Skip to main content
Գլխավոր
envelope
ՀայերենРусскийEnglish

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Լուրեր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան
  • ԵՊՀ ընկերներ

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հասարակագիտական և հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
ՀայերենРусскийEnglish
envelope

Main Navigation (Arm)

  • Ընդունելություն
    • Բակալավրիատ
    • Մագիստրատուրա
    • Ասպիրանտուրա
    • Օտարերկրյա ուսանողներ
    • Նախապատրաստական դասընթացներ
    • Դիմորդների հետ տարվող աշխատանքներ
    • ԵՊՀ ՍԹԵՄ դպրոց
  • Կրթություն
    • Առաջինկուրսեցու ուղեցույց
    • Կրթական ծրագրեր
    • Մանկավարժի որակավորման շնորհում
    • Ակադեմիական գրագրության կենտրոն
    • Շարունակական կրթություն
    • Ակադեմիական օրացույց
  • Գիտություն
    • Բաց գիտություն
    • Գիտաժողովներ
    • Գրադարան
    • Դրամաշնորհներ
    • Հրատարակչություն
    • Մասնագիտական խորհուրդներ
    • ՄՌԿ ռազմավարություն հետազոտողների համար
  • Նորություններ
    • Իրադարձություններ
    • Լուրեր
    • Հայտարարություններ
    • Պատկերասրահ
    • Տեսադարան
  • ԵՊՀ ընկերներ

Secondary navigation (Arm)

  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
    • Միջազգային համագործակցություն
    • Որակի ապահովում
    • ԵՊՀ պատմության թանգարան
    • Հաճախ տրվող հարցեր
  • Կառուցվածք
    • ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
      • Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ
      • Աստվածաբանության ֆակուլտետ
      • Արևելագիտության ֆակուլտետ
      • Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
      • Ինֆորմատիկայի և կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետ
      • Իրավագիտության ֆակուլտետ
      • Կենսաբանության ֆակուլտետ
      • Հայ բանասիրության ֆակուլտետ
      • Մաթեմատիկայի և մեխանիկայի ֆակուլտետ
      • Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոն
      • Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետ
      • Պատմության ֆակուլտետ
      • Ռուս բանասիրության ֆակուլտետ
      • Սոցիոլոգիայի ֆակուլտետ
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների կրթական և հետազոտական կենտրոն
      • Տնտեսագիտության և կառավարման ֆակուլտետ
      • Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
      • Քիմիայի ֆակուլտետ
      • Եվրոպական լեզուների և հաղորդակցության ֆակուլտետ
      • Եվրոպական ուսումնասիրությունների կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտ
      • Ֆիզիկայի ինստիտուտ
      • Քաղաքացիական պաշտպանության ամբիոն
      • Ֆիզիկական դաստիարակության և սպորտի ամբիոն
    • Column Wrapper
      • ԵՊՀ ՍԹԵՄ դպրոց
      • ԵՊՀ Իջևանի մասնաճյուղ
    • Գիտական կենտրոններ և լաբորատորիաներ
      • Կենսաբանության գիտահետազոտական ինստիտուտ
      • Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Հասարակագիտական և հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտ
      • Մաթեմատիկական և կիրառական հետազոտությունների կենտրոն
      • Քիմիայի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆարմացիայի ինստիտուտի գիտահետազոտական կենտրոն
      • Ֆիզիկայի գիտահետազոտական ինստիտուտ
    • Գիտաուսումնական կենտրոններ
      • Ամերիկյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Գերմեծ ինտեգրալ սխեմաների նախագծում (Սինոփսիս) մասնագիտացման լսարան-լաբորատորրիա
      • Դեղերի որակի հսկման և մոնիթորինգի գիտաուսումնական կենտրոն
      • Իրավաբանական կլինիկա
      • Կիրառական հոգեբանության կենտրոն
      • Հունագիտության գիտաուսումնական կենտրոն-գրադարան
      • Մանրէաբանական կենսատեխնոլոգիաների և կենսավառելիքի նորարարական կենտրոն
      • Ռուսական կենտրոն
      • Ռուսաստանյան հետազոտությունների կենտրոն
      • Սոցիոլոգիայի հեռաուսուցման լաբորատորիա
    • Column Wrapper
      • Բաններ
    • ԵՊՀ վարչական ստորաբաժանումներ
      • Անձնակազմի կառավարման բաժին
      • Արխիվ
      • Ավտոպարկ
      • Բիզնես ինկուբատոր
      • Բյուրականի ուսումնաարտադրական բազա
      • Բուժկետ
      • Գիտական քարտուղարություն
      • Գիտական քաղաքականության վարչություն
      • Գնումների կազմակերպման վարչություն
      • Դոկտորական կրթության կենտրոն
      • ԵՊՀ պատմության թանգարան
      • Էներգետիկ համակարգի շահագործման բաժին
      • Ընդհանուր բաժին
      • Ընդունելության և դիմորդների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Իրավաբանական ծառայություն
      • Ծաղկաձորի ուսումնաարտադրական բազա
      • Հակահրդեհային ծառայություն
      • Հատուկ բաժին
      • Հաշվապահական հաշվառման վարչություն
      • Հյուրերի տուն
      • Հրատարակչություն
      • Մարքեթինգի բաժին
      • Միջազգային համագործակցության վարչություն
      • Մշակույթի կենտրոն
      • Շրջանավարտների և կարիերայի կենտրոն
      • Որակի ապահովման կենտրոն
      • Ռազմավարական պլանավորման կենտրոն
      • Ռեկտորի աշխատակազմ
      • Սարգիս և Մարի Իզմիրլյանների անվան գրադարան
      • Տարածքի բարեկարգման և կանաչապատման բաժին
      • Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վարչություն
      • Տնտեսական գործունեության կազմակերպման և վերահսկման բաժին
      • Ուսումնամեթոդական վարչություն
      • Ուսանողական հանրակացարան
      • Ուսանողների հետ տարվող աշխատանքների կենտրոն
      • Ֆինանսական վերլուծությունների վարչություն
  • Կառուցվածք
  • Շրջանավարտներ և կարիերա
    • Կարիերայի կենտրոն
    • Շրջանավարտների համայնք
  • Ուսանողական կյանք
    • Արվեստ և մշակույթ
    • ԵՊՀ ուսանողական խորհուրդ
    • ԵՊՀ ուսանողական գիտական ընկերություն
  1. Գլխավոր
  2. ԵՊՀ ֆակուլտետներ և կրթական կենտրոններ
  3. Աստվածաբանության ֆակուլտետ
  4. Կրոնական զբոսաշրջություն
  5. Ուսումնական պլան

Կրոնական զբոսաշրջություն

Մագիստրոսական ծրագիր
Հավելյալ նավիգացիա
Փակել
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ
  • Գլխավոր
  • Ուսումնական պլան
  • Մասնագիր
  • Ընդունելություն
  • Կրթաթոշակ
  • Դասախոսներ
  • Գործընկերներ

Ուսումնական պլան

download PDF
Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
101501.07.7 - Զբոսաշրջություն
Մասնագիտացումը՝
101501.07.7 - Կրոնական զբոսաշրջություն
Ծրագրի ուստարին՝
2025/2026
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն

Ընդհանուր կրթական կառուցամաս

Ամբիոնի կոդը Պարտադիր դասընթացի անվանումը Կրեդիտներ
0309 Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները մասնագիտական ոլորտում-4 3
1-ին` աշնանային կիսամյակ
30 ժամ գործնական
2 ժամ/շաբ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2301/Մ01
1. Դասընթացի նպատակ
· փոխանցել ուսանողներին գիտելիքներ ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վերաբերյալ և ՏՏ հիմնական կիրառություններից օգտվելու հմտությունները,
սովորեցնել կիրառել դրանք իրենց մասնագիտական ոլորտում:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ
ü գրագետ մշակել գրաֆիկական օբյեկտներով և աղյուսակներով հագեցած հոդվածները և այլ փաստաթղթերը,
ü աշխատել էլեկտրոնային աղյուսակների հետ, կազմել դիագրամներ և գրաֆիկներ, կատարել հաշվարկներ,
ü նախագծել և ստեղծել տվյալների բազա, հարցումներ, հաշվետվություններ,
ü ստեղծել անիմացիոն ներկայացումներ,
ü կիրառել կիբերանվտանգության հիմնական մոտեցումները,
ü մշակել գրաֆիկական օբյեկտները, կատարել պարզ ֆոտոմոնտաժ,
ü իրականացնել նախագծի կառավարումը՝ կիրառելով ժամանակակաից ՏՏ միջոցները,
ü օգտագործել ժամանակակից էլ. փաստաթղթաշրջանառության համակարգերը,
հասկանալ արհեստական բանականության և մեքենայական ուսուցման գաղափարը:
3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· փոխանցել ուսանողներին գիտելիքներ ժամանակակից տեղեկատվական տեխնոլոգիաների վերաբերյալ և ՏՏ հիմնական կիրառություններից օգտվելու հմտությունները,
սովորեցնել կիրառել դրանք իրենց մասնագիտական ոլորտում:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. Դասերն անցկացվում են համակարգչային լսարանում:
2. Ուսուցողական նյութերը և ինքնուրույն աշխատանքի առաջադրանքները տրամադրվում են ուսանողներին էլէկտրոնային տեսքով:
3. Ընթացիկ և եզրափակիչ ստուգումները անցկացվում են համակարգչի միջոցով:
5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Ստուգարքն անցկացվում է elearning.ysu.am համակարգում տեղադրված առցանց թեստի հիման վրա` 20 միավոր առավե­լագույն արժեքով: Ստուգարքը ստա­նալու համար անհրաժեշտ է հավաքել առնվազն 10 միավոր:
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
  • Shelly Cashman Series MicrosoftOffice 365 & Office 2019, Sandra Cable , Steven M. Freund
  • Наместникова М., Ялтонский В., Выжить в цифровом мире, Питер, 2018г.
  • Ю. Бекаревич, Н. Пушкина, MS Access 2016, 2017 г.
  • Համացանցային ռեսուրսներ
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Բաժին 1. Փաստաթղթերի ստեղծման և մշակման տեխնոլոգիաներ:
Բաժին 2. Տվյալների վերլուծության տեխնոլոգիաներ - տվյալների տիպեր, հասցեներ, ֆունկցի­աներ, աղյուսակներ, դիագրամներ, գրաֆիկներ:
Բաժին 3. Տվյալների բազաներ - տվյալների բազաների նախագծում և ստեղծում, հարցումներ, հաշվետվու­թյուններ:
Բաժին 4. Ներկայացման մուլտիմեդիա տեխնոլոգիաներ - ստեղծում և ցուցադրում:
Բաժին 5. Կիբերանվտանգություն:
Բաժին 6. Համակարգչային գրաֆիկա:
Բաժին 7. Ժամանակակից ՏՏ և դրանց հնարավորությունների կիրառումը տարբեր ոլորտներում /նախագծի կառավարում, էլ. փաստաթղթաշրջանառություն, արհեստական բանականություն/:
2104 Ձեռնարկատիրություն 3
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30 ժամ դասխոսություն
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2104/Մ26
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին ներկայացնել ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը և առանձնահատկությունները զբոսաշրջության ոլորտում,
· ուսանողներին ծանոթացնել ձեռնարկատիրության հիմունքներին,
· ներկայացնել զբոսաշրջության ոլորտում բիզնես վարելու, բիզնես պլան և ռազմավարություն գրելու քայլերը,
· սովորեցնել զբոսաշրջության ոլորտում բիզնեսի զարգացման և կառավարման, ներդրումների ներգրավման, բանակցությունների վարման, ինչպես նաև կայուն ձեռնարկատիրություն վարելու հիմունքները:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
ü յուրացնելու ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը,
ü տիրապետելու բիզնեսի բացման և վարման առանձնահատկություններին զբոսաշրջության ոլորտում,
ü տիրապետելու բիզնես պլան և ռազմավարություն գրելու քայլերին:
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
ü տիրապետելու բիզնես պլանի կազմման գործիքակազմին,
ü յուրացնելու գործարարին անհրաժեշտ հմտությունները,
ü տիրապետելու բիզնեսի ոլորտում կառավարչական որոշումների ընդունման գործիքակազմին,
ü տիրապետելու ներդրումների ներգրավման և համագործակցությունների հաստատման հմտություններին:
գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ
ü օգտվելու գիտական տարբեր աղբյուրներից (ինտերնետային ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ և հաշվետվություններ),
պատրաստելու զեկուցումներ, ներկայացնելու հետազոտությունների արդյունքները, վարելու գիտական բանավեճեր:
3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին ներկայացնել ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը և առանձնահատկությունները զբոսաշրջության ոլորտում,
· ուսանողներին ծանոթացնել ձեռնարկատիրության հիմունքներին,
· ներկայացնել զբոսաշրջության ոլորտում բիզնես վարելու, բիզնես պլան և ռազմավարություն գրելու քայլերը,
· սովորեցնել զբոսաշրջության ոլորտում բիզնեսի զարգացման և կառավարման, ներդրումների ներգրավման, բանակցությունների վարման, ինչպես նաև կայուն ձեռնարկատիրություն վարելու հիմունքները:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
դասախոսություններ, «իրավիճակային խնդիրներ» (case studies), թիմային աշխատանքներ, բանավեճային քննարկումներ և աշխատաժողովներ, անհատական և թիմային աշխատանքնե
5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց.
1. Ընթացիկ ստուգումներ. հատկացվող առավելագույն միավորը 4. ստուգումն անցկացվում է բանավոր` նախօրոք հանձնարարված թեմայով:
2. Ինքնուրույն աշխատանք. հատկացվող առավելագույն միավորը 5. գնահատումն իրականացվում է գրավոր աշխատանքի հիման վրա` նախօրոք հանձնարարված թեմայով:
3. Մասնակցություն՝ առավելագույն արժեքը 3:
Եզրափակիչ քննություն. հատկացվող առավելագույն միավորը 8: Քննությունը անցկացվում է բանավոր, քննական տոմսերով, որոնք պարունակում են երկուական հարց՝ յուրաքանչյուրը 4 առավելագույն արժեքով:
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
  • Andreas Walmsley, Entrepreneurship in Tourism, 2019, 254 p., Routledge.
  • Rob Hallak, Handbook of Tourism Entrepreneurship, May 2024, ISBN: 978 1 80392 001 6 Extent: c 432 pp.
  • Stephen Page, Jovo Ateljevic, Tourism and Entrepreneurship: International Perspectives, Routledge, 2009 - 456 p.
  • Marios sotiriadis, the emerald handbook of entrepreneurship in tourism, travel and hospitality: skills for successful ventures, Emerald Publishing Limited Howard House, Wagon Lane, Bingley BD16 1WA, UK First edition 2018,
  • Satish Chandra Bagri , R.K. Dhodi , K.C. Junaid , Entrepreneurship Education in Tourism and Hospitality Management, 2022, 313p.
  • Botha, M and Lubbe, B., Tourism Entrepreneurs, 2005, PRINT ISBN: 9780702171697.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Ձեռնարկատիրական գործունեության էությունը և առանձնահատկությունները:բոսաշրջության ոլորտում: Կայուն ձեռնարկատիրություն։ Զբոսաշրջային բիզնեսի պլանավորում և մեկնարկ։ Զբոսաշրջության ոլորտի ռազմավարական կառավարում և ռազմավարությունների մշակում։ Կառավարչական որոշումների ընդունման մոդելները զբոսաշրջային բիզնեսում: Զբոսաշրջության ոլորտում ձեռնարկությունների հիմնական մարտահրավերները, ռիսկերը և հնարավորությունները։ Համագործակցությունների ընդլայնման ռազմավարություններ և բանակցություններ զբոսաշրջային բիզնեսի համար։ Թվային տեխնոլոգիաները, ինովացիաները և դրանց ազդեցությունը զբոսաշրջային բիզնեսի վարման վրա։ ՀՀ զբոսաշրջային շուկան և ձեռնարկատիրությունը: Ոլորտի կարգավորման օրենսդրաիրավական դաշտը ՀՀ-ում: ՀՀ-ում զբոսաշրջության ոլորտի ձեռնարկությունների զարգացման հիմնական քայլերը։
1306 Կարիերայի կառավարում 3
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30 ժամ դասախոսություն
2 ժամ/շաբ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1306/Մ12
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողներին ծանոթացնել մասնագիտական կողմնորոշման, անձնային ինքնորոշման և կարիերայի համակարգի հետ, ինչպես նաև սովորեցնել կիրառել հատուկ մեթոդներ ու մեթոդիկաներ կառավարման մասնագիտական կողմնորոշումը բացահայտելու և ուղղորդելու համար:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
ü ներկայացնելու կարիերայի հոգեբանական առանձնահատկությունները, նկարագրելու կարիերայի հոգեբանության հանգուցային հասկացությունները,
ü քննելու խորհրդատվական աշխատանքի կազմակերպման տարբեր մոտեցումները և մեկնաբանելու սեփական կարիերայի կառուցման արդյունավետ մոդելներն ու ուղղությունները:
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
ü լուծելու մասնագիտական կողմնորոշման և անձնային ինքնորոշման իրավիճակներն ու խնդիրները կարիերայի տարբեր փուլերում,
ü կիրառելու խաղային, քարտային, թեստային, ձևավորող և զարգացնող մասնագիտական կողմնորոշիչ մեթոդիկաները կարիերայի կառավարման գործընթացում
ուրվագծելու գնահատող և զարգացնող մեթոդներ` մասնագետների կարիերային աճը խթա­նելու նպատակով:
3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողներին ծանոթացնել մասնագիտական կողմնորոշման, անձնային ինքնորոշման և կարիերայի համակարգի հետ, ինչպես նաև սովորեցնել կիրառել հատուկ մեթոդներ ու մեթոդիկաներ կառավարման մասնագիտական կողմնորոշումը բացահայտելու և ուղղորդելու համար:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
դասախոսություններ, գործնական պարապմունքներ, պասիվ ունկնդրում
5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց.
1. Ընթացիկ ստուգումներ. հատկացվող առավելագույն միավորը 4. ստուգումն անցկացվում է բանավոր` նախօրոք հանձնարարված թեմայով:
2. Ինքնուրույն աշխատանք. հատկացվող առավելագույն միավորը 5. գնահատումն իրականացվում է գրավոր աշխատանքի հիման վրա` նախօրոք հանձնարարված թեմայով:
3. Մասնակցություն՝ առավելագույն արժեքը 3:
Եզրափակիչ քննություն. հատկացվող առավելագույն միավորը 8: Քննությունը անցկացվում է բանավոր, քննական տոմսերով, որոնք պարունակում են երկուական հարց՝ յուրաքանչյուրը 4 առավելագույն արժեքով:
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
  • Հովհաննիսյան Ս. Վ. Մասնագիտական կողմնորոշման հիմունքներ (գործնական հոգեբանու­թյուն), Եր.: ԵՊՀ հրատ., 2014, 332 էջ:
  • Пряжникова Е. Ю., Пряжников Н. С. Профориентация: Учебное пособие для студ. высш. учеб. заведений. М.: Издательский центр “Академия”, 2010, 496 с.
  • Человек и его профессия: Учеб. пособие для студентов высших учебных заведений / А. М. Кухарчук, В. В. Лях, А.Б. Ширкова. Мн.: Современное слово, 2006.
  • Петрушин В. Психология карьеры, М.: Изд. Академический проект: Альма Матер, 2004, 208 с.
  • Шаповалов В., Минкина О. Консультирование по карьере, М.: Изд.: Академический проект, 2008, 288 с.
  • Психология карьеры: учебное пособие / Д. П. Заводчиков. М. В. Кормильцева. Екатеринбург: Изд-во Рос. гос. проф.-пед. ун-та, 2012. 156 с.
  • Duane Brown. (2002)Career Choice and Development. 4th Edition, 535 p.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Մասնագիտական կողմնորոշիչ աշխատանքի հոգեբանական բնութագիրը և կարիերայի հոգեբանության առանցքային հաս­կացությունները։ Կյանքի ուղու և մասնագիտության ընտրության հարցում դպրոցականներին օգնելու տարբեր ռազմավարությունները: Մասնագիտական ինքնորոշման իրավիճակում գտնվող անձի և հոգեբանի խորհրդատվական փոխներգործության կազմակերպման միջոցները: Անձնային և մասնագիտական ինքնորոշման առանձնահատկությունները, կարիերայի կառուցման դրդապատճառները
2203 Նախագծերի կառավարում և գնահատում 3
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30 ժամ դասախոսություն
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2203/Մ02
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային, սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահենք նախագծի իրագործում, ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
ü բացատրելու նախագծերի կառավարման մեթոդները,
ü հիմնավորելու նախագծերի պլանավորման վերաբերյալ մոտեցումները,
ü ներկայացնելու նախագծերի գնահատման չափորոշիչները,
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
ü իրականացնելու կարիքների գնահատում,
ü իրականացնելու նախագծի հայեցակարգի, գործընթացի և արդյունքների գնահատում,
ü իրականացնելու ՈՒԹՀՌ (SWOT) և ճեղքվածքի (Gap) վերլուծություն,
ü մշակելու նախագծեր,
գ. ընդհանրական կարողություններ
օգտագործելու կարիքների և նախագծերի գնահատման արդյունքները հասարակության զարգացման և կատարելագործման ուղղությամբ:
3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողներին ծանոթացնել նախագծերի կառավարման միջազգային պրակտիկային, սովորեցնել կատարել կարիքների գնահատում և պլանավորել կարիքահենք նախագծի իրագործում, ծանոթացնել նախագծերի գնահատման քանակական և որակական մեթոդներին, ցույց տալ նախագծերի կառավարման կարևորությունը ժամանակակից ծրագրերի կառավարման համատեքստում:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
Դասախոսություններ, սեմինար, անհատական հանձնարարություններ և համակարգչային ներկայացումներ։
5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց.
1. Ընթացիկ ստուգումներ. հատկացվող առավելագույն միավորը 4. ստուգումն անցկացվում է բանավոր` նախօրոք հանձնարարված թեմայով:
2. Ինքնուրույն աշխատանք. հատկացվող առավելագույն միավորը 5. գնահատումն իրականացվում է գրավոր աշխատանքի հիման վրա` նախօրոք հանձնարարված թեմայով:
3. Մասնակցություն՝ առավելագույն արժեքը 3:
Եզրափակիչ քննություն. հատկացվող առավելագույն միավորը 8: Քննությունը անցկացվում է բանավոր, քննական տոմսերով, որոնք պարունակում են երկուական հարց՝ յուրաքանչյուրը 4 առավելագույն արժեքով:
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
  • Սարիբեկյան Ա., Գյոզալյան Վ., Նախագծային կառավարման հիմնախնդիրները ՀՀ պետական կառավարման համակարգում, Բանբեր, ԵՊՀ, 2020 ( )
  • Tools for Development, DFID, 2003.
  • Web Center for Social Research Methods. Research Methods. Knowledge Base. 2006 ()
  • Didinski I. The practitioners guide to program management, 2017.
  • Donaldson, Stewart I. (Stewart Ian), Program theory-driven evaluation science: strategies and applications / by Stewart I. Donaldson, New York, N.Y.: Lawrence Erlbaum Associates, 2007.
  • Bridging the gap: the role of monitoring and evaluation in evidence-based policy making / edited by Marco Segone, Geneva: UNICEF, 2009.
  • Gorgens-Albino, Marelize, Making monitoring and evaluation systems work: a capacity development tool kit / by Marelize Gorgens and Jody Zall Kusek, Washington, D.C.: World Bank, 2010.
  • Դասախոսությունների տեքստեր` էլեկտրոնային կրիչով:
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Փոփոխությունների տեսլական: Ռազմավարական պլանավորում: Նախագիծ և ծրագիր: Նախագծի մեյնսթրիմինգներ: Նախագծի պլանավորման, կառավարման և գնահատման շրջափուլը: Նախագծի իրականացման այլընտրանքները: Ռիսկերի գնահատումը: Շահագրգիռ կողմերի գնահատում: Նախագծի արդյունքները՝ Output, Outcome, Impact: Նախագծի տրամաբանական շրջանակը: Նախագծի կառավարման փուլերը: Նախագծերի գնահատումը, գնահատման չափորոշիչները: Գնահատման հավաստիությունը և հուսալիությունը: Գնահատման դժվարությունները: Կառուցողական գնահատում և մոնիթորինգ: Մոնիթորինգի ցուցիչների մշակում: Մարդկանց թրաֆիքինգի ցուցիչներ: Input, Activity, Output, Outcome, Impact ցուցիչներ: Հանրագումարային գնահատում: Նախագծի գործընթացի գնահատում: Նախագծի ազդեցության գնահատումը: Պլանավորման-գնահատման շրջափուլը: Գնահատման մշակույթը և էթիկական: Մոնիթորինգի և գնահատման սինթեզը նախագծի ցիկլի հետ: Մոնիթորինգի և գնահատման համար տվյալներ. տվյալների պահանջ և օգտագործում, տվյալների աղբյուրներ, ընթացիկ մշտադիտարկման տվյալների օգտագործում: Տվյալների հավաքման մեթոդներ: Տվյալների վերլուծություն և վիզուալիզացիա:
2101 Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ 3
2-րդ՝ գարնանային կիսամյակ
30 ժամ դասախոսություն
2 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2101/Մ24
1. Դասընթացի նպատակ
Ծանոթացնել սոցիո-հումանիտար հետազոտությունների մեթոդաբանական հայեցակարգին, հետազոտության կազմակերպման առանձնահատկություններին, հետազոտության դիզայնի տեսակներին և հետազոտական ծրագրի ներկայացման սկզբունքներին:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
ü տարբերակելու գիտական հետազոտության կազմակերպման հիմնական սկզբունքները և պահանջները,
ü ուսումնասիրելու պատճառահետևանքային կապերը հասարակական գիտություններում,
ü եզրահանգելու գիտական հետազոտությունների մեջ կիրառվող մեթոդների առավելություններն ու թերությունները և կիրառման հնարավորությունները ըստ հետազոտության առարկայի:
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
ü կատարելու արդյունավետ հետազոտություն,
ü կիրառելու գիտական հետազոտության որակական և քանակական մեթոդները ըստ հետազոտության նպատակի և լսարանի առանձնահատկությունների,
ü ընտրելու և կիրառելու գիտական հետազոտության գրագետ նախագիծ:
գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ (եթե այդպիսիք կան)
ü արժևորելու և կիրառելու յուրացրած մեթոդները հասարակական կյանքում առկա իրողությունները վերլուծելու և գնահատելու համար։
տարբեր մասնագիտական հանրություններին ներկայացնելու հետազոտության արդյունքները՝ վերջիններին հասանելի եզրաբանության կիրառմամբ։
3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
Ծանոթացնել սոցիո-հումանիտար հետազոտությունների մեթոդաբանական հայեցակարգին, հետազոտության կազմակերպման առանձնահատկություններին, հետազոտության դիզայնի տեսակներին և հետազոտական ծրագրի ներկայացման սկզբունքներին:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
Դասախոսություններ, խմբային քննարկումներ:
Գրականության վերլուծություն, աշխատանք սկզբնաղբյուրների հետ։
Լուսացուցադրություններ։
5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Առանց ընթացիկ քննությունների գնահատման դասընթաց.
1. Ընթացիկ ստուգումներ. հատկացվող առավելագույն միավորը 4. ստուգումն անցկացվում է բանավոր` նախօրոք հանձնարարված թեմայով:
2. Ինքնուրույն աշխատանք. հատկացվող առավելագույն միավորը 5. գնահատումն իրականացվում է գրավոր աշխատանքի հիման վրա` նախօրոք հանձնարարված թեմայով:
3. Մասնակցություն՝ առավելագույն արժեքը 3:
Եզրափակիչ քննություն. հատկացվող առավելագույն միավորը 8: Քննությունը անցկացվում է բանավոր, քննական տոմսերով, որոնք պարունակում են երկուական հարց՝ յուրաքանչյուրը 4 առավելագույն արժեքով:
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
  • Бахтин М.М. К методологии гуманитарных наук В кн.: Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества. М.: Искусство, 1979. С.361- 373, 409-412.
  • Перлов А.М. История науки. Введение в методологию гуманитарного знания. - М.: РГГУ, 2007.
  • Ted Benton, Ian Craib., Philosophy of social science, Palgrave, 2001.
  • John Gerring, Social science methodology, Cambridge University Press, 2012.
  • Adam Przeworski, Frank Salomon, The art of writing proposals, SSRC 1995.
  • Bent Flyvbjerg , Making social science matter, 2001.
  • Levac D, Colquhoun H, O’Brien K (2010) Scoping studies: enhancing the methodology. Implementation Science, 5:69.
  • Davis K, Drey N, Gould D (2009) What are scoping studies? A review of the nursing literature. Int J Nurs Stud, 46: 1386-1400.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Սոցիալական իմացության առանձնահատկությունները: Սոցիոհումանիտար գիտելիքի մեթոդաբանական առանձնահատկությունները: Հետազոտական հիմնախնդրի որոշարկման հիմնական մարտավարությունները: Գիտական աղբյուրների վերլուծության և գիտական գրականության ուսումնասիրման մեթոդաբանական սկզբունքները (scoping studies): Գիտական հետազոտության հիմնական փուլերը: Պրոբլեմային իրավիճակի սահմանում և հիմնախնդրի հրատապություն: Հետազոտության օբյեկտ և առարկա: Հետազոտության նպատակ և խնդիրներ: Հետազոտության վարկած: Արժեքային կողմնորոշումը հասարակական գիտություններում: Արժեքամետ սոցիալական գիտության հայեցակարգը և մեթոդաբանությունը: Հետազոտության մեթոդների դասակարգումը: Հետազոտության դիզայն և տվյալների հավաքագրման մեթոդները: Փաստարկման առանձնահատկությունները սոցիոհումանիտար գիտելիքի համակարգում: Հետազոտության արդյունքների տեսականացման ռազմավարությունները: Հետազոտության արդյունքների վերլուծություն և մեկնաբանություն:
Հետազոտության կազմակերպման և արդյունքների ներդրման շրջապտույտը: Գիտական հետազոտության հաջողակ նախագիծ պատրաստելու և ներկայացնելու հիմնական սկզբունքները

Մասնագիտական կառուցամաս

Ամբիոնի կոդը Պարտադիր դասընթացի անվանումը Կրեդիտներ
1005 Զբոսաշրջության մարքեթինգ (օտար լեզվով դասընթաց) 6
1-ին` աշնանային կիսամյակ
դաս. - 30, սեմ. - 30
4 ժամ/շաբ.
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1005/Մ95
1. Դասընթացի նպատակ
· ուսանողներին ներկայացնել մարքեթինգի էությունը և առանձնահատկությունները զբոսաշրջության ոլորտում,
· ուսանողներին ծանոթացնել զբոսաշրջային ծառայությունների շուկայի առանձնահատկություններին և ոլորտի սպառողներին,
· ներկայացնել զբոսաշրջության ոլորտում ապրանքային ռազմավարությունը,
· սովորեցնել զբոսաշրջության ոլորտում մարքեթինգային ռազմավարությունների մշակմանը
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
ü յուրացնելու մարքեթինգի էությունը,
ü տիրապետելու առանձնահատկություններին զբոսաշրջության ոլորտում,
ü տիրապետելու զբոսաշրջային մարքեթինգի նպատակներին, խնդիրներին եւ գործառույթներին,
ü տիրապետելու զբոսաշրջության ոլորտում մարքեթինգային արշավների մշակման հմտություններին:
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
ü տիրապետելու մարքեթինգային պլանի կամման գործիքակազմին,
ü յուրացնելու մշակութային զբոսաշրջության առանձնահատությունները,
ü տիրապետելու դիրքավորման գործիքակազմին,
ü տիրապետելու տուրիստական ոլորտի հատվածավորման մոտեցումներին,
ü վերլուծելու գործընկերային մարքեթինգային ռազմավարությունների մշակման մոդելները:
գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ
ü օգտվելու գիտական տարբեր աղբյուրներից (ինտերնետային ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ և հաշվետվություններ),
պատրաստելու զեկուցումներ, ներկայացնել հետազոտությունների արդյունքները, վարել գիտական բանավեճեր:
3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
· ուսանողներին ներկայացնել մարքեթինգի էությունը և առանձնահատկությունները զբոսաշրջության ոլորտում,
· ուսանողներին ծանոթացնել զբոսաշրջային ծառայությունների շուկայի առանձնահատկություններին և ոլորտի սպառողներին,
· ներկայացնել զբոսաշրջության ոլորտում ապրանքային ռազմավարությունը,
· սովորեցնել զբոսաշրջության ոլորտում մարքեթինգային ռազմավարությունների մշակմանը
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
դասախոսություններ, «իրավիճակային խնդիրներ» (case studies), թիմային աշխատանքներ, բանավեճային քննարկումներ և աշխատաժողովներ, անհատական և թիմային աշխատանքներ, նախագծերի մեթոդ, շրջված լսարանի մեթոդ
5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Եզրափակիչ գնահատումով դասընթաց.
1. Ընթացիկ քննություններ, հատկացվող առավելագույն միավորը 8: 1-ին և 2-րդ ընթացիկ քննությունները անցկացվում են գրավոր կամ բանավոր` ըստ նախօրոք տրված հարցաշարի: Ընթացիկ քննություններից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույն 4 միավորով: Քննական տոմսը բաղկացած է երկու հարցից:
2. Ընթացիկ ստուգումներ. հատկացվող առավելագույն միավորը 4: Ստուգումն անցկացվում է սեմինար պարապմունքների ընթացքում, բանավոր, նախօրոք հանձնարարված թեմայով:
Եզրափակիչ քննություն. հատկացվող առավելագույն միավորը 8: Քննությունը անցկացվում է բանավոր, քննական տոմսերով, որոնք պարունակում են երկուական հարց՝ յուրաքանչյուրը 4 առավելագույն արժեքով:
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
  • О. Д. Коль. Маркетинг в туристической индвустрии. Учебник и практикум для ВУЗ-ов, Москва, Юрайт, 2023.- 342 с.
  • Н.А. Восколович. Маркетинг туристических услуг. Учебник и практикум для ВУЗ-ов, 4-ое издание, Москва Юрайт, 2023, 242 с.
  • Котлер Ф. Маркетинг менеджмент, изд. Питер, СПб, 2001
  • О. Уолкер, Х. Бойд, Ж.-К. Ларше, Дж. Маллинз, Маркетинговая стратегия, курс МВА, изд. Вершина, Москва, 2007
  • Абабков Ю.Н., Абабкова М.Ю.Филиппова И. Г., НИЦ ИНФРА-М, 2022, 214 .
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Զբոսաշրջային մարքեթինգի էությունը և առանձնահատկությունները: Մարքեթինգային հետազոտությունների համակարգը զբոսաշրջության ոլորտում: Զբոսաշրջային ծառայությունների շուկան: Զբոսաշրջային ծառայությունների սպառողները: Զբոսաշրջային կազմակերպությունների ապրանքային ռազմավարությունը: Գինը և գնագոյացումը զբոսաշրջային ծառայությունների շուկայում: Զբոսաշրջային կազմակերպությունների մարքեթինգային իրացման ռազմավարությունը: Մարքեթինգային հաղորդակցման ուղիները զբոսաշրջության ոլորտում: Մարքեթինգային ռազմավարության ձևավորումը: Զբոսաշրջային կազմակերպության մարքեթինգային գործունեության կազմակերպումը և վերահսկողությունը: Մշակութային զբոսաշրջության մարքեթինգային առանձնահատկությունները:

Կրթական այլ մոդուլներ

Արագ հասանելիություն

  • Ինտրանետ
  • E-learning
  • Mulberry
  • Էլ. դիմումներ
  • Հեռախոսագիրք
  • Registrar
  • Փաստաթղթեր

Footer site information

  • Հիմնական էջեր
    • Ընդունելություն
    • Կրթություն
    • Գիտություն
    • Նորություններ
  • Տեղեկատվություն
    • Հաճախ տրվող հարցեր
    • Թափուր հաստիքներ
    • Կրթական ծրագրերի որոնում
    • Դիմորդներին
    • Ուսանողներին
  • ԵՊՀ-ի մասին
    • ԵՊՀ կառավարումը
    • ԵՊՀ խորհրդանիշները
© Երևանի պետական համալսարան 2025
Հասցե` ՀՀ, ք. Երևան, 0025, Ալեք Մանուկյան 1 (+37460) 710000 info@ysu.am