Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
056802.03.7 - Ֆինանսական մաթեմատիկա
Մասնագիտացումը՝
056802.03.7 - Ֆինանսական մաթեմատիկա
Շնորհվող որակավորումը՝
Ֆինանսական մաթեմատիկայի մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսման տևողությունը՝
sadasd
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
Ընդհանուր կրթական կառուցամաս
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
0112 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում | 3 |
1-ին՝ աշնանային կիսամյակ
30 ժամ
2 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ01
1. Դասընթացի նպատակ
ապահովել Python-ի սկզբունքների և տեխնիկայի լայն պատկերացում,
տիրապետել Python ծրագարվորման լեզվի միջոցով ֆինանսական գործիքների ստեղծմանը։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. քանակական ապացույցների սկզբունքների լայն իմացության միջոցով՝ կայացնել ֆինանսական ոլորտի ստրատեգիկ որոշումներ, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. Python-ի միջոցով կիրառել ֆինանսական մոդելներ և բանաձևեր, 2. Python-ի միջոցով գնահատել տեսական փաստարկներն ու էմպիրիկ ապացույցները, 3. Python-ի միջոցով իրականացնել հետազոտություն, 4. կիրառել գծային հանրահաշիվ և ստոխաստիկ հաշվարկների համար անհրաժեշտ Python ծրագրավորման լեզվի գործիքները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. դրսևորել տրամաբանական մտածողություն, կատարել քննադատական վերլուծության: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ապահովել Python-ի սկզբունքների և տեխնիկայի լայն պատկերացում,
տիրապետել Python ծրագարվորման լեզվի միջոցով ֆինանսական գործիքների ստեղծմանը։ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
գործնական պարապմունքներ:
5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Դասընթացն ավարտվում է ստուգարքով, ուսանողը կատարում է ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք, որը ներկայացնում է ստուգարքի ժամանակ:
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
. Writing numbers, variables, functions and operators,
. Ways of giving masses, . Symbolic calculations, numerical calculations, data visualization (presentation of different types of graphs), . Introduction to econometric tools . Object-oriented programming . Approximation of functions. |
||
2201 | Նախագծերի կառավարում և գնահատում | 3 |
2-րդ՝ գարնանային
30 ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2203/Մ03
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային,
· սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահեն նախագծի իրագործում, · ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.բացատրել նախագծերի կառավարման մեթոդները 2.հիմնավորել նախագծերի պլանավորման վերաբերյալ մոտեցումները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.իրականացնել կարիքների գնահատում, 2.իրականացնել նախագծի հայեցակարգի, գործընթացի և արդյունքների գնահատում, 3.իրականացնել ՈՒԹՀՌ (SWOT) և ճեղքվածքի (Gap) վերլուծություն, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1.օգտագործել կարիքների և նախագծերի գնահատման արդյունքները հասարակության զարգացման և կատարելագործման ուղղությամբ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային,
· սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահեն նախագծի իրագործում, · ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· դասախոսություն,
· սեմինար, անհատական հանձնարարություններ և համակարգչային ներկայացումներ։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
ընթացիկ քննությունները գրավոր են՝ գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով (45%), ինքնուրույն աշխատանքը գրավոր է` 8 միավոր առավելագույն արժեքով (40%), մասնակցությունը` 3 միավոր առավելագույն արժեքով (15%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Principles of project management.
.The project and the program. .Evaluation of the context of the project. .The cycle of project planning, management and evaluation. .Project implementation alternatives. .Risk assessment. .Logical structure and phases of the project. .Evaluation of projects, evaluation criteria, accuracy, reliability. Difficulties arising during assessment. .Constructive assessment. Cumulative evaluation. .Evaluation of the project process. Project impact assessment. Evaluation of project results. .The planning-evaluation cycle. |
||
1306 | Կարիերայի կառավարում | 3 |
2-րդ՝գարնանային
30 ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1306/Մ04
1. Դասընթացի նպատակ
ծանոթացնել ուսանողներին կարիերայի կառավարման սոցիալական հոգեբանության ոլորտի հիմնական հասկացություններին, ձևավորել անձնային աճի տեսանկյունից կարիերայի նշանակության և կարիերայի կառուցման հնարավոր պրակտիկայի մասին ամբողջական պատկերացում։
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. Բովանդակային առումով սահմանելու և մեկնաբանելու այնպիսի հասկացություններ ինչպիսիք են՝ կարիերան, կառավարումը, կարիերայի կառավարումը՝ հոգեբանական տեսանկյունից, 2. վերլուծելու կարիերայի այն գործընթացների և գործոնների յուրահատկությունը, որոնք ազդեցիկ են կարիերայի ընթացքի վրա, 3. ներկայացնելու կարիերայի կառավարման ուսումնասիրման հիմնական ուղղությունները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. նախագծել կարիերայի կառավարման մեխանիզմները կազմակերպությունում, 2.կայացնել որոշումներ կարիերայի կառավարման տեսանկյունից բարդ իրավիճակներում՝ հոգեբանության շրջանակում (կոնֆլիկտ, անորոշություն, ժամանակի սահմանափակում և այլն), գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1.աշխատել փոքր խմբերի հետ։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ծանոթացնել ուսանողներին կարիերայի կառավարման սոցիալական հոգեբանության ոլորտի հիմնական հասկացություններին, ձևավորել անձնային աճի տեսանկյունից կարիերայի նշանակության և կարիերայի կառուցման հնարավոր պրակտիկայի մասին ամբողջական պատկերացում։
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· գործնական պարապմունքներ,
· սեմինար-քննարկումներ, · գրականության ինքնուրույն վերլուծություն, վարժություններ։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
ընթացիկ քննությունները գրավոր են՝ գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով (45%), ինքնուրույն աշխատանքը գրավոր է` 8 միավոր առավելագույն արժեքով (40%), մասնակցությունը` 3 միավոր առավելագույն արժեքով (15%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Introduction: a systematic approach to the study of career management.
.Exploring career factors. socio-psychological point of view. .Familiarity with practical career management methods and mechanisms. personnel management. .Practical career management: individual career planning. .Career orientation diagnostic methods and career guidance and development technologies. |
||
0107 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
2-րդ՝ գարնանային
30 ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ01
1. Դասընթացի նպատակ
● Հետազոտությունների պլանավորման և մշակման հետ կապված մասնագիտական հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիքներ,
● ժամանակակից փորձագիտական մեթոդների ուսումնասիրության համակարգերի ծառայությունների նախագծման, մշակման մեթոդների և համակարգերի համեմատական գնահատման կարողություն: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել ժամանակակից հետազոտությունների կատարման հիմնական սկզբունքները և հայեցակարգերը (մասնավորապես ֆինանսական վերլուծությունների օրինակով), 2. պարզաբանել հետազոտությունների հիմնական սկզբունքները, գիտական հետազոտության կառավարման համակարգերի, պլանավորման և կազմակերպման կառավարման ուսումնասիրությունների մեթոդները, 3. նկարագրել հետազոտությունների իրականացման մեթոդները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. օգտագործել տարատեսակ հետազոտություններ կատարելու գործիքներ և գործընթացներ, մշակել հետազոտությունների պլանների ընթացակարգային և մեթոդական հետազոտական սխեմատիկ կառավարման համակարգեր, (մասնավորապես ֆինանսական վերլուծությունների օրինակով), 2. առաջարկներ անել տրված հետազոտությունների արդյունավետությունը բարձրացնելու վերաբերյալ, կիրառել հետազոտության արդյունքների վերլուծության որակական ու քանակական մեթոդներ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից, վերլուծել առկա խնդիրները և գնահատել դրանց լուծման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները, արդյունավետ պլանավորել ժամանակն ու այլ ռեսուրսները, պատրաստել գիտական զեկուցումներ։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
● Հետազոտությունների պլանավորման և մշակման հետ կապված մասնագիտական հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիքներ,
● ժամանակակից փորձագիտական մեթոդների ուսումնասիրության համակարգերի ծառայությունների նախագծման, մշակման մեթոդների և համակարգերի համեմատական գնահատման կարողություն: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություններ - Power point նյութերով,
2. գործնական աշխատանքներ`հետազոտություններ Ֆինանսական և ռիսկերի կառավարման թեմաներով, 3. խմբային աշխատանքներ`հետազոտությունների կատարում և ներկայացում, անհատական աշխատանքներ`հետազոտությունների վերլուծություն: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
ընթացիկ քննությունները գրավոր են՝ գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով (45%), ինքնուրույն աշխատանքը գրավոր է` 8 միավոր առավելագույն արժեքով (40%), մասնակցությունը` 3 միավոր առավելագույն արժեքով (15%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Research characteristics, methodology, problems, goals.
.Procedural and methodical research management systems. .Management systems of research methods. .Research planning and organization. .Phased and phased research management systems. .Research presentation and analysis. |
||
1005 | Ձեռնարկատիրություն | 3 |
2-րդ՝գարնանային
30 ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1005/Մ05
1. Դասընթացի նպատակ
· տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև բիզնեսի զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիքներ, ուսուցանել ձեռնարկատիրական գործունեության տեսամեթոդական հենքերը, ինչպես նաև բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման տեսագործնական հիմունքներն ու բիզնեսի վարման հմտությունները։
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. սահմանել ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը և հիմնական հասկացությունները, բիզնեսի համակարգային առանձնահատկությունները և մոդելային բնորոշիչները, բիզնեսի փուլային զարգացման բնորոշիչները և առանձնահատկությունները, 2. ներկայացնել ձեռնարկատիրական գործունեության տեսամեթոդական հենքերը, ինչպես նաև բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման ինչպես տեսա-գործնական, այնպես էլ կիրառական ասպետկները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. վերլուծել և տարբերակել բիզնեսի համակարգերն ու տիպերը, գտնելու բիզնեսի զարգացման համարժեք մոտեցումները, ընտրելու ձեռնարկատիրական գործունեության կազմակերպման ու կառավարման տեսա-գործնական հիմքերը և դրանց կիրարկման ձևերը, 2. գնահատելու ՀՀ-ում բիզնես իրավիճակը և գործարար միջավայրը, ներկայացնել բիզնեսի զարգացման հնարավորությունները և խնդիրներն ու ռիսկերը, կանխատեսելու բիզնեսի զարգացման հնարավորություններն ու հեռանկարները, 3.օգտվելու բիզնես-պլանների մշակման գործիքներից, օգտվելու Պորտերի մրցակցային հինգ ուժերի և SWOT վերլուծական գործիքներից և կատարելու բիզնես նախագծի արդյունավետության և նպատակահարմարության գնահատում, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. օգտվելու տեղեկատվական-վերլուծական տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ, միջազգային կազմակերպությունների տարեկան զեկույցներ, կատարել անհրաժեշտ վերլուծություններ և այլն։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· տրամադրել ձեռնարկատիրական գործունեության էության և դրսևորման առանձնահատկությունների, ինչպես նաև բիզնեսի զարգացման հիմնախնդիրների վերաբերյալ գիտելիքներ, ուսուցանել ձեռնարկատիրական գործունեության տեսամեթոդական հենքերը, ինչպես նաև բիզնեսի կազմակերպման ու կառավարման տեսագործնական հիմունքներն ու բիզնեսի վարման հմտությունները։
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· դասախոսություններ,
· սեմինարներ, քննարկումներ։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
ընթացիկ քննությունները գրավոր են՝ գնահատվում են համապատասխանաբար 4 և 5 միավոր առավելագույն արժեքով (45%), ինքնուրույն աշխատանքը գրավոր է` 8 միավոր առավելագույն արժեքով (40%), մասնակցությունը` 3 միավոր առավելագույն արժեքով (15%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.The essence of entrepreneurship and the phase characteristics of the development of the theory of entrepreneurship.
.Entrepreneurial decision-making process. business calculations. .Sources and forms of financing of entrepreneurial activity. .The universal nature and logic of entrepreneurial activity. .The logic of entrepreneurial activities and the entrepreneurial process. .Types of entrepreneurships and their standards. .Strategic business development and business strategy. .Strategic business management. the nature and phase characteristics of implementation. .Organization of entrepreneurial activity. business plan. |
Մասնագիտական կառուցամաս
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
0107 | Ներդրումային պորտֆելի կառավարում | 6 |
1-ին՝ աշնանային
60 ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ01
1. Դասընթացի նպատակ
● զարգացնելու ուսանողների մասնագիտական կարողությունները՝ տրամադրելով խորացված ուսուցում ներդրումային պորտֆելների տարատեսակների և դրանց կառավարման սկզբունքների վերաբերյալ,
● ուսանողներին ունակ դարձնել կառուցելու ներդրումային օպտիմալ պորտֆելներ, իրականացնելու պորտֆելների հետ կապված ռիսկերի գնահատման, մշտադիտարկման և կառավարման գործընթացները, ● ծանոթացնել ուսանողներին մասնագիտացված համակարգչային ծրագրերով ներդրումային պորտֆելների կառուցման և կառավարման գործընթացներին, օգտագործելով շուկայական ռիսկերի գնահատման տարբեր մաթեմատիկական մեթոդներ: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել ներդրումային պորտֆելի կառուցման և կառավարման սկզբունքները և հայեցակարգերը, ձևակերպել գլոբալ և լոկալ ֆինանսական շուկաների հիմնախնդիրները և այդ շուկաներում ծագող ռիսկերի տարատեսակները, կիրառել Մարկովիցի տեսության վրա հիմնված մեթոդները պորտֆելների կառուցման խնդիրները լուծելու համար, 2. բացատրել ածանցյալ գործիքների օգտագործման սկզբունքները ներդրումային պորտֆելների կառուցման մեջ և կառուցել ածանցյալ գործիքներից բաղկացած պորտֆելներ, կիրառել գծային ֆակտորային մոդելները և բացատրել մակրոտնտեսական ցուցանիշների օգտագործոմը ներդրումային պորտֆելների կառուցման համար, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. կառուցել ֆինանսական ակտիվների գնագոյացման մոդելներ, օգտագործել հավանականային, օպտիմիզացիոն, վիճակագրական, տնտեսաչափական, թվային և այլ մաթեմատիկական մեթոդներ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1.օգտվել մասնագիտական գրականությունից, տեղեկատվության այլ աղբյուրներից, վերլուծել բնագավառի առկա խնդիրները և առաջարկել մոտեցումներ դրանց լուծման համար։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
● զարգացնելու ուսանողների մասնագիտական կարողությունները՝ տրամադրելով խորացված ուսուցում ներդրումային պորտֆելների տարատեսակների և դրանց կառավարման սկզբունքների վերաբերյալ,
● ուսանողներին ունակ դարձնել կառուցելու ներդրումային օպտիմալ պորտֆելներ, իրականացնելու պորտֆելների հետ կապված ռիսկերի գնահատման, մշտադիտարկման և կառավարման գործընթացները, ● ծանոթացնել ուսանողներին մասնագիտացված համակարգչային ծրագրերով ներդրումային պորտֆելների կառուցման և կառավարման գործընթացներին, օգտագործելով շուկայական ռիսկերի գնահատման տարբեր մաթեմատիկական մեթոդներ: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություն,
2. պրակտիկ աշխատանքներ, օգտագործելով համակարգչային ծրագրերը, 3. ինքնուրույն աշխատանք` համակարգչային ծրագրերով և գրականության ուսումնասիրություն: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
2 ընթացիկ քննություններից մեկը գրավոր է, մյուսը՝ հետազոտական աշխատանք՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով (40%), ընթացիկ ստուգումներ՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով (15%), եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով (45%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Markowitz's theory. Choosing the optimal portfolio.
.Homogeneous expectations and market portfolios. Optimal portfolio selection for risk-free assets. Optimal portfolio selection under additional constraints. .Factor models for building portfolios. .Use of derivatives for construction of investment portfolios. .Capital markets equilibrium under homogeneous expectations and CAPM. Equilibrium and efficiency of capital markets. |
||
0107 | Ստոխաստիկ վերլուծություն ֆինանսներում | 6 |
1-ին՝ աշնանային
60 ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ02
1. Դասընթացի նպատակ
ներկայացնել.
● հավանականային մոդելավորման հիմնական սկզբունքները ֆինանսական շուկաներում, ● բարդ ֆինանսական գործիքների գնագոյացման և հեջավորման դասական մոդելները, ածանցյալների գնահատումը ստոխաստիկ անալիզի մեթոդներով, ածանցյալ գործիքների գնային բնութագրիչների (հունական տառեր` Greeks) մոդելավորումը: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.բացատրել և մեկնաբանել ֆիլտրված հավանականային տարածությունների և ինֆորմացիայի, ստոխաստիկ հաշվի հիմնական սկզբունքների, չափի փոփոխման, ֆինանսական գործիքների մարտինգալային գնահատման, ածանցյալ գործիքների հեջավորման մոդելների, օպցիոնների գնահատման անալիտիկ և հավանականային մեթոդների, տոկոսադրույքների ստոխաստիկ մոդելավորման, հեջավորման ստրատեգիաները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. կառուցել հավանականային տարածությունների ֆիլտրացիաներ, մարտինգալային հավանականային չափեր՝ դասական տեսության շրջանակներում, 2. նկարագրել ակտիվների գների պրոցեսներ և հաշվել բնութագրիչները, նկարագրել հեջավորման պորտֆելների կառուցման սկզբունքները, գնահատականներ կառուցել եվրոպական օպցիոնների համար, դուրս բերել օպցիոնների հիմնական բնութագրիչները (Greeks), դուրս բերել ամերիկյան օպցիոնների գնահատման բանաձևեր, 3. իրականացնել ստոխաստիկ տոկոսադրույքների մոդելավորում, դասական տեսության շրջանակներում, 4. գնահատել ֆինանսական ակտիվների, պորտֆելների, ածանցյալ գործիքների գների էվոլյուցիան, պորտֆելային ստրատեգիաներ առաջարկել դրանց ռիսկերի հեջավորման համար, կիրառել ունեցած գիտելիքները ավելի բարդ պատահական պրոցեսների կիրառման դեպքում, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1.օգտվել մասնագիտական գրականությունից, տեղեկատվության այլ աղբյուրներից, վերլուծել բնագավառի առկա խնդիրները և առաջարկել մոտեցումներ դրանց լուծման համար։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ներկայացնել.
● հավանականային մոդելավորման հիմնական սկզբունքները ֆինանսական շուկաներում, ● բարդ ֆինանսական գործիքների գնագոյացման և հեջավորման դասական մոդելները, ածանցյալների գնահատումը ստոխաստիկ անալիզի մեթոդներով, ածանցյալ գործիքների գնային բնութագրիչների (հունական տառեր` Greeks) մոդելավորումը: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1.տեսական դասախոսություններ,
2. գործնական խնդիրների ուսումնասիրություն: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են՝գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով (40%), ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ 4 միավոր առավելագույն արժեքով (20%), եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝8 միավոր առավելագույն արժեքով (40%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.σ -algebras, probability measure. Lebesgue's integral, properties. Math. waiting, features. Parity of random variables and integrals.
.Resizing. Equivalence of dimensions. Derivative of Radon-Nikodym. Radon-Nicodemus theorem. Conventional math. waiting .Martingale, Markov process, Brownian motion, quadratic variation. .Ito's integral. The Ito-Döblin formula. Ito process. The Ito-Döblin formula for the Ito process. .Generalized geometric Brownian motion and Vasicek's model. .The portfolio value and share price differential. Black-Scholes-Merton equation and solution. .Greek letters (The Greeks). The delta-neutral portfolio. The condition of self-financing. "Instant Neutral" Hedge. .Radon-Nikodym derivative process. Girsanov's theorem. Derivatives valuation risk-neutral formulas. Hedging per share. .Arbitrage, Basic pricing theorems. Dividend paying assets. .Stop moments. Stopped process. Endless American Put Option. .Finite time American put option, analytical and probabilistic analysis. American col option. |
||
0107 | Օպտիմիզացիայի մեթոդներ և կիրառություններ | 6 |
1-ին՝ աշնանային
60 ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ03
1. Դասընթացի նպատակ
ներկայացնել օպտիմիզացիայի խնդիրները լուծելու անալիտիկ և թվային մեթոդները,
խնդիրները կարողանալ մոդելավորել և դասակարգել օպտիմիզացիայի մեթոդներով լուծելու համար: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.ներկայացնել մեթոդներ օպտիմիզացիայի խնդիրներն անալիտիկ և թվային մեթոդներով լուծելու համար, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. մոդելավորել և դասակարգել խնդիրները որպես օպտիմիզացիայի խնդիրներ, 2. կիրառել ծրագրային և ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաները աշխատանքում և հետազոտությունների ընթացքում առաջացած խնդիրները լուծելիս, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1.վերլուծել առկա խնդիրները և առաջարկել դրանց լուծման եղանակներ, 2. կիրառել ունեցած գիտելիքները բնագավառին վերաբերող և հարող խնդիրները լուծելիս: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ներկայացնել օպտիմիզացիայի խնդիրները լուծելու անալիտիկ և թվային մեթոդները,
խնդիրները կարողանալ մոդելավորել և դասակարգել օպտիմիզացիայի մեթոդներով լուծելու համար: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
դասախոսություն,
գործնական պարապմունք, ինքնուրույն աշխատանք: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
2 ընթացիկ քննությունները գրավոր են՝գումարային 8 միավոր առավելագույն արժեքով (40%), ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով (15%), եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով (45%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.classification of optimization problems,
.analytical methods for solving optimization problems without restrictions, .numerical methods for solving optimization problems without constraints, .analytical and numerical methods for solving optimization problems with non-linear constraints, .linear programming. |
||
0107 | Գոյատևման վերլուծություն | 6 |
1-ին՝ աշնանային
60 ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ04
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողին ծանոթացնել ՝նախքան որևէ իրադարձության տեղի ունենալու ժամանակահատվածի վերլուծության մեթոդներին, տիրապետել համապատասխան ՏՏ գործիքակազմին, մոդելավորել և վերլուծել գոյատևման վերաբերյալ տվյալները, մեկնաբանել ստացված արդյունքները:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1.. ներկայացնել գոյատևման վերլուծության հիմնական հասկացությունները, 2. նկարագրել գոյատևման վերլուծության մեթոդները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.իրականացնել գոյատևման վերլուծություն տարբեր ոլորտներում, ինչպիսիք են ֆինանսները, ապահովագրությունը, առողջապահությունը, սոցիոլոգիան և այլն, 2.մեկնաբանել վերլուծության արդյունքները 3.կատարել իմաստալից եզրակացություններ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1.քննադատական մոտեցում ցուցաբերել մոդելներում կատարված, ենթադրությունների և տվյալների վերաբերյալ, 2.զարգացնել ձեռք բերված գիտելիքները գործնականում։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողին ծանոթացնել ՝նախքան որևէ իրադարձության տեղի ունենալու ժամանակահատվածի վերլուծության մեթոդներին, տիրապետել համապատասխան ՏՏ գործիքակազմին, մոդելավորել և վերլուծել գոյատևման վերաբերյալ տվյալները, մեկնաբանել ստացված արդյունքները:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1.դասախոսություններ,
2.խնդիրների լուծում։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
2 ընթացիկ քննություններից մեկը գրավոր է, մյուսը՝ հետազոտական աշխատանք՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով (40%), ընթացիկ ստուգումներ՝ 3 միավոր առավելագույն արժեքով (15%), եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով (45%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Basic concepts of survival analysis, Kaplan-Meier estimation.
.Parametric and non-parametric survival models and estimates (Nelson-Allen, Breslow estimates). .Competitive risk analysis. .Accelerated Loss Time (AFT) models. .Survival regression using machine-learning methods. |
||
0107 | Ֆինանսական ռիսկերի կառավարում (անգլերեն) | 3 |
1-ին՝ աշնանային
30 ժամ
2 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ05
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողին ծանոթացնել ֆինանսական ռիսկերի գնահատման և վերլուծության հիմնական մեթոդներին, ինչպես նաև ուսանողի մոտ ձևավորել պատկերացում վերջին տարիներին ինտենսիվ զարգացող ֆինանսական ոլորտի ժամանակակից վիճակի մասին:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել ֆինանսական, շուկայական, վարկային ռիսկերը , Value at Risk (VaR) ցուցանիշը, վարկունակության գնահատման մեթոդները, 2. լուսաբանել ֆինանսական ռիսկերի գնահատման և կառավարման հիմնական սկզբունքները, 3. մշակել ռիսկերի կառավարման մոտեցումներ` իրական տնտեսական միջավայրում, համատեղել մաթեմատիկական և ֆինանսական գիտելիքները ռիսկի նորմատիվների համակարգի մշակման խնդիրներում, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. տարանջատել և բացահայտել ֆինանսական ռիսկերը և դրանց աղբյուրները, մաթեմատիկական մեթոդների վրա հիմնված ֆինանսական մոդելների օգնությամբ գնահատել և կառավարել ռիսկերը, 2. կիրառել ֆինանսական ինժեներիայի հմտություններ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. օգտվել մասնագիտական գրականությունից, տեղեկատվության այլ աղբյուրներից, վերլուծել բնագավառի առկա խնդիրները և առաջարկել մոտեցումներ դրանց լուծման համար։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողին ծանոթացնել ֆինանսական ռիսկերի գնահատման և վերլուծության հիմնական մեթոդներին, ինչպես նաև ուսանողի մոտ ձևավորել պատկերացում վերջին տարիներին ինտենսիվ զարգացող ֆինանսական ոլորտի ժամանակակից վիճակի մասին:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1.դասախոսություն, գործնական և սեմինար պարապմունքներ,
2.խնդիրների լուծում համակարգչով, գիտական քննարկումներ, 3.ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով (25%), ինքնուրույն աշխատանքը գրավոր է՝ 6 միավոր առավելագույն արժեքով(30%), եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝9 միավոր առավելագույն արժեքով(45%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Risk definition and measurement.
.Searching for invariants in the fixed income asset market. .Projection of invariants and asset prices over the investment horizon. analytical and numerical projection. .Linear factor models. .Key component analysis. reducing moderation. .Robust and sample estimation of mean and covariance. .VaR definition and valuation approaches. .VaR estimation models. .Application of extreme value theory in large loss assessment, stress testing. .Risk budgeting. .The use of copulas in risk management. |
||
0107 | Ֆինանսական տնտեսաչափություն | 6 |
2-րդ՝ գարնայային
60 ժամ
7,5 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ06
1. Դասընթացի նպատակ
● Զարգացնել ուսանողների մասնագիտական կարողությունները` տրամադրելով խորացված ուսուցում ժամանակային շարքերի բնագավառում, տալ խորը տեսական և գործնական հենք ֆինանսների, մակրոտնտեսագիտության և միկրոտնտեսագիտության հիմնախնդիրները մեկնաբանելու և վերլուծելու համար:
● Զարգացնել ուսանողների հմտությունները առաջավոր էկոնոմետրիկ մեթոդները սոցիալական գիտությունների պրակտիկայում կիրառելու համար: 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ընտրել կոնկրետ խնդրի հետազոտության համար անհրաժեշտ մոդելները, 2. ձևակերպել և հիմնավորել էկոնոմետրիկ խնդիրը, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. կանխատեսել մակրոտնտեսական ցուցանիշները, 2. գնահատել տնտեսական փոփոխականների միջև քանակական կախվածությունը և բացահայտել պատճառահետևանքային կապը, 3. թեստավորել տնտեսագիտական տեսությունը և գնահատել տնտեսական քաղաքականության արդյունքները, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. պատրաստել զեկույցներ, ներկայացնել հետազոտական աշխատանքների արդյունքները, վարել գիտական բանավեճեր, մասնակցել բազմաբնույթ քննարկումների, 2. վերլուծել առկա խնդիրները և գնահատել դրանց լուծման հնարավորությունները: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
● Զարգացնել ուսանողների մասնագիտական կարողությունները` տրամադրելով խորացված ուսուցում ժամանակային շարքերի բնագավառում, տալ խորը տեսական և գործնական հենք ֆինանսների, մակրոտնտեսագիտության և միկրոտնտեսագիտության հիմնախնդիրները մեկնաբանելու և վերլուծելու համար:
● Զարգացնել ուսանողների հմտությունները առաջավոր էկոնոմետրիկ մեթոդները սոցիալական գիտությունների պրակտիկայում կիրառելու համար: 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություն, գործնական և սեմինար պարապմունքներ,
2. խնդիրների լուծում համակարգչով, գիտական քննարկումներ, 3. ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով (25%), ինքնուրույն աշխատանքը գրավոր է՝ 6 միավոր առավելագույն արժեքով(30%), եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝9 միավոր առավելագույն արժեքով(45%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Differential equations.
.Stationary time series models. .Volatility modeling. .Multiple equation time series models. .Cointegration and error correction method, non-linear models. |
||
0107 | Հաստատուն եկամտով արժեթղթերի գնագոյացման մոդելներ | 3 |
2-րդ՝ գարնանային
30ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ07
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողին ծանոթացնել պարտատոմսերի և փողի շուկայի գործիքների տեսակներին, հատկություններին և չափանիշներին, ինչպես նաև սովորեցնել նշված գործիքների գնագոյացման, ռիսկը նկարագրող ցուցանիշների առանձնահատկություններին:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել տոկոսադրույքների ժամանակային կառուցվածքը, պարտատոմսերի տարատեսակները, դրանց հատկություններն ու բնութագրիչները, 2. ճանաչել «ՀԵԱ» տեսակները, հասկանալ դրանց գնագոյացման, ռիսկերի նկարագրմանը վերաբերող հարցերը, բացահայտել պարտատոմսերի և դրանցից կազմված պորտֆելների գնահատման, եկամտաբերության կորերի կառուցման սկզբունքները, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. դուրս բերել բանաձևեր պարտատոմսերի գնահատման համար, լուծել եկամտաբերության կորերի կառուցման և վերլուծման խնդիրներ, կատարել տոկոսադրույքի ռիսկի և տատանողականության վերլուծություն, 2. իրականացնել, եկամտաբերությունների դինամիկ մոդելավորում, լուծել տոկոսադրույքների հանդեպ զգայուն ֆինանսական գործիքների գնահատման և հեջավորման գործնական խնդիրներ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ օգտվել մասնագիտական գրականությունից, տեղեկատվության այլ աղբյուրներից, վերլուծել բնագավառի առկա խնդիրները և առաջարկել մոտեցումներ դրանց լուծման համար։. 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողին ծանոթացնել պարտատոմսերի և փողի շուկայի գործիքների տեսակներին, հատկություններին և չափանիշներին, ինչպես նաև սովորեցնել նշված գործիքների գնագոյացման, ռիսկը նկարագրող ցուցանիշների առանձնահատկություններին:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. տեսական դասախոսություններ և գործնական խնդիրների լուծում,
2. թիմային պրոյեկտների (գործնական խնդիրների լուծման) կատարում, 3. համակարգչային գործնական աշխատանք: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով (25%), ինքնուրույն աշխատանքը գրավոր է՝ 6 միավոր առավելագույն արժեքով(30%), եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝9 միավոր առավելագույն արժեքով(45%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Bonds, types, properties, criteria.
.Money market instruments. .Primary and secondary markets, their role and functions. .Issues related to the price, risk, yield and performance of bonds. .Yield curve. types, calculation methods. .Presentation of investment strategies in bonds. .Bonds containing options, price calculation. .Bond futures. .Interest rate swap, Eurodollar futures. .An example of portfolio management. |
||
0107 | Քանակական ֆինանսներ | 3 |
2-րդ՝ գարնանային
30 ժամ
4 ժամ շաբաթական
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Մ08
1. Դասընթացի նպատակ
Ներկայացնել կազմակերպությունների արժեքի գնահատման հիմնական մեթոդները, կազմակերպության դրամական հոսքերի վերլուծության մեթոդները,
Ներկայացնել օպցիոններով առևտրային և ռիսկերի կառավարման ստրատեգիաների մշակման մոտեցումները։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել կազմակերպության արժեքի գնահատման մոտեցումները, դրանց կիրառման առանձնահատկությունները, 2. մշակել ռիսկերի կառավարման և առևտրային ստրատեգիաներ օպցիոնների միջոցով, 3. մշակել ներդրումային գործողության մեջ օպտիմալ որոշումների կայացման մեխանիզմներ, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1.կառուցել մոդելներ կազմակերպության արժեքի գնահատման նպատակով, 2. կառուցել ստրատեգիաներ օպցիոնային պայմանագրերի միջոցով, 3. մոդելավորել կազմակերպության դրամական հոսքերը, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1.օգտվել մասնագիտական գրականությունից, տեղեկատվության այլ աղբյուրներից,վերլուծել բնագավառի առկա խնդիրները և առաջարկել մոտեցումներ դրանց լուծման համար։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
Ներկայացնել կազմակերպությունների արժեքի գնահատման հիմնական մեթոդները, կազմակերպության դրամական հոսքերի վերլուծության մեթոդները,
Ներկայացնել օպցիոններով առևտրային և ռիսկերի կառավարման ստրատեգիաների մշակման մոտեցումները։ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
· դասախոսություն, գործնական և սեմինար պարապմունքներ,
· խնդիրների լուծում համակարգչով, ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
դասընթացը գնահատվում է առավելագույնը 20 միավոր,
ընթացիկ ստուգումները գրավոր են՝ 5 միավոր առավելագույն արժեքով (25%), ինքնուրույն աշխատանքը գրավոր է՝ 6 միավոր առավելագույն արժեքով(30%), եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝9 միավոր առավելագույն արժեքով(45%): 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Presentation of the CAPM model.
.Estimating the value of the company discounting dividends. using single-phase, two-phase and three-phase models (DDM). .Presentation of the H model for evaluating the value of the organization. .Factor analysis of yield using the DuPont method. .Assess the organization's ability to generate cash, taking into account operating expenses and capital investments (FCFF, FCFE). .Evaluation of the value of the organization through relative analysis. .Derivatives. Trading strategies using options. .Derivatives. Risk management strategies using options. |
Կրթական այլ մոդուլներ
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
0107 | Մասնագիտական պրակտիկա | 3 |
2-րդ գարնանային
90 ժամ
3 շաբաթ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107\Մ01
1. Դասընթացի նպատակ
· գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները։
· ուսանողի մոտ ստեղծել ակտուարական հաշվարկներ իրականացնելու, տարբեր տեսակների ռիսկեր գնահատելու, միկրո և մակրոտնտեսագիտական վերլուծություններ իրականացնելու, ներդրումային պորտֆելներ կառավարելու հետ կապված իրական գործնական խնդիրների լուծման հմտություն։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. աշխատել ֆինանսական և ակտուարական հիմնական մոդելների և ներդրումային գործունեության հիմնական սխեմաների հետ, 2. մշակել ֆինանսական մոդել՝ տրված խնդրի լուծման համար, բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. գործնականում կիրառել ռիսկերի գնահատման մոդելներ, ներդրումային պորտֆելների կառավարման սխեմաներ, ակտուարական հաշվարկների մեխանիզմներ, 2. մաթեմատիկական և վիճակագրական մեթոդների և մոդելների միջոցով իրականացնել տնտեսական իրավիճակի գնահատում և կանխատեսում, 3. կատարել ակտուարական հաշվարկներ և ռիսկերի գնահատման հաշվարկներ, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. գործնականում կիրառել ռիսկերի գնահատման մոդելներ, ներդրումային պորտֆելների կառավարման սխեմաներ, ակտուարական հաշվարկների մեխանիզմներ, 2. մաթեմատիկական և վիճակագրական մեթոդների և մոդելների միջոցով իրականացնել տնտեսական իրավիճակի գնահատում և կանխատեսում, 3. կատարել ակտուարական հաշվարկներ և ռիսկերի գնահատման հաշվարկներ։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· գործնական աշխատանքների միջոցով զարգացնել ուսանողի մասնագիտական հմտությունները և փորձառությունը, մասնագիտական ոլորտում ինքնուրույն աշխատելու կարողությունները։
· ուսանողի մոտ ստեղծել ակտուարական հաշվարկներ իրականացնելու, տարբեր տեսակների ռիսկեր գնահատելու, միկրո և մակրոտնտեսագիտական վերլուծություններ իրականացնելու, ներդրումային պորտֆելներ կառավարելու հետ կապված իրական գործնական խնդիրների լուծման հմտություն։ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. Ուսանողները ծանոթանում են ապահովագրական ընկերության ակտուարական հաշվարկների իրականացման գործընթացին կամ բանկային համակարգում կիրառվող ֆինանսական գործիքներին, ներդրումային պորտֆելների կառուցմանն ու տնտեսական իրավճակների գնահատմանն ու կանխատեսմանը։
2. Ուսանողները ծանոթանում են վերոնշյալ խնդիրների լուծման համար ամենաընդունված կիրառվող համակարգչային ծրագրերին։ 3. Ամփոփում և ներկայացնում են ստացված գիտելիքները։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Պրակտիկան գնահատվում է ստուգարքի ձևով: Պրակտիկան դրական (ստուգված) է գնահատվում այն դեպքում, եթե ուսանողը մասնակցել է պրակտիկային, կատարել ծրագրով նախատեսված առաջադրանքները, սահմանված ժամկետում ներկայացրել պրակտիկայի հաշվետվությունը:
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
.Students get acquainted with the relevant problem: implementation of actuarial calculations, risk assessment, portfolio construction, assessment of the economic situation.
.The manager gives an assignment: a professional project. .Students complete the assigned project. |
||
0107 | Մագիստրոսական թեզ | 12 |
2-րդ՝ գարնանային
360 ժամ ինքնուրույն աշխատանքի ժամաքանակը՝ ? ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
0107/Բ02
1. Դասընթացի նպատակ
· ստուգել ուսանողի մասնագիտական տեսական և կիրառական գիտելիքները,
· ստուգել ուսանողի գործնական մասնագիտական կարողությունները՝ գործնականում մոդելներ կառուցելու, խնդիրներ ձևակերպելու, լուծելու, արդյունքներ ստանալու և ձևակերպելու վերաբերյալ, ստուգել ուսանողի կարողությունը՝ ստացված արդյունքները ներկայացնելու և հիմնավորելու 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. մեկնաբանել ստացված արդյունքները, ներկայացնել գործնական խնդիրների լուծման ձևերը և տարբերակները, 2. ներկայացնել ներդրումային պորտֆելի կառուցման և կառավարման հիմունքները, բացատրել ածանցյալ գործիքների օգտագործման սկզբունքները ներդրումային պորտֆելի կառուցման մեջ, 3. ներկայացնել քանակական, վիճակագրական, օպտիմիզացիոն և էկոնոմետրիկական հիմնական մեթոդներն ու մոդելները, որոնք օգտագործվում են միկրո և մակրոտնտեսագիտական և ֆինանսական վերլուծությունների, ռիսկերի կառավարման որոշումների կայացման նպատակներով։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 1. նախագծել ընդունվելիք որոշումների հնարավոր տարբերակները` ռիսկի և անորոշության պայմաններում, արդի քանակական և վիճակագրական մեթոդների կիրառմամբ կանխատեսելի և կառավարելի դարձնել ռիսկերը առկա՝ լավագույն տեղեկատվության հիման վրա, 2. օգտագործել մասնագիտական ծրագրային փաթեթներ (Matlab, MS Excel, Phyton) գործնական խնդիրների լուծման նպատակով, 3. կիրառել մաթեմատիկական անալիզի, բարձրագույն հանրահաշվի, վերլուծական երկրաչափության, հավանականությունների տեսության և կիրառական վիճակագրության մեթոդները՝ գործնական խնդիրների լուծման նպատակով, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 1. աշխատել տվյալների մեծ բազաների հետ, դրանց օգնությամբ իրականացնել ազդեցությունների գնահատումներ, վերլուծություններ և կանխատեսումներ, 2.օգտվել մասնագիտական գրականությունից (այդ թվում՝ օտարալեզու), պատրաստել գիտական զեկուցումներ, մասնագիտանալ գիտության և տնտեսության տարբեր բնագավառներում, որտեղ պահանջվում են ռացիոնալ մտացողություն, վերլուծական ունակություններ, տրամաբանություն։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ստուգել ուսանողի մասնագիտական տեսական և կիրառական գիտելիքները,
· ստուգել ուսանողի գործնական մասնագիտական կարողությունները՝ գործնականում մոդելներ կառուցելու, խնդիրներ ձևակերպելու, լուծելու, արդյունքներ ստանալու և ձևակերպելու վերաբերյալ, ստուգել ուսանողի կարողությունը՝ ստացված արդյունքները ներկայացնելու և հիմնավորելու 4. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
1. Գնահատվում է հետազոտության նորույթը
2. Գնահատվում է ներկայացման հստակությունը/ճշգրտությունը, դրույթների հիմնավորումը 3. Գնահատման չափանիշները և պատրաստման կարգը ՝ http://www.old.ysu.am/files/karg-1.pdf ։ 5. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
The master's thesis consists of the following main sections:
.Title page .Signatures page .Summary .Content: .Introduction .Main part .Conclusions (and recommendations) .Reference/literature list .Appendices |