.

Ծրագրի նպատակներն են.
Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
ա) Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն.
Ծրագիրը հաջողությամբ ավարտելու դեպքում ուսանողն ունակ կլինի․
բ) Գործնական (մասնագիտական) կարողություններ.
Ծրագիրը հաջողությամբ ավարտելու դեպքում ուսանողն ունակ կլինի․
գ) Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ.
Ծրագիրը հաջողությամբ ավարտելու դեպքում ուսանողն ունակ կլինի․
Շրջանավարտների կարիերայի հնարավորությունները
«Հեռուստալրագրություն» մագիստրոսական կրթական ծրագիրը կիրականացվի Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության հետ փոխգործակցությամբ, ինչը բացառիկ է դարձնում ծրագիրն ամբողջությամբ՝ բովանդակության, կազմակերպման, կրթական վերջնարդյունքների ու ակնկալիքների տեսանկյունից:
Պատմություններ փնտրելու, գաղափարներ առաջադրելու, մշակելու և իրականացնելու, փաստերն ուսումնասիրելու, (հարցա)զրույց վարելու, այդ ամենը տեսալսողական գրագետ և ուշագրավ ձևաչափով ներկայացնելու պարտադիր և ցանկալի կարողություններն ու հմտությունները, որոնք ձեռք կբերեն սովորողները, մեծ պահանջարկ ունեն մեդիահաղորդակցության, զանգվածային լրատվամիջոցների և մասնավորապես հեռուստատեսության ոլորտում: Ծրագրի ավարտին շրջանավարտները հեռուստաընկերություններում և տեսալսողական արտադրանք թողարկող առցանց լրատվամիջոցներում գործունեություն ծավալելու առավել մրցակցային և տեսանելի հնարավորություններ կունենան: Նրանք կարող են աշխատանքի անցնել ՀՀ-ում (մարզերում և մայրաքաղաքում) գործող հեռուստաընկերությունների տարբեր խմբագրություններում, ինչպես նաև այն առցանց լրատվամիջոցներում, որտեղ ակտիվ է վիդեոբովանդակության բաժինը:
Կադրում և կադրից դուրս աշխատելու մասնագիտական կարողությունները մեծ կողմնորոշիչ կլինեն նաև նրանց համար, ովքեր աշխատանքի կանցնեն ՀՀ Կառավարության, Ազգային ժողովի,ՀՀ նախարարությունների տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի ստորաբաժանումներում և այլուր։
Հեռուստալրագրության ոլորտի պրակտիկ հմտություններն ու առաջավոր փորձի մասին իմացությունը մեծապես կօգնեն սովորողներին տարբեր կազմակերպությունների և ընկերությունների գովազդային, սոցիալական մեդիամարքեթինգի (SMM) ոլորտներում գործունեություն ծավալելիս, մասնավորապես տեսալսողական բովանդակություն մշակելու, սցենար գրելու, կարճ տեսանյութեր պատրաստելու և այդ գործընթացները կառավարելու փուլերում:
Հետազոտահենք կարողությունները կօգնեն համակարգային մոտենալ հեռուստաարտադրանքի ստեղծմանը. մեդիափոխակերպումների արդյունքում ձևավորված «բովանդակություն՝ ցպահանջ» իրողության պայմաններում շրջանավարտները կկարողանան ոչ միայն պատրաստել գրագետ և ուշագրավ վիդեոբովանդակություն ավանդական և առցանց հեռուստալսարանի համար, այլև ունակ կլինեն կառավարելու արտադրական գործընթացներ և դրսևորելու ստեղծագործական լիդերին հատուկ որակներ, հստակորեն կպատկերացնեն ոլորտի շարժընթացները, կարժևորեն տվյալահենք որոշումներ կայացնելու անհրաժեշտությունը և թիմի կարիքները գնահատելու կարևորությունը:
Առցանց մեդիահարթակներում հեռարձակվող հաղորդաշարերը ևս կարող են դառնալ աշխատանքային հարթակ շրջանավարտների համար: Տեսալսողական արտադրանք թողարկելու համար անհրաժեշտ հմտությունները, որոնք ձեռք կբերեն սովորողները, հնարավորություն կտան պատրաստելու և մատուցելու որակյալ այլընտրանք այդ մեդիատարածքներում գոյություն ունեցող վիդեոկոնտենտին: Նրանք կարող են հանդես գալ նաև հեղինակային նախագծերով՝ ոլորտում նոր ասելիք և ոճ ներկայացնելու արդարացի հավակնություններով:
Մասնագիտական պրակտիկան
Ուսումնառության երկու կիսամյակների ընթացքում սովորողները կհմտանան հեռուստաարտադրանքի թողարկման նախաարտադրական, արտադրական և հետարտադրական աշխատանքներում՝ հեռուստախմբագրությունների ձև և բովանդակություն ունեցող դասաժամերի ընթացքում (ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետում, Հանրային և առաջատար այլ հեռուստաընկերությունների տաղավարներում և ստուդիաներում, վիդեոբովանդակությամբ հարուստ առցանց լրատվամիջոցների խմբագրություններում): Մասնագիտական պրակտիկան ևս կկազմակերպվի հեռուստաընկերություններում և առցանց պարբերականներում, որը կունենա շարունակական բնույթ: Դասավանդողները լրատվամիջոցների աշխատակիցների հետ միասին ուսանողներին մասնակից կդարձնեն պրակտիկ աշխատանքներին՝ խրախուսելով արտալսարանային միջավայրում իրականացվող կրթությունն ու ինքնակրթությունը: Ուսանողները կներգրավվեն թեմաների ընտրության և դասակարգման, փաստերի որոնման և ստուգման, հարցազրույցների անցկացման, ձայնագրման, նկարահանման և խմբագրման աշխատանքներում: Նրանք նաև կմասնակցեն գաղափարների իրագործման ռազմավարություն մշակելու, գործընթացներ կառավարելու աշխատանքներին՝ փորձելով աջակցել խմբագրության աշխատակիցներին տվյալահենք գործունեություն ծավալելով:
Կիրառելով մոբայլ լրագրության վերաբերյալ գիտելիքներն ու հմտությունները՝ ուսանողները ինքնուրույն կնկարահանեն տեսանյութ, կխմբագրեն այն՝ օգտագործելով մոնտաժային հավելվածներ, միաժամանակ հմտանալով նաև առցանց տարածքում տեսալսողական արտադրանք թողարկելու և, ընդհանուր առմամբ, մուլտիմեդիա սթորիթելինգի տեխնիկական և ստեղծագործական աշխատանքներում: Այս ամենին զուգահեռ՝ սովորողները կծանոթանան ոլորտի առաջավոր փորձին նաև վարպետության դասերի (մաստեր կլասների) միջոցով՝ համադրելով այդ ամենը սեփական աշխատանքով ձեռք բերված փորձի հետ, ինչի արդյունքում կձևավորեն «հոտառություն» ու կամք՝ շարունակելու աշխատանքը կատարելագործվելու և եզակի ձեռագիր ստեղծելու ուղղությամբ:
Ծրագրի ձևաչափը
«Հեռուստալրագրություն» մագիստրոսական կրթական ծրագիրը պրակտիկ և հետազոտահենք «TV լաբ» է, որտեղ ուսանողները ֆակուլտետի դասախոսների, Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերության և առաջատար այլ մեդիաընկերությունների փորձառու մասնագետների անմիջական մասնակցությամբ կզարգացնեն կադրում և կադրից դուրս աշխատելու վարպետությունը՝ կիրառելով ոլորտի առաջադեմ փորձը պրակտիկ և հետազոտական ոլորտներում:
Ծրագրի առանձնահատկությունները
.