Գիտական հետաքրքրություններ
- Համեմատական տիպաբանություն, ձևաբանություն, նյարդալեզվաբանություն, հոգելեզվաբանություն
- Ուսումնառության նորարարական մեթոդները, ոչ ֆորմալ կրթություն, արհեստական բանականության ինտեգրումը ուսումնառությունում
Կրթություն
Հաստատություն
Պ. Լումումբայի անվան Ռուսաստանի ժողովուրդների բարեկամության համալսարան
Ֆակուլտետ
Ընդհանուր և ռուս լեզվաբանություն
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Հայցորդ
Հաստատություն
Վ. Բրյուսովի անվ. օտար լեզուների ինստիտուտ
Ֆակուլտետ
անգլերենի և ֆրանսերենի բաժին
Տարեթիվ
-
Աստիճան/կոչում
Դիպլոմավորված մասնագետ
Գիտական աստիճան/կոչում
Հաստատություն
՝ ՀՀ ԲՈՀ-ը հաստատեց ԵՊՀ գիտական խորհրդի որոշումը
Տարեթիվ
2009
Աստիճան/կոչում
Դոցենտ
Մասնագիտություն
Բանասիրական գիտություններ
Հաստատություն
Պ. Լումումբայի անվան Ռուսաստանի ժողովուրդների բարեկամության համալսարան
Տարեթիվ
2002
Աստիճան/կոչում
Գիտությունների թեկնածու
Մասնագիտություն
Բանասիրական գիտություններ
Գիտական ղեկավար
Լյուդմիլա Զուբկովա Գ.
Գիտական թեմա
Անգլերեն և հայերեն բառի ձևաբանական և հնչյունական կառուցվածքը կատեգորիալ տեսանկյունից
Լեզուների իմացություն
English
Հայերեն
Русский
Աշխատանքային փորձ
Հաստատություն
ԿԳՄՍ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
ԲԳՀԽ-ի ≪Դասավանդում և ուսումնառություն≫ աշխատանքային խմբի ՀՀ ներկայացուցիչ
Հաստատություն
Ֆինանսների և էկոնոնմիկայի նախարարություն
Ժամանակահատված
-
Պաշտոն
նախարարի խորհրդական
Հաստատություն
ԵՊՀ
Ժամանակահատված
Պաշտոն
դոցենտ
Միջազգային կոնֆերանսների և սեմինարների մասնակցություն
-
Անխփան ուսումնառություն. Արհեստական բանականությունը որպես դասավանդման գործընկեր
Վիեննայի Տնտեսագիտական համալսարանի
Ավստրիա
-
Եվրոպական դուալ բարձրագույն կրթության ապագան
MCAST
Մալթա
-
Լեզվի կրթության և հետազոտության 5րդ միջազգային կոնֆերանս
≪ԱԼՍ Հաուս≫
Հունաստան
-
Նորարարական ուսումնառությունը հեռավար ուսումնառության համատեքստում. Միջազգային փորձի փոխանակման կոնֆերանս
Գլազոր
Հայաստան
Գնահատումը հեռավար ուսուցման համատեքստում. Փոփոխություն լսարանում
ԵՊՀ
Հայաստան
-
ՀՀ բուհերում դասավանդման և ուսումնառության նոր մեթոդների առաջխաղացումը. Հեռավար կրթության զարգացման ազգային ռազմավարությունների հեռանկարները
Կրթության, դիտության և հետազոտությունների ֆեդերալ նախարարություն
Ավստրիա
-
ԵԲԿՏ-ում դասավանդման և ուսումնառության առաջնությունն ու կազմակերպումը
Վիեննայի պետական տնտեսագիտական համալսարան
Ավստրիա
-
Բուհերը որպես առաջընթացի հեգեմոն, Կրթությունը փոփոխվող աշխարհում
ԵՊՀ, Միջազգային բուհական հանրություն
Հայաստան
-
Դասավանդող անձնակազմի զարգացման ռազմավարությունները, ուսանողակենտրոն ուսումնառությունը ԵԲԿՏ-ում
Բարձրագույն կրթության եվրոպական ասոցացիա
Բելգիա
-
Ուսանողակենտրոն ուսումնառությունը և համալսարան-ձեռնարկություն համագործակցությունը Հայաստանում, Ուսումնառական համագործակցում՝ կատարված առաջարկությունները ԵԲԿՏ-ում կիրառելու նպատակով
Ֆրանսիայի բարձրագույն կրթ. և գիտ. հետազոտությունների նախարարություն
Ֆրանսիա
Ուսանողակենտրոն ուսումնառությունը բուհերում և միկրոհավաստագրերը որպես ուսանողակենտրոն ուսումնառության արտացոլում, ԵՊՀ, ԿԳՄՍ, ԲԳՀԽ: Եվրոպական բարձրագույն կրթուրյան տարածքում կրթական բարեփոխումների նորարարական
ԵՊՀ, ՀՀ բուհական բուհական հանրություն
Հայաստան
-
Ակտիվ ուսումնառությունը և ակտիվ ուսումնառության մեթոդների կիրառումը թվային ուսումնական միջավայրի համատեքստում, ԵՊՀ, ERASMUS+ Պրակտիկ հանդիպումներ՝ ≪Դասավանդում և ուսումնառություն≫ թեմատիկ քննարկումների նպատակով
ԵՊՀ, ՀՀ բուհական բուհական հանրություն
Հայաստան
Անդամակցություն
Հաստատություն
ԲԳՀԽ-ի ≪Ուսումնառություն և դասավանդում≫ աշխատանքային խումբ
Ժամանակահատված
-
Պետական մրցանակներ և պատվավոր կոչումներ
2021
ԵՊՀ-ում դասավանդման գերազանցության մրցանակ
Այլ տեղեկություններ
07,07-08,10,2023 մասնակցել եմ ՄՀՈւ հիմունքներ թեմայով ԵՊՀ և ԴՎՎ Ինտերնեշնլի համատեղ դասընթացին։
2018 -2021 - ինտենսիվ վերապատրաստումներ "Active learning and special focus on technologically enhanced collaborative learning" Լյուվենի համալսարանում ERASMUS+ PRINTeL նախագծի շրջանակներում՝ հավաստագրերի առկայությամբ.
2019 - Հայաստանում Բրիտանական հյուպատոսարանի կողմից կազմակերպված "TEACHING IELTS" ինտենսիվ դասընթաց՝ հավաստագրի առկայությամբ:
2018-2019 ECML-ի և Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարանի կողմից կազմակերպված ինտենսիվ վերապատրաստումներ "Plurilingual and Intercultural Competences: Descriptors and Teaching Materials (FREPA)"՝ հավաստագրերի առկայությամբ:
2018 - ՄԹ կառավարության հովանու ներքո՝ Բրիտանական հյուպատոսարանի կողմից, "Future Generation for Change" շրջանակներում կազմակերպված ինտենսիվ վերապատրաստում "Mentor Development" (37.5 ժամ):
2015 - ինտենսիվ և պրակտիկ հմտություննները զարգացնող վերապատրաստում անգլերենը մեծահասակներին դասավանդելու համար (CEL TA) (QCF)՝ Քեմբրիջի համալսարանի անժամկետ հավաստագրի առկայությամբ:
1997 - Քեմբրիջի համալսարանի եռամսյա ինտենսիվ դասընթաց "Proficiency of the English language" Նյունհեմ քոլեջի լեզվի կենտրոնում՝ Քեմբրիջի և Օքսֆորդի համալսարանների հավաստագրերի առկայությամբ:
Մասնակցել եմ բազմատիվ մասնագիտական և թվային հմտությունները բարելավող վերապատրաստումների, հանդիպումների, կոնֆերանսների:
Հրապարակումներ
Հոդված
BLENDING INNOVATIVE METHODS OF LEARNING FOR SUCCESS
Հոդված
Типологическая характеристика речи в армянском и английском языках
Հոդված
Student productivity in the English language learning process
Հոդված
ГЛУБИНА СЛОВА В МОРФЕМАХ КАК ОДИН ИЗ ПРИЗНАКОВ ЛЕКСИЧНОСТИ/ГРАММАТИЧНОСТИ ЯЗЫКА
Հոդված
Planning Creativity in English Language Teaching
Գիտաժողովի նյութ
The Higher Education Institutions as Flagships of Progress