Կրթական ծրագրի ուսուցման ձևը առկա է, տևողությունը՝ 1 տարի, ուսման վարձի չափը՝ 700 000 ՀՀ դրամ, շնորհվող որակավորումը՝ լրագրության մագիստրոս։
Ընդունելությունը կատարվում է բանավոր քննությամբ։
ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐ
- Մեդիա. սահմանումը, էությունը, տեսակները
- «Տեսալսողական մեդիայի մասին» ՀՀ օրենքի հիմնադրույթները
- Հեռուստատեսությունը ԶԼՄ համակարգում
- Հեռուստատեսությունը թվային դարաշրջանում
- Տեսալսողական բովանդակության առանձնահատկությունները ավանդական և առցանց հեռուստաընկերություններում
- Տեղեկատվական (լրատվական) ժանրերը հեռուստատեսությունում
- Վերլուծական-հրապարակախոսական ժանրերը հեռուստատեսությունում
- Գեղարվեստական-հրապարակախոսական ժանրերը հեռուստատեսությունում
- Հարցազրույցն իբրև ժանր և մեթոդ
- Ռեպորտաժի ժանրը. տեսակները
- Ակնարկը հեռուստատեսությունում. տեսակները
- Հեռուստատեսության հանրային և մասնավոր մոդելները
- Փաստերի որոնում, ստուգում, դասակարգում. փաստերի ստուգման գործիքները
- Այլընտրանքային մեդիահարթակները և հեռուստատեսությունը
- Ժուռնալիստական էթիկայի հիմնարար սկզբունքները և տեսությունները
- Տեղեկատվության ազատության իրավական կարգավորումը ՀՀ-ում
- Անմեղության կանխավարկածի իրավունքը և արտահայտվելու ազատությունը
- Անձնական կյանքի գաղտնիության իրավունքը և հանրային շահը
- Արտահայտվելու ազատության սահմանադրական երաշխիքները ՀՀ-ում
- Իրավական հասկացությունները ժուռնալիստիկայում. պատիվ և արժանապատվություն, դրանց պաշտպանությունը ՀՀ-ում
- Ժամանակակից ԶԼՄ-ի գործառութային փոխակերպումները և լսարանային առանձնահատկությունները
- Սոցիալական ցանցերի նշանակությունը տեղեկատվական միասնական դաշտ ձևավորելու գործում
- «Հաղորդակցություն» հասկացության սահմանումը, տեսակները, հիմնական մոդելները
- «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքի հիմնադրույթները
- Մեդիաազդեցությունների ժամանակակից տեսություններ և մեթոդներ
- Տեղեկատվական հասարակություն. հայաստանյան յուրահատկությունները
- Հանրային կարծիք և լրատվամիջոցներ
Գրականության ցանկ
- Բայադյան Հ., Երևակայելով անցյալը. խորհրդահայ արդիականության պատումներ, Երևան, 2020:
- Կասկածիր, համեմատիր, ճշտիր․ ինչպե՞ս բացահայտել և ստուգել կեղծ տեղեկությունները, ՄՆԿ, 2019:
- Պատկերների ստուգման ուղեցույց, ՄՆԿ, 2017:
- Տեղեկությունների ստուգման համառոտ ուղեցույց լրագրողների համար, ՄՆԿ, 2017:
- Տեղեկությունների ստուգման համառոտ ուղեցույց. – Եր.։ Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն, 2017:
- Տեղեկությունների ստուգում: Բուհական դասընթացի մեթոդական ուղեցույց.- Եր.: Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն, 2019:
- Տեղեկությունների ստուգում․ բուհական դասընթացի մեթոդական ուղեցույց, ՄՆԿ, 2019:
- Дули Р., Нейромаркетинг, Как влиять на подсознание потребителя, 336 с., 2017.
- Кармин А. С., Психология рекламы и PR, Из-во ДНК, Санкт-Петербург, 2000.
- Коновалова О., Основы журналистики, М.; Ростов-на-Дону, 2005.
- Мясникова М. А., Жанровая структура телевидения в свете проблемы его восприятия // Известия Уральского государственного университета. Сер. 1, Проблемы образования, науки и культуры, 2008, Вып. 24, № 60.
- Трайндл А. – Нейромаркетинг, Визуализация эмоций, Москва, «Альпина», 2016.
- Baran S. J. (2019), Introduction to Mass Communication Theory: Media Literacy and Culture, New York, NY: McGraw-Hill Education.
- Hanson R. E. (2019), Mass Communication: Living in a Media World, Los Angeles: Sage.
- Joseph Turow, Media Today: Mass Communication in Converging World, 2020.
- McQuail D. (2005), Mass Communication Theory (5th ed.), London: Sage.
- Miller C., Marshal H., Green L., Creating TV Formats (From Inception to Pitch), New York, 2023.
- Paul Long, Tim Wall (2009), Media Studies, Texts, Production and Context, Pearson Education Limited, England.
- Sparks G. G. (2014), Media Effects Research: A Basic Overview, USA, Cengage Learning.
- Stephen W. Littlejohn, Karen A. Foss, John G. Oetzel (2017), The Theories of Human Communication, USA, by Waveland Press.
«Լուրեր» լրատվականի անդրադարձը ծրագրին՝ https://www.youtube.com/watch?v=2PIrA5_gCOQ
Ծրագրի աշխատանքային թիմը «Առավոտ լուսոյի» տաղավարում է։
ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի և Հանրային հեռուստաընկերության հետ անցած մեր ուսումնական ճամփորդության բոլոր դրվագները՝ ծրագրի ֆեյսբուքյան էջում։
Կրթական ծրագրի ղեկավար՝ բ.գ.թ., դոցենտ Նանե Վարդանյան
Էլհասցե՝ nane.vardanyan@ysu.com