմնական հավասարումները: Գծային էլեկտրաառաձգական մակերևութային ալիքները պիեզոէլեկտրիկ բյուրեղներում: Վերջավոր լայնույթով մակերևութային ալիքները էլեկտրաառաձգական միջավայրում: Մագնիսաառաձգականության տեսության հիմնական հավասարումները և եզրային պայմանները: Հարթ և հակահարթ խնդիրների անջատման պայմանները: Մակերևութային ալիքներ: Էլեկտրահաղորդիչ առաձգական սալերի հավասարումները մագնիսական դաշտի առկայությամբ: Մագնիսական դաշտի ազդեցությունը սալի տատանման հաճախությունների վրա:
|
||
0108 | Կայունության և ստաբիլիզացիայի տեսության հատուկ բաժիններ | 3 |
2-րդ կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
դաս.-2ժ.
MANDATORY
0108/Մ05
1. Purpose of the Course
·ստանալ կայուն գիտելիքներ դասական կայունության Լյապունովի տեսության կրիտիկական դեպքերի, ամբողջում ասիմպտոտիկ կայունության և ղեկավարվող համակարգերի օպտիմալ ստաբիլիզացիայի մասին
ստանալ կայուն գիտելիքներ կոնսերվատիվ մեխանիկական համակարգերի հավասարակշռության դիրքի ստաբիլիզացիայի մասին: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. տիրապետել կրիտիկական դեպքերի և որոշ ոչ ստացիոնար համակարգերի կայունության ուսումնասիրման եղանակներին, 2. իմանալու ամբողջում ասիմպտոտիկ կայունության մասին, մեխանիկական համակարգերի կայունության հետազոտման ժամանակ կրիտիկական դեպքերի կարևորությունը, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. իմանալու ղեկավարվող համակարգերի օպտիմալ ստաբիլիզացիայի խնդիրների լուծման եղանակները, 4. իմանալու կոնսերվատիվ մեխանիկական համակարգերի հավասարակշռության դիրքի ստաբիլիզացիայի ուսումնասիրման եղանակները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. ստեղծագործաբար կիրառել ու զարգացնել ստացած գիտելիքները: 3. Description
·ստանալ կայուն գիտելիքներ դասական կայունության Լյապունովի տեսության կրիտիկական դեպքերի, ամբողջում ասիմպտոտիկ կայունության և ղեկավարվող համակարգերի օպտիմալ ստաբիլիզացիայի մասին
ստանալ կայուն գիտելիքներ կոնսերվատիվ մեխանիկական համակարգերի հավասարակշռության դիրքի ստաբիլիզացիայի մասին: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություն,
2. խնդիրների լուծում և քննարկում, 3. ուսանողների անհատական աշխատանք, դրանց ներկայացում և քննարկում: 5. Evaluation Methods and Criteria
ընթացիկ ստուգումներ՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
մասնակցություն՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով: Եզրափակիչ բանավոր քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Կայունություն ըստ առաջին մոտավորության: Մեկ անշարժ կետ ունեցող պինդ մարմնի իներցիոն շարժման կայունությունը: Արկի (հոլի) շարժման կայունության ուսումնասիրությունը: Կրիտիկական դեպքեր: Մեկ զրոյական արմատի դեպքը: Զույգ կեղծ արմատներով կրիտիկական դեպք: Ասիմպտոտիկ կայունություն ամբողջում: Կրասովսկու թեորեմները: Դիմադրության և գիրոսկոպիկ ուժերի ազդեցությունը հավասարակշռության դիրքի կայունության վրա: Համակարգերի ղեկավարելիությունը: Լրիվ ղեկավարելի համակարգերի ստաբիլիզացիան և օպտիմալ ստաբիլիզացիան: Օպտիմալ ստաբիլիզացիայի խնդիրների լուծման ալգորիթմներ: Կոնսերվատիվ մեխանիկական համակարգերի օպտիմալ ստաբիլիզացիան գիրոսկոպիկ և դիսիպատիվ ուժերով:
|
||
0108 | Ղեկավարման և դիտման տեսության լրացուցիչ բաժիններ | 3 |
2-րդ կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
դաս.-2ժ.
MANDATORY
0108/Մ07
1. Purpose of the Course
ուսանողներին ծանոթացնել ղեկավարման և դիտման տեսության արդի խնդիրների դրվածքներին, հետազոտության հիմնարար հարցերին և լուծումների եղանակներին:
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրելու ղեկավարման և դիտման մաթեմատիկական տեսության արդի խնդիրների դրվածքները առանձնահատկությունները, 2. նկարագրելու և լուսաբանելու փոփոխական կառուցվածքով գծային ստացիոնար համակարգերի լրիվ ղեկավարելիության և լրիվ դիտելիության հատկությունները, 3. լուսաբանելու բազմակետային միջանկյալ պայմաններով և էտապ առ էտապ փոփոխվող գծային համակարգերի ղեկավարման և դիտման խնդիրների լուծման եղանակները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. կիրառել փոփոխական կառուցվածքով գծային ստացիոնար համակարգերի լրիվ ղեկավարելիության և լրիվ դիտելիության հատկությունները ուսումնասիրելիս, 5. կիրառել բազմակետային միջանկյալ պայմաններով մեխանիկական համակարգերի ղեկավարման խնդիրները ուսումնասիրելիս, 6. կիրառել կիրառել էտապ առ էտապ փոփոխվող գծային համակարգերի և կոնկրետ մեխանիկական համակարգերի ղեկավարման խնդիրները ուսումնասիրելիս, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. վերլուծել ղեկավարման և դիտման արդի խնդիրների հիմնահարցերի և դասական տեսության ընդհանրությունները և առանձնահատկությունները, գնահատել դրանց լուծման համար անհրաժեշտ հնարավորությունները: 3. Description
ուսանողներին ծանոթացնել ղեկավարման և դիտման տեսության արդի խնդիրների դրվածքներին, հետազոտության հիմնարար հարցերին և լուծումների եղանակներին:
4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. դասախոսություն,
2. սեմինար: 5. Evaluation Methods and Criteria
ընթացիկ ստուգումներ՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
մասնակցություն՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով: Եզրափակիչ բանավոր քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Գաղափար ղեկավարման, օպտիմալ ղեկավարման և դիտման արդի խնդիրների և դրանց մաթեմատիկական դրվացքների մասին: Ժամանակի միջանկյալ պահերին ֆազային կոորդինատների տարբեր մասերի վրա դրված սահմանափակումներով ղեկավարման և օպտիմալ ղեկավարման խնդիրներ: Չանջատվող բազմակետային միջանկյալ պայմաններով ղեկավարման, օպտիմալ ղեկավարման խնդիրներ և նրանց լուծումը: Էտապ առ էտապ փոփոխվող գծային համակարգերի, Ֆազային տարածության և ղեկավարման վեկտորի փոփոխվող չափողականություններով գծային համակարգերի ղեփկավարման և դիտման խնդիրների դրվածքներ: Այդպիսի ստացիոնար համակարգերի լրիվ ղեկավարելիության, լրիվ դիտելիության պայմանները և դրանց համեմատումը Կալմանի հայտնի պայմանների հետ: Էտապ առ էտապ փոփոխվող գծային համակարգերի, Ֆազային տարածության և ղեկավարման վեկտորի փոփոխվող չափողականություններով գծային համակարգերի ղեկավարման և դիտման խնդիրների լուծումների մասին:
|
||
0108 | Առաձգականության մաթեմատիկական տեսության կոնտակտային և խառը խնդիրներ | 3 |
3-րդ կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
դաս.-2ժ.
MANDATORY
0108/Մ08
1. Purpose of the Course
·ուսանողներին ծանոթացնել առաձգականության մաթեմատիկական տեսության կոնտակտային և խառը խնդիրներ առաձգականության տեսության դասական (կիսահարթություն, հարթություն) և ոչ դասական (մի եզրով կոշտ ամրացված առաձգական անվերջ շերտ) տիրույթների համար,
ներկայացնել նրանց լուծման մեթոդները և եղանակները: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրելու և լուսաբանելու առաձգականության մաթեմատիկական տեսության կոնտակտային և խառը խնդիրների լուծման առանձնահատկությունները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. կառուցելու առաձգականության մաթեմատիկական տեսության կոնտակտային և խառը խնդիրների լուծումներ, 3. տիրապետելու առաձգականության մաթեմատիկական տեսության կոնտակտային և խառը խնդիրների լուծման մեթոդներին և եղանակներին, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4. ստեղծագործաբար կիրառել ու զարգացնել ստացած գիտելիքները: 3. Description
·ուսանողներին ծանոթացնել առաձգականության մաթեմատիկական տեսության կոնտակտային և խառը խնդիրներ առաձգականության տեսության դասական (կիսահարթություն, հարթություն) և ոչ դասական (մի եզրով կոշտ ամրացված առաձգական անվերջ շերտ) տիրույթների համար,
ներկայացնել նրանց լուծման մեթոդները և եղանակները: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1.դասախոսություն,
2. սեմինար: 5. Evaluation Methods and Criteria
ընթացիկ ստուգումներ՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
մասնակցություն՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով: Եզրափակիչ բանավոր քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Կիսահարթության համար Լապլասի հավասարման լուծումը Ֆուրյեի ինտեգրալ ձևափոխության օգնությամբ: Ազդեցության (Գրինի) ֆունկցիայի կառուցումը կիսահրթության համար նրա եզրում կիրառված ուղղաձիգ (նորմալ) և հոիզոնական (տանգեցիալ) ուժերի ազդեցության տակ և նրանց հետազոտմանը: Կոնտակտային խնդիրներ առաձգական կիսահարթության կամ հարթության համար ուժեղացված առաձգական վերադիրներով, ինչպես սահքի միջնաշերտերի առկայությամբ, այնպես էլ առանց նրանց առկայության, ստացված լուծումների հետազոտումներ: Կոնտակտային խնդրի լուծումը լարումների Էրիի ֆունկցիայի օգնությամբ: Խառը եզրային խնդիրների համար ազդեցության (Գրինի) ֆունկցիայի կառուցումը և հետազոտումը ոչ դասական տիրույթների համար: Առաձգական վերադիրներով ուժեղացված ոչ դասական տիրույթների (մի եզրով կոշտ ամրացված առաձգական շերտ) համար կոնտակտային խնդիրների լուծումներ ինչպես սահքի միջնաշերտերի առկայությամբ, այնպես էլ առանց նրանց առկայության և ստացված լուծումների հետազոտումներ:
|
||
0108 | Մեխանիկական համակարգերի մաթեմատիկական մոդելավորումը և օպտիմալ ղեկավարումը | 6 |
2-րդ կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
դաս.-2ժ., գործ.-2ժ.
MANDATORY
0108/Մ09
1. Purpose of the Course
ուսանողներին տալ կայուն գիտելիքներ մեխանիկական համակարգերի մաթեմատիկական մոդելների կառուցման և օպտիմալ ղեկավարման ալգորիթմների մշակման բնագավառում:
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. կառուցել տարբեր կինեմատիկական սխեմաներով մանի պուլյացիոն ռոբոտների մաթեմատիկական մոդելներ կառուցել դինամիկ մոդելներ տարբեր կինեմատիկական սխեմաներով մանիպուլյացիոն ռոբոտների համար, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. մշակել մեխանիկական համակարգերի տարբեր մոդելների համար ղեկավարման ալգորիթմներ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4. ստեղծագործաբար կիրառել ու զարգացնել ստացած գիտելիքները: 3. Description
ուսանողներին տալ կայուն գիտելիքներ մեխանիկական համակարգերի մաթեմատիկական մոդելների կառուցման և օպտիմալ ղեկավարման ալգորիթմների մշակման բնագավառում:
4. Teaching and Learning Styles and Methods
դասախոսություն, սեմինար, ինքնուրույն աշխատանք:
5. Evaluation Methods and Criteria
ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ գումարային 2 միավոր առավելագույն արժեքով,
ընթացիկ քննությունը և հետազոտական աշխատանքը գրավոր են՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը՝ 2 միավոր առավելագույն արժեքով: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Մեխանիկական համակարգերի մաթեմատիկական մոդելների կառուցման ընդհանուր մոտեցումներ: Որպես մեխանիկական համակարգեր կարող են ուսումնասիրվել բազմօղակ մանիպուլյացիոն ռոբոտները և թռչող սարքերը: Նշված մեխանիկական համակարգերի մաթեմատիկական մոդելների կառուցման ժամանակ կենթադրվի, որ օղակները բացարձակ պինդ մարմիններ են,իսկ միացման հանգույցները իդեալական հոդակապեր: Դասընթացի շրջանակներում իրականացվում է մանիպուլյատորի շարժման կինեմատիկայի ուսումնասիրություն տարբեր կոորդինտական համակարգերում: Կորագիծ կոորդինատների կիրառումը հնարավորություն կտա որոշ տիպի մանիպուլյատորների շարժման ուսումնասիրությունը կատարել ավելի արդյունավետ: Բաժմօղակ մանիպուլյատորի մաթ. մոդելի կառուցումը բացարձակ պինդ օղակներով և առաձգական հանգույցներով: Բնութագրիչ կետերի կինեմատիկական առընչությունների ստացումը և նրանց գնահատականները: Առաձգականության գծային տեսության սահմաններում հաշվի կառնվի նաև մանիպույատորի օղակների առաձգական հատկությունները: Մանիպույացիոն ռոբոտների օպտիմալ կինեմատիկական ղեկավարումը տրված ոչ ստացիոնար, ոչ հոլոնոմ ծրագրերով հաշվի առնելով համակարգի կոնստրուկտիվ առաձնահատկությունները: Թռչող սարքերի մաթ. մոդելների կառուցում և ղեկավարման ալգորիթմների մշակում, ենթադրելով որ թևերը օժտված են առաձգական հատկություններով, իսկ ղեկավարման սարքը սնուցվում է արեգակնային մարտկոցների միջոցով:
|
||
0108 | Դեֆորմացվող պինդ մարմնի մեխանիկայի խնդիրների մաթեմատիկական մոդելներ | 6 |
2-րդ կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
դաս.-2ժ., գործ.-2ժ.
MANDATORY
0108/Մ10
1. Purpose of the Course
·ուսանողներին ծանոթացնել պինդ մարմնի մեխանիկայի խնդիրները մաթեմատիկական մոդելների՝ դիֆերենցիալ հավասարումների և պայմանների, տեսքով ներկայացման մեթոդներին,
սովորեցնել հիմնավորել մեխանիկայի խնդրի մաթեմատիկական դրվածքը: Դասընթացը ուսանողին հնարավորություն կտա յուրացնել դեֆորմացվող պինդ մարմնի մեխանիկայի խնդիրների լուծման մաթեմատիկական դասական և ժամանակակից մեթոդներն ու մոտեցումները: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել պինդ մարմնի մեխանիկայի խնդիրներում հանդիպող մաթեմատիկական մի շարք մեթոդներ և մոտեցումներ, 2. ձևակերպել և հիմնավորել դեֆորմացվող պինդ մարմնի մեխանիկայի և մաթեմատիկական ֆիզիկայի կիրառական խնդիրների դրվածքը և նկարագրել առանձնահատկությունները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. կիրառել վերլուծական և հաշվարկային մեթոդներ պինդ մարմնի մեխանիկայի խնդիրներն ուսումնասիրելիս, 4. ընտրել և կառուցել դեֆորմացվող մարմնի մեխանիկայի առաջարկվող խնդրի մաթեմատիկական մոդելը, 5. գնահատել մաթեմատիկական մոդելների և ֆիզիկական խնդրի համապատասխանության աստիճանը: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. մշակել արդյունավետ մեթոդներ մեխանիկայի խնդիրների մաթեմատիկական մոդելավորման և լուծման համար, 7. պարզաբանել և մեկնաբանել մաթեմատիկական ֆիզիկայի տարբեր մեթոդների առանձնահատկությունները մեխանիկայի կոնկրետ խնդիրներում: 3. Description
·ուսանողներին ծանոթացնել պինդ մարմնի մեխանիկայի խնդիրները մաթեմատիկական մոդելների՝ դիֆերենցիալ հավասարումների և պայմանների, տեսքով ներկայացման մեթոդներին,
սովորեցնել հիմնավորել մեխանիկայի խնդրի մաթեմատիկական դրվածքը: Դասընթացը ուսանողին հնարավորություն կտա յուրացնել դեֆորմացվող պինդ մարմնի մեխանիկայի խնդիրների լուծման մաթեմատիկական դասական և ժամանակակից մեթոդներն ու մոտեցումները: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
դասախոսություն, գործնական առաջադրանք, քննարկում,
սեմինար, ինքնուրույն աշխատանք: 5. Evaluation Methods and Criteria
ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ գումարային 2 միավոր առավելագույն արժեքով,
ընթացիկ քննությունը և հետազոտական աշխատանքը գրավոր են՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով, ինքնուրույն աշխատանքը՝ 2 միավոր առավելագույն արժեքով: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Դեֆորմացվող պինդ մարմնի մեխնիկայի հիմնական խնդիրները: Մաթեմատիկական ֆիզիկայի հիմնական հավասարումները և անհամասեռ խնդիրներ:Մաթեմատիկական ֆիզիկայի գծային մոդելներ՝Պուասոնի և Լապլասի հավասարումներ: Ջերմահաղորդականության և դիֆուզիայի մաթեմատիկական մոդելավորում: Առաձգական կառուցվածքների ծռում և տատանումներ: Ալիքային պրոցեսի նկարագրություն և մոդելավորում: Կորտեվեգ-դե Ֆրիզի հավասարումը: Ընդհանրացված ֆունկցիաներ, հատուկ ֆունկցիաներ:Ասիմպտոտական շարքեր և վերլուծություններ, ինտեգրալներ և Լապլասի մեթոդը, ստացիոնար փուլի մեթոդը: Դյուֆինգի, Մատյեի հավասարումները: Լուծելիության պայմաններ դիֆերենցիալ հավասարումների և ինտեգրալ հավասարումների համար: Սեփական արժեքների խնդիրներ, սեփական ֆունկցիաներ: Եզրային խնդիրների մոտավոր լուծումներ և հայտնի վարիացիոն մեթոդներ: Ինտեգրալ ձևափոխությունների մեթոդը: Խնդիրներ դինամիկական բեռի դեպքում: Դեֆորմացվող պինդ մարմնի մեխանիկայի եռաչափ խնդիրների բերումը երկչափի, սալերի ճշգրտված տեսություններ և հաշվարկ: Օպերատորական (սիմվոլիկ) մեթոդը: Լարումների կոնցենտրացիա, անհամասեռություն, կտրվածքներ: Քայքայման տեսության մաթեմատիկական հիմունքները,փխրուն քայքայման մաթեմատիկական տեսություն, ճաքերի մեխանիկա:
|
||
0108 | Դեֆորմացվող պինդ մարմնի մեխանիկայի լրացուցիչ բաժիններ | 6 |
2-րդ կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
դաս.-4ժ.
MANDATORY
0108/Մ19
1. Purpose of the Course
ուսանողներին ծանոթացնել բարակապատ մարմինների համար կայունության խնդիրներին, մակերևութային ալիքների, հաղորդիչ մարմինների մագնիսաառաձգականության տեսության և միաչափ գազային դինամիկայի խնդիրներին:
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրելու և լուսաբանելու դասընթացքում ընդգրկված բոլոր տեսությունների հիմնադրույթները և ուսումնասիրվող խնդիրների դրվածքները: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. ինքնուրույն ուսումնասիրել դեֆորմացվող մարմինների կայունության, ալիքների տարածման, մագնիսաառաձգականության տեսության խնդիրներ: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3. ստեղծագործաբար կիրառել ձևակերպած գիտելիքները, ամփոփել, ընդհանրացնել և տարածել նորերը: 3. Description
ուսանողներին ծանոթացնել բարակապատ մարմինների համար կայունության խնդիրներին, մակերևութային ալիքների, հաղորդիչ մարմինների մագնիսաառաձգականության տեսության և միաչափ գազային դինամիկայի խնդիրներին:
4. Teaching and Learning Styles and Methods
·դասախոսություն, սեմինար,
զեկուցումներ, խմբային քննարկումներ: 5. Evaluation Methods and Criteria
երկու ընթացիկ քննությունները գրավոր են՝ գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ գումարային 3 միավոր առավելագույն արժեքով, Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 9 միավոր առավելագույն գնահատականով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Կայունության ուսումնասիրության մեթոդներն ու սկզբունքները: Կոնսերվատիվ և ոչ կոնսերվատիվ համակարգեր: Դինամիկ կայունություն: Բարակապատ մարմինների կայունության տարբեր խնդիրներ: Հարթ ալիքներ, տարածում, անդրադարձում: Մակերևութային ալիքների գոյությունը: Մագնիսաառաձգական դաշտի և դեֆորմացվող մարմնի լարվածադեֆորմացիոն վիճակի փոխազդեցությունը: Գազային դինամիկայի պարզագույն խնդիրներ:
|
Other educational modules
Chair code | Name of the course | Credits |
---|---|---|
0108 | Գիտական սեմինար | 9 |
1-ինից 4-րդ կիսամյակ
Շաբաթական 2 ժամ
2 ժամ սեմինար, շաբաթական 8 ժամ ինքնուրույն աշխատանք
MANDATORY
0108/Մ20
1. Purpose of the Course
· սովորողներին ծանոթացնել մեխանիկայի բնագավառում գիտահետազոտական արդի պահանջների հետ և ներկայացնել ժամանակակից խնդիրների դրվածքներ,
· մագիստրանտներին սովորեցնել մեխանիկայում կիրառական և հաշվողական մաթեմատիկայի մեթոդները և մոտեցումները, մագիստրանտներին ծանոթացնել մագիստրոսական թեզի կատարման և ներկայացման հիմնական պահանջների հետ, նրանց մոտ զարգացնել գիտահետազոտական աշխատանք կատարելու ունակություն: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրելու և պարզաբանելու ժամանակակից մեխանիկայի հիմնական խնդիրների դրվածքն ու առանձնահատկությունները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2. կիրառելու մաթեմատիկական գիտելիքները մեխանիկայի տարբեր բնագավառների խնդիրներ և մեխանիկական համակարգերի շարժումներ ուսումնասիրելիս, 3. կիրառել հաշվողական մաթեմատիկայի ժամանակակից մեթոդներ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4. վերլուծել առկա խնդիրները և գնահատել դրանց լուծման և կիրառման հնարավորությունները: 3. Description
· սովորողներին ծանոթացնել մեխանիկայի բնագավառում գիտահետազոտական արդի պահանջների հետ և ներկայացնել ժամանակակից խնդիրների դրվածքներ,
· մագիստրանտներին սովորեցնել մեխանիկայում կիրառական և հաշվողական մաթեմատիկայի մեթոդները և մոտեցումները, մագիստրանտներին ծանոթացնել մագիստրոսական թեզի կատարման և ներկայացման հիմնական պահանջների հետ, նրանց մոտ զարգացնել գիտահետազոտական աշխատանք կատարելու ունակություն: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
դասախոսություն,
քննարկումներ, զեկուցումներ 5. Evaluation Methods and Criteria
եզրափակիչ ստուգարք։
6. Main sections of the course
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
0108 | Մագիստրոսական թեզ | 27 |
3-րդ, 4-րդ կիսամյակ
Ինքնուրույն աշխատանքի ժամաքանակը՝ ? ժամ
MANDATORY
0108/Մ24
1. Purpose of the Course
· մագիստրանտները ցուցաբերեն գիտահետազոտական աշխատանքի ինքնուրույն կատարման ունակություն,
· մագիստրանտների մոտ ամրապնդել մեխանիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի բնագավառում ստացած գիտելիքները և կիրառել, մագիստրանտները ձեռք բերեն գիտական նոր խնդիրներ և լուծումներ առաջադրելու հմտություն: 2. Educational Outcomes
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
1. կիրառելու տեսական և կիրառական մեխանիկայի գիտելիքները գիտահետազոտական, ֆիզիկատեխնիկական և փորձարարական խնդիրների ուսումնասիրման բնագավառում, 2. կիրառել հաշվողական մաթեմատիկայի մեթոդներ ժամանակակից մեխանիկայում և ինժեներական գործում, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3. վերլուծել ժամանակակից խնդիրները մեխանիկայում, գնահատել դրանց լուծման և կիրառման հնարավորությունները: 3. Description
· մագիստրանտները ցուցաբերեն գիտահետազոտական աշխատանքի ինքնուրույն կատարման ունակություն,
· մագիստրանտների մոտ ամրապնդել մեխանիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի բնագավառում ստացած գիտելիքները և կիրառել, մագիստրանտները ձեռք բերեն գիտական նոր խնդիրներ և լուծումներ առաջադրելու հմտություն: 4. Evaluation Methods and Criteria
1. Աշխատանքի արդիականության հիմնավորումը և գրականության վերլուծությունը - առավելագույնը 2 միավոր,
2. Հետազոտության իրականացումը և արդյունքները - առավելագույնը 6 միավոր 3. Աշխատանքի շարադրումը և ձևավորումը - առավելագույնը 4 միավոր 4. Աշխատանքի հրապարակային պաշտպանությունը - առվելագույնը 8 միավոր Արդյունարար առավելագույն միավորը - 20 միավոր Թեզի պատրաստման կարգը http://documentation.ysu.am/wp-content/uploads/2017/03/magistrosakan_te… 5. Main sections of the course
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
0108 | Մասնագիտական պրակտիկա | 6 |
3-րդ կիսամյակ
45 ժամ/շաբ.
180ժ. ինքնուրույն
MANDATORY
0108/Մ21
1. Purpose of the Course
գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել մագիստրանտի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները և գիտահետազոտական ընդունակությունները,
ծանոթանալ գիտական և փորձարարական հետազոտությունների կատարման արդի մեթոդներին և պահանջներին, գիտական գրականությանը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել և մեկնաբանել գիտահետազոտական խնդրի դրվածքը, նպատակը և ձևակերպել ուսումնասիրության պայմաններն ու սկզբունքները, ներկայացնել արդյունքները, 2. տիրապետել հետազոտական աշխատանքի կատարման մեթոդներին: բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. կատարել հետազոտական և փորձարարական ինքնուրույն աշխատանք, 4. կատարել թիմային հետազոտական աշխատանք: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. ամփոփել, մեկնաբանել ու ներկայացնել գիտական հետազոտության արդյունքներն ու եզրահանգումները, ձևակերպել և ներկայացնել գիտական հաշվետվություն, զեկույց, հոդված: 3. Description
գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել մագիստրանտի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները և գիտահետազոտական ընդունակությունները,
ծանոթանալ գիտական և փորձարարական հետազոտությունների կատարման արդի մեթոդներին և պահանջներին, գիտական գրականությանը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
դասախոսություն, սեմինար, ինքնուրույն և/կամ համատեղ հետազոտական աշխատանք, փորձ:
5. Evaluation Methods and Criteria
Պրակտիկան գնահատվում է ստուգարքի ձևով: Պրակտիկան դրական (ստուգված) է գնահատվում այն դեպքում, եթե ուսանողը մասնակցել է պրակտիկային, կատարել ծրագրով նախատեսված առաջադրանքները, սահմանված ժամկետում ներկայացրել կատարված աշխատանքը, պրակտիկայի օրագիրը:
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
1. Գիտահետազոտական խնդրի դրվածքի, նպատակի և հետազոտության պլանի հստակ ներկայացում,
2. Հետազոտական մեթոդներին տիրապետելու ունակություն 3. Հետազոտական ինքնուրույն աշխատանք կատարելու ունակության ձևավորում, գիտական ելույթ, զեկույց, հոդված ներկայացնելու առանձնահատկությունների յուրացում, 4. Թիմային հետազոտական աշխատանք կատարելու ունակության ձևավորում: |