Rate:
Full time
Location:
Երեւանյան մասնաճյուղային ցանց
Deadline:
14 May 2024
Category:
Vacancy
Ամերիաբանկ ՓԲԸ
Job type:
In office
Work days:
Mon.
Fri.
Work hours:
ստանդարտ 09:00-18:00 կամ ոչ ստանդարտ` 10:00-22:00` 2 օր աշխատանքային, 2 օր հանգիստ
Main Responsibilities
- Բանկի հաճախորդներին տրամադրել խորհրդատվություն և պատշաճ կերպով ներկայացնել Բանկի կողմից մատուցվող ցանկացած ծառայություն
- Կատարել գործարքներ
- Կազմել բանկային, ավանդային և քարտային հաշիվների բացման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի փաթեթը և հաստատել փաստաթղթերի ամբողջականությունն ու ճշտությունը
- Բացել հաշիվներ և տրամադրել թողարկված պլաստիկ քարտերը
- Հետևել հաճախորդի հաշիվների շարժերին և հաճախորդին առաջարկել (վաճառել) նոր բանկային ծառայություններ
- Հանդիսանալ միջնորդ օղակ “հաճախորդ-բանկի ստորաբաժանումներ” հարաբերությունների ընթացքում
- Պատրաստել և հաճախորդին տրամադրել հաշիվներից քաղվածք, տեղեկանք և այլ տեղեկատվական նյութեր
- Անմիջական ղեկավարությանը ներկայացնել համապատասխան հաշվետվություններ
- Ընդունել և բաժնի ղեկավարին ներկայացնել հաճախորդների ազդակները, առաջարկությունները և բողոքները բանկային ցանկացած ծառայության վերաբերյալ
- Կատարել այլ հանձնարարություններ
Required Qualifications
|