Type:
Bachelor
Speciality:
056101.01.6 - Մաթեմատիկա
Specialisation:
056101.01.6 - Մաթեմատիկա
Qualification awarded:
բակալավր
Programme academic year:
2023/2024
Mode of study:
Full time
Language of study:
Հայերեն
1. Admission criteria/requirements
«ՀՀ պետական և ոչ պետական բարձրագույն ուսումնական հաստատություններ ընդունելության (ըստ բակալավրի կրթական ծրագրի) կարգ», ՀՀ կառավարության որոշում ( 26 ապրիլի 2012 թվականի N 597 -Ն) :
Ընդունելության քննություններն են`
Մաթեմատիկա (գրավոր)
ֆիզիկա կամ անգլերեն (գրավոր)**
Հայոց լեզու (գրավոր, ոչ մրցութային):
Ընդունելության քննություններն են`
Մաթեմատիկա (գրավոր)
ֆիզիկա կամ անգլերեն (գրավոր)**
Հայոց լեզու (գրավոր, ոչ մրցութային):
2. Programme Objectives
·ուսանողներին տալ գիտելիքներ մաթեմատիկայի տարբեր բնագավառների վերաբերյալ,
·պատրաստել մաթեմատիկոսներ՝հետազոտողներ,մաթեմատիկական գործիքներ կիրառողներ, ովքեր կարող են դասավանդել տարբեր ուսումնական հաստատություններում, և աշխատել գիտահետազոտական ինստիտուտներում, բանկերում, ֆինանսական հաստատություններում։
·ուսանողներին ծանոթացնել ծրագրավորման արդի լեզուներին և դրանց կիրառությանը զանազան խնդիրների լուծման համար:
·պատրաստել մաթեմատիկոսներ՝հետազոտողներ,մաթեմատիկական գործիքներ կիրառողներ, ովքեր կարող են դասավանդել տարբեր ուսումնական հաստատություններում, և աշխատել գիտահետազոտական ինստիտուտներում, բանկերում, ֆինանսական հաստատություններում։
·ուսանողներին ծանոթացնել ծրագրավորման արդի լեզուներին և դրանց կիրառությանը զանազան խնդիրների լուծման համար:
3. Educational outcomes of the programme
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- ներկայացնել իրական և կոմպլեքս անալիզի հիմնական դրույթները,
- ներկայացնել հանրահաշվի հիմնական դրույթները,
- ձևակերպել երկրաչափության հիմնական դրույթները,
- ներկայացնել հավանականությունների տեսության և վիճակագրության հիմնական դրույթները,
- ձևակերպել դիֆերենցիալ հավասարումների հիմնական դրույթները,
- ներկայացնել ֆունկցիոնալ անալիզի հիմնական դրույթները,
- ձևակերպել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմնական դրույթները,
- ներկայացնել նախնական գաղափարներ բնագիտության բնագավառում,
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- կառուցել մաթեմատիկական մոդելներ տարբեր բնագավառներում առաջացող խնդիրների համար, հետազոտել և առաջարկել լուծումներ,
- կառուցել արդյունավետ ալգորիթմներ ծրագրավորման գործիքների օգնու- թյամբ զանազան խնդիրներ լուծելու համար,
- օգտագործել ծրագրավորման փաթեթներ տեսական և կիրառական խնդիրների լուծման համար,
- կիրառել ծրագրավորման վիճակագրական փաթեթներ կիրառական վիճակագրության խնդիրների լուծման համար,
- լուծել պարզ մաթեմատիկական խնդիրներ, կիրառելով ստացած տեսական գիտելիքները,
- կատարել պարզ ընդհանրացումներ տեսական նյութի կամ լուծած խնդրի համար։
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- օգտվել տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ և այլն)՝ անհրաժեշտ տեղեկատվությունը ստանալու համար,
- մասնակցել քննարկումների, փաստարկել և ներկայացնել իր տեսակետը, կատարել թիմային աշխատանք,
- մասնագիտանալ գիտության, տեխնիկայի և տնտեսության տարբեր բնագա- վառներում, որտեղ պահանջվում են ռացիոնալ մտածողություն, վերլուծական ունակություններ, տրամաբանություն,
- լինել բազմակողմանի զարգացած, գրագետ քաղաքացի՝ պատրաստ հաղթահարել առօրյա մարտահրավերները
- հաղորդակցվել գրավոր և բանավոր մայրենի և օտար լեզվով մասնագիտական հանրության հետ,
- հավաքագրել, վերլուծել և մեկնաբանել ոլորտին առնչվող քանակակական և որակական տվյալները, ցուցաբերել ստեղծագործական մոտեցում մասնագիտական խնդիրները լուծելիս,
- արդյունավետ պլանավորել ժամանակն ու առաջադրված խնդիրների լուծման անհրաժեշտ ռեսուրսները ինչպես անհատական, այնպես էլ խմբի կազմում։
4. Assessment methods
Յուրաքանչյուր դասընթացի գնահատումն իր մեջ կարող է ներառել հետևյալ բաղադրիչները ընթացիկ քննություն, ընթացիկ ստուգում, ինքնուրույն աշխատանք, ինքնուրույն և/կամ խմբային հետազոտական աշխատանք, դասընթացի մասնակցության գնահատում, եզրափակիչ քննություն։
Յուրաքանչյուր դասընթացի գնահատման բաղադրիչները կրթական մասնագրում, իսկ բաղադրիչի կշիռը վերջնական գնահատականում որոշում է դասախոսը՝ համաձայնեցնելով ամբիոնի հետ։
Յուրաքանչյուր դասընթացի գնահատման բաղադրիչները կրթական մասնագրում, իսկ բաղադրիչի կշիռը վերջնական գնահատականում որոշում է դասախոսը՝ համաձայնեցնելով ամբիոնի հետ։
5. Graduates future career opportunities
Շրջանավարտները կարող են աշխատել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների, ծրագրավորման, վիճակագրության ոլորտներում գործող հաստատություններում, հանրակրթական դպրոցներում, ինչպես նաև այն բոլոր հաստատություններում (պետական հիմնարկներ, բանկեր, առևտրական
կազմակերպություններ և այլն), որոնք ունեն վերլուծական կամ ՏՏ բաժիններ։
կազմակերպություններ և այլն), որոնք ունեն վերլուծական կամ ՏՏ բաժիններ։
6. Resources and forms to support learning
Տպագիր, էլեկտրոնային, համացանցային գրականություն, համակարգչային սենյակներ։
7. Educational standards or programme benchmarks used for programme development
Օգտագործվել են Մոսկվայի, Սանկտ Պետերբուգի համալսարանների բակալավրիատի մաթեմատիկայի կրթական ծրագրերը։
Ծրագիրը համապատասխանում է ՀՀ կառավարության կողմից 2016թ. հուլիսի 7-ին հաստատված որակավորումների ազգային շրջանակի (ՈԱՇ) վեցերորդ մակարդակին և ԿԳՄՍ նախարարի կողմից 27.08.2022 թ. հաստատված «Մաթեմատիկա» ոլորտային որակավորումների շրջանակի (ՈՈՇ) բնութագրին։
European Qualifications Framework. European Commission. Retrieved 8 November 2016.
Ծրագիրը համապատասխանում է ՀՀ կառավարության կողմից 2016թ. հուլիսի 7-ին հաստատված որակավորումների ազգային շրջանակի (ՈԱՇ) վեցերորդ մակարդակին և ԿԳՄՍ նախարարի կողմից 27.08.2022 թ. հաստատված «Մաթեմատիկա» ոլորտային որակավորումների շրջանակի (ՈՈՇ) բնութագրին։
European Qualifications Framework. European Commission. Retrieved 8 November 2016.
8. Requirements for the academic staff
1.Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
·դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
·դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
·տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
·ուսանողական հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
·լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
·հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
·մասնագիտական օտար լեզվի իմացություն
ՏՀՏ կիրառություն
·բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
·լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ
Այլ կարողություններ
·մասնագիտական էթիկայի նորմերի պահպանում,
·անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
·ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2.Մասնագիտական կարողություններ
·Մաթեմատիկայի բակալավրական ծրագրի մասնագիտական առարկաների տիրապետում
·Դասավանդվող մոդուլի կատարյալ իմացություն
·Դասավանդվող մոդուլի հարակից մոդուլների հիմնական գաղափարների տիրապետում
·Դասընթացում հետազոտական բաղադրիչ ներառելու կարողություն
·Ավարտական աշխատանք ղեկավարելու կարողություն
3.Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
·գիտական աստիճան կամ մագիստրոսի աստիճան մաթեմատիկայի կամ հարակից բնագավառում,
·վերջին 5 տարում առնվազն 2 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
·վերջին 5 տարում մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
·վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Այլ պահանջներ
·ԵՊՀ բարևավարքության կանոնագրքի դրույքների պահպանում,
·ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։
Դասավանդման/մանկավարժական
·դասընթացի աշխատանքային ծրագիր (օրացուցային պլան) կազմելու հմտություն,
·դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
·տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
·ուսանողական հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
·լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
·հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
·մասնագիտական օտար լեզվի իմացություն
ՏՀՏ կիրառություն
·բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ,
·լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ
Այլ կարողություններ
·մասնագիտական էթիկայի նորմերի պահպանում,
·անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
·ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2.Մասնագիտական կարողություններ
·Մաթեմատիկայի բակալավրական ծրագրի մասնագիտական առարկաների տիրապետում
·Դասավանդվող մոդուլի կատարյալ իմացություն
·Դասավանդվող մոդուլի հարակից մոդուլների հիմնական գաղափարների տիրապետում
·Դասընթացում հետազոտական բաղադրիչ ներառելու կարողություն
·Ավարտական աշխատանք ղեկավարելու կարողություն
3.Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
·գիտական աստիճան կամ մագիստրոսի աստիճան մաթեմատիկայի կամ հարակից բնագավառում,
·վերջին 5 տարում առնվազն 2 գիտական և/կամ մեթոդական հրատարակությունների առկայություն,
·վերջին 5 տարում մասնակցություն գիտաժողովների և/կամ աշխատաժողովների։
Մանկավարժական փորձ
·վերջին 5 տարվա ընթացքում մասնակցություն տեղական կամ միջազգային վերապատրաստումների և/կամ մասնագիտական որակավորման բարձրացման դասընթացների,
Այլ պահանջներ
·ԵՊՀ բարևավարքության կանոնագրքի դրույքների պահպանում,
·ուսանողական հարցման արդյունքներով ստացված գնահատականների միջինը՝ առնվազն 4,0 (գործող դասախոսների համար)։
9. Additional information about the programme
-