Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
023102.01.7 - Օտար լեզու և գրականություն
Մասնագիտացումը՝
023102.01.7 - Ռուսերեն և գրականություն
Շնորհվող որակավորումը՝
Բանասիրության մագիստր
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ընդհանուր կրթական կառուցամաս
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
2301 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում | 3 |
1-ին կիսամյակ
30
Շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2103/M01
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողներին հաղորդել մասնագիտական գիտելիքներ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բնագավառում և ծանոթացնել ուսանողներին նոր ծրագրերին իրենց մասնագիտական հետաքրքրությունների շրջանակներում:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.վարժ աշխատել տեքստային փաստաթղթերի հետ 2.փոփոխել տպիչի և համակարգչի այլ ակսեսուարների պարամետրները 3.վարժ կատարել տարբեր գործողություններ էլեկտրոնային աղյուսակների հետ, կազմել դիագրամներ և գրաֆիկներ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.կատարել հաշվարկներ, օգտագործելով բանաձևերը 5.նախագծել և ստեղծել տվյալների բազան, ինչպես նաև կազմակերպել տարբեր հարցումներ 6.ստեղծել հաշվետվություններ, ստեղծել պարզագույն web-կայքերը, օգտագործելով HTML լեզուն գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողներին հաղորդել մասնագիտական գիտելիքներ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների բնագավառում և ծանոթացնել ուսանողներին նոր ծրագրերին իրենց մասնագիտական հետաքրքրությունների շրջանակներում:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· Գործնական
· բանավոր քննարկումներ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Ստուգարքը նշանակվում է թեստային առաջադրանքը կատարելու հիման վրա։
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Windows օպերացիոն համակարգը, համակարգչի ակսեսուարներ, նրանց պարամետրները: Microsoft Excel ծրագրի խորացված ուսուցում, ֆիլտրներ, գրաֆիկներ, ֆունկցիաներ: Microsoft Access ծրագրի ուսուցում, տվյալների բազայի ստեղծում, աղյուսակների փոփոխում, կապերի ստեղծում, մեկ և մեկից ավելի աղյուսակներում օգտագործվող հարցումներ, ձևերի և հաշվետվությունների ստեղծում: HTML փաստաթղթի ստեղծումը, կառուցվածքը, հիմնական դրույթները և տեգերը:
|
||
1306 | Կարիերայի կառավարում | 3 |
2
30
շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1306/Մ
1. Դասընթացի նպատակ
ծանոթացնել մասնագիտական կողմնորոշման, անձնային ինքնորոշման և կարիերայի համակարգի հետ, ինչպես նաև սովորեցնել կիրառել հատուկ մեթոդներ ու մեթոդիկաներ կառավարման մասնագիտական կողմնորոշումը բացահայտելու և ուղղորդելու համար:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնելու կարիերայի հոգեբանական առանձնահատկությունները, նկարագրելու կարիերայի հոգեբանության հանգուցային հասկացությունները 2. քննելու խորհրդատվական աշխատանքի կազմակերպման տարբեր մոտեցումները և մեկնաբանելու սեփական կարիերայի կառուցման արդյունավետ մոդելներն ու ուղղությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. լուծելու մասնագիտական կողմնորոշման և անձնային ինքնորոշման իրավիճակներն ու խնդիրները կարիերայի տարբեր փուլերում 4. կիրառելու խաղային, քարտային, թեստային, ձևավորող և զարգացնող մասնագիտական կողմնորոշիչ մեթոդիկաները կարիերայի կառավարման գործընթացում 6. . ուրվագծելու գնահատող և զարգացնող մեթոդներ` մասնագետների կարիերային աճը խթանելու նպատակով գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ծանոթացնել մասնագիտական կողմնորոշման, անձնային ինքնորոշման և կարիերայի համակարգի հետ, ինչպես նաև սովորեցնել կիրառել հատուկ մեթոդներ ու մեթոդիկաներ կառավարման մասնագիտական կողմնորոշումը բացահայտելու և ուղղորդելու համար:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություններ
2. գործնական պարապմունքներ, 3. պասիվ ունկնդրում 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Ինքնուրույն աշխատանք. Ինքնուրույն աշխատանքը գնահատվում է (Առավելագույնը 8 միավոր)
Գնահատման մեթոդ. Մենագրությունների ընթերցանություն և հիմնախնդրի խմբային քննարկում, համապատասխան գրականության ինքնուրույն վերլուծություն և բանավոր ներկայացում: Գնահատման չափանիշներ. Նյութի ճիշտ ընտրություն և ինքնուրույն վերլուծություն, տրամաբանված մեկնաբանություն, ներկայացման ստեղծագործականություն և ճկունություն 2. Ընթացիկ ստուգում. Ընթացիկ ստուգումը գնահատվում է (Առավելագույնը 4 միավոր) Գնահատման մեթոդ. Գնահատվում է ձեռք բերված հմտությունների ու գիտելիքների կիրառությունը Գնահատման չափանիշները. Թրենինգային ծրագրի մշակում, համապատասխան թեմայով բանավեճի կազմակերպում, ռեֆերատի զեկուցում, կատարած փորձերի ներկայացում 3.Եզրափակիչ քննություն. գնահատվում է (Առավելագույնը 8 միավոր) Գնահատման մեթոդներ.թեստային առաջադրանքներ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Մասնագիտական կողմնորոշիչ աշխատանքի հոգեբանական բնութագիրը և կարիերայի հոգեբանության առանցքային հասկացությունները։
2. Կյանքի ուղու և մասնագիտության ընտրության հարցում դպրոցականներին օգնելու տարբեր ռազմավարությունները: 3. Մասնագիտական ինքնորոշման իրավիճակում գտնվող անձի և հոգեբանի խորհրդատվական փոխներգործության կազմակերպման միջոցները: 4. Անձնային և մասնագիտական ինքնորոշման առանձնահատկությունները, կարիերայի կառուցման դրդապատճառները: |
||
1702 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1-ին կիսամյակ
30
շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1702/ M01
1. Դասընթացի նպատակ
·ուսանողին ծանոթացնել հետազոտական կարևորագույն մեթոդներին,
·ուսանողի մոտ ձևավորել պատկերացում գիտական աշխատանքի ժանրերի մասին. թեզիսներ, զեկուցում, դիպլոմային և մագիստրոսական աշխատանք, ատենախոսություն և այլն, ·ծանոթացնել գիտական աշխատանք կատարելու պլանավորման և դրա արդյունավետ իրականացնելու հետ, ուսանողի մոտ զարգացնել ինչպես բանավոր գիտական ելույթի, այդ թվում գիտական բանավեճի, այնպես էլ գիտական աշխատանքի գրավոր ներկայացման հմտությունները: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.գիտակցելու գիտական աշխատանքի առանձնահատկությունները 2.ընտրելու հետազոտական մեթոդները և որոշելու ճիշտ պլանավորումը 3.բացատրելու գիտական աշխատանքի լեզուն և ոճը 4.յուրացնելու գիտական աշխատանքի էթիկան բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5.կիրառելու հետազոտության պատշաճ մեթոդներ 6.կիրառելու տեսական գիտելիքները մագիստրոսական թեզը և այլ բնույթի գիտական աշխատանքներ գրելիս գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.ստացած գիտելիքները կկիրառի հետագայում գիտությամբ զբաղվելիս 8.աշխատանքի ճիշտ պլանավորում կկատարի 9.կօգտվի տեղեկատվական աղբյուրներից 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
·ուսանողին ծանոթացնել հետազոտական կարևորագույն մեթոդներին,
·ուսանողի մոտ ձևավորել պատկերացում գիտական աշխատանքի ժանրերի մասին. թեզիսներ, զեկուցում, դիպլոմային և մագիստրոսական աշխատանք, ատենախոսություն և այլն, ·ծանոթացնել գիտական աշխատանք կատարելու պլանավորման և դրա արդյունավետ իրականացնելու հետ, ուսանողի մոտ զարգացնել ինչպես բանավոր գիտական ելույթի, այդ թվում գիտական բանավեճի, այնպես էլ գիտական աշխատանքի գրավոր ներկայացման հմտությունները: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. ինտերակտիվ դասախոսություն,
2. խրթին հարցերի քննարկում, 3. գիտական բանավեճերի կազմակերպում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Ընթացիկ ստուգում բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով
Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով Եզրափակիչ քննություն՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Գիտական պլանավորում և փուլերը:
Նյութի հավաքում: Նյութի քարտագրում: Գիտական աշխատանքի լեզուն և ոճը: Գիտական տերմինաբանություն: Գիտական աշխատանքի տարատեսակները: Գիտական աշխատանքի ձևերը: Գիտական հետազոտության մեթոդները: Գիտական աշխատանքի կառուցվածքը: Գիտական հետազոտության փուլերը: Գիտական հետազոտության էթիկա: Գրագողության հասկացությունը: Գիտական քննարկման էթիկա: |
||
1005 | Ձեռնարկատիրություն | 3 |
2-րդ
30
շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1005/Բ24
1. Դասընթացի նպատակ
1. տրամադրել գործարարության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև գործարարության զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիք և իմացություն,
2. ուսուցանել գործարարության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև գործարարության կազմակերպման տեսա-գործնական անհրաժեշտ հմտությունները, 3. ձևավորել բիզնես պլանների մշակման կարողություններ: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. սահմանել ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը և հիմնական հասկացությունները, բնորոշիչները, գործարարության փուլային զարգացման առանձնահատկությունները 2. ներկայացնել գործարարության տեսա-մեթոդական և տեսա-գործնական հենքերը 3. լուսաբանել գործարարության կազմակերպման ձևերը, կառավարման սկզբունքները և մոտեցումները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. վերլուծել և տարբերակել գործարարության համակարգերն ու տիպերը, գտնել բիզնեսի զարգացման համարժեք մոտեցումները 5. գնահատել ՀՀ-ում գործարար միջավայրը, ներկայացնել գործարարության զարգացման հնարավորությունները, խնդիրներն ու ռիսկերը, կանխատեսել գործարարության զարգացման հնարավորություններն ու հեռանկարները 6. օգտվել բիզնես-պլանների մշակման գործիքներից, կիրառել Պորտերի մրցակցային հինգ ուժերի և SWOT վերլուծական գործիքները, կատարել բիզնես նախագծի արդյունավետության գնահատում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7. օգտվել տեղեկատվական-վերլուծական տարատեսակ աղբյուրներից՝ ինտերնետային ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ, միջազգային կազմակերպությունների տարեկան զեկույցներ, կատարել անհրաժեշտ վերլուծություններ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
1. տրամադրել գործարարության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև գործարարության զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիք և իմացություն,
2. ուսուցանել գործարարության տեսա-մեթոդական հենքերը, ինչպես նաև գործարարության կազմակերպման տեսա-գործնական անհրաժեշտ հմտությունները, 3. ձևավորել բիզնես պլանների մշակման կարողություններ: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություններ
2. ինքնուրույն աշխատանք՝ որպես դասընթացի նյութի յուրացման առավել արդյունավետ միջոց, - անհատական և խմբային քննարկումներ, - իրավիճակային խնդիրների լուծում։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Ընթացիկ ստուգում բանավոր ներկայացմամբ՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով։
Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Եզրափակիչ քննություն՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Թեմա 1. Գործարարության էությունը և զարգացման փուլային բնորոշիչները
Թեմա 2. Ձեռներեցական որոշումների կայացման գործընթացը. ձեռներեցական հաշվարկներ Թեմա 3. Ձեռնարկատիրական գործունեության ֆինանսավորման աղբյուրները և եղանակները։ Թեմա 4. Ձեռներեցի գործողությունների տրամաբանությունը և ձեռներեցական գործընթացը Թեմա 5. Ձեռնարկատիրական գործունեության տեսակները և դրանց չափորոշիչները: Թեմա 6. Ձեռներեցության ձևերը և մոդելները Թեմա 7. Բիզնեսի ռազմավարական զարգացումը և բիզնես ռազմավարությունը: Թեմա 8. Բիզնեսի ռազմավարական պլանավորումը և ռազմավարական կառավարումը. իրագործման փուլային առանձնահատկությունները: Թեմա 9. Բիզնեսի ռազմավարական պլանի մշակման և ռազմավարական կառավարման գործնական քննարկումներ՝ անհատական (խմբային) աշխատանքների շրջանակներում: Թեմա 10. Ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպումը. բիզնես պլան Թեմա 11. Բիզնեսի իրավիճակային վերլուծություններ և խնդիրներ: |
Մասնագիտական կառուցամաս
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
1701 | Գրականության տեսություն | 6 |
1-ին կիսամյակ
60
շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1407/Մ01
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողներին համապարփակ գիտելիքներ հաղորդել գրականագիտական հետազոտությունների նորագույն մեթոդների, գրականության տեսության արդի խնդիրների վերաբերյալ, պատկերացում տալ գրական սեռերի և ժանրերի տարբերակման նոր սկզբունքների, միջտեքստայնության, քրոնոտոպի, միֆաքննադատության և գրական երկի կառուցվածքաբանական վերլուծության սկզբունքների մասին:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ճանաչելու գրականագիտական հետազոտությունների նորագույն մեթոդները 2.բացատրելու գրականության տեսության արդի խնդիրների առանձնահատկությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. համադրելու / հակադրելու գրականագիտական վերլուծության ավանդական և արդի մեթոդները 4.կիրառելու գրական երկի վերլուծության նոր եղանակներ՝ ըստ գրականագիտական մի շարք հիմնարար հասկացությունների գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. կիրառելու ձեռք բերված գիտելիքները զեկուցումներ պատրաստելիս, գիտական աշխատանքներ կատարելիս և բանավեճեր վարելիս 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողներին համապարփակ գիտելիքներ հաղորդել գրականագիտական հետազոտությունների նորագույն մեթոդների, գրականության տեսության արդի խնդիրների վերաբերյալ, պատկերացում տալ գրական սեռերի և ժանրերի տարբերակման նոր սկզբունքների, միջտեքստայնության, քրոնոտոպի, միֆաքննադատության և գրական երկի կառուցվածքաբանական վերլուծության սկզբունքների մասին:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· դասախոսություն,
· գործնական պարապմունքներ, . ինքնուրույն աշխատանքներ, ռեֆերատներ դասընթացի կոնկրետ թեմաների շուրջ: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
· ընթացիկ ստուգումը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
· մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, . եզրափակիչ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Գրականագիտական հետազոտությունների նորագույն մեթոդների համառոտ ակնարկ. գրականության տեսության արդի հիմնական խնդիրների, գրական սեռերի և ժանրերի տարբերակման նոր սկզբունքների ներկայացում, ընդհանուր գիտելիքների հաղորդում միջտեքստայնության, քրոնոտոպի, միֆաքննադատության և գրական երկի կառուցվածքաբանական վերլուծության հիմնական սկզբունքների մասին:
|
||
1408 | Ընդհանուր լեզվաբանություն | 6 |
2-րդ կիսամյակ
60
շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1406/Մ01
1. Դասընթացի նպատակ
· ավարտին հասցնել բանասեր ուսանողի լեզվաբանական պատրաստությունը,
· տալ լեզվի ընկալման և հետազոտման մեթոդաբանական հիմունքները, · ավանդական հիմնահարցերից բացի, ուսանողը պատկերացում կստանա նաև լեզվաբանության արդի ուղղությունների և միտումների մասին: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.գիտակցելու լեզվաբանության կարևորագույն հասկացությունները 2.ներթափանցելու լեզվի կառուցվածքի մեջ 3.ընտրելու լեզվի ուսումնասիրության տարբեր մեթոդները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.լուսաբանելու աշխարհի լեզուների ընդհանրություններն ու տարբերությունները 5.բացահայտելու լեզվաբանության և այլ գիտությունների կապը գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.օգտագործելու ստացած գիտելիքները և տարածելու դրանք այլ լեզվական գիտակարգերը ուսումնասիրելիս: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ավարտին հասցնել բանասեր ուսանողի լեզվաբանական պատրաստությունը,
· տալ լեզվի ընկալման և հետազոտման մեթոդաբանական հիմունքները, · ավանդական հիմնահարցերից բացի, ուսանողը պատկերացում կստանա նաև լեզվաբանության արդի ուղղությունների և միտումների մասին: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. ինտերակտիվ դասախոսության մեթոդ,
2. խրթին հարցերի քննարկում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. ընթացիկ ստուգում. 8 միավոր առավելագույն արժեքով,
2. մասնակցություն՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, 3. եզրափակիչ քննություն. բանավոր, 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Ընդհանուր լեզվաբանության հիմնախնդիրները: Լեզվի գործառույթները: Լեզվաբանությունը այլ գիտությունների համակարգում: Լեզվի համակարգը և կառուցվածքը: Լեզվի տարատեսակները: Պրահայի լեզվաբանական դպրոցը: Կոպենհագենի գլոսեմատիկայի դպրոցը: Ամերիկյան նկարագրական կառուցվածքային դպրոցը: Վ. ֆոն Հումբոլդտի լեզվաբանական հայացքները: Հանրալեզվաբանության հիմնախնդիրները: Ճանաչողական լեզվաբանության հիմնական հասկացությունները: Գենդերային լեզվաբանության հիմունքները: Ազգահոգելեզվաբանության խնդիրները: Լեզուների ծագումնաբանական դասակարգում: Լեզուների տիպաբանական դասակարգում
|
||
1701 | Գրական տեքստի վերլուծություն | 6 |
1-ին
60
շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1701/Մ08
1. Դասընթացի նպատակ
· ծանոթացնել ուսանողներին գրական տեքստի վերլուծության հիմնական մեթոդներին
ձևավորել ուսանողների մոտ տեքստի վերլուծության և մեկնաբանման կարողություններ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.գիտակցելու գեղարվեստական տեքստի վերլուծության նպատակները 2.ներկայացնելու արդի գրականագիտության մեջ վերլուծության իշխող տեսակետներին 3.ձևակերպելու գեղարվեստական տեքստի վերլուծության հիմնական սկզբունքները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4.վերլուծելու գրական ստեղծագործությունը որպես ամբողջականություն 5.կիրառելու ձերք բերված գիտելիքները գործնական աշխատանքում գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.զեկուցումներ պատրաստելու և գիտական բանավեճեր վարելու 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ծանոթացնել ուսանողներին գրական տեքստի վերլուծության հիմնական մեթոդներին
ձևավորել ուսանողների մոտ տեքստի վերլուծության և մեկնաբանման կարողություններ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· դասախոսություն,
· գործնական պարապմունքներ, . ռեֆերատների ներկայացում և քննարկում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
· 1-ին ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի գրավոր աշխաատանքի հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով,
· 2-րդ ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով, . մասնակցություն՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, . Եզրափակիչ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Գեղարվեստական տեքստի վերլուծության արդի մեթոդները: Գեղարվեստական ստեղծագործության ամբողճական վերլուծության սկզբունքները: Համատեքստի և ենթատեքստի նշանակությունը գրական երկի իմաստը բացահայտելու համար: Քրոնոտոպի հասկացողությունը որպես աշխարհի պատկերի կարևոր բաղադրիչ: Տարբեր ոճական միջոցների օգտագործումը որպես հեղինակի աշխարհահայացքի արտահայտման հնարավորություն:
|
||
1701 | Ռուս գրականությունը եվրոպականի համատեքստում | 4 |
1-ին կիսամյակ
40
շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1701/M15
1. Դասընթացի նպատակ
ծանոթացնել ուսանողներին 18-20-րդ դարերի ռուս գրականության հիմնական ուղղություններին՝ եվրոպական գրական միտումների համատեքստում, վերլուծել գրական ուղղությունների հերթափոխման պատճառներն ու մեխանիզմները, կլասիցիզմի, սենտիմենտալիզմի, լուսավորչականության, ռոմանտիզմի, ռեալիզմի, 20-րդ դարի մոդեռնիստական ուղղությունների տեսական հայեցակարգերը ինչպես նաև դիտարկել գրական ուղղությունների ժանրային գերապատվությունները:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.18-20-րդ դարերի գրական ուղղությունների առանձնահատկություններից 2.գրական ուղղությունների հերթափոխման պատճառներներից ու մեխանիզմներից բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3.վերլուծել գեղարվեստական ստեղծագործությունը եվրոպական և ռուսական գրական միտումների համատեքստում6. գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4.զեկուցումներ պատրաստել ու գիտական բանավեճեր վարելզեկուցումներ պատրաստել ու գիտական բանավեճեր վարել 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ծանոթացնել ուսանողներին 18-20-րդ դարերի ռուս գրականության հիմնական ուղղություններին՝ եվրոպական գրական միտումների համատեքստում, վերլուծել գրական ուղղությունների հերթափոխման պատճառներն ու մեխանիզմները, կլասիցիզմի, սենտիմենտալիզմի, լուսավորչականության, ռոմանտիզմի, ռեալիզմի, 20-րդ դարի մոդեռնիստական ուղղությունների տեսական հայեցակարգերը ինչպես նաև դիտարկել գրական ուղղությունների ժանրային գերապատվությունները:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություն,
2. ռեֆերատների ներկայացում և քննարկում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Երկու ընթացիկ քննություն յուրաքանչյուրը 4 միավոր առավելագույն արժեքով: Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Եզրափակիչ քննությունն անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով:
Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց, յուրաքանչյուրը` համապատասխանաբար 3 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Գրական ուղղությունների հերթափոխման պատճառներն ու մեխանիզմները։ Եվրոպական և ռուսական կլասիցիզմ։ Կլասիցիզմի հիմնական ժանրերը։ Եվրոպական և ռուսական սենտիմենտալիզմ։ Սենտիմենտալիզմի հիմնական ժանրերը։ Եվրոպական և ռուսական լուսավորչականություն։ Եվրոպական և ռուսական ռոմանտիզմ։ Ռոմանտիզմի հիմնական ժանրերը։ Ռեալիզմը եվրոպական և ռուսական գրականության մեջ։ Ռեալիզմի փոխակերպումները։ 20-րդ դարի մոդեռնիստական ուղղությունները եվրոպական և ռուսական գրականության մեջ։ Ռուսական մոդեռնիզմի առանձնահատկություններն ու ժանրային համակարգը։
|
||
1702 | 21-րդ դարի լեզվաբանական ուղղությունները (անգլ․) | 6 |
1-ին
60
շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1702/M05
1. Դասընթացի նպատակ
· ծանոթացնել ուսանողներին 21-րդ դարի հիմնական լեզվաբանական ուղղություններին,
· ծանոթացնել ուսանողներին լեզվաքաղաքագիտության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին ճանաչողական լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին համակարգչային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին համացանցային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, . ծանոթացնել ուսանողներին կորպուսային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ներկայացնելու արդի լեզվաբանական ուղղությունների հիմնախնդիրները 2.ճանաչելու այդ ուղղությունների կարգերը և հասկացությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3.մեկնաբանել և ստեղծել քաղաքական և քաղաքագիտական բնույթի տեքստեր 4.կիրառել ստացված գիտելիքները գիտահետազոտական և կիրառական ոլորտներում 5.վերլուծել սոցցանցերում կոնֆլիկտային քննարկումները 6. կիրառել նոր լեզվաբանական գիտակարգերի հասկացութային ապարատը և վերլուծության մեթոդները գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 7.կկարողանա պատրաստել գիտական զեկուցումներ և վարել գիտական բանավեճեր 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ծանոթացնել ուսանողներին 21-րդ դարի հիմնական լեզվաբանական ուղղություններին,
· ծանոթացնել ուսանողներին լեզվաքաղաքագիտության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին ճանաչողական լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին համակարգչային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, · ծանոթացնել ուսանողներին համացանցային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ, . ծանոթացնել ուսանողներին կորպուսային լեզվաբանության կարգերի և մեթոդների հետ: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. նյութերի ներկայացում տեսողականացման միջոցներով (պրոյեկտոր, PowerPoint պրեզենտացիաներ) հակիրճ մեկնաբանությամբ,
2. գիտագործնական պարապմունքներ, 3. ուսանողների զեկուցումների ներկայացում և քննարկում, 4. լեզվաքաղաքագիտական և համացանցային տեքստերի վերլուծություն և ստեղծում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. 1-ին ընթացիկ քննությունն անցկացվում է ուսանողի բանավոր աշխատանքի, 4 միավոր առավելագույն արժեքով,
2. 2-րդ ընթացիկ քննությունն անցկացվում է բանավոր ներկայացման գնահատման հիման վրա, 4 միավոր առավելագույն արժեքով, մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, 3. եզրափակիչ քննությունն անցկացվում է բանավոր՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Լեզվաքաղաքագիտության խնդիրներն ու մեթոդները: Ժամանակակից լեզվաքաղաքագիտության հիմնական ուղղությունները: Լեզվի ընտրությունը սոցցանցերում: Համացանցի ազդեցությունը մայրենի և օտար լեզուների տիրապետման վրա: Համացանցի ազդեցությունը այլ հաղորդակցական միջավայրերի վրա: Ճանաչողական լեզվաբանության հիմնահարցերը: : Լեզվի դիտարկումը մարդու ճանաչողական գործունեության տեսանկյունից: Ճանաչողական լեզվաբանության հիմնախնդիրները: Համակարգչային լեզվաբանության հիմնախնդիրները: Համացանցային լեզվաբանության հիմնախնդիրները: Կորպուսային լեզվաբանության հիմնախնդիրները:
|
||
1702 | Հոգելեզվաբանություն և նեյրոլեզվաբանություն | 3 |
1-ին
30
շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1702/M09
1. Դասընթացի նպատակ
· ծանոթացնել տեսական հոգելեզվաբանության և նեյրոլեզվաբանության` որպես հոգելեզվաբանության գործնական մասի հիմնական հասկացություններին, խնդիրներին, մոտեցումներին, քննարկել դրանց կիրառելիության շրջանակները և ոլորտները,
· ծանոթացնել խոսքի գործունեության մեխանիզմին՝ խոսքի արտադրությանը և ընկալմանը, ցույց տալ նոր գիտելիքների օգտագործման հնարավորությունները դասավանդման ընթացքում: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. գիտակցելու խոսքի գործունեության ուսամնասիրությունը որպես հաղորդակցման ակտի և հոգեբանական գործընթացի միասնություն 2. վերարտադրելու հոգելեզվաբանության կայացման փուլերը ըստ Ջ. Քեսսի և Եվ. Տարասովի 3. գիտակցելու խոսքի գործունեության մեխանիզմը՝ արտադրությունը՝ խոսքի արտադրման փուլերը և ընկալումը՝ ընկալման եղանակները 4. գիտակցելու տվյալ ոլորտի ժամանակակից հետազոտությունների ձեռքբերումները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 5. բացատրել խոսքի գործունեության մեխանիզմը՝ արտադրությունը և ընկալումը գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. կկարողանա ստացված գիտելիքները կիրառել խոսքում և տարածել դրանք 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ծանոթացնել տեսական հոգելեզվաբանության և նեյրոլեզվաբանության` որպես հոգելեզվաբանության գործնական մասի հիմնական հասկացություններին, խնդիրներին, մոտեցումներին, քննարկել դրանց կիրառելիության շրջանակները և ոլորտները,
· ծանոթացնել խոսքի գործունեության մեխանիզմին՝ խոսքի արտադրությանը և ընկալմանը, ցույց տալ նոր գիտելիքների օգտագործման հնարավորությունները դասավանդման ընթացքում: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. ինտերակտիվ դասախոսություն,
2. ձայնագրությունների ունկնդում և քննարկում, 3. հոգելեզվաբանական գիտափորձերի անցկացում և քննարկում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Ընթացիկ ստուգում ՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով
2. Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով 3. Քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Տեսական հոգելեզվաբանություն. Հոգելեզվաբանական, լեզվական և հոգեբանական միավորները;
Հոգելեզվաբանության կայացման փուլերը ըստ Ջ. Քեսսի և Եվ. Տարասովի; Հոգելեզվաբանության ֆիզիոլոգիական հիմունքները; Հոգելեզվաբանությունը որպես խոսողոկան գործունեության տեսություն; Խոսքի արտադրման մեխանիզմը և փուլերը; Խոսքի ընկալման եղանակները: Գործնական նեյրոլեզվաբանություն. Նեյրոլեզվաբանությունը որպես հոգելեզվաբանության գործնական մաս; Նեյրոլեզվաբանության հիմնական հասկացությունները; Լեզուն և ռեպրեզենտատիվ համակարգերը; Լեզուն որպես նեյրոլեզվաբանական ծրագրավորման գործիք: |
||
1702 | Տեքստի լեզվաբանություն | 6 |
1-ին
60
շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1702/M08
1. Դասընթացի նպատակ
· ծանոթացնել ուսանողներին տեքստի լեզվաբանության հիմնադրույթներին,
ձևավորել տեքստի բազմակողմանի վերլուծության ունակություններ՝ նրա հետազոտման տարբեր մեթոդների կիրառմամբ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. թվարկելու տեքստի լեզվաբանության հիմնական տեսական խնդրացանկը 2. գիտակցելու տեքստի և խոսույթի հարաբերակցությունը՝ ընդհանրությունը և տարբերությունները 3. որոշելու տեքստի կարգերը, միավորների տեքստակազմիչ հնարավորությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 4. ընտրել առաջացած խնդիրների լուծման եղանակները 5. կատարել տարբեր ժանրերին պատկանող տեքստերի վերլուծություն գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6.կկարողանա օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ) 7. կկարողանա կիրառել ունեցած գիտելիքները ստեղծագործաբար, ընկալել նոր գիտելիքներ և տարածել կարողությունը 8. կկարողանա զեկուցումներ պատրաստել, հետազոտությունների արդյունքները ներկայացնել և գիտական բանավեճեր վարել 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ծանոթացնել ուսանողներին տեքստի լեզվաբանության հիմնադրույթներին,
ձևավորել տեքստի բազմակողմանի վերլուծության ունակություններ՝ նրա հետազոտման տարբեր մեթոդների կիրառմամբ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. ինտերակտիվ դասախոսություն,
2. վերարտադրողական մեթոդ, 3. հետազոտական մեթոդ: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
· 1-ին ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի գրավոր աշխատանքի հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով,
· 2-րդ ընթացիկ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով, . Մասնակցությունը դասընթացին՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով, . Եզրափակիչ քննությունը անցկացվում է ուսանողի բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Տեքստի լեզվաբանությունը որպես գիտական ուղղություն: «Տեքստ» և «խոսույթ» հասկացությունների զուգադրությունը: Տեքստի բնութագրումը, նրա հիմնական հատկանիշները՝ ամբողջականությունը և կապակցվածությունը: Տեքստերի տիպաբանությունը, գեղարվեստական և ոչ գեղարվեստական տեքստերը: Համատեքստ և ենթատեքստ: Լեզվի տարբեր մակարդակների միավորների տեքստակազմիչ հնարավորությունները: Տեքստի կարգերը: Տեքստի հետազոտման մեթոդները: Տեքստի խորքային և մակերեսային կառուցվածքներ: Տեքստի հաղորդակցական ռեգիստրերը:Տեքստի արտալեզվական չափանիշները:
|
||
1701 | Ժամանակակից գրականագիտական հայեցակարգեր | 6 |
2-րդ
70
շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1701/Մ04
1. Դասընթացի նպատակ
· ծանոթացնել ուսանողներին 20-21-րդ դարի հիմնական գրականագիտական հայեցակարգերին,
· բացատրել դրանց ծագման, զարգացման և հերթափոխության տրամաբանությունը, սովորեցնել ուսանողներին տարբերակել գեղարվեստական տեքստի վերլուծության և մեկնաբանության մեթոդները։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. լուսաբանելու 20-21-րդ դարի հիմնական գրականագիտական դպրոցների հայեցակարգերն ու մեթոդները 2. ներկայացնելու ժամանակակից ականավոր գիտնականների աշխատությունները բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. կիրառելու գեղարվեստական տեքստի վերլուծության տարբեր մեթոդներ 4. վերլուծելու գեղարվեստական ստեղծագորցությունը տարբեր գրականագիտական մոտեցումների համատեքստում 5. լուսաբանելու ռուս գրականության հիմնական միտումները տարբեր գրականագիտական մեթոդների տեսակետից գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. զեկուցումներ պատրաստելու ու և գիտական բանավեճեր վարելու՝ օգտագործելով ձեռք բերված գիտելիքները 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ծանոթացնել ուսանողներին 20-21-րդ դարի հիմնական գրականագիտական հայեցակարգերին,
· բացատրել դրանց ծագման, զարգացման և հերթափոխության տրամաբանությունը, սովորեցնել ուսանողներին տարբերակել գեղարվեստական տեքստի վերլուծության և մեկնաբանության մեթոդները։ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· դասախոսություն,
· նյութերի ներկայացում տեսողական միջոցներով՝ մեկնաբանությամբ, . ռեֆերատների ներկայացում և քննարկում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Ընթացիկ ստուգում՝ բանավոր պատասխանի գնահատմամբ՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով:
Մասնակցությունը՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով։ Քննությունը անց է կացվում բանավոր պատասխանի հիման վրա՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
20-րդ դարի գրականագիտական հայեցակարգերը և նրանց զարգացումը 21-րդ դարում։
«Հեղինակ - ստեղծագործություն - ընթերցող» համակարգը գրականագիտական հայեցակարգերի ուսումնասիրության համատեքստում։ Սոցիոլոգիական գրականագիտության հայեցակարգեր: Հոգեբանական գրականագիտության հայեցակարգեր: Դիցաբանական քննադատություն: Ձևաբանական և կառուցվածքաբանական հայեցակարգերը ժամանականից գրականագիտության մեջ։ Հետկառուցվածքաբանական և այլ հայեցակարգերը ժամանականից գրականագիտության մեջ: |
Կրթական այլ մոդուլներ
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
1701 | Մագիստրոսական թեզ | 24 |
1-2
Ինքնուրույն աշխատանքի ժամաքանակը՝ ? ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1701
1. Դասընթացի նպատակ
· Ձևավորել մասնագիտական ոլորտում ուսանողի ձեռք բերած գիտելիքները կիրառելու ու ինքնուրույն ուսումնասիրություն կատարելու կարողությունները,
Տիրապետել գիտական խնդիրները ձևակերպելու ու նոր լուծումներ առաջադրելու հմտություններին։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
1. Հիմնավորել աշխատանքի արդիականությունը, վարկածը, նպատակը, խնդիրներն ու մեթոդները 2. Ներկայացնել աշխատանքի բովանդակությունը, արդյունքներն ու եզրակացությունները։ 3. ներկայացնել և բացատրել կատարված հետազոտական աշխատանքը, հիմնավորել արդյունքները։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4. կատարել թեմային առնչվող անհրաժեշտ գրականության վերլուծությունն ու ամփոփումը 5. կարողանալ ճիշտ ձևակերպել աշխատանքի օբյեկտը, առարկան, նպատակը, խնդիրները, վարկածը, և դրանց համապատասխանությունը թեմային 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· Ձևավորել մասնագիտական ոլորտում ուսանողի ձեռք բերած գիտելիքները կիրառելու ու ինքնուրույն ուսումնասիրություն կատարելու կարողությունները,
Տիրապետել գիտական խնդիրները ձևակերպելու ու նոր լուծումներ առաջադրելու հմտություններին։ 4. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Մագիստրոսական թեզի գնահատումն իրականացվում է 20-միավորանոց սանդղակով՝ համաձայն սահմանված չափանիշների և դրանց համապատասխան չափորոշիչների
5. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
1701 | Մասնագիտական պրակտիկա | 3 |
2
90
-
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1701
1. Դասընթացի նպատակ
Գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները։
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Ձևավորել մագիստրոսական թեզի թեմային առնչվող հետազոտական հմտություններ 2. Հնարավորություն ստանալ մասնակցելու բաժնի և հայաստանյան համապատասխան գիտահետազոտական կառույցների համագործակցական նախագծերին ու դաշտային հետազոտություններին։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. Ձևակերպել գիտահետազոտական խնդիրներ, իրականացնել հետազոտական աշխատանք, կազմել հարցարաններ, անցկացնել հարցազրույցներ, վերծանել և վերլուծել հավաքագրած նյութերը։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
Գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները։
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
Հետազոտական աշխատանք
Աշխատանք գրադարաններում և արխիվում Անմիջական շփումներ ասպարեզի հայտնի մասնագետների հետ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Մագիստրանտը պրակտիկայի ավարտին թեզի ղեկավարին է ներկայացնում հաշվետովություն։ Պրակտիկան գնահատվում է թեզի ղեկավարի կողմից ստուգարքի միջոցով։
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Ծանոթացում և համատեղ աշխատանք պրակտիկայի համար ընտրված գիտական հիմնարկների մասնագետների հետ
Թեզին վեաբերվող պրոբլեմային հարցերի վերաբերյալ մասնագիտական գիտելիքի և փորձառության ամփոփում ընտված մասնագետների և թեզի ղեկավարի հետ։ |