Կրթական ծրագրի տևողությունը 2 տարի է, ուսման վարձը 1-ին տարվա համար 700 000 ՀՀ դրամ, 2-րդ տարվա համար՝ 650 000 ՀՀ դրամ։
Ընդունելության քննությունն անցկացվում է բանավոր՝ ըստ ընդունելության քննության համար նախատեսված հարցաշարի:
ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒԹՅԱՆ ՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՐՑԱՇԱՐ
1․ Սերվիս հասկացության իմաստները
2. Ծառայություն. կազմը և կառուցվածքը
3. Սերվիսի տեսական հայեցակարգը
4. Շրջակա միջավայր և կարիքներ
5. Պահանջմունք, պահանջ և պահանջարկ հասկացությունները
7. Աշխատանք, ապրանք և ծառայություն հասկացությունները
8. Սերվիսային գործունեության էությունը
9. Իդեալական և իրական ծառայություններ
10. Ծառայությունների կենսաշղթան
11. Սերվիսային գործունեության դերը սոցիալ-մշակութային կյանքում
12. Ապրելակերպ, կենսամակարդակ և կյանքի որակ
13. Սերվիսային գործունեությունը՝ որպես պահանջների բավարարման ձև
14. Սերվիսային համակարգի նպատակները և ներկայացվող պահանջները
15. Պահանջների դասակարգումը
16. Շփման գոտի՝ էությունը, ձևավորումը, փուլերը
19. Ծառայությունների իրականացման հիմնական կանոնները
20. Ստանդարտացումը սերվիսում
21. Լիցենզավորումը սերվիսում
22. Ծառայությունների որակ
23. Ծառայությունների որակը հաճախորդների տեսանկյունից
24. Որակի գնահատում
25. Ֆրանչայզինգը սերվիսում
26. Մերչընդայզինգ սերվիսում
27. Նորարարությունները սերվիսում
28. Բնակչության կենցաղային սպասարկման ծառայություններ
29. Միջնորդ կամ գործարար ծառայություններ
Գրականության ցանկ
- Аванесова Г. А., Сервисная деятельность: историческая и современная практика, предпринимательство, менеджмент. М.: 2005, 318 с.
- Д. А. Аманжолова, Багдасарян В. Э., В. Н. Горлов и др., Введение в специальность: история сервиса: Учебное пособие, Москва: Альфа - М: ИНФРАМ, 2009, 384 с.
- Гулиев Н. А., Стандартация и сертификация услуг: Учебное пособие. М., 2011.
- Карнаухова В. К., Краковская Т. А., Сервисная деятельность, М.-Ростов-на-Дону: 2006, 256 с.
- Кисилева Т. Г., Красильников Ю. Д., Основы социально-культурной деятельности: Учебное пособие. - М.: Издательство МГУК, 2003.
- Лебедева А. Э., Сервисная деятельность, Томск: 2012, 294 с.
- Михайлова В. А., Инвестиционное проектирование объектов социальнокультурной сферы, 2004.
- Салахутдинов Р. Г., Социально-культурное творчество как эффективное средство формирования культурной среды, 2004.
- Удальцова М. В., Наумова Е. В., Сервисология. Человек и его потребности: учебное пособие, М., 2011.
- Романович Ж. А., Калачев С. Л., Сервисная Деятельность, М., 2006, 284 с.
Հետադարձ կապի էլեկտրոնային հասցեներ՝
ԵՊՀ աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետ՝ ashxarh@ysu.am
Կրթական ծրագրի ղեկավար, դոցենտ Տ. Սարգսյան՝ tigran.sargsyan@ysu.am