Rate:
Full time
Deadline:
15 July 2023
Category:
Vacancy
gg
Job type:
In office
Work days:
Mon.
Fri.
Main Responsibilities
- Օպերացիոն գործընթացների կանոնավոր և որակյալ իրականացման ապահովում
- Մի քանի հանձնարարությունների միաժամանակ ընդունում, ըստ առաջնահերթությունների դասակարգում և ռազմավարական կարևոր որոշումների կայացում
- Օպերացիոն գործընթացների բարելավման նոր ուղիների որոնում, ռազմավարությունների մշակում և իրագործում
- Ադմինիստրատիվ պարտականությունների կատարում, ներառյալ հեռախոսազանգերին պատասխանելը և հանդիպումների պլանավորումը
- Տաղանդների ներգրավման թիմին աջակցության ցուցաբերում նոր թիմակիցների ընտրության, հարմարման և աշխատանքային գրաֆիկների կազմման գործում
- Աջակցություն ընկերության մոտեցումների պահպանման, խթանման և կիրառման գործում
- Աջակցություն աճի և զարգացման թիմին՝ ապահովելու համար ամենօրյա գործընթացների պատշաճ կատարումը
Required Qualifications
- Կրթությունը և 2+ տարվա աշխատանքային փորձի առկայությունը կառավարման, մարքեթինգի, սպասարկման, վաճառքի կամ հարակից ոլորտներում պարտադիր է
- Ստարտափ միջավայրում աշխատելու փորձը ցանկալի է
- Թիմային աշխատանք
- Գերազանց հաղորդակցական և լսելու կարողություն
- Սթրեսակայունություն
- Ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման հմտություն
- Ժամանակի արդյունավետ ղեկավարում
- Մարտահրավերների հաղթահարում, բարդ իրավիճակներում ճկուն կողմնորոշում
- Պատասխանատվության զգացման բարձր մակարդակ
- Ճշտապահություն և մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն
- Ստեղծագործական և նորարարական մտածելակերպ
- Հաղորդակցման և կազմակերպչական հմտություն
- Հետազոտական և վերլուծական մտածելակերպ
- Մայրենի լեզվի գերազանց իմացություն
- Անգլերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն