Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
031801.01.7 - Միջազգային հարաբերություններ
Մասնագիտացումը՝
031801.01.7 - Միջազգային հարաբերություններ
Շնորհվող որակավորումը՝
մագիստրոսի
Ծրագրի ուստարին՝
2023/2024
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Ընդունելությունը կատարվում Երևանի պետական համալսարանի գիտական խորհրդի կողմից 2022 թ.-ի մայիսի 26-ի թիվ 9/2 որոշմամբ հաստատված Երևանի պետական համալսարանի առկա ուսուցմամբ մագիստրատուրայի 2022/2023 ուսումնական տարվա ընդունելության կանոնակարգի համաձայն։
2. Ծրագրի նպատակները
·Պատրաստել որակյալ մասնագետներ, որոնք կտիրապետեն մասնագիտական հմտություններին և կարողություններին՝ ունակ լինելով աշխատելու միջազգային հարաբերությունների ինչպես պրակտիկ, այնպես էլ փորձագիտական գործունեության բնագավառում:
·Տրամադրել ուսանողներին հիմնարար գիտելիքներ միջազգային հարաբերությունների գործընթացների և միտումների վերաբերյալ՝ պրակտիկ գործունեությունների բնագավառում դրսևորելով քաղաքական գործընթացները համակարգված վերլուծելու կարողություններ,
·Խթանել ուսանողների մոտ գիտա-հետազոտական և փորձագիտական գիտելիքներն ու հմտությունները՝ ներառելով տեսական-մասնագիտական գիտելիքների ամուր բազան, գիտակարգերի վերլուծական հասկացութային շրջանակները և գործիքակազմը:
· Միջազգային փորձի հիման վրա պատրաստել մրցունակ միջազգայնագետներ:
·Տրամադրել ուսանողներին հիմնարար գիտելիքներ միջազգային հարաբերությունների գործընթացների և միտումների վերաբերյալ՝ պրակտիկ գործունեությունների բնագավառում դրսևորելով քաղաքական գործընթացները համակարգված վերլուծելու կարողություններ,
·Խթանել ուսանողների մոտ գիտա-հետազոտական և փորձագիտական գիտելիքներն ու հմտությունները՝ ներառելով տեսական-մասնագիտական գիտելիքների ամուր բազան, գիտակարգերի վերլուծական հասկացութային շրջանակները և գործիքակազմը:
· Միջազգային փորձի հիման վրա պատրաստել մրցունակ միջազգայնագետներ:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- Թվարկել միջազգային հարաբերությունների արդի հիմնախնդիրները
- Հիմնավորել ռազմա-քաղաքական որոշակի զարգացումների պատճառներն ու հետևանքները
- Թվարկել ՀՀ արտաքին քաղաքականության արդի հիմնախնդիրները
- Լուսաբանել և դասակարգել ժամանակակից հակամարտությունների և նրանց լուծման մեխանիզմները
- Նկարագրել միջազգային հարաբերությունների զարգացման որոշակի միտումներն ու դինամիկան
- Ներկայացնել տեղեկատվական գործոնի դերը արդի միջազգային հարաբերություններում
- Լուսաբանել կրոնական գաղափարախոսության դերը արդի միջազգային հարաբերություններում
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- Կիրառել տեսական և մասնագիտական գիտելիքներն ու մեթոդոլոգիական հմտությունները գործնական, մասնագիտական հարթակում
- Կանխատեսել միջազգային հարաբերություններում առկա հիմնախնդիրների հնարավոր զարգացումները՝ տարածաշրջանային և/կամ գլոբալ զարգացումների համատեքստում
- Համեմատել, համադրել/հակադրել ժամանակակից համաշխարհային ուժային կենտրոնների ռազմավարությունը
- Կատարել ժամանակակից կոնֆլիկտների հնարավոր զարգացման սցենարային վերլուծություն
- Վերլուծել միջազգային հարաբերություններում առկա հիմնախնդիրներն ու բացահայտել ներազդող գործոններն ու չափումները
- Գործնականում իրականացնել բարդ քաղաքագիտական ինֆորմացիայի մշակում և վերլուծություն՝ դրսևորելով ժամանակակից մեթոդներից օգտվելու կարողություն
- Ցուցաբերել զեկուցումներ պատրաստելու, հետազոտությունների արդյունքները ներկայացնելու և գիտական բանավեճեր վարելու կարողություն
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- Գնահատել առկա խնդիրները և դրանց լուծման համար անհրաժեշտ ռեսուրսները
- Համեմատել հակամարտության կողմերի փաստարկներն ու հակափաստարկները
- Ամփոփել նորմատիվային փաստաթղթերի պահանջների համաձայն արված գիտահետազոտական և վերլուծական մշակումները, հանդես բերելով եզրահանգումներն ու առաջարկությունները ներկայացնելու կարողություն
- Ընտրել լավագույն և վատագույն սցենարային զարգացումները երկարաժամկետ և կարճաժամկետ հեռանկարում
4. Գնահատման ձևերը
Եզրափակիչ գնհատման դասընթացի համար սահմանել հետևյալ գնահատման սկզբունքը՝8 միավոր երկու ընթացի քննությունների համար ( յուրաքնչյուրը 4 միավոր), 3 միավոր սեմինար պարապմունքներին ընթացիկ ստուգումների համար
9 միավոր եզրափակիչ քննության համար
Առանց եզրափակիչ դասընթացի համար սահմանել հետևյալ գնահատման սկզբունքը՝ 8 միավոր երկու ընթացի քննությունների համար ( յուրաքնչյուրը 4 միավոր), 8 միավոր ինքնուրույն աշխատանքի համար,4 միավոր ընթացիկ ստուգման համար
Առանց ընթացիկ քննության դասընթացի համար սահմանել հետևյալ գնահատման սկզբունքը 8 միավոր ինքնուրուն աշխատանքի համար, 3 միավոր սեմինար պարապմունքներին մասնակցելու/պատասխանելու համար,9 միավոր եզրափակիչ քննության համար:
Ավարտական ատեստավորումը կատարվում է մագիստրոսական ատենախոսության պաշտպանության արդյունքում։
9 միավոր եզրափակիչ քննության համար
Առանց եզրափակիչ դասընթացի համար սահմանել հետևյալ գնահատման սկզբունքը՝ 8 միավոր երկու ընթացի քննությունների համար ( յուրաքնչյուրը 4 միավոր), 8 միավոր ինքնուրույն աշխատանքի համար,4 միավոր ընթացիկ ստուգման համար
Առանց ընթացիկ քննության դասընթացի համար սահմանել հետևյալ գնահատման սկզբունքը 8 միավոր ինքնուրուն աշխատանքի համար, 3 միավոր սեմինար պարապմունքներին մասնակցելու/պատասխանելու համար,9 միավոր եզրափակիչ քննության համար:
Ավարտական ատեստավորումը կատարվում է մագիստրոսական ատենախոսության պաշտպանության արդյունքում։
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
Շրջանավարտներն ավարտելով մագիստրոսական ծրագիրը հնարավորություն ունեն աշխատանքի անցնել հետևյալ կառույցներում` Արտաքին գործերի նախարարությունում, միջազգային կառույցներում ու կազմակերպություններում տեղական ինքնակառավարման մարմիններում, հասարակական կազմակերպություններում,գիտահետազոտական կենտրոններում` զբաղեցնելով հետևյալ պաշտոնները. դիվանագիտական պաշտոններ, բնագավառի զարգացման ռազմավարության խորհրդատու, վերլուծաբան, գիտաշխատող, աշխատող թիմի ղեկավար:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի ասպիրանտուրայում:
Ծրագրի շրջանավարտները կարող են շարունակել իրենց ուսումը ԵՊՀ Միջազգային հարաբերությունների ֆակուլտետի ասպիրանտուրայում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
էլեկտրոնային ռեսուրսներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Եվրոպական բարձրագույն կրթության տարածքի որակավորումների շրջանակը, ՀՀ բարձրագույն կրթության որակավորումների ազգային շրջանակը, Միջազգային հարաբերությունների մասնագիտության ոլորտային շրջանակը:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
1.Ընդհանրական կարողություններ
Դասավանդման/մանկավարժական
·դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտություն,
·դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
·տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
·հետազոտական մեթոդների իմացություն, դրանց կիրառման հմտություն,
·հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
·լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
·հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
·օտար լեզվի իմացություն
ՏՀՏ կիրառություն
·բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point, Access, moodle ) հմտություններ,
Այլ կարողություններ
·անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
·ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2.Մասնագիտական կարողություններ
Միջազգայնագիտական, քաղաքական, քաղաքագիտական, սոցիոլոգիական, մեդիա շրջանակներում՝ հետազոտությունների և վերլուծության իրականացման կարողություն, բանավոր զեկույցներ և գրավոր զեկուցագրեր ու հաղորդագրություններ մշակելուհմտություններ,
հրապարակային ելույթներ, վերլուծականներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
գիտական և կորպորատիվ հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, համաժողովներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու, իմիջային հաղորդակցման իրականացնելու կարողություն,
ռազմավարություններ մշակելու և ներկայացնելու, նախագծեր պլանավորելու և իրականացնելու կարողություն,
թիրախային լսարանների առանձնացնելու և դրանց հետ ռազմավարական հաղորդակցման իրականացման կարողություն,
փաստաթղթեր, տեղեկատվականփաթեթներ, այլ համապատասխան տեքստերմշակելու, ստեղծարար գրագրության հմտություններ:
Դասավանդման/մանկավարժական
·դասընթացի աշխատանքային ծրագիր կազմելու հմտություն,
·դասավանդման ինտերակտիվ մեթոդների իմացություն, ակտիվ ուսուցման տեխնիկաների կիրառման կարողություն:
Հետազոտական
·տարաբնույթ գիտական աղբյուրների հետ աշխատելու, ինչպես նաև համացանցային տեղեկատվական ռեսուրսներից օգտվելու հմտություն,
·հետազոտական մեթոդների իմացություն, դրանց կիրառման հմտություն,
·հետազոտական խումբ ղեկավարելու կարողություն:
Հաղորդակցման
·լսարանի հետ բանավոր հաղորդակցվելու հմտություն,
·հետազոտության արդյունքները գրավոր շարադրելու կարողություն,
·օտար լեզվի իմացություն
ՏՀՏ կիրառություն
·բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point, Access, moodle ) հմտություններ,
Այլ կարողություններ
·անհրաժեշտ ռեսուրսները գնահատելու և ծրագրերը արդյունավետորեն իրականացնելու կարողություն,
·ժամանակային ռեսուրսների պլանավորման և կառավարման կարողություն:
2.Մասնագիտական կարողություններ
Միջազգայնագիտական, քաղաքական, քաղաքագիտական, սոցիոլոգիական, մեդիա շրջանակներում՝ հետազոտությունների և վերլուծության իրականացման կարողություն, բանավոր զեկույցներ և գրավոր զեկուցագրեր ու հաղորդագրություններ մշակելուհմտություններ,
հրապարակային ելույթներ, վերլուծականներ պատրաստելու և իրականացնելու կարողություն,
գիտական և կորպորատիվ հատուկ միջոցառումներ՝ ասուլիսներ, ճեպազրույցներ, համաժողովներ, շնորհանդեսներ և այլն կազմակերպելու և կառավարելու կարողություն,
սոցիալական ցանցերում հաղորդակցման բովանդակությունը՝ կոնտենտը կառավարելու և ապահովելու կարողություն,
իմիջի ձևավորման ռազմավարություն մշակելու, իմիջային հաղորդակցման իրականացնելու կարողություն,
ռազմավարություններ մշակելու և ներկայացնելու, նախագծեր պլանավորելու և իրականացնելու կարողություն,
թիրախային լսարանների առանձնացնելու և դրանց հետ ռազմավարական հաղորդակցման իրականացման կարողություն,
փաստաթղթեր, տեղեկատվականփաթեթներ, այլ համապատասխան տեքստերմշակելու, ստեղծարար գրագրության հմտություններ:
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Ծրագրի մասնագիրը տալիս է ծրագրի հիմնական բնութագրերի համառոտ նկարագրությունը և այն կրթական վերջնարդյունքները, որոնք ենթադրվում է, որ ձեռք կբերի միջին բնութագրով ուսանողը, եթե նա լիարժեք կերպով օգտվի ծրագրի ընձեռած ուսումնառության հնարավորություններից։
Ծրագրի վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկատվություն կարելի է գտնել ԵՊՀ դասընթացների տեղեկագրքում:
Ծրագրի վերաբերյալ լրացուցիչ տեղեկատվություն կարելի է գտնել ԵՊՀ դասընթացների տեղեկագրքում: