Գիտական հետաքրքրություններ
- Մեդիահոգեբանություն
- Իմիջի հոգեբանություն
- Բիզնես հոգեբանություն
- Գովազդի և PR-ի հոգեբանություն
- Մարդկային ռեսուրսների կառավարման հոգեբանություն
- Նյարդալեզվաբանական ծրագրավորում/ՆԼԾ/
- Նեյրոմարքեթինգ
- Հոգեվերլուծություն
- Մեդիաազդեցության ժամանակակից տեսություններ
Կրթություն
Հաստատություն
ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
Ֆակուլտետ
Կառավարման և մենեջմենթի հոգեբանություն
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Ասպիրանտ
Հաստատություն
ԵՊՀ Փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ
Ֆակուլտետ
Կառավարման և մենեջմենթի հոգեբանություն
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Մագիստրոս
Հաստատություն
ԵՊՀ Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
Ֆակուլտետ
Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Բակալավր
Լեզուների իմացություն
Հայերեն
Русский
English
Աշխատանքային փորձ
Հաստատություն
ԵՊՀ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկանի օգնական
Հաստատություն
ԵՊՀ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
Ընդհանուր հոգեբանության ամբիոնի դասախոս
Հաստատություն
ԵՊՀ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկանատի օպերատոր
Միջազգային կոնֆերանսների և սեմինարների մասնակցություն
-
«Տեսական և կիրառական հոգեբանության հիմնահարցեր», 4-րդ միջազգային գիտաժողով
ԵՊՀ
Հայաստան
-
Ժուռնալիստիկա և հաղորդակցություն(տեսության և պատմության հարցեր) 2/14
ԵՊՀ
Հայաստան
-
Ժուռնալիստիկա և հաղորդակցություն(տեսության և պատմության հարցեր) 3/15
ԵՊՀ
Հայաստան
Այլ տեղեկություններ
Կարդացվող դասընթացներ՝
Մեդիահոգեբանություն/բակալավրիատ/, Մեդիաազդեցության ժամանակակից տեսություններ/բակալավրիատ/, Գովազդի հոգեբանություն/բակալավրիատ/, Հոգեբանական ներազդման մեթոդները հանրային կապերում և գովազդում/մագիստրատուրա/:
Պարգևներ և մրցանակներ
2019թ. ԵՊՀ պատվոգիր՝ բարեխիղճ և արդյունավետ աշխատանքի համար և ԵՊՀ հիմնադրամի 100-ամյակի կապակցությամբ
Դրամաշնորհներ
«Հակակոռուպցիոն մեդիադպրոց», Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ Հայաստան, 2023թ.
«ԵՊՀ ուսանողների համար «Մեդիա գրագիտություն» դասընթացի մշակում և իրականացում», 2023թ.
Թրեյնինգներ`
2013թ. մարտ- մայիս` «Արքետիպային վերլուծություն», Յունգյան մոդել
2011թ. սեպտ.- 2013 մայիս` «Նեյրոլինգվիստիկ ծրագրավորում» (ՆԼԾ) (Մետամոդել, Խարսխման տեխնիկաներ, Ռեֆրեյմինգ, Սուբմոդալային տեխնիկաներ, Ընտանեկան հոգեթերապիա, Էրիքսոնյան հիպնոս)
2011թ. սեպտ.- դեկտ.` «Հոգեդինամիկ հոգեվերլուծություն», Յունգյան մոդել
2011թ. մարտ- հուլիս` «Հոգեվերլուծություն», Ֆրոյդյան մոդել
Սեմինարներ`
2023 փետրվար «Բացատրում ենք կոռուպցիան», ՄՆԿ
2022 նոյեմբեր «Հակակոռուպցիոն 6-րդ դպրոց», ԹԻՀԿ
2022թ. հոկտեմբեր «Մեդիա և միգրացիա 2022», ՀՄԿ, ՄՄԿ
2022թ. մարտ- «Կլիմայի փոփոխության լուսաբանումը զանգվածային լրատվության միջոցներում», ՄԱԶԾ-ԿԿՀ
2021թ. հոկտեմբեր- «Ինչպես լուսաբանել կամ ինչպես չլուսաբանել կրոն(ներ)ին վերաբերող թեմաներն ու իրադարձությունները», ԵՀՀ
2018թ. նոյեմբեր- «Մարդկային ռեսուրսների կառավարման գիտակիրառական հիմնախնդիրներ» 2018, ԵՊՀ
2016թ. նոյեմբեր- «Մարդկային ռեսուրսների կառավարման գիտագործնական հիմնախնդիրներ» 2016, ԵՊՀ
2010թ. նոյեմբեր- «Մարդկային ռեսուրսների կառավարման գիտակիրառական հիմնախնդիրներ» 2010, ԵՊՀ
Մասնագիտական պատրաստվածություն
2023թ. հուլիս-սեպտ. «Մեծահասակների ուսումնառության և կրթության հիմունքներ. դասավանդման մեթոդաբանություն» թեմայով 11-շաբաթյա առցանց դասընթաց՝ հիմնված ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կողմից երաշխավորված Curriculum ClobALE չափորոշչի վրա:
2022թ. հոկտ.-դեկտ. «Դրամաշնորհներ գրելու հմտություններ» թեմայով երկամսյա վերապատրա2ստման դասընթաց, ԵՊՀ ՄՀՎ դրամաշնորհների համակարգման բաժնի մասնագետների և ԱՄՆ Արիզոնայի պետական համալսարանի փորձագետների կողմից
2021թ.- Դոյչե Վելլե ակադեմիայի «Ուսուցանողների վերապատրաստման ծրագիր Հայաստանում ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետների դասախոսների համար»
2021թ. հոկտեմբեր- «Ինչպես լուսաբանել կամ ինչպես չլուսաբանել կրոն(ներ)ին վերաբերող թեմաներն ու իրադարձությունները» դասընթաց մեդիամենեջերների և լրագրողների համար, Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամ, Ծաղկաձոր
Հրապարակումներ
Մենագրություն
Մեդիափոխակերպումներ և մեդիաազդեցություն. ժամանակակից պրակտիկաներ
2023
175
Հոդված
Հայաստանյան գովազդաշուկան մեդիահոգեբանության առանցքում
Հոդված
Դեստրուկտիվ էսթետիկայի դրսևորումները հայաստանյան մեդիայում
Հոդված
ՀԱՅ ԿԻՆ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՉՆԵՐԻ ՎԵՐԲԱԼ ԵՎ ՈՉ ՎԵՐԲԱԼ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆ ՄԵԴԻԱՅՈՒՄ
Հոդված
ՀԱՅԱՍՏԱՆՅԱՆ ԼՐԱԳՐՈՂԱԿԱՆ ԷԹԻԿԱՅԻ ԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԸ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՓՈՐՁԻ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ
Հոդված
Կազմակերպության խորհրդանիշի հոգեբանական ներգործությունը PR ռազմավարության վրա
Հոդված
Գովազդի ձեվավորման հոգեբանական առանձնահատկությունները հայաստանյան հեռուստաշուկայում
Հոդված
ԳՈՎԱԶԴԻ ԴԵՐՆ ՈՒ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴԵՌԱՀԱՍԻ ԱՌՕՐՅԱՅՈՒՄ
Հոդված
Գովազդային արտադրանքի հետազոտության մեթոդաբանական առանձնահատկությունները
Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրները: IV միջազգային գիտաժողովի նյութեր
2013
64-66
Գիտաժողովի նյութ
Գովազդի դերն ու նշանակությունը դեռահասի առօրյայում
Գիտաժողովի նյութ
Ներազդման տարաբնույթ միջոցների կիրառման հոգեբանական առանձնահատկությունները գովազդում
Էլեկտրոնային նյութ
Մեդիահոգեբանություն
120
Էլեկտրոնային նյութ
Լրագրողական գործունեության հոգեբանություն
77
Էլեկտրոնային նյութ
Հոգեբանական ներազդման մեթոդները հասարակայնության հետ կապերում և գովազդում
193