Rate:
Full time
Deadline:
01 June 2023
Category:
Vacancy
Իդեա Տելեկոմ ՍՊԸ
Job type:
In office
Work days:
Mon.
Fri.
Main Responsibilities
- Շաբաթական կտրվածքով հետևել հաճախորդների վճարումներին,
- պահպանել հաճախորդների հաշիվների և չմարված մնացորդների ճշգրիտ գրանցումը,
- վերլուծել հաճախորդների և վճարումների հետ կապված հարցերը,
- պարտքերի հավաքագրում հաճախորդների հետ էլեկտրոնային նամակների միջոցով, կատարել կրեդիտի ստուգում,
- հաճախորդներին հաշիվ-ապրանքագրեր ուղարկել, հաճախորդի տվյալները և վճարային տեղեկությունները կարգավորել,
- հաճախորդների հաշվեկշռի ստուգում, հաճախորդների հետ կիսվել բացակայող հաշիվ-ապրանքագրերով:
Required Qualifications
Մասնագիտական հմտություններ
- Բարձրագույն կրթություն,
- MS Excel-ի և նմանատիպ գործիքների իմացություն,
- անգլերենի գերազանց հաղորդակցման հմտություններ (գլխավորապես գրավոր),
- մանրուքների նկատմամբ մեծ ուշադրություն,
- կազմակերպչական և ժամանակի կառավարման հմտություններ,
- մաթեմատիկայի գերազանց իմացություն (տրամաբանություն)։
Անձնային հմտություններ
- Ճկունություն,
- ժամանակի կառավարում,
- վերլուծական հմտություններ,
- բանակցային հմտություններ։
Other information
Պահանջվող թեկնածուի մակարդակը՝ սկսնակ (աշխատանքային փորձը կդիտարկվի որպես առավելություն)։ |