Deadline:
16 July 2023
Category:
Vacancy
<<ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ>> ՓԲԸ
Main Responsibilities
- Բանկի կողմից մատուցվող ծառայությունների և պրոդուկտների վերաբերյալ գործող և նոր հաճախորդներին խորհրդատվության տրամադրում,
- Հաճախորդներին հասանելի համակարգերի օգտագործման հետ կապված տեխնիկական աջակցության իրականացում,
- Մուտքային զանգերի գծով խաչաձև վաճառքների իրականացում,
- Վաճառքների խթանման նպատակով ելքային հեռախոսազանգերի իրականացում տարբեր թիրախային խմբերի, ինչպես նաև ընկերության այլ կարիքներից ելնելով, նախահաստատված ցուցակների հիման վրա,
- Հաճախորդների խնդիրների բացահայտում, արագ կարգաբերում, ինչպես նաև առաջադրված և չլուծված հարցերի վերաբերյալ տեղեկատվության փոխանցում համապատասխան բաժիններ կամ անմիջական ղեկավարին,
- Հաճախորդների հեռախոսազանգով ստացված բողոքների և առաջարկների ընդունում և փոխանցում դիմում-բողոքները համակարգող աշխատակցին,
- Կենտրոնում այլ ընթացիկ աշխատանքների կատարում։
Required Qualifications
- Նորավարտ ուսանողներ,
- Բանկային գործունեությունը կարգավորող օրենսդրության իմացություն,
- Վերլուծական մտածողություն,
- Հաղորդակցության հմտություններ,
- Հայերենի գերազանց տիրապետում,
- Ռուսերեն և/կամ անգլերեն լեզուների լավ իմացություն։
Other information
Աշխատանքային փորձը պարտադիր չէ. աշխատանքի անցնելու դեպքում նախատեսված է նաև ուսուցման ծրագիր։