Մասնագիտություն՝ Լրագրություն
- Ուսուցման ձևը՝ առկա
- Տևողությունը՝ 2 տարի
- Ուսման վարձի չափը՝ 650.000 ՀՀ դրամ
- Շնորհվող որակավորումը՝ Լրագրության մագիստրոս
- Ընդունելությունը՝ բանավոր քննությամբ
Հարցաշարը
1. Մեդիայի սահմանումը, էությունը, տեսակները
2. «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքի հիմնադրույթները և դրա խախտման օրինակները
3. Տեղեկատվական (լրատվական) ժանրերը մամուլում
4. Ռադիոյի հանրային և մասնավոր մոդելներ
5. Վերլուծական-հրապարակախոսական ժանրերը ժուռնալիստիկայում
6. Ժուռնալիստական էթիկայի հիմնարար սկզբունքները և տեսությունները
7. Գեղարվեստական-հրապարակախոսական ժանրերը ժուռնալիստիկայում
8. Ժուռնալիստի էթիկական պատասխանատվության մեխանիզմները
9. Հարցազրույցն իբրև ժանր և մեթոդ
10. Տեղեկատվության ազատության իրավական կարգավորումը ՀՀ-ում
11. Ռեպորտաժի ժանրը, տեսակները
12. Անմեղության կանխավարկածի իրավունքը և արտահայտվելու ազատությունը
13. Հ. Շմավոնյանի «Ազդարար» հանդեսը
14. Անձնական կյանքի գաղտնիության իրավունքը և հանրային շահը
15. «Հյուսիսափայլ» ամսագիրը. Ստ. Նազարյան, Մ. Նալբանդյան
16. Արտահայտվելու ազատության սահմանադրական երաշխիքները ՀՀ-ում
17. Գրիգոր Արծրունին և «Մշակը»
18. Իրավական հասկացությունները ժուռնալիստիկայում. պատիվ և արժանապատվություն, դրանց պաշտպանությունը ՀՀ-ում
19. Հայ ազգային-պահպանողական մամուլը 19-րդ դարի կեսին
20. Դատական նիստերի հրապարակայնության օրենսդրական կարգավորումը
21. «Մուրճ» ամսագիրը. «Մուրճի» խմբագիրները
22. Դատական իշխանություն-մեդիա փոխառնչությունները
23. Հայ քաղաքական մամուլի սկզբնավորումը
24. Դատական փաստաթղթերի մատչելիությունը, տեսախցիկների և ձայնագրիչների առկայությունը դատարանում
25. Հայաստանի Հանրապետության մամուլը (1918-1920 թթ.)
26. Տեղեկատվության ազատությունը և վկաների, տուժողների պաշտպանությունը
27. Սփյուռքահայ գրական մամուլը («Բագին», «Նաիրի», «Փյունիկ», «Հայրենիք»)
28. Փափուկ և կոշտ տեղեկատվության առանձնահատկությունները, հասցեականությունը, տեխնոլոգիաները
29. Քաղաքական տեխնոլոգիաների կիրառումը հայաստանյան մեդիադաշտում
30. Վահան Թեքեյանը՝ խմբագիր և հրապարակախոս
31. Տեղեկատվական պատերազմները արդի աշխարհում
32. Թվանշային բաժանում
33. Թուրքիայի հայկական մամուլը («Մարմարա››, «Ժամանակ», ‹‹Ակոս»)
34. Տեղեկատվական անվտանգություն. ներքին և արտաքին սպառնալիքները
35. Տեղեկատվական հասարակության ձևավորման նախադրյալներն ու ընթացքը
36. Տեղեկատվական հասարակություն. բնորոշիչները
37. Ավանդական կուսակցությունների վերադարձը ՀՀ և նրանց մամուլը (1990-ականների սկիզբ)
38. Տեղեկատվական զենքեր. էությունը, տեսակները, բնորոշիչները
39. Հեռուստատեսության գործառույթները
40. Ռազմական իրավիճակներում տեղեկատվության հետ աշխատանքը
41. Գլոբալ հաղորդակցային ցանցեր
42. Հայաստանի հեռուստատեսության սկզբնավորումը, զարգացման շրջափուլերը
43. Տեղեկատվական հակամարտությունը սոցիալական ցանցերում
44. Գլոբալացում և ավանդույթ
45. Հեռուստատեսության հանրային և մասնավոր մոդելներ
46. Լրատվական գործակալություններ. սկզբնավորումն ու զարգացման ընթացքը Հայաստանում
47. Մշակութային գլոբալացում
48. Ժամանակակից ԶԼՄ-ների գործառութային փոխակերպումները և լսարանային
առանձնահատկությունները
49. Գլոբալացման տեսությունները
«Էկրանի լեզու» հասկացության էությունը, բաղադրիչները, հեռուստատեսության առանձնահատկությունները
51. Սոցիալական խմբերի առանձնահատկությունները՝ ըստ ԶԼՄ-ի արտապատկերումների
52. Գիտակցության տրանսֆորմացիան նորագույն տեղեկատվական տեխնոլոգիաների դարաշրջանում
53. Քաղաքական մանիպուլյացիան և ԶԼՄ-ն
54. Հեռուստատեսային վերլուծական-հրապարախոսական ժանրեր
55. Էլեկտրոնային զանգվածային տեղեկատվամիջոցներ և սպառողականություն
56. Սոցիալական ցանցերի նշանակությունը տեղեկատվական միասնական դաշտ ձևավորելու գործում
57. Արևմտյան տեխնոլոգիան և դրա մշակութային յուրացումը ոչ արևմտյան հասարակություններում
58. Հեռուստատեսությունն արտերկրում (ԱՄՆ, Գերմանիա, Ֆրանսիա, Անգլիա, Իտալիա)
59. Ակնարկը հեռուստատեսությունում. տարատեսակները
60. Նոր աշխարհի տեղեկատվական և հաղորդակցական կարգը. էությունը, խնդիրները
61. Ռադիոյի սկզբնավորումը և զարգացման ընթացքը Հայաստանում
62. Մեդիատեխնոլոգիաները 19-21-րդ դարերում, հարամիտման տեսակները, մեդիագրագիտություն
63. «Հաղորդակցություն» հասկացության սահմանումը, տեսակները, հիմնական մոդելները
64. Առցանց ռադիո և հեռուստատեսություն. ընդհանուր բնութագիր
65. Մեդիաազդեցությունների ժամանակակից տեսություններ և մեթոդներ
66. Հաղորդակցային նոր տեխնոլոգիաները և հեռուստատեսությունը
67. Կաբելային և արբանյակային հեռուստատեսություն
68. Գովազդային արշավի առանձնահատկությունները
69. Էթիկական հիմնախնդիրները հայաստանյան գովազդներում
70. Հուզական ինտելեկտը (EQ)՝ ընդդեմ ռացիոնալ ինտելեկտի (IQ)
71. Նեյրոմարքեթինգը՝ ներազդման նորագույն գործիք
72. Տեղեկատվական հասարակություն. հայաստանյան յուրահատկությունները
73. Լրատվամիջոցների հետ հարաբերությունների սկզբունքները
74. Հանրային կարծիք և լրատվամիջոցներ
Գրականության ցանկ
1․ Բայադյան Հ., Երևակայելով անցյալը. խորհրդահայ արդիականության պատումներ, Երևան, 2020 թ․։
2․ Կասկածիր, համեմատիր, ճշտիր․ ինչպե՞ս բացահայտել և ստուգել կեղծ տեղեկությունները, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն, 2019 թ․․։
3․ Հայ մամուլի պատմություն, հեղինակային կոլեկտիվ, հատոր 1, 2004 թ.։
4․ Հայ մամուլի պատմություն, հեղինակային կոլեկտիվ, հատոր 2, 2015 թ.։
5. Պատկերների ստուգման ուղեցույց, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն, 2017 թ․։
6․ Տեղեկությունների ստուգման համառոտ ուղեցույց, Մեդիա նախաձեռնությունների
կենտրոն, Երևան, 2017 թ․։.
7․ Տեղեկությունների ստուգման համառոտ ուղեցույց լրագրողների համար, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն, 2017 թ․։
8․ Տեղեկությունների ստուգում․ բուհական դասընթացի մեթոդական ուղեցույց, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն, Երևան, 2019 թ․։
9. Дули Р. , Нейромаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя, 336 с., 2017 г․
10. Кармин А. С., Психология рекламы и PR, Из-во ДНК, Санкт-Петербург 2000 г.
11․ Коновалова О. Основы журналистики. М.; Ростов-на-Дону, 2005 г.
12․ Лебедев-Любимов А. Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Люби- мов. СПб. : Питер,
2004 г..
13. Мясникова М. А. Жанровая структура телевидения в свете проблемы его восприятия // Известия Уральского государственного университета. Сер. 1. Проблемы образования, науки и культуры. 2008. Вып. 24. № 60.
14. Трайндл А. - Нейромаркетинг. Визуализация эмоций, Москва, «Альпина«, 2016 г.
15. Baran S. J. (2019). Introduction to Mass Communication Theory: Media Literacy and Culture, New York, NY: McGraw-Hill Education.
16․ Hanson R. E. (2019). Mass Communication: Living in a Media World. Los Angeles: Sage.
17. McQuaile D. (2005). Mass Communication Theory (5th ed.). London: Sage.
18. Paul Long, Tim Wall (2009). Media Studies, Texts, Production and Context, Pearson Education
Limited, England.
19․ Sparks G. G. (2014). Media Effects Research: A Basic Overview, USA, Cengage Learning․
20. Stephen W. Littlejohn, Karen A. Foss, John G. Oetzel, (2017), The Theories of Human
Communication, USA, by Waveland Press.