Rate:
Full time
Deadline:
20 April 2023
Category:
Vacancy
Հայաստանի հանրային հեռուստաընկերություն ՓԲԸ
Job type:
In office
Work days:
Mon.
Fri.
Main Responsibilities
- Մուտքագրել աշխատողների տվյալները ՀԾ համակարգ և ապահովել տվյալների պարբերական թարմացումը,
- իրականացնել աշխատանքի ընդունման, ազատման և աշխատանքի ընթացքում բոլոր իրավական ակտերի կազմման և վավերացման գործընթացները, մասնավորապես՝ կազմել անհատական իրավական ակտեր, աշխատանքային պայմանագրեր և ֆիզիկական անձանց հետ կնքվող ծառայությունների մատուցման պայմանագրեր, նյութական պատասխանատվության պայմանագրեր, հանձնման-ընդունման ակտեր, ապահովել դրանց ստորագրումը և կնքումը,
- կազմել և վարել աշխատակիցների անձնական գործերը՝ ըստ օրենսդրության պահանջների և ընկերության կարգերի,
- ընդունել և մշակել գործուղման փաստաթղթեր,
- կազմել հաշվետվություններ,
- կազմել ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ հաշվետվությունների էլեկտրոնային համակարգում ներկայացվող վարձու աշխատողի գրանցման հայտ,
- կազմել, մշակել ընկերությունում առկա հաստիքների նկարագրություններ և հայտարարություններ,
- հմտորեն վարել հարցազրույց, ունենալ նոր աշխատակիցների ընտրության ու ներգրավման հմտություն,
- իրականացնել պաշտոնական պարտականություններից բխող այլ աշխատանքներ:
Required Qualifications
- Բարձրագույն կրթություն,
- առնվազն 1 տարվա աշխատանքային փորձ մարդկային ռեսուրսների կառավարման ոլորտում,
- ՀՀ աշխատանքային օրենսդրության իմացություն,
- հայերենի գերազանց իմացություն (օտար լեզուների իմացությունը կդիտվի որպես առավելություն),
- համակարգչային ծրագրերի լավ իմացություն` MS Office, MS Excel, ՀԾ,
- աշխատանքներն ըստ առաջնահերթությունների պլանավորելու և կատարելու ունակություն,
- գաղտնի տեղեկատվության հետ աշխատելու կարողություն,
- լարված իրավիճակում աշխատելու կարողություն,
- գրավոր և բանավոր հաղորդակցման լավ հմտություններ,
- մարդկային ռեսուրսների կառավարման վերաբերյալ վերապատրաստումները ցանկալի են: