Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
011101.04.7 - Կրթական գիտություններ
Մասնագիտացումը՝
011101.04.7 - Կրթության կազմակերպում
Շնորհվող որակավորումը՝
Կրթության մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2024/2025
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
1. Ծրագրի ընդունելության չափանիշները/պահանջները
Մագիստրոսական ծրագրում ընդունելությունն անցկացվում է բանավոր քննության ձևաչափով՝ ընդհանուր մանկավարժությունից:
2. Ծրագրի նպատակները
Կրթական ծրագրի նպատակն է հանգամանորեն ներկայացնել ՀՀ հանրակրթության և բարձրագույն կրթության համակարգերի կառուցվածքը, կրթական քաղաքականության նպատակը, խնդիրները, ռազմավարությունը և իրականացման ուղիները, կրթության համակարգի գործունեության իրավական դաշտը, կրթությունը խթանող գործոնները և կառավարման հիմնահարցերը:
3. Ծրագրի կրթական վերջնարդյունքները
Այս ծրագրի ավարտին ուսանողն ունակ կլինի․
- Մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
- Ա1. ներկայացնել կրթության կառավարման տեսություններում ներառված այն հիմնարար գաղափարները, որոնք հիմք են հանդիսանում արդյունավետ կառավարման և պլանավորման համար,
- Ա2. սահմանել կառավարման սկզբունքները, գործառույթները, մեթոդները և հաղորդակցման ոճերը, էթիկայի նորմերը՝ վերարտադրելով կառավարման տարբեր իրողություններ,
- Ա3. կանխատեսել այն դժվարությունները, որոնք կարող են ծագել ուսումնական ծրագրերի կազմման, պլանավորման, կառավարման գործընթացում և տալ համապատասխան լուծումներ,
- Ա4. ճանաչել և քննարկել կրթության կառավարչական գործընթացները, դրանցում եղած գործոնները՝ ներկայացնելով տարբեր երկրների փորձը,
- Ա5. հիմնավորել կրթության կառավարման արդյունավետության հարցում կրթության բարձր որակի ապահովման խնդիրը՝ կանխատեսելով կրթության ոլորտի առջև ծառացած մարտահրավերները կրթական քաղաքականության պլանավորման և իրականացման արդյունքում,
- Ա6.կրթության արդյունավետ կառավարման համակարգում կարևորել կրթության ներքին և արտաքին որակի ապահովման և վերահսկողության հարաբերակցությունը:
- Գործնական մասնագիտական կարողություններ
- ադյունավետ կիրառել կրթության կառավարման մեթոդներն ու միջոցները՝ հաշվի առնելով կառավարման իրավիճակային մոտեցման տեսությունը
- Բ2. կանխատեսել և վերլուծել այն դժվարությունները, որոնք կարող են ծագել կառավարման գործընթացում, տալ համապատասխան լուծումներ՝ հաշվի առնելով ռիսկերը,
- Բ3. վերլուծել կրթական քաղաքականության իրականացման արդյունավետ մեխանիզմները, գնահատման ժամանակակից միջոցներ,
- Բ4. ճիշտ արժևորել և գնահատել կոլեկտիվի անդամների ներուժը, առկա խնդիրները և ըստ այդմ էլ իրականացնել կառույցի աշխատանքների պլանավորման, կազմակերպման, վերահսկման, կարգավորման և կոորդինացման գործառույթներ,
- Բ5. կազմել և գործնականում կիրառել կրթական հետազոտությունների իրականացման տարատեսակ գործիքակազմեր:
- Ընդհանրական (փոխանցելի) կարողություններ
- Գ1. արդյունավետ պլանավորել ժամանակն ու ռեսուրսները կրթության կառավարման գործում,
- Գ2. կիրառել ստացած գիտելիքները պրակտիկ գործունեության մեջ,
- Գ3. հաղորդակցվել օտար լեզվով մասնագիտական ոլորտում,
- Գ4. կիրառել ՏՀՏ-ները մասնագիտական խնդիրներում:
4. Գնահատման ձևերը
Ծրագրի յուրաքանչյուր դասընթացի գնահատման համար նախատեսվում է` Դասընթացն առանց ընթացիկ գնահատման.
· Ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 8 միավոր
· Մասնակցություն՝ առավելագույնը 3միավոր
Եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր
Դասընթացն եզրափակիչ գնահատմամբ
1-ին ընթացիկ քննություն՝ իրականացվում է գրավոր ձևաչափով, քննական տոմսերով: 4 առավելագույն միավոր,
· 2-րդ ընթացիկ քննություն 4 առավելագույն միավոր,
· Մասնակցություն՝ առավելագույնը 3միավոր
Եզրափակիչ քննություն՝ իրականացվում է բանավոր քննության ձևաչափով՝ քննական տոմսերով: Յուրաքանչյուր քննական տոմս պարունակում է 3 հարց՝ 3-ական միավորներով: Առավելագույնը 9 միավոր
· Ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 8 միավոր
· Մասնակցություն՝ առավելագույնը 3միավոր
Եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 9 միավոր
Դասընթացն եզրափակիչ գնահատմամբ
1-ին ընթացիկ քննություն՝ իրականացվում է գրավոր ձևաչափով, քննական տոմսերով: 4 առավելագույն միավոր,
· 2-րդ ընթացիկ քննություն 4 առավելագույն միավոր,
· Մասնակցություն՝ առավելագույնը 3միավոր
Եզրափակիչ քննություն՝ իրականացվում է բանավոր քննության ձևաչափով՝ քննական տոմսերով: Յուրաքանչյուր քննական տոմս պարունակում է 3 հարց՝ 3-ական միավորներով: Առավելագույնը 9 միավոր
5. Շրջանավարտների ապագա կարիերայի հնարավորությունները
· կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել կրթության կազմակերպիչներ հանրակրթության ոլորտում,
կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել կրթության կազմակերպիչներ բարձրագույն կրթության ոլորտներում:
կրթական ծրագրի շրջանավարտները կարող են աշխատել կրթության կազմակերպիչներ բարձրագույն կրթության ոլորտներում:
6. Ուսումնառության օժանդակության ռեսուրսները և ձևերը
Դասընթացների վերաբերյալ մասնագիտական գրականություն, էլեկտրոնային դասախոսությունների փաթեթներ,ուսումնական թղթապանակներ, սլայդներ,ուսումնական ձեռնարկներ:
7. Կրթական չափորոշիչները կամ ծրագրային կողմնորոշիչները, որոնք օգտագործվել են ծրագիրը մշակելիս
Մասնագիտական կրթական ծրագիրը մշակելիս օգտագործվել են հետևյալ կրթական չափորոշիչները կամ կողմնորոշիչները.
§ ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2016թ. հուլիսի 7-ի N714-ն որոշմամբ,
§ Երևանի պետական համալսարանի մագիստրոսի կրթական ծրագրի կառուցվածքը և բովանդակությունը՝ հաստատված 2016 թ.-ին ԵՊՀ գիտական խորհրդում,
Երևանի պետական համալսարանի առկա/հեռակա ուսուցմամբ մագիստրատուրայի 2016/2017 ուստարվա ընդունելության կանոնակարգ՝ հաստատված ԵՊՀ գիտական խորհրդի 2015թ. մարտի 31-ի նիստի № 6/5 որոշմամբ:
§ ՀՀ որակավորումների ազգային շրջանակը՝ հաստատված ՀՀ կառավարության 2016թ. հուլիսի 7-ի N714-ն որոշմամբ,
§ Երևանի պետական համալսարանի մագիստրոսի կրթական ծրագրի կառուցվածքը և բովանդակությունը՝ հաստատված 2016 թ.-ին ԵՊՀ գիտական խորհրդում,
Երևանի պետական համալսարանի առկա/հեռակա ուսուցմամբ մագիստրատուրայի 2016/2017 ուստարվա ընդունելության կանոնակարգ՝ հաստատված ԵՊՀ գիտական խորհրդի 2015թ. մարտի 31-ի նիստի № 6/5 որոշմամբ:
8. Դասախոսական կազմին ներկայացվող պահանջները
Դասավանդման/մանկավարժական
Դասընթացի ուսումնական ծրագիր կազմելու հմտություն,
Մեթոդական զինվածություն /դասավադման, գնահատման ժամանակակից մեթոդների, տեխնոլոգիաների տիրապետում/:
Հետազոտական
Ընդհանուր հետազոտական աշխատանքների իրականացման հմտություն:
Մանկավարժական ախտորոշման գործառույթների տիրապետում:
Հաղորդակցման
Հաղորդակցական, որն անհրաժեշտ է ուսանողի հետ միջանձնային հարաբերությունների հաստատման և կառուցողական փոխառնչությունների համար
Լսարանը կառավարելու կարողություններ,
Օտար լեզվի իմացություն /հավաստված վկայականով/:
ՏՀՏ կիրառություն
Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ:
Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
Կառավարման էթիկայի իմացություն :
Կրթության ոլորտի իրավական նորմերի իմացություն:
Մասնագիտական կարողություններ
• Կրթության համակարգերի զարգացման աշխարհում ընդունելի էքստենսիվ և ինտենսիվ ուղիների և դրանց կիրառման մեխանիզմների իմացություն և կիրառման կարողություն:
• Կառավարման գիտության հիմնախնդիրների և մեթոդաբանական հիմքերի տիրապետում:
• Կրթության կառավարման տեսություններում ներառված գաղափարները վերլուծաբար մեկնաբանելու կարողություն:
• Կառավարման սկզբունքների, գործառույթների, մեթոդների և ոճերի իմացություն և դրանց կիրառման կարողություն:
• Կրթության ոլորտի առջև ծառացած մարտահրավերների կանխատեսման կարողություն:
• Կառավարման իրավիճակների, պրակտիկ հետազոտությունների վերլուծման, կանխատեսման և իրականացման կարողություններ:
• Կառավարման ընթացքում նախագծերի մշակման կարողություն:
• Կրթության արդյունավետ կառավարման գործընթացում կրթության բարձր որակի ապահովման խնդրի հիմնավորման կարողություն:
• Կրթության կառավարման համակարգում կրթության որակի ներքին և արտաքին ապահովման և վերահսկողության հարաբերակցության ներկայացման կարողություն:
• Կրթության կառավարման ոլորտում ինովացիաների իմացություն և կիրառման կարողություն:
• Հանրակրթության և բարձրագույն կրթության համակարգերի մաս կազմող ենթահամակարգերը և մարդկային ռեսուրսները կառավարող սուբյեկտների կառավարչական աշխատանքների առանձնահատկությունները և արդյունավետությունը վերլուծաբար ներկայացնելու կարողություն:
• Կրթության կառավարման տարբեր երկրների առաջավոր փորձի իմացություն և դրանք վերլուծաբար մեկնաբանելու կարողություն:
• Կրթական վերջնարդյունքներին առարկայական ուսումնական ծրագրերի վերջնարդյունքների համապատասխանեցման կարողություն:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
• Որակավորում /գիտական աստիճան, կոչում/:
• Դասախոսի գիտահետազոտական աշխատանքների արդյունքները /տարին նվազագույնը մեկ հոդված/:
• Մասնակցություն հանրապետական և միջազգային գիտաժողովներին:
Մանկավարժական փորձ
• Մանկավարժական աշխատանքի փորձառություն / նվազագույնը 3 տարի/:
• Կարգավիճակն ուսումնական գործընթացում /դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ, պրոֆեսոր/:
• Մասնակցություն դասախոսի որակավորման բարձրացման դասընթացներին /5-ամյա ժամանակահատվածում/:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
• Մասնագիտական գործունեության փորձառություն նվազագույնը 3տարի:
Այլ պահանջներ
• Դասապրոցեսը Moodle ծրագրով իրականացում:
• Դիստանցիոն ուսուցման տեխնոլոգիայի տիրապետում:
Դասընթացի ուսումնական ծրագիր կազմելու հմտություն,
Մեթոդական զինվածություն /դասավադման, գնահատման ժամանակակից մեթոդների, տեխնոլոգիաների տիրապետում/:
Հետազոտական
Ընդհանուր հետազոտական աշխատանքների իրականացման հմտություն:
Մանկավարժական ախտորոշման գործառույթների տիրապետում:
Հաղորդակցման
Հաղորդակցական, որն անհրաժեշտ է ուսանողի հետ միջանձնային հարաբերությունների հաստատման և կառուցողական փոխառնչությունների համար
Լսարանը կառավարելու կարողություններ,
Օտար լեզվի իմացություն /հավաստված վկայականով/:
ՏՀՏ կիրառություն
Բազային համակարգչային (MS Office փաթեթի ազատ տիրապետում՝ Word, Excel, Power-Point) հմտություններ:
Լուսացուցադրություններ պատրաստելու և ներկայացնելու հմտություններ (pptx, prezi, canva և այլն):
Այլ կարողություններ
Կառավարման էթիկայի իմացություն :
Կրթության ոլորտի իրավական նորմերի իմացություն:
Մասնագիտական կարողություններ
• Կրթության համակարգերի զարգացման աշխարհում ընդունելի էքստենսիվ և ինտենսիվ ուղիների և դրանց կիրառման մեխանիզմների իմացություն և կիրառման կարողություն:
• Կառավարման գիտության հիմնախնդիրների և մեթոդաբանական հիմքերի տիրապետում:
• Կրթության կառավարման տեսություններում ներառված գաղափարները վերլուծաբար մեկնաբանելու կարողություն:
• Կառավարման սկզբունքների, գործառույթների, մեթոդների և ոճերի իմացություն և դրանց կիրառման կարողություն:
• Կրթության ոլորտի առջև ծառացած մարտահրավերների կանխատեսման կարողություն:
• Կառավարման իրավիճակների, պրակտիկ հետազոտությունների վերլուծման, կանխատեսման և իրականացման կարողություններ:
• Կառավարման ընթացքում նախագծերի մշակման կարողություն:
• Կրթության արդյունավետ կառավարման գործընթացում կրթության բարձր որակի ապահովման խնդրի հիմնավորման կարողություն:
• Կրթության կառավարման համակարգում կրթության որակի ներքին և արտաքին ապահովման և վերահսկողության հարաբերակցության ներկայացման կարողություն:
• Կրթության կառավարման ոլորտում ինովացիաների իմացություն և կիրառման կարողություն:
• Հանրակրթության և բարձրագույն կրթության համակարգերի մաս կազմող ենթահամակարգերը և մարդկային ռեսուրսները կառավարող սուբյեկտների կառավարչական աշխատանքների առանձնահատկությունները և արդյունավետությունը վերլուծաբար ներկայացնելու կարողություն:
• Կրթության կառավարման տարբեր երկրների առաջավոր փորձի իմացություն և դրանք վերլուծաբար մեկնաբանելու կարողություն:
• Կրթական վերջնարդյունքներին առարկայական ուսումնական ծրագրերի վերջնարդյունքների համապատասխանեցման կարողություն:
3. Ընդհանուր պահանջներ
Գիտական աստիճան
• Որակավորում /գիտական աստիճան, կոչում/:
• Դասախոսի գիտահետազոտական աշխատանքների արդյունքները /տարին նվազագույնը մեկ հոդված/:
• Մասնակցություն հանրապետական և միջազգային գիտաժողովներին:
Մանկավարժական փորձ
• Մանկավարժական աշխատանքի փորձառություն / նվազագույնը 3 տարի/:
• Կարգավիճակն ուսումնական գործընթացում /դասախոս, ասիստենտ, դոցենտ, պրոֆեսոր/:
• Մասնակցություն դասախոսի որակավորման բարձրացման դասընթացներին /5-ամյա ժամանակահատվածում/:
Պրակտիկ աշխատանքի փորձ
• Մասնագիտական գործունեության փորձառություն նվազագույնը 3տարի:
Այլ պահանջներ
• Դասապրոցեսը Moodle ծրագրով իրականացում:
• Դիստանցիոն ուսուցման տեխնոլոգիայի տիրապետում:
9. Լրացուցիչ տեղեկատվություն ծրագրի վերաբերյալ
Առաջիկայում նախատեսվում է կազմակերպել <<Կրթության կազմակերպում>> մագիստրոսական կրթական ծրագրի հեռավար ուսուցում: