Type:
Master
Speciality:
053101.01.7 - Քիմիա
Specialisation:
053101.01.7 - Քիմիա
Qualification awarded:
քիմիայի մագիստրոս
Programme academic year:
2023/2024
Mode of study:
Full time
Language of study:
Հայերեն
General educational component
Chair code | Name of the course | Credits |
---|---|---|
0608 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1-ին աշնանային
2 ժամ/շաբ.
դաս. -1 ժամ, գործ. – 1 ժամ
MANDATORY
0608/Մ31
1. Purpose of the Course
·ուսանողներին մոտ ձևավորել պատկերացումներ հետազոտական աշխատանքի իրականացման վերաբերյալ,
·ծանոթացնել ժամանակակից հետազոտման պլանավորման եղանակներին, ·ծանոթացնել ներկայումս օգտագործվող քիմիայի հետազոտական աշխատանքի մեթոդներին։ 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ներկայացնել հետազոտական աշխատանք իրականացնելու կանոնակարգը 2. ճանաչել կիրառվող մեթոդները 3.բացատրել պլանավորման էությունը բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.տարբերակել օգտագործվող մեթոդներից մեկի առավելությունը 5.գործնականում իրականացնել հետազոտական աշխատանքի ճիշտ պլանավորում 6.գործնականում իրականացնել հետազոտման մեթոդի ճիշտ ընտրություն գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.աշխատել հետազոտական խմբում 8.կիրառել գիտելիքները պրակտիկայում 9.վերլուծել խնդիրները և առաջարկել լուծման եղանակներ 3. Description
·ուսանողներին մոտ ձևավորել պատկերացումներ հետազոտական աշխատանքի իրականացման վերաբերյալ,
·ծանոթացնել ժամանակակից հետազոտման պլանավորման եղանակներին, ·ծանոթացնել ներկայումս օգտագործվող քիմիայի հետազոտական աշխատանքի մեթոդներին։ 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. Դասախոսություներ դիդակտիկ նյութերի կիրառմամբ (համակարգիչ, աղյուսակներ և այլն)
2. գործնական աշխատանք 5. Evaluation Methods and Criteria
Ստուգարք. Հիմնվելով բանավոր հարցման և կատարողականի հիման վրա
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Ներածություն։ Հետազոտման նպատակի օբյեկտի ընտրություն: Հետազոտման ժամանակակից մեթոդները: Հետազոտման պլանավորում: Գրականության ուսումնասիրման եղանակներ և շտեմարանները: Ուսումնասիրության հաջորդականություն և ռացիոնալ եղանակների ընտրություն: Ստացված արդյունքների քննարկում և վերլուծություն: Գիտական աշխատանքի ձևակերպում. Հոդված, թեզիս կամ թեզ:
|
Professional educational component
Chair code | Name of the course | Credits |
---|---|---|
0604 | Մոլեկուլային սպեկտրոսկոպիա (Անգլերեն) | 6 |
1-ին՝ աշնանային
4 ժամ/շաբ.
դաս.- 2 ժամ, լաբ.-2 ժամ
MANDATORY
0604/Մ25
1. Purpose of the Course
Ուսանողների մոտ ձևավորել գիտելիքներ մոլեկուլային սպեկտրոսկոպիայի տարբեր մեթոդների վերաբերյալ։ Ուսանողներին տալ տարբեր սպեկտրոսկոպիական սարքերի վրա աշխաատելու հմտություններ և ստացած արդյունքների վերլուծության կարողություններ։
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.Կտիրապետի մոլեկուլային սպեկտրոսկոպիայի տարբեր մեթոդների (էլեկտրոնային կլանման, ինֆրակարմիր, Ռաման, ֆլուորեսցենտային, էլեկտրոնային պարամագնիսական և միջուկային մագնիսական) տեսական հիմունքներին: 3. բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2.Կկարողանա կիրառել ստացված գիտելիքները տեսական և փորձարարական աշխատանքում, կողմնորոշվել տրված խնդրի լուծման համար սպեկտրոսկոպիական մեթոդների ճիշտ և համակցված ընտրության հարցում: գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3.Վերլուծելու դրված խնդիրները և գտնել դրանց լուծման ուղիները։ Կկարողանա աշխատել ինչպես գիտական, այնպես էլ արտադրական լաբորատորիաներում և հետազոտական խմբերում: 3. Description
Ուսանողների մոտ ձևավորել գիտելիքներ մոլեկուլային սպեկտրոսկոպիայի տարբեր մեթոդների վերաբերյալ։ Ուսանողներին տալ տարբեր սպեկտրոսկոպիական սարքերի վրա աշխաատելու հմտություններ և ստացած արդյունքների վերլուծության կարողություններ։
4. Teaching and Learning Styles and Methods
1.Դասախոսություններ, ցուցադրություններ,
2.Սեմինարներ, քննարկումներ, 3.Լաբորատոր աշխատանքներ, 4.Այցելություններ գիտահետազոտական ինստիտուտներ և լաբորատորիաներ 5. Evaluation Methods and Criteria
· 1-ին ընթացիկ քննությունը գրավոր է՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Քննական հարցատոմսը բաղկացած է 4 հարցից՝ միավորների քայլը` 0.5:
· 2-րդ ընթացիկ քննությունը գրավոր է՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Քննական հարցատոմսը բաղկացած է 4 հարցից՝ միավորների քայլը` 0.5: · Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով։ Քննական հարցատոմսը բաղկացած է 4 հարցից՝ միավորների քայլը` 0.5: Մասնակցությունը դասընթացին՝ 3 միավոր։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Մոլեկուլային սպեկտրոսկոպիայի մեթոդների տեսական հիմունքները և գործնական կիրառությունները: Էլեկտրոնային կլանման սպեկտրոսկոպիան որպես անօրգանական, օրգանական նյութերի և կենսամակրոմոլեկուլների (սպիտակուցներ, ԴՆԹ) քանակական, կառուցվածքային առանձնահատկությունների և փոխազդեցությունների՝ թերմոդինամիկական և կինետիկական ուսումնասիրման մեթոդ։ Դինամիկ փոխանակային պրոցեսների ուսումնասիրությունը ԻԿ սպեկտրոսկոպիական եղանակով։ ԻԿ սպեկտրների տարրալուծելիություն, կիրառությունը: Ֆլուորեսցենտային սպեկտրոսկոպիայի մեթոդների (ֆլուորեսցենցիայի մարման, առաքման-2D սպեկտրների, գրգռման-առաքման մատրիցայի-3Dսպեկտրներ, սինքրոն ֆլուորեսցենցիայի և ֆլուորեսցենցիայի անիզոտրոպիայի) կիրառությունը կոմպլեքսագոյացման, ռեզոնանսային էներգիայի անցման, կենսամակրոմոլեկուլների կառուցվածքի կոմֆորմացիոն փոփոխությունների և փոխազդեցությունների ուսումնասիրության համար։
Լաբորատոր աշխատանքներ 11.Լիցքի ներմոլեկուլային տեղափոխման ուսումնասիրությունը անօրգանական նյութերում։ 2.Սպիտակուցի ԻԿ սպեկտրների տարալուծելիությամբ երկրորդային կառուցվածքի տարրերի քանական վերլուծություն։ 3.Փոխանակային պրոցեսների ուսումնասիրությունը մեթանոլ-ջուր, էթանոլ-ջուր համակարգերում, կախվածությունը լուծիչից և ջերմաստիճանից։ 4. Սպիտակուցների (հեմոգլոբին, շիճուկային ալբումին) սեփական ֆլուորեսցենցիայի մարման մեխանիզմի ուսումնասիրությունը։ |
||
0603 | Տեսական օրգանական քիմիա | 3 |
1-ին աշնանային կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
դաս. – 2 ժամ
MANDATORY
0603/Մ24
1. Purpose of the Course
Ուսանողներին հաղորդել խորացված գիտելիքներ օրգանական քիմիայի տեսության բնագավառում: Ներկայացնել օրգանական միացությունների կառուցվածքի և ռեակցիոնունակության կապը: Ներկայացնել ռեակցիաների մեխանիզմների ուսումնասիրման եղանակները:
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.լուսաբանել օրգանական միացությունների կառուցվածք և ռեակցիոնունակության կապը 2.գնահատել տարբեր գործոնների ազդեցությունը ռեակցիայի ընթացքի վրա բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3.կիրառել սկզբունքները ռեակցիայի հնարավոր ընթացքը նկարագրելու համար:Մշակել սինթեզի իրականացման օպտիմալ պայմանները՝ կատալիզատորի, ջերմաստիճանի, լուծիչի ընտրություն 4.մեկնաբանել ռեակցիաների հնարավոր ընթացքը համաձայն ստացված փորձնական արդյունքների՜ ռեակցիոն կենտրոնները, միջանկյալ վիճակները, խմբերի փոխադարձ ազդեցությունը ևայլն 5.օգտագործել իր գիտելիքները օրգանական միացությունների, այդ թվում նաև բնական, կենսաբանական ակտիվությամբ օժտված և այլ, սինթեզներ մշակելու, իրականացնելու, վերլուծելու համար գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.կիրառել գիտելիքները պրակտիկայում 7.վերլուծել խնդիրները և առաջարկել լուծման եղանակներ 8.օգտագործել ստացված գիտելիքները ուսումնագիտական աշխատանքներում և հարկ եղած դեպքում փոխանցել այն իրեն շրջապատողներին: Աշխատելու հետազոտական խմբում և ղեկավարելու այն: 3. Description
Ուսանողներին հաղորդել խորացված գիտելիքներ օրգանական քիմիայի տեսության բնագավառում: Ներկայացնել օրգանական միացությունների կառուցվածքի և ռեակցիոնունակության կապը: Ներկայացնել ռեակցիաների մեխանիզմների ուսումնասիրման եղանակները:
4. Teaching and Learning Styles and Methods
· դասախոսություններ,
· օրգանական միացությունների կառուցվածքի մոդելավորում, · քննարկումներ, թեմատիկ ցուցադրություններ, ռեֆերատիվ աշխատանքներ 5. Evaluation Methods and Criteria
Ընթացիկ քննություններ-6
Մասնակցություն -3 Ընթացիկ ստուգում-2 Եզրափակիչ գնահատման բանավոր քննություն` 9 միավոր, 3 հարցից բաղկացած քննական տոմս, յուրաքանչյուր հարցը 3միավոր: 20 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Դասընթացը բաղկացած է հետևյալ հիմնական բաժիններից.
Քիմիական կառուցվածքային տեսության ժամանակակից վիճակը: Էլեկտրոնային տեղաշարժերի և ազդեցությունների տեսություն: Օրգանական միացությունների կառուցվածքը և ռեակցիոնունակությունը: Ռեակցիաների մեխանիզմի հետազոտման եղանակները: Անցումային վիճակի տեսություն: Արոմատիկություն զուտ քիմիական ըմբռնումը, կապակցումը ռեակցիոնունակության հետ:Կոշտ և փափուկ թթուների և հիմքերի տեսություն: Տաուտոմերիա: Հետերոլիտիկ ռեակցիաների մեխանիզմները: |
||
0608 | Անալիզի ժամանակակից եղանակներ | 3 |
2-րդ՝ գարնանային
4 ժամ/շաբ.
դաս. - 2 ժամ, լաբ.- 2 ժամ
MANDATORY
0608/Մ34
1. Purpose of the Course
Ուսանողների մոտ ձևավորել հիմնարար տեսական գիտելիքներ տարբեր բնագավառներում կիրառվող անալիզի ժամանակակից եղանակների մասին:
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.նկարագրել անալիզի առավել ժամանակակից քրոմատոգրաֆիական եղանակների (ԲԱՀՔ, մազանոթային քրոմատոգրաֆիա), աշտարակային քրոմատոգրաֆիա, տեսական հիմնադրույթները, դրանց առավելություններն ու սահմանափակումները 2.հիմնավորել անալիզի առավել ժամանակակից օպտիկական եղանակների (էմիսիոն սպեկտրոսկոպիա, ատոմա-աբսորբումային սպեկտրոֆոտոմետրիա, ինդուկտիվորեն կապված պլազմային սպեկտրոսկոպիա), ուլտրամանուշակագույն և ինֆրակարմիր սպեկտրոսկոպիա, տեսական հիմնադրույթները, դրանց առավելություններն ու սահմանափակումները 3.գիտակցնել անալիզի առավել ժամանակակից էլեկտրաքիմիական եղանակների (պոլյրոգրաֆիա, կուլոնաչափություն, բարձր հաճախականության վոլտամպերաչափություն), տեսական հիմնադրույթները, դրանց առավելություններն ու սահմանափակումները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.ընտրել անալիզի առավել նպատակահարմար և արդյունավետ եղանակ ցանկացած օբյեկտի հուսալի վերլուծության, մշտադիտարկման և վերահսկողության համար գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5.օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից 6.վերլուծել առաջացած խնդիրները և գտնել լուծման առավել նպատակահարմար ուղիներ 3. Description
Ուսանողների մոտ ձևավորել հիմնարար տեսական գիտելիքներ տարբեր բնագավառներում կիրառվող անալիզի ժամանակակից եղանակների մասին:
4. Teaching and Learning Styles and Methods
·պասիվ ունկնդրում, բանավեճեր,
·ինքնուրույն թեմատիկ աշխատանք (ռեֆերատ, ցուցադրումներ): 5. Evaluation Methods and Criteria
·1-ին ընթացիկ քննություն. գրավոր` 4 հարցից բաղկացած քննական տոմսեր, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր, ընդհանուր 4 միավոր: Միավորների քայլը` 0.5:
·2-րդ ընթացիկ քննություն՝ հետազոտական աշխատանք` 4 միավոր։ ·Եզրափակիչ քննություն. բանավոր` 5 հարցից բաղկացած քննական տոմսեր, ընդհանուր 9 միավոր: Միավորների քայլը` 0.5: ·Մասնակցությունը դասընթացին` 3 միավոր։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Անալիզի ժամանակակից քրոմատոգրաֆիական եղանակների տեսական հիմունքները: Ժամանակակից քրոմատոգրաֆիական եղանակների կիրառումը տարբեր բնագավառներում: Անալիզի ժամանակակից օպտիկական եղանակների տեսական հիմունքները: Ժամանակակից օպտիկական եղանակների կիրառումը տարբեր բնագավառներում: Անալիզի ժամանակակից էլեկտրաքիմիական եղանակների տեսական հիմունքները: Ժամանակակից էլեկտրաքիմիական եղանակների կիրառումը տարբեր բնագավառներում:
|
||
0608 | Անօրգանական քիմիայի ընտրովի գլուխներ | 6 |
2-րդ` գարնանային
4 ժամ/շաբ.
դաս. – 2 ժամ, լաբ.-2
MANDATORY
0608/Մ33
1. Purpose of the Course
·Ուսանողներին ծանոթացնել անօրգանական քիմիայի ընտրովի գլուխներին ծանոթացնել բնության մեջ քիմիական տարրերի տեղաշարժին, տարբեր ոլորտներում և օրգանիզմում դրանց բաշխման օրինաչափություններին,
·ուսանողներին տրամադրել տեղեկություններ կյանքի համար կարևոր գործընթացների վերաբերյալ կապված սուպրամոլեկուլային կազմավորումների հետ, ·ուսանողների մոտ ձևավորել պատկերացում հատուկ մաքրության նյութերի ստացման և դրանց մաքրության աստիճանը որոշելու անալիզի եղանակների մասին, ·ծանոթացնել նանոտեխնոլոգիաների կիրառման հնարավորություններին քիմիայի, բժշկության, ֆիզիկայի, կենսաբանության, էներգետիկայի և այլ բնագավառներում: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.հիմնավորել բնության մեջ քիմիական տարրերի տեղաշարժի և բաշխման օրինաչափությունները և կենդանի օրգանիզմում քիմիական տարրերի դերն ու նշանակությունը 2.ներկայացնել տարբեր ֆիզիկաքիմիական եղանակներ, որոնցից յուրաքանչյուրն իր ներդրումն ունի անօրգանական նյութերի ուսումնասիրման բնագավառում 3.լուսաբանել նյութի քիմիական և ֆիզիկական հիմնարար հատկությունների վրա մասնիկի չափսի ազդեցության հիմնական պատճառները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.պատկերացնել նանոմակարդակով ընթացող ֆիզիկական և քիմիական գործընթացների մեխանիզմը 5.պատկերացնել պինդ նյութերում քիմիական ռեակցիաների ընթանալու հնարավոր մեխանիզմները և դրանց ղեկավարման հիմնական մոտեցումները 6.իրականացնել անօրգանական նյութերի սինթեզում կիրառվող կատալիզատորների արդյունավետության ամբողջական գնահատում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.պատրաստել գիտական զեկուցումներ, ներկայացնել հետազոտությունների արդյունքները, վարելու գիտական բանավեճեր 8.վերլուծել ստացված գիտելիքները և կատարել եզրակացություններ 3. Description
·Ուսանողներին ծանոթացնել անօրգանական քիմիայի ընտրովի գլուխներին ծանոթացնել բնության մեջ քիմիական տարրերի տեղաշարժին, տարբեր ոլորտներում և օրգանիզմում դրանց բաշխման օրինաչափություններին,
·ուսանողներին տրամադրել տեղեկություններ կյանքի համար կարևոր գործընթացների վերաբերյալ կապված սուպրամոլեկուլային կազմավորումների հետ, ·ուսանողների մոտ ձևավորել պատկերացում հատուկ մաքրության նյութերի ստացման և դրանց մաքրության աստիճանը որոշելու անալիզի եղանակների մասին, ·ծանոթացնել նանոտեխնոլոգիաների կիրառման հնարավորություններին քիմիայի, բժշկության, ֆիզիկայի, կենսաբանության, էներգետիկայի և այլ բնագավառներում: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
· դասախոսություններ
· ցուցադրություններ 5. Evaluation Methods and Criteria
· 1-ին ընթացիկ քննություն. գրավոր` 4 հարցից բաղկացած քննական տոմսեր, յուրաքանչյուրը` 1 միավոր, ընդհանուր 4 միավոր: Միավորների քայլը` 0.5:
· 2-րդ ընթացիկ քննություն՝ հետազոտական աշխատանք` 4 միավոր։ · Եզրափակիչ քննություն. բանավոր` 5 հարցից բաղկացած քննական տոմսեր, ընդհանուր 9 միավոր: Միավորների քայլը` 0.5: · Մասնակցությունը դասընթացին` 3 միավոր։ 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Թեմա 1. Կլաստերներ, Թեմա 2. Համահալվածքներ, Թեմա 3. Պինդ լուծույթներ, Թեմա 4. Միջմետաղամիացություններ (Ռոզերի, Լավեսի ֆազեր), Թեմա 5. Ոչ քանակաչափական միացություններ, Թեմա 6. Իզապոլի միացություններ, Թեմա 7. Կոշտ և փափուկ թթուներ և հիմքեր, Թեմա 8. Հազվագյուտ տարրեր, Թեմա 9. Հազվագյուտ հանդիպող տարրերի հիման վրա լյումինեսցենտային նյութեր, Թեմա 10. d տարրերի քիմիան ջրային լուծույթներում, Թեմա 11. Մոլիբդենային և վոլֆրամային կապույտ, Թեմա 12. Արյան աղեր, Թեմա 13. Բարձր ջերմաստիճանային գերհաղորդիչներ, Թեմա 14. Կեղծ հալոգեններ և կեղծ հալոգենիդներ, Թեմա 15. Կարբորաններ, Թեմա 16. Սուպրամոլեկուլային քիմիա, Թեմա 17. Կարբոնիլներ, Թեմա 18. Ֆերոցեն:
|
||
0604 | ֆիզիկական քիմիայի ընտրովի գլուխներ | 6 |
2-րդ` գարնանային կիսամյակ
4 ժամ/շաբ.
2 ժամ դաս., 2 ժամ լաբ.
MANDATORY
0604/Մ24
1. Purpose of the Course
Միկրոսկոպիկ մոտեցումների հիման վրա մեկնաբանել ֆիզիկական քիմիայի որոշ հայտնի հիմնադրույթներ, օրենքներ և հավասարումներ:
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.կկարողանա մեկնաբանել թերմոդինամիկական օրենքները՝ ելնելով համակարգ-շրջապատ փոխկապակցությունից 2.կիմանա հեղուկ-գոլորշի հավասարակշռության քանակական մեկնաբանությունը 3.կհասկանա վիճակագրական թերմոդինամիկայի հիմնադրույթները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.կկարողանա կատարել ինչպես հաշվարկային, այնպես էլ փորձնական տվյալների քանակական մեկնաբանությունները 5.ստացված գիտելիքները կարող է կիրառել ֆիզիկական քիմիայի տարբեր ոլորտներում փորձնական և տեսական տվյալների մշակման ժամանակ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.վերլուծելու դրված խնդիրները և գտնել դրանց լուծման ուղիները: աշխատել ինչպես գիտական, այնպես էլ արտադրական լաբորատորիաներում և հետազոտական խմբերում: 3. Description
Միկրոսկոպիկ մոտեցումների հիման վրա մեկնաբանել ֆիզիկական քիմիայի որոշ հայտնի հիմնադրույթներ, օրենքներ և հավասարումներ:
4. Teaching and Learning Styles and Methods
· դասախոսություններ, ցուցադրություններ
· սեմինարներ, քննարկումներ: 5. Evaluation Methods and Criteria
·Երկու ընթացիկ քննությունները գրավոր/բանավոր են յուրաքանչյուրը 3 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը 1 միավոր:
·Դասապրոցեսի ընթացիկ ստուգումները 3 միավոր, իսկ ինքնուրույն աշխատանքի համար՝ 3 միավոր։ ·Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, համապատասխանաբար 3, 3 և 2 միավոր 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Համակարգ-շրջապատ փոխկապակցության հիման վրա թերմոդինամիկայի I և II օրենքների ներկայացում:
Ռաուլի օրենքի մեկնաբանություն մոլեկուլային մակարդակով: Վիճակագրական թերմոդինամիկան՝ որպես ֆիզիկական քիմիայի միկրոսկոպիկ և մակրոսկոպիկ մոտեցումների կապակցող օղակ: Բաց համակարգերում էնտրոպիայի վիճակագրական մեկնաբանությունը: |
||
0603 | Ստերեոքիմիա և կոնֆորմացիոն անալիզ | 3 |
1-ին` աշնանային կիսամյակ
2 ժամ/շաբ.
դաս. – 1 ժամ, գործ. – 1 ժամ
MANDATORY
0603/Մ19
1. Purpose of the Course
· խորացնել ուսանողների գիտելիքները օրգանական միացությունների տարածական կառուցվածքի, տարածական իզոմերների և կոնֆորմերների,հարթության մեջ պատկերման եղանակների ստերեոքիմիական անվանակարգության վերաբերյալ;
· պատկերացում ձևավորել օրգանական միացությունների քիրօպտիկական հատկությունների, ստերեոքիմիական դասակարգման, ստերեոիզոմերների բաժանման եղանակների և ստերեոսելեկտիվ սինթեզի վերաբերյալ: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ներկայացնել և տարբերակել ցիկլիկ և ացիկլիկ միացությունների տարածական իզոմերները 2.լուսաբանել մոլեկուլում տրված բացարձակ և հարաբերական կոնֆիգուրացիայով ստերեոգեն կենտրոններ պարունակող միացության սինթեզի մոտեցումները 3.քննարկել տարածական գործոնների ազդեցությունը ռեակցիաների ընթացքի վրա բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. օգտագործելու տարածական կոնֆորմերների և իզոմերների պրոյեկցիոն բանաձևերից 5. վերլուծելու և գնահատելու ստերեսելեկտիվ սինթեզի և ստերեոիզոմերների բաժանման մեթոդները 6.օգտագործելու կոնֆորմացիոն անալիզի եղանակը ռեակցիայի ընթացքի, ստացված արդյունքների, դրանց կառուցվածքային հարցերի պարզաբանման համար; գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.կիրառելու ստացած տեսական գիտելիքները գործնականում 8.հետևություններ անել մասնագիտական խնդիրների լուծման ժամանակ 3. Description
· խորացնել ուսանողների գիտելիքները օրգանական միացությունների տարածական կառուցվածքի, տարածական իզոմերների և կոնֆորմերների,հարթության մեջ պատկերման եղանակների ստերեոքիմիական անվանակարգության վերաբերյալ;
· պատկերացում ձևավորել օրգանական միացությունների քիրօպտիկական հատկությունների, ստերեոքիմիական դասակարգման, ստերեոիզոմերների բաժանման եղանակների և ստերեոսելեկտիվ սինթեզի վերաբերյալ: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. Դասախոսություններ, ցուցադրություններ և պասիվ ունկնդրում, բանավեճեր
2. ինքնուրույն թեմատիկ աշխատանք (ռեֆերատներ, ցուցադրումներ) 3. գործնական աշխատանք: 5. Evaluation Methods and Criteria
Ընթացիկ ստուգումներ-8
Մասնակցություն-3 Եզրափակիչ քննություն- 9, 4 հարցից բաղկացած քննական տոմս, յուրաքանչյուր հարցը 2 միավոր: 8 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Ստերեոքիմիական անվանակարգություն, դասակարգումը ըստ սիմետրիայի, կոնֆորմերներ և կոնֆիգուրացիոն իզոմերներ: Նյումենի , Ֆիշերի պրոյեկցիաներ և դրանցից օգտվելու կարգը: Կոնֆիգուրացիաների որոշման Կանի-Ինգոլդի-Պրելոգի կանոնը: Ցիկլերի ստերեոքիմիան: Միացությունների քիրօպտիկական հատկությունները, բացարձակ կոֆիգուրացիա, դիաստերեոմերներ, ռացեմատներ, ստերեոսելեկտիվ սինթեզի սկզբունքները:
|
||
0603 | Նյութի կառուցվածքի նույնականացման եղանակներ | 3 |
2-րդ՝գարնանային
2 ժամ/շաբ.
դաս. - 1 ժամ , գործ. - 1 ժամ
MANDATORY
0603/Մ
1. Purpose of the Course
· ուսանողներին հաղորդել խորացված և հիմնավորված գիտելիքներ օրգանական նյութերի ֆունկցիոնալ խմբերի քիմիական վարքի վերաբերյալ,
· ուսանողին ծանոթացնել ֆունկցիոնալ խմբերի որոշման որոշման էքսպրես մեթոդներին, · ուսանողին ներկայացնել հիմնական այն մեթոդներին, որոնք հնարավորություն են տալիս վերլուծել քիմիական միացությունների կառուցվածքային հարցերը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ընտրել անհայտ միացության կառուցվածքի պարզաբանման ճանապարհները 2.ներկայացնել կատարվելիք աշխատանքների միանշանակությունը բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3.կիրառել օրգանական միացությունների ՄՄՌ, ԻԿ, ՈՒՄ, Մասս սպեկտրների վերլուծություն և հաստատել միացության կառուցվածքը 4.վերլուծել տարբեր ֆունկցիոնալ խմբերի առկայությամբ պայմանավորված փոխազդեցությունները անհայտ նյութերի որակական և քանակական բաղադրությունը հաստատելու համար 5.բացահայտել այն երևույթները, որոնք կարող են նկատվել ներմոլեկուլային փոխազդեցությունների ժամանակ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.աշխատել հետազոտական խմբում և ղեկավարելու այն: 7.վերլուծել ծառացած խնդիրները և գնահատել համապատասխան ռեսուրսները 3. Description
· ուսանողներին հաղորդել խորացված և հիմնավորված գիտելիքներ օրգանական նյութերի ֆունկցիոնալ խմբերի քիմիական վարքի վերաբերյալ,
· ուսանողին ծանոթացնել ֆունկցիոնալ խմբերի որոշման որոշման էքսպրես մեթոդներին, · ուսանողին ներկայացնել հիմնական այն մեթոդներին, որոնք հնարավորություն են տալիս վերլուծել քիմիական միացությունների կառուցվածքային հարցերը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1.դասախոսություններ, ցուցադրություններ,
2.լաբորատոր աշխատանքներ, քննարկումներ, 3.սեմինարներ: 5. Evaluation Methods and Criteria
·Երկու ընթացիկ քննությունները գրավոր/բանավոր են յուրաքանչյուրը 3 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը 1 միավոր:
·Դասապրոցեսի ընթացիկ ստուգումները 3 միավոր, իսկ ինքնուրույն աշխատանքի համար՝ 3 միավոր։ ·Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, համապատասխանաբար 3, 3 և 2 միավոր 6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
ՄՄՌ, սպեկտրալ եղանակը օրգանական քիմիայում: 1H, 13C:
Մասս սպեկտրոմետրիա: տեսակները, Ֆրագմենտացիայի օրենքները։ Սպեկտրալ մեթոդների համատեղ կիրառումը տարբեր ֆունկցիոնալ խմբերի իդենտիֆիկացման համար։ |
Other educational modules
Chair code | Name of the course | Credits |
---|---|---|
0000 | Մագիստրոսական թեզ | 18 |
1-4-րդ կիսամյակներ
Ինքնուրույն աշխատանքի ժամաքանակը՝ 540 ժամ
MANDATORY
0608
1. Purpose of the Course
Ձևավորել մասնագիտական ոլորտում ուսանողի ձեռք բերած գիտելիքները կիրառելու ու ինքնուրույն ուսումնասիրություն կատարելու կարողությունները,
Տիրապետել գիտական խնդիրները ձևակերպելու ու նոր լուծումներ առաջադրելու հմտություններին։ 2. Educational Outcomes
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
1.Հիմնավորել աշխատանքի արդիականությունը, վարկածը, նպատակը, խնդիրներն ու մեթոդները 2.Ներկայացնել աշխատանքի բովանդակությունը, արդյունքներն ու եզրակացությունները 3.Ներկայացնել և բացատրել կատարված հետազոտական աշխատանքը, հիմնավորել արդյունքները գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4.Կատարել թեմային առնչվող անհրաժեշտ գրականության վերլուծությունն ու ամփոփումը 5.Կարողանալ ճիշտ ձևակերպել աշխատանքի օբյեկտը, առարկան, նպատակը, խնդիրները, վարկածը, և դրանց համապատասխանությունը թեմային 3. Description
Ձևավորել մասնագիտական ոլորտում ուսանողի ձեռք բերած գիտելիքները կիրառելու ու ինքնուրույն ուսումնասիրություն կատարելու կարողությունները,
Տիրապետել գիտական խնդիրները ձևակերպելու ու նոր լուծումներ առաջադրելու հմտություններին։ 4. Evaluation Methods and Criteria
Մագիստրոսական թեզի գնահատումն իրականացվում է ԵՊՀ հիմնադրամում մագիստրոսական թեզի պատրաստման և գնահատման կարգի դրույթների համապատասխան 20 միավորանոց սանդղակով։
5. Main sections of the course
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
0000 | Մասնագիտական պրակտիկա | 3 |
3-րդ կիսամյակ
6 շաբաթ
180 ժամ
MANDATORY
0608
1. Purpose of the Course
Գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները։
2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1Ձևավորել մագիստրոսական թեզի թեմային առնչվող հետազոտական հմտություններ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 2.Ձևակերպել գիտահետազոտական խնդիրներ, իրականացնել հետազոտական աշխատանք, կազմել հարցարաններ, անցկացնել հարցազրույցներ, վերծանել և վերլուծել հավաքագրած նյութերը։ 3. Description
Գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները։
4. Teaching and Learning Styles and Methods
1.Ակտիվ և պասիվ (սսնդամթերքի արտադրություն) մասնակցություն:
2.Ղեկավարի հսկողությամբ արտադրական տարբեր տարածքներում որոշակի գործառույթների իրականացում 5. Evaluation Methods and Criteria
Պրակտիկան գնահատվում է ստուգարքի ձևով: Պրակտիկան դրական (ստուգված) է գնահատվում այն դեպքում, եթե ուսանողը մասնակցել է պրակտիկային, կատարել ծրագրով նախատեսված առաջադրանքները, սահմանված ժամկետում ներկայացրել պրակտիկայի օրագիրը
6. Basic Bibliography
7. Main sections of the course
Ծանոթացում և համատեղ աշխատանք պրակտիկայի համար ընտրված գիտական հիմնարկների մասնագետների հետ
Թեզին վեաբերվող պրոբլեմային հարցերի վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքի և փորձառության ամփոփում ընտրված մասնագետների և թեզի ղեկավարի հետ։ |
||
0608 | Գիտական սեմինար | 2 |
1/2
30 ժամ
շաբաթական 2 ժամ
MANDATORY
0608
1. Purpose of the Course
Ուսանողներին իրազեկել մասնագիտական ոլորտի հիմնախնդիրները, ստորաբաժանումում իրականացվող գիտահետազոտական աշխատանքները և դրանց արդյունքները
·Տրամադրել տեղեկատվություն մագիստրոսական թեզերի մասին և խորհրդատվութուն թեզերի ընտրության հարցում ·Քննարկել մագիստրոսական թեզերի հետ կապված հիմախդիրներն ու կատարման ընթացքը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ներկայացնել մագիստրոսական թեզի հիմնադրույթները, կատարման ընթացքը և արդյունքները 2.Ձևավորել գիտական զեկուցումներ ներկայացնելու և բանավեճեր վարելու հմտություններ 3.Քաջածանոթ լինել հետազատության տվյալ բնագավառի տեսական և մեթոդաբանական մերօրյա ձեռքբերումներին բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.Մագիստրոսական թեզի իրականացման համար կատարել ժամանակակից գործընթացների ինքնուրույն քննություն և վերլուծություն 5.Մասնագիտական գիտելիքները կիրառել աշխատանքային տարբեր բնագավառներում և հասարակական դիսկուրսներում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. Հանդես գալ մագիստրոսական թեզի շրջանակներում իրականացված հետազոտության կարճ զեկուցումներով 8.Պատրաստել և ներկայացնել գիտաուսումնական և գիտական տեքստեր, վարելու բանավեճեր՝ պահպանելով մասնագիտական էթիկայի կանոնները 3. Description
Ուսանողներին իրազեկել մասնագիտական ոլորտի հիմնախնդիրները, ստորաբաժանումում իրականացվող գիտահետազոտական աշխատանքները և դրանց արդյունքները
·Տրամադրել տեղեկատվություն մագիստրոսական թեզերի մասին և խորհրդատվութուն թեզերի ընտրության հարցում ·Քննարկել մագիստրոսական թեզերի հետ կապված հիմախդիրներն ու կատարման ընթացքը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. սեմինարներ-քննարկումներ
2. արտալսարանային դասեր 3. միջազգային մասնագետների փորձի փոխանակում, հրավիրյալ միջազգային հեղինակավոր հետազոտողների հետ հանդիպում-սեմինարներ 5. Evaluation Methods and Criteria
Դասընթացը գնահատվում է ստուգարքի միջոցով
6. Main sections of the course
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
0604 | Գիտական սեմինար | 2 |
1/2
30 ժամ սեմինար
շաբաթական 2 ժամ
MANDATORY
0608
1. Purpose of the Course
Ուսանողներին իրազեկել մասնագիտական ոլորտի հիմնախնդիրները, ստորաբաժանումում իրականացվող գիտահետազոտական աշխատանքները և դրանց արդյունքները
·Տրամադրել տեղեկատվություն մագիստրոսական թեզերի մասին և խորհրդատվութուն թեզերի ընտրության հարցում ·Քննարկել մագիստրոսական թեզերի հետ կապված հիմախդիրներն ու կատարման ընթացքը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ներկայացնել մագիստրոսական թեզի հիմնադրույթները, կատարման ընթացքը և արդյունքները 2.Ձևավորել գիտական զեկուցումներ ներկայացնելու և բանավեճեր վարելու հմտություններ 3.Քաջածանոթ լինել հետազատության տվյալ բնագավառի տեսական և մեթոդաբանական մերօրյա ձեռքբերումներին բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.Մագիստրոսական թեզի իրականացման համար կատարել ժամանակակից գործընթացների ինքնուրույն քննություն և վերլուծություն 5.Մասնագիտական գիտելիքները կիրառել աշխատանքային տարբեր բնագավառներում և հասարակական դիսկուրսներում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.Հանդես գալ մագիստրոսական թեզի շրջանակներում իրականացված հետազոտության կարճ զեկուցումներով 8. Պատրաստել և ներկայացնել գիտաուսումնական և գիտական տեքստեր, վարելու բանավեճեր՝ պահպանելով մասնագիտական էթիկայի կանոնները 3. Description
Ուսանողներին իրազեկել մասնագիտական ոլորտի հիմնախնդիրները, ստորաբաժանումում իրականացվող գիտահետազոտական աշխատանքները և դրանց արդյունքները
·Տրամադրել տեղեկատվություն մագիստրոսական թեզերի մասին և խորհրդատվութուն թեզերի ընտրության հարցում ·Քննարկել մագիստրոսական թեզերի հետ կապված հիմախդիրներն ու կատարման ընթացքը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. սեմինարներ-քննարկումներ
2. արտալսարանային դասեր 3. միջազգային մասնագետների փորձի փոխանակում, հրավիրյալ միջազգային հեղինակավոր հետազոտողների հետ հանդիպում-սեմինարներ 5. Evaluation Methods and Criteria
Դասընթացը գնահատվում է ստուգարքի միջոցով
6. Main sections of the course
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
0603 | Գիտական սեմինար | 2 |
1/2
30 ժամ սեմինար
շաբաթական 2 ժամ
MANDATORY
0608
1. Purpose of the Course
Ուսանողներին իրազեկել մասնագիտական ոլորտի հիմնախնդիրները, ստորաբաժանումում իրականացվող գիտահետազոտական աշխատանքները և դրանց արդյունքները
·Տրամադրել տեղեկատվություն մագիստրոսական թեզերի մասին և խորհրդատվութուն թեզերի ընտրության հարցում ·Քննարկել մագիստրոսական թեզերի հետ կապված հիմախդիրներն ու կատարման ընթացքը: 2. Educational Outcomes
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ներկայացնել մագիստրոսական թեզի հիմնադրույթները, կատարման ընթացքը և արդյունքները 2.Ձևավորել գիտական զեկուցումներ ներկայացնելու և բանավեճեր վարելու հմտություններ 3.Քաջածանոթ լինել հետազատության տվյալ բնագավառի տեսական և մեթոդաբանական մերօրյա ձեռքբերումներին բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.Մագիստրոսական թեզի իրականացման համար կատարել ժամանակակից գործընթացների ինքնուրույն քննություն և վերլուծություն 5.Մասնագիտական գիտելիքները կիրառել աշխատանքային տարբեր բնագավառներում և հասարակական դիսկուրսներում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.Հանդես գալ մագիստրոսական թեզի շրջանակներում իրականացված հետազոտության կարճ զեկուցումներով 8. Պատրաստել և ներկայացնել գիտաուսումնական և գիտական տեքստեր, վարելու բանավեճեր՝ պահպանելով մասնագիտական էթիկայի կանոնները 3. Description
Ուսանողներին իրազեկել մասնագիտական ոլորտի հիմնախնդիրները, ստորաբաժանումում իրականացվող գիտահետազոտական աշխատանքները և դրանց արդյունքները
·Տրամադրել տեղեկատվություն մագիստրոսական թեզերի մասին և խորհրդատվութուն թեզերի ընտրության հարցում ·Քննարկել մագիստրոսական թեզերի հետ կապված հիմախդիրներն ու կատարման ընթացքը: 4. Teaching and Learning Styles and Methods
1. սեմինարներ-քննարկումներ
2. արտալսարանային դասեր 3. միջազգային մասնագետների փորձի փոխանակում, հրավիրյալ միջազգային հեղինակավոր հետազոտողների հետ հանդիպում-սեմինարներ 5. Evaluation Methods and Criteria
Դասընթացը գնահատվում է ստուգարքի միջոցով
6. Main sections of the course
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |