Rate:
Full time
Deadline:
12 September 2023
Category:
Vacancy
«ՋԻԷՆՍԻ-ԱԼՖԱ» ՓԲԸ
Job type:
In office
Main Responsibilities
Պաշտոնի հիմնական նպատակն է իրականացնել Ընկերության ծառայությունների վաճառք և սպասարկում՝ օգնելով հաճախորդին գտնել լավագույն լուծումն իր համար։
Ռոստելեկոմում աշխատանքային օրը բաղկացած է հետևյալից․
- Ընկերության մասսայական սեգմենտի ծառայությունների վաճառքի գործընթացների իրականացում՝ հաստատված կարգի համաձայն,
- Կատարված գործարքների մասին մասին հաշվետվությունների ներկայացում,
- Ընկերության կողմից մատուցված ծառայությունների դիմաց վճարումների գանձման գործընթացի իրականացում՝ ընկերության կողմից ներդրված ընթացակարգերի պահանջների համաձայն,
- Մասնակցություն վաճառքի խթանմանն ուղղված միջոցառումների իրականացմանը,
- Մասնակցություն նոր հաճախորդների ձեռքբերմանն ու գոյություն ունեցող հաճախորդների պահպանմանն ուղղված միջոցառումների իրականացմանը,
- Հաճախորդներին Ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունների, ծառայությունների գնացուցակների, վաճառքի կետերի մասին լիարժեք և ամբողջական տեղեկատվության տրամադրում,
- Ծառայությունների կասեցման, ժամանակավոր դադարեցման, Ընկերության կողմից սրամադրված սարքավորումների վերադարձման գործընթացների իրականացում,
- Ընկերության բաժանորդների հետ սահմանված կարգով պայմանագրերի ստորագրման և պահպանման, փաստաթղթերի արխիվացման գործընթացների իրականացում,
- Հաճախորդների տվյալների բազայի ձևավորում և անընդհատ համալրման աշխատանքների իրականացում,
- Բովանդակությամբ կից պարտականությունների իրականացում:
Required Qualifications
- Բարձրագույն կրթություն,
- Համակարգչային ծրագրերի իմացություն՝ MS OFFICE,
- Լեզուների իմացություն՝ հայերեն, ռուսերեն, անգլերեն (ցանկալի),
- Աշխատանքային փորձի առկայությունը պարտադիր պայման չէ։
Other information
(ք. Երևան (8 ժամ)