Type:
Master
Speciality:
031803.03.7 - Եվրոպագիտություն
Specialisation:
031803.03.7 - Մարդու իրավունքներ և ժողովրդավարացում (Մոլդովա)
Qualification awarded:
Եվրոպագիտության մագիստրոս
Programme academic year:
2024/2025
Mode of study:
Full time
1. Admission criteria/requirements
«Մարդու իրավունքներ և ժողովրդավարացում» մագիստրոսի կրթական ծրագրի մասնագիտության շրջանակներում ընդունելությունն անցկացվում է հարցազրույցով` նախապես լրացնելով դիմում հայտը, կցելով` պահանջվող փաստաթղթերը, մոտիվացոին նամակը և մագիստրոսական թեզի նախագիծը:
2. Programme Objectives
Ծրագրի նպատակն է.
- տրամադրել մագիստրոսական կրթություն մարդու իրավունքների և ժողովրդավարացման ոլորտներում,
- պատրաստել որակավորված մասնագետներ, որոնք կկարողանան արդյունավետ կերպով վերլուծել մարդու իրավունքների և ժողովրդավարացման ոլորտների վերաբերյալ իրավիճակը տարբեր երկրներում,
- բարելավել ուսումնական և հետազոտական միջավայրը, իրականցնել միջմասնագիտական հետազոտություններ մարդու իրավունքների և ժողովրդավարացման ոլորտներում` ուսումնասիրելով եվրոպական լավագույն փորձը։
3. Educational outcomes of the programme
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- Մեկնաբանելու մարդու իրավունքների և ժողովրդավարացման տեսությանն ու հիմունքները:
- Վերլուծելու տարբեր երկրներում մարդու իրավունքների պաշտպանության և ժողովրդավարացման վերաբերյալ առկա խնդիրները և գործընթացները։
- Կիրառելու մարդու իրավունքների պաշտպանությանն ու խթանմանը, ինչպես նաև ժողովրդավարության ամրապնդմանը ուղղված միջազգային իրավական գործիքները / ԵՄ, ԵԱՀԿ, ԵԽ և ՄԱԿ/։
- Քննելու մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի պրակտիկան և վերլուծելու դրա նախադեպերը։
- Մեկնաբանելու քաղաքացիական և քաղաքական, ինչպես նաև սոցիալ-տնտեսական, շրջակա միջավայրի, կանանց, երեխաների և մշակութային իրավունքների իրականացումը տարբեր երկրներում և առաջարկելու դրանց ամրապնդմանն ուղղված միջոցառումներ /ներդրումային քաղաքանություն, սոցիալական իրավնունքների փաթեթ, ներառականության, մշակութային քաղաքականություն/։
- Վերլուծելու անցումային երկրներում ժողովրդավարացման կայացումն ու խնդրները, էլեկտրոնային կառավարման ներդրման արդիականությունը, արդի տեխնոլոգիաների և քաղաքացիական հասարակության դերի ուժեղացմանն ուղղված միջազգային ստանադարտները։
- Իրականացնելու փաստերի հավաքագրում և վերլուծություն, հարցազրույցներ, ինչպես նաև մշակելու հանարային քաղաքականություն` միտված արձանագրված խնդրի լուծմանը և հիմնավորելու առաջարկված լուծումները։
- Մեկնաբանելու մարդու իրավունքների պաշտպանությունը քրեական, վարչական և միջազգային իրավունքի տեսանկյունից (օրինակ՝ վարչական արդարադատություն, փախստականների իրավունք, երեխաների և կանաց իրավունքներ, միջազգային հումանիտար իրավունք):
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- Մասնակցելու Մարդու իրավունքների և ժողովրդավարացման վերաբերյալ քննարկումներին և գիտաժողովներին։
- Գնահատելու և բազմակողմանիորեն վերլուծելու մարդու իրավունքների պաշտպանությանը, ժողովրդավարացման գործընթացին միտված ռազմավարությունները և նախագծերը։
- Իրականացնելու ինքնուրույն և խմբային աշխատանքներ, միջգիտակարգային հետազոտությունների վերլուծություն։
- Ներկայացնելու առաջարկություններ վերաբերելի ոլորտների աշխատանքների արդյունավետությունը բարձրացնելու մասին։
- Իրականացնելու և մասնակցելու դատական խաղերին։
- Գնահատելու հանրային գործընթացները մարդու իրավունքների և ժողովրդավարացմանն տեսանկյունից։
- Քննարկելու անհատական դեպքեր մարդու իրավաունքների միջազգային և ներպետական իրավական կարգավորումների համատեքստում:
- Դրսևորելու աշխատանքի բարձր արդյունավետություն:
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- Օգտվելու մասնագիտական գրականությունից և տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից։
- Մասնակցելու բազմաբնույթ քննարկումներին, վերլուծելու մարդու իրավունքների և ժողովրդավարացման ոլորտում առկա խնդիրները և գնահատելու դրանց լուծման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները։
- Հմտորեն կիրառելու ձեռքբերված մասնագիտական գիտելիքները։
- Արդյունավետորեն պլանավորելու ժամանակն ու այլ ռեսուրսները։
- Պատրաստելու զեկուցույցներ, մշակելու հետազոտական աշխատանքներ, վարելու գիտական բանավեճեր։
- Պահպանելու մասնագիտական էթիկայի նորմերը:
4. Assessment methods
ԵՊՀ-ում գործում է ուսանողների գիտելիքների պարբերական ստուգման և գնահատման բազմագործոն համակարգ, որը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները.
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
1. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) ենթաբաժինների յուրացման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (2 ընթացիկ քննություն),
2. դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) առանձին թեմաների ընթացիկ ստուգումներ կիսամյակի ընթացքում,
3. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն առաջադրանքների կատարման և յուրացման ստուգում և գնահատում կիսամյակի ընթացքում (ինքնուրույն աշխատանք),
4. ծրագրով նախատեսված ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանքի կատարման գնահատում կիսամյակի ընթացքում (հետազոտական աշխատանք, որը փոխարինում է ընթացիկ քննություններից որևէ մեկին),
5. դասընթացին մասնակցության գնահատում (մասնակցություն),
6. ամբողջ դասընթացի (ուսումնական մոդուլի) եզրափակիչ գնահատում քննաշրջանում, որը ենթադրում է դասընթացի համար սահմանված կրթական վերջնադյունքների ձեռքբերման մակարդակի գնահատում:
Ելնելով կրթական ծրագրի ուսումնական պլանով նախատեսված դասընթացների (ուսումնական մոդուլների) աշխատածավալից, պարապմունքի ձևից, դասավանդման մեթոդներից և հաշվի առնելով դասընթացի կարևորությունը ուսանողի մասնագիտական գիտելիքների և կարողությունների ձևավորման մեջ՝ դասընթացները, ըստ գնահատման ձևի, բաժանվում են 4 խմբի՝
1. եզրափակիչ գնահատումով,
2. առանց եզրափակիչ գնահատման,
3. առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման,
4. ստուգարքային:
5. Graduates future career opportunities
«Մարդու իրավունքներ և ժողովրդավարացում» մագիստրոսական ծրագրի շրջանավարտների մասնագիտական գործունեության հիմնական ոլորտներն են.
Կրթական.
- մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում,
- բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում։
Գիտահետազոտական.
- գիտական կենտրոններում,
Փորձագիտավերլուծական.
- հետազոտական կենտրոններ,
- մարդու իրավունքների պաշտպանության և խթանման ոլորտում գործող հասարակական և միջազգային կազմակերպություններում,
- պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմիններում,
Մագիստրոսի մասնագիտական գործունեության հիմնական տեսակներն են` դասախոս, գիտաշխատող, մարդու իրավունքների ոլորտի փորձագետ, ժողովրդավարացման ոլորտի փորձագետ, միջազգային համագործակցության ոլորտի մասնագետ:
Կրթական.
- մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում,
- բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում։
Գիտահետազոտական.
- գիտական կենտրոններում,
Փորձագիտավերլուծական.
- հետազոտական կենտրոններ,
- մարդու իրավունքների պաշտպանության և խթանման ոլորտում գործող հասարակական և միջազգային կազմակերպություններում,
- պետական և տեղական ինքնակառավարման մարմիններում,
Մագիստրոսի մասնագիտական գործունեության հիմնական տեսակներն են` դասախոս, գիտաշխատող, մարդու իրավունքների ոլորտի փորձագետ, ժողովրդավարացման ոլորտի փորձագետ, միջազգային համագործակցության ոլորտի մասնագետ:
6. Resources and forms to support learning
Ուսումնառության գործընթացում օգտագործվում են հետևյալ օժանդակ ռեսուրսները.
· մասնագիտական հարուստ գարականություն,
· տեխնիկապես հագեցված լսարաններ,
· հյուր դասախոսների դասախոսություններ,
· մարդու իրավունքներին, այդ թվում միջազգային և եվրոպական իրավունքին առնչվող պարբերաբար համալրվող հարուստ մասնագիտացված գրադարան,
· արագագործ համացանցին միացված համակարգչային կենտրոն, որը թույլ է տալիս ամբողջապես կիրառել իրավական էլեկտրոնային բազաները, հետազոտական նյութերը, հոդվածները և այլն:
· մասնագիտական հարուստ գարականություն,
· տեխնիկապես հագեցված լսարաններ,
· հյուր դասախոսների դասախոսություններ,
· մարդու իրավունքներին, այդ թվում միջազգային և եվրոպական իրավունքին առնչվող պարբերաբար համալրվող հարուստ մասնագիտացված գրադարան,
· արագագործ համացանցին միացված համակարգչային կենտրոն, որը թույլ է տալիս ամբողջապես կիրառել իրավական էլեկտրոնային բազաները, հետազոտական նյութերը, հոդվածները և այլն:
7. Educational standards or programme benchmarks used for programme development
«Մարդու իրավունքներ և ժողովրդավարացում» մագիստրոսական ծրագիրը մշակելիս հաշվի են առնվել ՈԱՇ-ը, ՈՈՇ-ը, Որակավորումների եվրոպական շրջանակը, ինչպես նաև ԵՊՀ այլ ուղենիշներ: Հատուկ ուշադրություն է դարձվել՝
-ՀՀ բարձրագույն կրթության որկավորումների ազգային շրջանակի օգտագործման ուղեցույց, Երևան, 2017
-Կրթական ծրագրի մասնագրի և դասընթացի նկարագրիչների լրացման ուղեցույց, ԵՊՀ, Որակի կենտրոն, Երևան, 2016
Հավելյալ շրագրային կողմնորոշիչներ.
Ծրագիրում առկա են վերլուծական և հետազոտական բաղադրիչների, ինչպես նաև պարտադիր է միջգիտակարգային մոտեցումները։ «Մարդու իրավունքները և ժողովրդավարացումը» տարածաշրջանային մագիստրոսական ծրագիրը համագործակցում և իրականացնում է ուսուցում տարածաշրջանի լավագույն բուհերի` Տարաս Շևչենկոյի անվան Կիևի ազգային, Իվանե Զավախիշվիլու անվան Թբիլիսիի պետական, Կենտրոնական Ասիայի Ամերիկյան(Ղրղզստան) և Մոլդովայի պետական համալսարանների հետ: Ծրագրի ուսումնական պլանում համադրված են իրավաբանական, քաղաքագիտական, տնտեսագիտական, սոցիոլոգիական, մշակույթին, տեխնոլոգիաներին և շրջակա միջավայրին հարցերին վերաբերող առակնաեր, հետազոտություններ։
-ՀՀ բարձրագույն կրթության որկավորումների ազգային շրջանակի օգտագործման ուղեցույց, Երևան, 2017
-Կրթական ծրագրի մասնագրի և դասընթացի նկարագրիչների լրացման ուղեցույց, ԵՊՀ, Որակի կենտրոն, Երևան, 2016
Հավելյալ շրագրային կողմնորոշիչներ.
Ծրագիրում առկա են վերլուծական և հետազոտական բաղադրիչների, ինչպես նաև պարտադիր է միջգիտակարգային մոտեցումները։ «Մարդու իրավունքները և ժողովրդավարացումը» տարածաշրջանային մագիստրոսական ծրագիրը համագործակցում և իրականացնում է ուսուցում տարածաշրջանի լավագույն բուհերի` Տարաս Շևչենկոյի անվան Կիևի ազգային, Իվանե Զավախիշվիլու անվան Թբիլիսիի պետական, Կենտրոնական Ասիայի Ամերիկյան(Ղրղզստան) և Մոլդովայի պետական համալսարանների հետ: Ծրագրի ուսումնական պլանում համադրված են իրավաբանական, քաղաքագիտական, տնտեսագիտական, սոցիոլոգիական, մշակույթին, տեխնոլոգիաներին և շրջակա միջավայրին հարցերին վերաբերող առակնաեր, հետազոտություններ։
8. Requirements for the academic staff
1. Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
· նորարարական մոտեցումներով դասընթացի ծրագրի մշակման և արդիականացման կարողություններ,
· դասընթացի նպատակներին համապատասխան ընթացակարգերի մշակման և վերջնարդյունքների ապահովման մասնագիտական գիտելիքների տիրապետում,
· մասնագիտական գրականությունից, տեղեկատվական աղբյուրներից օգտվելու կարողություններ:
Հետազոտական
· միջառարկայական հետազոտությունների իրականացման մեթոդաբանական հենքի իմացություն,
· գիտական չափորոշիչների (հետազոտության հիմնահարցերի ձևակերպում, հիպոթեզի առաջադրում, հղման կանոնների իմացություն և այլև) տիրապետում և ուսուցանում,
· գիտահետազոտական աշխատանքներ իրականացնելու և ղեկավարելու կարողություն,
· մարդու իրավունքների միջազգային իրավական նորմերի իմացություն:
Հաղորդակցման
· ուսանողների վերլուծական ունակությունների, քննադատական մտածողության և խնդիրները լուծելու կարողությունների զարգացման մեթոդների և մոտեցումների տիրապետում,
· արտալսարանային միջոցառումների կազմակերպման հմտություններ,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի C1 և ռուսերիենի C1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point, SPSS) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ,
· տվյալների բազաներից (World Bank, Eurostat, Ազգային վիճակագրական ծառայություններ և այլն) օգտվելու կարողություն:
Այլ կարողություններ
· մասնագիտական էթիկայի նորմերի իմացություն և պահպանում
· ժամանակի և այլ ռեսուրսների արդյունավետ օգտագործելու հմտություններ:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· Եվրոպական և Եվրասիական ինտեգրման, Եվրոպական կազմակերպությունների գործունեության, քաղաքականության, կայուն տնտեսական զարգացման, ժողավրդավարական գործընթացների տեսական և կիրառական գիտելիքների իմացություն և տրամադրում,
· մարդու իրավունքների տեսական հիմունքների և իրավական ասպեկտների, ՄԻԵԴ գանգատ ներկայացնելու առաջարկների ու մարդու իրավունքների փաստերի հավաքագրման, հաշվետվություն ներկայացնելու իմացություն,
· ժողովրդավարության և ժամանակակից Եվրոպայում ժողովրդավարական գործընթացնրի գնահատման, ինչպես նաև քաղաքական գործընթացների համակարգային վերլուծության կարողություն,
· քաղաքական գիտություններում համակարգչային ծրագրերով տվյալների մշակման և համապատասխան վերլուծությունների իրականացման կարողություն,
· քաղաքական վերլուծության մոտեցումների և սկզբունքների հիմնարար գիտելիքներ,
· երեխաների իրավունքների միջազգային պաշտպանության վերաբերյալ գիտելիքներ,
· հրապարակային ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
· հետազոտության քանակական և որակական մեթոդների իմացություն,
· հանրային քաղաքականության փաստաթղթավորման հիմունքների տիրապետում:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում,
· առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
· մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ միջազգային կազմակերպություններում կամ հասարակագիտական ոլորտում՝ մարդու իրավունքներ, տնտեսագիտություն, իրավագիտություն, սոցիոլոգիա, կառավարում, քաղաքագիտություն և այլն։
Այլ պահանջներ
· դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
· ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։
Դասավանդման/մանկավարժական
· նորարարական մոտեցումներով դասընթացի ծրագրի մշակման և արդիականացման կարողություններ,
· դասընթացի նպատակներին համապատասխան ընթացակարգերի մշակման և վերջնարդյունքների ապահովման մասնագիտական գիտելիքների տիրապետում,
· մասնագիտական գրականությունից, տեղեկատվական աղբյուրներից օգտվելու կարողություններ:
Հետազոտական
· միջառարկայական հետազոտությունների իրականացման մեթոդաբանական հենքի իմացություն,
· գիտական չափորոշիչների (հետազոտության հիմնահարցերի ձևակերպում, հիպոթեզի առաջադրում, հղման կանոնների իմացություն և այլև) տիրապետում և ուսուցանում,
· գիտահետազոտական աշխատանքներ իրականացնելու և ղեկավարելու կարողություն,
· մարդու իրավունքների միջազգային իրավական նորմերի իմացություն:
Հաղորդակցման
· ուսանողների վերլուծական ունակությունների, քննադատական մտածողության և խնդիրները լուծելու կարողությունների զարգացման մեթոդների և մոտեցումների տիրապետում,
· արտալսարանային միջոցառումների կազմակերպման հմտություններ,
· օտար լեզվի իմացություն (առնվազն անգլերենի C1 և ռուսերիենի C1 մակարդակին համապատասխան)։
ՏՀՏ կիրառություն
· բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point, SPSS) հմտություններ,
· ժամանակակից սոցիալական հարթակներից օգտվելու հմտություն,
· լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ,
· տվյալների բազաներից (World Bank, Eurostat, Ազգային վիճակագրական ծառայություններ և այլն) օգտվելու կարողություն:
Այլ կարողություններ
· մասնագիտական էթիկայի նորմերի իմացություն և պահպանում
· ժամանակի և այլ ռեսուրսների արդյունավետ օգտագործելու հմտություններ:
2. Մասնագիտական կարողություններ
· Եվրոպական և Եվրասիական ինտեգրման, Եվրոպական կազմակերպությունների գործունեության, քաղաքականության, կայուն տնտեսական զարգացման, ժողավրդավարական գործընթացների տեսական և կիրառական գիտելիքների իմացություն և տրամադրում,
· մարդու իրավունքների տեսական հիմունքների և իրավական ասպեկտների, ՄԻԵԴ գանգատ ներկայացնելու առաջարկների ու մարդու իրավունքների փաստերի հավաքագրման, հաշվետվություն ներկայացնելու իմացություն,
· ժողովրդավարության և ժամանակակից Եվրոպայում ժողովրդավարական գործընթացնրի գնահատման, ինչպես նաև քաղաքական գործընթացների համակարգային վերլուծության կարողություն,
· քաղաքական գիտություններում համակարգչային ծրագրերով տվյալների մշակման և համապատասխան վերլուծությունների իրականացման կարողություն,
· քաղաքական վերլուծության մոտեցումների և սկզբունքների հիմնարար գիտելիքներ,
· երեխաների իրավունքների միջազգային պաշտպանության վերաբերյալ գիտելիքներ,
· հրապարակային ելույթներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
· հետազոտության քանակական և որակական մեթոդների իմացություն,
· հանրային քաղաքականության փաստաթղթավորման հիմունքների տիրապետում:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
· գիտական աստիճան և/կամ կոչում հասարակագիտական ոլորտում, կամ որոշ դեպքերում՝ տվյալ կամ հարակից մասնագիտությամբ արտերկրյա բուհում ստացած մագիստրոսի կոչում,
· առնվազն 3 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
· առնվազն 3 մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
· մասնագիտական դասընթացների դասավանդման և/կամ վերապատրաստումներ (թրեյնինգներ) իրականացնելու առնվազն 3 տարվա փորձ,
· մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
· առնվազն 3 տարվա աշխատանքային փորձ միջազգային կազմակերպություններում կամ հասարակագիտական ոլորտում՝ մարդու իրավունքներ, տնտեսագիտություն, իրավագիտություն, սոցիոլոգիա, կառավարում, քաղաքագիտություն և այլն։
Այլ պահանջներ
· դասավանդման պորտֆոլիո՝ դասավանդվող առարկաների առնվազն 50%-ի առցանց նյութերի առկայություն,
· ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։
9. Additional information about the programme
«Մարդու իրավունքներ և ժողովրդավարացում» տարածաշրջանային մագիստրոսական ծրագիրը հիմնադրվել է 2010 թ. «Ժողովրդավարության և մարդու իրավունքների եվրոպական գործիք» (EIDHR) ֆինանսական աջակցությամբ: Այն մեկամյա (60 կրեդիտ) միջմասնագիտական ծրագիր է, որը ներառում է իրավական, քաղաքագիտական և միջմասնագիտական մոդուլներ:
Այն Եվրահանձնաժողովի ֆինանսական աջակցությամբ հիմնադրված «Մարդու իրավունքները և ժողովրդավարացումը» տարածաշրջանային մագիստրոսական ութ ծրագրերից մեկն է:
· Եվրոպայում (Վենետիկ),
· Հարավարևմտյան Եվրոպայում (Բոլոնյա ու Բոսնիա և Հերցեգովինա),
· Աֆրիկայում (Պրետորիա),
· Լատինական Ամերիկայում (Բուենոս Այրես),
· Ասիա-Խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանում (Բանկոկ),
· Կովկասում (Երևան),
· Միջին Արևելքում (Բեյրութ)
· Միջին Ասիա (Ղրղզստան)
Այն Եվրահանձնաժողովի ֆինանսական աջակցությամբ հիմնադրված «Մարդու իրավունքները և ժողովրդավարացումը» տարածաշրջանային մագիստրոսական ութ ծրագրերից մեկն է:
· Եվրոպայում (Վենետիկ),
· Հարավարևմտյան Եվրոպայում (Բոլոնյա ու Բոսնիա և Հերցեգովինա),
· Աֆրիկայում (Պրետորիա),
· Լատինական Ամերիկայում (Բուենոս Այրես),
· Ասիա-Խաղաղօվկիանոսյան տարածաշրջանում (Բանկոկ),
· Կովկասում (Երևան),
· Միջին Արևելքում (Բեյրութ)
· Միջին Ասիա (Ղրղզստան)