Կրթական մակարդակը՝
Մագիստրոս
Մասնագիտություն՝
042101.14.7 - Իրավագիտություն
Մասնագիտացումը՝
042101.14.7 - Քրեական արդարադատություն և փաստաբանություն
Շնորհվող որակավորումը՝
իրավագիտության մագիստրոս
Ծրագրի ուստարին՝
2023/2024
Ուսուցման ձևը՝
Առկա
Ուսումնառության լեզուն՝
Հայերեն
Ընդհանուր կրթական կառուցամաս
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
1904 | Տեղեկատվական տեխնոլոգիաները իրավագիտական հետազոտություններում | 3 |
1-ին կիսամյակ
գործ.- 30 ժամ
շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
2301/Մ01
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողները ձեռք բերեն տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմնական կիրառություններից օգտվելու հմտություններ և կարողանան կիրառել դրանք իրենց մասնագիտական ոլորտում:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. քննարկել էլեկտրոնային արդարադատության համակարգի կիրառման համար անհրաժեշտ մեխանիզմները, 2. ներկայացնել գիտական հետազոտության թեմային առնչվող իրավական տեղեկատվական համակարգերի ընտրության մեթոդները, դրանցից օգտվելու եղանակները, բ. գործնական մասնագիտական կարողությունները. 3.կատարել տվյալների հավաքագրման աշխատանքներ, 4. վերլուծել և մշակել հավաքագրված տվյալները, կազմել հաշվետվություններ, գ. ընդհանրական կարողություններ 5. օգտվել տեղեկատվական մասնագիտական համակարգերից: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողները ձեռք բերեն տեղեկատվական տեխնոլոգիաների հիմնական կիրառություններից օգտվելու հմտություններ և կարողանան կիրառել դրանք իրենց մասնագիտական ոլորտում:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. Դասերն անցկացվում են համակարգչի միջոցով:
2. Ուսուցողական նյութերը և ինքնուրույն աշխատանքի առաջադրանքները տրամադրվում են ուսանողներին էլեկտրոնային տեսքով: 3. Ընթացիկ և եզրափակիչ ստուգումները անցկացվում են համակարգչի միջոցով: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Ստուգարքն անցկացվում է ընթացիկ ստուգումների արդյունքների հիման վրա՝ 8 միավոր առավելագույն արժեքով, դասընթացին մասնակցության հիման վրա` 2 միավոր առավելագույն արժեքով և եզրափակիչ աշխատանքի հիման վրա` 10 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 5 հարց, յուրաքանչյուրը՝ 2 միավոր: Միավորների քայլը 0.5 է:
Ստուգարքը ստանալու համար անհրաժեշտ է հավաքել առնվազն 13 միավոր 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Բաժին 1. Իրավական տեղեկատվական համակարգերի և համացանցային ռեսուրսներից օգտվելու հմտություններ, տվյալների հավաքագրում :
Բաժին 2. Խմբագրիչներ. դրանց կիրառումը իրավական գրագրությունում և էլեկտրոնային կառավարման ընթացքում: Բաժին 3. Ծանոթություն տվյալների հենքերի ստեղծմանը և կառավարմանը, դրանց կիրառումը էլեկտրոնային արդարադատության համակարգում: |
||
1901 | Հետազոտության պլանավորում և մեթոդներ | 3 |
1-ին կիսամյակ
դաս. ՝15ժամ, գործ.՝ 15 ժամ
Շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1901/Մ15
1. Դասընթացի նպատակ
ձևավորել իմացություն գիտության, գիտական հետազոտության, գիտական գործունեության մասին, սովորեցնել գիտական հետազոտության կազմակերպման և անցկացման հիմնադրույթները, հաղորդել գիտելիքներ և հմտություններ գիտական հետազոտության մեթոդների, աղբյուրների ու պրակտիկ ինֆորմացիայի հետ աշխատանքի, գիտական հետազոտությունների նախապատրաստման և ձևավորման կարգի մասին
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն.
1. նկարագրել գիտությունը որպես ճանաչողության ոլորտ, գիտական գործունեության իրավական կարգավորման հիմունքները և հետազոտության անցկացման փուլերը, գիտական աշխատանքի ձևավորման, լեզվի և ոճի առանձնահատկությունները. 2. բացատրել գիտական հետազոտության մեթոդները, դրանց տեսակները, մասնագիտական ոլորտի մեթոդաբանական առանձնահատկությունները. 3. քննարկել գիտական հետազոտության թեմայի ընտրության, հետազոտության պլանավորման և իրականացման փուլերը, դրանց առանձնահատկությունները. բ. բուն մասնագիտական կարողություններ. 4. կատարել ինքնուրույն գիտական հետազոտություն, վերլուծել ստացված աղբյուրները և մշակել խորհրդատվություն իրավական ինստիտուտի կատարելագործման համար, 5. ընտրել գիտական անհրաժեշտ մեթոդներ` ելնելով հետազոտության առարկայից. գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. դրսևորելու վերլուծական, ստեղծագործական, նորարական մոտեցում՝ մասնագիտացման ոլորտի խնդիրների, ինչպես նաև հետազոտական հիմնախնդիրների բացահայտման և լուծման համար 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ձևավորել իմացություն գիտության, գիտական հետազոտության, գիտական գործունեության մասին, սովորեցնել գիտական հետազոտության կազմակերպման և անցկացման հիմնադրույթները, հաղորդել գիտելիքներ և հմտություններ գիտական հետազոտության մեթոդների, աղբյուրների ու պրակտիկ ինֆորմացիայի հետ աշխատանքի, գիտական հետազոտությունների նախապատրաստման և ձևավորման կարգի մասին
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություններ՝ ուսուցման ակտիվ և ինտերակտիվ մեթոդների կիրառմամբ.
2. ստեղծագործական (հիմնախնդիրային) հանձնարարություններ, 3. սոցիալական նախագծեր, ինտերակտիվ ելույթ, որոշումների ծառ, ուղեղային գրոհ, ունեցի՛ր դիրքորոշում համառոտ ելույթ. 4. բանավեճ և քննարկում, դերային խաղեր. 5. ուսումնական գրականության հիման վրա ինքնուրույն աշխատանք: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատումն իրականացվում է առավելագույնը 20 միավոր արժեքով՝ հետևյալ բաղադրիչներով.
1. Ինքնուրույն աշխատանք. Առաջադրվում է գիտագործնական խնդիր։ Խնդիրը լուծելու համար սովորողին թույլատրվում է օգտվել միայն անհրաժեշտ նորմատիվ իրավական ակտերից։ Սովորողը խնդիրը լուծելիս կարող է օգտվել տեսական գրականությունից, գիտագործնական նյութերից, դատական պրակտիկայից։ Սովորողը գնահատվում է 8 միավոր առավելագույն արժեքով, հետևյալ սկզբունքով՝ - փաստերի համադրում - 1 միավոր, - անհրաժեշտ նորմերի վկայակոչում - 2 միավոր, - պատճառաբանություն (խնդրի լուծման համար անհրաժեշտ մեթոդների/մեթոդաբանության ընտրություն, իրավանորմերի վերլուծություն մեթոդի/ մեթոդաբանության համատեքստում, փաստերի նկատմամբ իրավանորմերի կիրառման գործընթաց) - 3 միավոր, - խնդրի լուծման վերաբերյալ սեփական եզրահանգումը - 2 միավոր; 2. Մասնակցություն. Գնահատվում է առավելագույնը 3 միավոր։ 3. Եզրափակիչ քննություն. Անցկացվում է բանավոր։ Յուրաքանչյուր հարցատոմս ներառելու է 3 հարց։ Գնահատվում է առավելագույնը 9 միավոր։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
1. Իրավագիտության մեթոդաբանությունը:
2. Իրավական հետազոտությունների կառուցվածքը և կազմակերպումը; 3. էմպիրիկ իրավական հետազոտությունների մեթոդաբանությունը; 4. Տեսական և մետատեսական իրավական հետազոտությունների մեթոդաբանությունը; |
Մասնագիտական կառուցամաս
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
1904 | Համեմատական քրեական իրավունք | 6 |
1-ին կիսամյակ
Դաս.՝ 40 ժամ, գործ.՝ 20 ժամ
Շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1904/Մ04
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողներին ծանոթացնել արտասահմանյան մի շարք երկրների՝ ԱՄՆ-ի, Արևմտյան և Արևելյան Եվրոպայի, մուսուլմանական իրավունքի ավանդույթներ ունեցող երկրների քրեաիրավական համակարգերին, համեմատական վերլուծության միջոցով անդրադառնալ տարբեր երկրներում քրեաիրավական առանձին ինստիտուտների առավել մեծ հետաքրքրություն ներկայացնող հիմնախնդիրներին, պատժի համակարգերի կառուցման, պատժի կիրառման, առանձին հանցագործությունների համար քրեական պատասխանատվության սահմանման առանձնահատկություններին, ուսանողներին գիտելիքներ տալ միջազգային կոնվենցիաներին ՀՀ քրեական օրենսդրության համապատասխանության վերաբերյալ:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն 1. ներկայացնել քրեաիրավական առանձին ինստիտուտների ՀՀ-ում և արտասահմանյան մի շարք երկրներում դրսևորած առանձնահատկությունները, 2. լուսաբանել արտասահմանյան մի շարք երկրներում արարքների քրեականացման և դրանց պատժելիության հարցերը, բ. բուն մասնագիտական կարողություններ 3. ընդհանուր գծերով մեկնաբանել տարբեր երկրների քրեական օրենսդրության դրույթները, 4. մեկնաբանել միջազգային կոնվենցիաներում նախատեսված և ՀՀ քրեական օրենսդրության մեջ արտացոլում ստացած դրույթները, 5. համեմատել ՀՀ-ի և արտասահմանյան մի շարք երկրների քրեաիրավական համակարգերն ու ինստիտուտները, գ.ընդհանրական կարողություններ 6. օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողներին ծանոթացնել արտասահմանյան մի շարք երկրների՝ ԱՄՆ-ի, Արևմտյան և Արևելյան Եվրոպայի, մուսուլմանական իրավունքի ավանդույթներ ունեցող երկրների քրեաիրավական համակարգերին, համեմատական վերլուծության միջոցով անդրադառնալ տարբեր երկրներում քրեաիրավական առանձին ինստիտուտների առավել մեծ հետաքրքրություն ներկայացնող հիմնախնդիրներին, պատժի համակարգերի կառուցման, պատժի կիրառման, առանձին հանցագործությունների համար քրեական պատասխանատվության սահմանման առանձնահատկություններին, ուսանողներին գիտելիքներ տալ միջազգային կոնվենցիաներին ՀՀ քրեական օրենսդրության համապատասխանության վերաբերյալ:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. բանավեճեր, քննարկումներ, խմբային աշխատանք,
2. գրականության միջոցով ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքներ, 3. դերային խաղեր, 4. կոնկրետ իրավիճակների վերլուծություն: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Դասընթացի գնահատումն իրականացվում է 20 միավոր առավելագույն արժեքով։
Երկու ընթացիկ քննություններից յուրաքանչյուրը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր: Ստուգման ձևերն են./ՀԲ/ 1-ին ընթացիկ քննություն. Գրավոր առաջադրանք: Ուսանողներին տրվում է խնդիր-առաջադրանք՝ առավելագույնը 4 միավոր արժեքով: Միավորների քայլը 0,5 է: 2-րդ ընթացիկ քննությունը գիտահետազոտական աշխատանքի պաշտպանությամբ է՝ առավելագույնը 4 միավոր արժեքով: Ինքնուրույն աշխատանք. ուսանողը ներկայացնում է ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 3 միավոր արժեքով: Միավորների քայլը 0,5 է: Եզրափակիչ քննություն. քննությունը բանավոր է՝ 9 միավոր առավելագույն արժեքով: Հարցատոմսը պարունակում է 3 հարց՝ յուրաքանչյուրը առավելագույնը 3 միավոր, միավորների քայլը՝ 0.5: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Համեմատական քրեական իրավունքի հասկացությունը: Քրեական օրենքի կիրառման սկզբունքները: Միջազգային կոնվենցիաները և ՀՀ քրեական օրենսդրությունը, դրանց փոխհարաբերակցությունը: Կոնվենցիոնալ նորմերի ուղղակի կիրառում, արարքների քրեականացում և պատժելիության սահմանում: Հանցագործությունը և դրա դասակարգումը` ՀՀ-ում և արտասահմանյան մի շարք երկրներում: Հանցագործության սուբյեկտի հիմնախնդիրը: Հանցագործության կատարման փուլերի, հանցակցության առանձնահատկությունները տարբեր իրավական համակարգերում: Արարքի հանցավորությունը բացառող հանգամանքներ: Պատժի նպատակները և տեսակները ՀՀ-ում և արտասահմանյան մի շարք երկրներում: Պատիժ նշանակելու և պատժից ազատելու, հարկադրանքի միջոցների առանձնահատկությունները տարբեր քրեաիրավական համակարգերում և միջազգային կոնվենցիոնալ դրույթներում: Անձի կյանքի դեմ ուղղված հանցագործություններ: Անձի առողջության դեմ ուղղված հանցագործություններ: Անձի սեռական ազատության դեմ ուղղված հանցագործություններ: Սեփականության դեմ ուղղված հանցագործություններ: Կոռուպցիոն հանցագործություններ:
|
||
1902 | Փաստաբանական գործունեությունը քրեական դատավարությունում | 6 |
1-ին կիսամյակ
դաս. 40ժամ, գործ.20ժամ
Շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/Մ13
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողների մոտ զարգացնել համակողմանի տեսական գիտելիքներ և գործնական հմտություններ՝ քրեական վարույթներով որպես փաստաբան-պաշտպան, փաստաբան-ներկայացուցիչ իրավաբանական օգնություն ցույց տալու համար:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել քրեական գործերով պաշտպանություն և ներկայացուցչություն իրականացնելու պահը, պայմանները և կարգը, 2. ներկայացնել փաստաբան-պաշտպանի, փաստաբան-ներկայացուցչի իրավունքները քրեական գործերով իրավական օգնություն ցույց տալիս, ինչպես նաև ներկայացնել փաստաբանի իրավունքները վկայի ներկայացուցչություն իրականացնելիս, բ. բուն մասնագիտական կարողություններ. 3. քրեական գործերով իրավական օգնություն ցույց տալիս՝ գրավոր և բանավոր խոսքը կառուցել փաստարկված և պարզ, 4. քրեական գործով վարույթի ընթացքում ճիշտ որակել իրավաբանական նշանակություն ունեցող փաստերը, կազմել իրավաբանական բնույթի փաստաթղթեր գ. ընդհանրական կարողություններ 5. վերլուծել օրենսդրությունը, դատական նախադեպերը և դատական պրակտիկան, 6. օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողների մոտ զարգացնել համակողմանի տեսական գիտելիքներ և գործնական հմտություններ՝ քրեական վարույթներով որպես փաստաբան-պաշտպան, փաստաբան-ներկայացուցիչ իրավաբանական օգնություն ցույց տալու համար:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություններ,
2. քննարկումներ, բանավեճեր, դատական ճառերի պատրաստում, դիրքորոշումների ձևավորում, 3. նախադեպային ակտերի վերլուծություն, 4. ուսանողի ինքնուրույն և խմբային աշխատանք, 5. գրականության և նախադեպային ակտերի ինքնուրույն ուսումնասիրություն: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատումն իրականացվում է 20 առավելագույն միավորով հետևյալ կերպ,
Երկու ընթացիկ քննությունները գրավոր են՝ յուրաքանչյուրն առավելագույնը 4 միավոր: Եզրափակիչ քննությունը բանավոր է՝ 7 միավոր առավելագույն արժեքով (hարցատոմսը պարունակում է 2 տեսական հարց՝ յուրաքանչյուրը 2 միավոր, և մեկ գործնական խնդիր՝ 3 միավոր, միավորների քայլը 0.5 է: Ընթացիկ ստուգումների համար առավելագույնը տրվելու է 5 միավոր, որոնք բաշխվելու են հանձնարարված առաջադրանքներին համամասնորեն: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Փաստաբանական գործունեությունը որպես իրավապաշտպան գործունեություն։ Փաստաբանական գործունեության սկզբունքները։ Փաստաբանական էթիկա։ Փաստաբանի իրավական վիճակը։ Փաստաբանական տակտիկայի հիմնահարցերը։ Փաստաբանի մասնակցությունը մինչդատական վարույթում։ Փաստաբանի մասնակցությունը դատավարական հարկադրանքի միջոցներ կիրառելիս։ Փաստաբանի մասնակցությունը առաջին ատյանի դատարանում։ Փաստաբանի ճառ։ Փաստաբանի մասնակցությունը վերաքննիչ ատյանում։ Փաստաբանի մասնակցությունը վճռաբեկ դատարանում։ Փաստաբանի մասնակցությունը դատական ակտերի կատարման փուլում:
|
||
1904 | Պատիժ նշանակելու հիմնախնդիրները | 3 |
1-ին կիսամյակ
Դաս. -30ժամ
Շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1904/Մ26
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողներին ծանոթացնել պատիժ նշանակելու քրեաիրավական հիմքերին Հայաստանի Հանրապետությունում և արտասահմանյան երկրներում, ինչպես նաև առանձին կատեգորիայի անձանց նկատմամբ պատիժ նշանակելու առանձնահատկություններին։
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. տարբերակել ՀՀ-ում և արտասահմանյան երկրներում պատիժ նշանակելու ինստիտուտի առանձնահատկությունները, վեր հանել պատիժ նշանակելու իրավակիրառական պրակտիկայի առավելությունները և թերությունները, համեմատական վերլուծություն կատարել ՀՀ գործող և նոր քրեական օրենսգրքերում պատիժ նշանակելուն վերաբերող կարգավորումների տարբերությունը և դրանց նպատակը, բ. բուն մասնագիտական կարողություններ 2. վերարտադրել պատիժ նշանակելու ընդհանուր սկզբունքներն ու կանոնները, ներկայացնել հանցագործությունների առանձին տեսակների որակման կանոնները: գործնական մասնագիտական կարողություններ) 3. բացահայտել պատիժ նշանակելու ընթացքում թույլ տրվող սխալներն ու դրանց պատճառները, 4. վերլուծել իրավակիրառ պրակտիկան, գ. ընդհանրական կարողություններ 5. օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ, 6. վերլուծել փաստեր, կատարել հետևություններ։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողներին ծանոթացնել պատիժ նշանակելու քրեաիրավական հիմքերին Հայաստանի Հանրապետությունում և արտասահմանյան երկրներում, ինչպես նաև առանձին կատեգորիայի անձանց նկատմամբ պատիժ նշանակելու առանձնահատկություններին։
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. Դասախոսություններ,
2. քննարկումներ, բանավեճեր, 3. որոշ հարցերի վերաբերյալ դատական պրակտիկայում առկա մոտեցումների ուսումնասիրություն, 4. ուսանողի ինքնուրույն և խմբային աշխատանք, 5. գրականության և նախադեպային ակտերի ինքնուրույն ուսումնասիրություն։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատումն իրականացվում է 20 միավոր առավելագույն արժեքով։
Նախատեսված է 2 ընթացիկ քննություն: 1-ին ընթացիկ քննությունը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, 2-րդ ընթացիկ քննությունը՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանքը առավելագույնը 8 միավոր, մասնակցությունը 3 միավոր առավելագույն արժեքով: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Պատժի հասկացությունը, համակարգը և նպատակները, պատիժ նշանակելու ընդհանուր սկզբունքները, պատասխանատվությունը և պատիժը մեղմացնող և ծանրացնող հանգամանքները, օրենքով նախատեսվածից ավելի մեղմ պատիժ նշանակելը, պատժի ժամկետները հաշվարկելը և պատիժը հաշվակցելը, պատիժը պայմանականորեն չկիրառելը, չավարտված հանցագործության համար պատիժ նշանակելու սկզբունքները և կանոնները,հանցագործության նախապատրաստության համար պատիժ նշանակելու առանձնահատկությունները, հանցափորձի համար պատիժ նշանակելու առանձնահատկությունները, չավարտված հանցագործության համար պատիժ նշանակելիս հանցավորի գործողությունների բնույթն ու հանրության համար վտանգավորության աստիճանը, հանցավոր մտադրության իրականացման աստիճանը և այն հանգամանքները հաշվի առնելը, որոնց հետևանքով հանցագործությունը ավարտին չի հասցվել, պատիժ նշանակելը հանցանքների համակցությամբ, պատիժ նշանակելը դատավճիռների համակցությամբ, պատիժ նշանակելը հանցագործությունների ռեցիդիվի դեպքում, պատիժ նշանակելը անչափահաս հանցագործի նկատմամբ, պատիժ նշանակելը կին հանցագործի նկատմամբ, պատիժ նշանակելը հանցանքը հանցակցությամբ կատարած անձի նկատմամբ, պատիժ նշանակելը հանցանքը խմբի կազմում կատարած անձի նկատմամբ:
|
||
1902 | Նախաքննության հիմնահարցերը քրեական դատավարությունում | 6 |
1-ին կիսամյակ
դաս. 60ժամ
Շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/Մ02
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողին ծանոթացնել մինչդատական վարույթի առանձնահատկություններին, հանցագործությունների բացահայտման, անձի իրավունքների և օրինական շահերի պաշտպանության ապահովման տեսական և գործնական հիմնախնդիրներին։
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա.Գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրել մինչդատական վարույթի իրավական հիմքերը և խնդիրները, ներկայացնել սկզբունքերի իրացման առանձնահատկությունները, 2. նկարագրել մինչդատական վարույթում քրեական դատավարության սուբյեկտների իրավական վիճակը, նրանց կողմից իրականացվող գործառույթները, 3. նկարագրել քննիչի աշխատանքի գիտական կազմակերպման հիմունքները, բ. բուն մասնագիտական կարողություններ 4. վերլուծել մինչդատական վարույթում քրեական դատավարության սկզբունքների կիրառման առանձնահատկությունները, 5. կիրառել մինչդատական վարույթի հանրային մասնակիցների լիազորությունները սահմանող նորմերը, կազմել համապատասխան դատավարական փաստաթղթեր: գ.ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. իրականացնել ինքնուրույն հետազոտական աշխատանք: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողին ծանոթացնել մինչդատական վարույթի առանձնահատկություններին, հանցագործությունների բացահայտման, անձի իրավունքների և օրինական շահերի պաշտպանության ապահովման տեսական և գործնական հիմնախնդիրներին։
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. բանավեճեր, քննարկումներ, խմբային աշխատանք,
2. ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքներ, 3. դերային խաղեր, 4. կոնկրետ իրավիճակների վերլուծություն, 5.փաստաթղթերի կազմում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատումն իրականացվում է առավելագույնը 20 միավոր արժեքով: Երկու ընթացիկ քննությունների հանրագումարային առավելագույն արժեքը 9 միավորն է:/ ՀԲ/ Ընթացիկ քննություններից առաջինը բանավոր է՝4 միավոր արժեքով, իսկ, երկրորդ ընթացիկ քննությունը հետազոտական աշխատանքի պաշտպանությամբ՝ 5 միավոր արժեքով: Ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 8 միավոր,
Մասնակցություն՝ առավելագույնը 3 միավոր: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Մինչդատական վարույթի իրավական հիմքերը և խնդիրները: Մինչդատական վարույթի սկզբունքները: Հետաքննության հասկացությունը և խնդիրները: Նախաքննություն կատարելու ընդհանուր պայմանները: Մինչդատական վարույթում հանրային և մասնավոր մասնակիցների իրավական վիճակը: Ապացուցողական գործողություններ: Գաղտնի քննչական գործողություններ։ Քրեական հետապնդման կասեցումը և նախաքննության ավարտումը: Նախաքննության առանձնահատկությունները բժշկական բնույթի հարկադրական միջոցներ կիրառելու վերաբերյալ գործերով: Մինչդատական վարույթի նկատմամբ դատական երաշխիքները: Օպերատիվ-հետախուզական գործողության տեղը և դերը քրեական դատավարությունում: Քննիչի աշխատանքի գիտական կազմակերպումը:
|
||
1904 | Անչափահասների արդարադատություն | 3 |
2-րդ կիսամյակ
Դաս.-30 ժամ
Շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1904/Մ13
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողին ծանոթացնել անչափահասների արդարադատության համակարգին, դրա առանձնահատկություններին, անչափահասների գործերով վարույթի առանձնահատկություններին, նրանց նկատմամբ կիրառվող պատժի համակարգին և վերասոցիալականացման միջոցներին:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել անչափահասների քրեական պատասխանատվության և պատժի առանձնահատկությունները, մեխանիզմները, 2. քննարկել անչափահասների շեղվող վարքագծի դրսևորման դեպքում ոստիկանության, իրավապահ, դատական մարմինների գործունեության առանձնահատկությունները, 3. ներկայացնել անչափահասների հանցավորության վրա ընտանիքի, ԶԼՄ-ների, ռեֆերենտային խմբերի, դպրոցի ազդեցությունները: բ. բուն մասնագիտական կարողություններ 4. վերլուծել տարբեր երկրներում անչափահասների կողմից կատարված հանցավոր արարքների քրեականացման չափանիշները, 5. գնահատել անչափահասների արդարադատության համակարգի նշանակությունը անչափահասների հանցավորության կանխարգելման առումով և վերլուծել այն գործոնները, որոնք դետերմինացնում են անչափահասների հանցավոր վարքագիծը, գ.ընդհանրական կարողություններ 6. օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (ինտերնետ ռեսուրսներ, էլեկտրոնային գրադարաններ, գիտական հոդվածներ, հաշվետվություններ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողին ծանոթացնել անչափահասների արդարադատության համակարգին, դրա առանձնահատկություններին, անչափահասների գործերով վարույթի առանձնահատկություններին, նրանց նկատմամբ կիրառվող պատժի համակարգին և վերասոցիալականացման միջոցներին:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1.Դասախոսություններ,
2. բանավեճեր, քննարկումներ, 3. կոնկրետ իրավիճակների վերլուծություն, 4. ռեֆերատներ, պրեզենտացիաներ, 5. խմբային աշխատանք։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատումն իրականացվում է 20 միավոր առավելագույն արժեքով։
Նախատեսված է 2 ընթացիկ քննություն: 1-ին ընթացիկ քննությունը գնահատվում է առավելագույնը 4 միավոր, 2-րդ ընթացիկ քննությունը՝ առավելագույնը 5 միավոր, ինքնուրույն աշխատանքը առավելագույնը 8 միավոր, ընթացիկ ստուգում ՝առավելագույնը 3 միավոր արժեքով։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Անչափահասների հանցավորություն. դրա ընկալումն ու իրական պատկերը: Քրեական պատասխանատվության տարիքը: Անչափահասների հանցավորությունն ու ընտանիքը, դպրոցը, ռեֆերենտային խմբերը, ԶԼՄ-ները, միկրոմիջավայրը: Անչափահասների շեղվող վարքագծի հանցավորությունն ու պատժելիությունը, գործնականում կիրառվող մեխանիզմներ: Անչափահասների արդարադատություն. ոստիկանություն, իրավապահ այլ մարմիններ, դատարան, քրեակատարողական ծառայություն, պրոբացիոն ծառայություն: Անչափահասների նկատմամբ կիրառվող վերականգնողական բնույթի միջոցներ: Անչափահասների արդարադատության զարգացման հեռանկարները:
|
||
1902 | Մարդու իրավունքների պաշտպանության եվրոպական չափանիշները ՀՀ քրեական դատավարությունում | 6 |
2-րդ կիսամյակ
դաս.-40ժամ, գործ.՝ 20ժամ
Շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/Մ04
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողին ծանոթացնել մարդու իրավունքների պաշտպանության եվրոպական չափանիշներին և ՀՀ քրեական դատավարությունում դրանց կիրառության առանձնահատկություններին:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. նկարագրել Մարդու իրավունքների և հիմնարար ազատությունների պաշտպանության մասին եվրոպական կոնվենցիայի պահանջները, 2. պարզաբանել Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի նախադեպային պրակտիկան, մեկնաբանել ՀՀ քրեական դատավարությունում դրանց կիրառության առանձնահատկությունները: բ. բուն մասնագիտական կարողություններ 3. վերլուծել Եվրոպական կոնվենցիայի, ինչպես նաև Եվրոպական դատարանի դատական ակտերի դերը ՀՀ իրավական համակարգում, ընդհանրապես, և ՀՀ քրեական դատավարությունում՝ մասնավորապես, 4. բացահայտել Եվրոպական դատարանի իրավական չափանիշների համակարգը, Եվրոպական դատարանի կողմից օգտագործվող ինքնավար իրավական հասկացությունները և դրանց նշանակությունը, 5. գնահատել ՀՀ քրեադատավարական օրենսդրության համապատասխանությունը մարդու իրավունքների պաշտպանության եվրոպական չափանիշներին գ. ընդհանրական կարողություններ 6. օգտվել տեղեկատվության տարատեսակ աղբյուրներից (էլեկտրոնային և ոչ էլեկտրոնային): 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողին ծանոթացնել մարդու իրավունքների պաշտպանության եվրոպական չափանիշներին և ՀՀ քրեական դատավարությունում դրանց կիրառության առանձնահատկություններին:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. բանավեճեր, քննարկումներ, խմբային աշխատանք,
2. գրականության միջոցով ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքներ, 3. դերային խաղեր, 4. կոնկրետ իրավիճակների վերլուծություն: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատումն իրականացվում է առավելագույնը 20 միավոր արժեքով հետևյալ կերպ.
Առաջին ընթացիկ քննությունը բանավոր է՝ առավելագույնը 4 միավոր, Երկրորդ ընթացիկ քննությունը բանավոր է՝ առավելագույնը 5 միավոր: Ինքնուրույն աշխատանքը գնահատվում է առավելագույնը 8 միավոր: Մասնակցությունը՝ առավելագույնը 3 միավոր: 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Մարդու իրավունքների և հիմնարար ազատությունների պաշտպանության մասին եվրոպական կոնվենցիան ՀՀ քրեական դատավարության համակարգում: Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանը և դրա նախադեպերը որպես ՀՀ քրեական դատավարության իրավունքի աղբյուր: Ազատության և անձնական անձեռնմխելիության իրավունքի եվրոպական չափանիշները: Արդար դատաքննության իրավունքի եվրոպական չափանիշները: Անձնական և ընտանեկան կյանքը հարգելու իրավունքի եվրոպական չափանիշները: Իրավական պաշտպանության արդյունավետ միջոցի իրավունքի եվրոպական չափանիշները: Քրեական գործերով գանգատարկման, դատական սխալի դեպքում փոխհատուցման և կրկին անգամ չդատվելու ու չպատժվելու իրավունքների եվրոպական չափանիշները:
|
||
1902 | Դատական վերանայման հիմնախնդիրները քրեական դատավարությունում | 6 |
2-րդ կիսամյակ
դաս.–40 ժամ, գործ. 20 ժամ
Շաբաթական 4 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/Մ06
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողների համակողմանի պատկերացում տալ դատական վերանայման քրեադատավարական համակարգի` որպես ամբողջական իրավական կառուցակարգի, ինչպես նաև դրա առանձին տարրերի (վերաքննություն, վճռաբեկություն, բացառիկ վերանայում) մասին:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. բացահայտել դատական վերանայման համակարգի ինստիտուցիոնալ առումով կատարելագործման հիմնական ուղղությունները՝ պատմաիրավական, իրավահամեմատական, իրավամշակութային, իրավակիրառական և իրավապաշտպանական համատեքստերում, 2. նկարագրել վճռաբեկ դատարանի դատական ակտերի մշակման հիմնական պահանջները, բ. բուն մասնագիտական կարողություններ 3. կազմել դատական վերանայման բողոքներ, կազմել վերաքննիչ, վճռաբեկ դատարանի դատական ակտերի նախագծեր, 4. համեմատել դատական վերանայման ոլորտում ՀՀ և արտասահմանյան օրենսդրությունը, դրա հիման վրա դատական վերանայման առավել արդյունավետ մոդելներ, գ. ընդհանրական կարողություններ 5. ստեղծագործաբար կիրառել ու զարգացնել ունեցած գիտելիքները, 6. իրականացնել ինքնուրույն ուսումնասիրություններ և հետազոտական աշխատանք, ինչպես նաև իրականացնել թիմային աշխատանք: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողների համակողմանի պատկերացում տալ դատական վերանայման քրեադատավարական համակարգի` որպես ամբողջական իրավական կառուցակարգի, ինչպես նաև դրա առանձին տարրերի (վերաքննություն, վճռաբեկություն, բացառիկ վերանայում) մասին:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
1. դասախոսություններ
2. քննարկումներ, բանավեճեր, 3. իրավական ակտերի նախագծերի և նախադեպային ակտերի վերլուծություն, 4. ուսանողի ինքնուրույն և խմբային աշխատանք, 5. գրականության և նախադեպային ակտերի ինքնուրույն ուսումնասիրություն, 6. զեկուցումների պատրաստում և ներկայացում: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Դասընթացի՝ առավելագույն 20 միավորով գնահատումն իրականացվում է գնահատման հետևյալ չափանիշներով.
Ընթացիկ ստուգում՝ առավելագույնը 8 միավոր. Ինքնուրույն աշխատանք՝ առավելագույնը 4 միավոր. Եզրափակիչ քննություն՝ առավելագույնը 8 միավոր։ 6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Դատական վերանայման իրավական ինստիտուտի էությունը, ծագումը և զարգացումը: Դատական վերանայման տեսություն: Վերաքննությունը: Վճռաբեկությունը: Դատական վերանայման հատուկ ձևերը:
|
Կրթական այլ մոդուլներ
Ամբիոնի կոդը | Պարտադիր դասընթացի անվանումը | Կրեդիտներ |
---|---|---|
1902 | Գիտական սեմինար | 2 |
1-ին, 2-րդ, 3-րդ կիսամյակներ
30 ժամ սեմինար
Շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/1904/Մ00
1. Դասընթացի նպատակ
մագիստրոսներին ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները և դրանց նվիրված գիտահետազոտական աշխատանքները, աջակցել մագիստրոսական թեզերի թեմաների ընտրության հարցում: Զարգացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ ներկայացնելու, գիտական բանավեճ վարելու ունակություններն ու հմտությունները: Իրականացնել գիտական հետազոտություն կատարելու մեթոդաբանական աջակցություն:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները, 2. ինքնուրույն ընտրել գիտական հետազոտության մեթոդները։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. իրականացնել ինքնուրույն գիտական հետազոտություն, 4. ներկայացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. արդյունավետ օգտվել տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով, 6. վերլուծել փաստեր, կատարել հետևություններ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
մագիստրոսներին ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները և դրանց նվիրված գիտահետազոտական աշխատանքները, աջակցել մագիստրոսական թեզերի թեմաների ընտրության հարցում: Զարգացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ ներկայացնելու, գիտական բանավեճ վարելու ունակություններն ու հմտությունները: Իրականացնել գիտական հետազոտություն կատարելու մեթոդաբանական աջակցություն:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
Դիդակտիկ նյութերի պատրաստում։
Գիտական հաղորդումներ և զեկույցներ։ Քննարկում և բանավեճ։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատվում է ստուգարքի ձևաչափով։ Դրական ստանում են այն մագիստրոսները, ովքեր հանդես են գալիս մագիստրոսական ատենախոսության շրջանակներում կատարվող հետազոտության վերաբերյալ հակիրճ զեկուցումներով՝ ներկայացնելով իրենց հետազոտության պլանը, մագիստրոսական թեզի հիմնադրույթները, կատարման ընթացքը/առաջընթացը և արդյունքներն ըստ տվյալ կիսամյակի համար ԵՊՀ-ում սահմանված չափանիշների:
6. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
1904 | Գիտական սեմինար | 2 |
1-ին, 2-րդ, 3-րդ կիսամյակներ
30 ժամ սեմինար
Շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/1904/Մ00
1. Դասընթացի նպատակ
մագիստրոսներին ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները և դրանց նվիրված գիտահետազոտական աշխատանքները, աջակցել մագիստրոսական թեզերի թեմաների ընտրության հարցում: Զարգացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ ներկայացնելու, գիտական բանավեճ վարելու ունակություններն ու հմտությունները: Իրականացնել գիտական հետազոտություն կատարելու մեթոդաբանական աջակցություն:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները, 2. ինքնուրույն ընտրել գիտական հետազոտության մեթոդները։ բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ 3. իրականացնել ինքնուրույն գիտական հետազոտություն, 4. ներկայացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. արդյունավետ օգտվել տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով, 6. վերլուծել փաստեր, կատարել հետևություններ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
մագիստրոսներին ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները և դրանց նվիրված գիտահետազոտական աշխատանքները, աջակցել մագիստրոսական թեզերի թեմաների ընտրության հարցում: Զարգացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ ներկայացնելու, գիտական բանավեճ վարելու ունակություններն ու հմտությունները: Իրականացնել գիտական հետազոտություն կատարելու մեթոդաբանական աջակցություն:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
Դիդակտիկ նյութերի պատրաստում։
Գիտական հաղորդումներ և զեկույցներ։ Քննարկում և բանավեճ։ 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատվում է ստուգարքի ձևաչափով։ Դրական ստանում են այն մագիստրոսները, ովքեր հանդես են գալիս մագիստրոսական ատենախոսության շրջանակներում կատարվող հետազոտության վերաբերյալ հակիրճ զեկուցումներով՝ ներկայացնելով իրենց հետազոտության պլանը, մագիստրոսական թեզի հիմնադրույթները, կատարման ընթացքը/առաջընթացը և արդյունքներն ըստ տվյալ կիսամյակի համար ԵՊՀ-ում սահմանված չափանիշների:
6. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
1904 | Գիտական սեմինար | 2 |
1-ին, 2-րդ, 3-րդ կիսամյակներ
30 ժամ սեմինար
Շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/1904/Մ00
1. Դասընթացի նպատակ
մագիստրոսներին ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները և դրանց նվիրված գիտահետազոտական աշխատանքները, աջակցել մագիստրոսական թեզերի թեմաների ընտրության հարցում: Զարգացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ ներկայացնելու, գիտական բանավեճ վարելու ունակություններն ու հմտությունները: Իրականացնել գիտական հետազոտություն կատարելու մեթոդաբանական աջակցություն:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները, 2. ինքնուրույն ընտրել գիտական հետազոտության մեթոդները, բ. բուն մասնագիտական կարողություններ 3. իրականացնել ինքնուրույն գիտական հետազոտություն, 4. ներկայացնել գիտական հաղորդումներ և և զեկույցներ. գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. արդյունավետ օգտվել տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով, 6. վերլուծել փաստեր, կատարել հետևություններ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
մագիստրոսներին ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները և դրանց նվիրված գիտահետազոտական աշխատանքները, աջակցել մագիստրոսական թեզերի թեմաների ընտրության հարցում: Զարգացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ ներկայացնելու, գիտական բանավեճ վարելու ունակություններն ու հմտությունները: Իրականացնել գիտական հետազոտություն կատարելու մեթոդաբանական աջակցություն:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
Դիդակտիկ նյութերի պատրաստում,
Գիտական հաղորդումներ և զեկույցներ, Քննարկում և բանավեճ: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատվում է ստուգարքի ձևաչափով: Դրական ստանում են այն ուսանողները, ովքեր հանդես են գալիս մագիստրոսական թեզի շրջանակներում կատարվող հետազոտության վերաբերյալ հակիրճ զեկուցումներով՝ ներկայացնելով իրենց հետազոտության պլանը, մագիստրոսական թեզի հիմնադրույթները, կատարման ընթացքը,/առաջընթացը/ և արդյունքներն՝ ըստ տվյալ կիսամյակի համար ԵՊՀ-ում սահմանված չափանիշների:
6. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
1902 | Գիտական սեմինար | 2 |
1-ին, 2-րդ, 3-րդ կիսամյակներ
30 ժամ սեմինար
Շաբաթական 2 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/1904/Մ00
1. Դասընթացի նպատակ
մագիստրոսներին ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները և դրանց նվիրված գիտահետազոտական աշխատանքները, աջակցել մագիստրոսական թեզերի թեմաների ընտրության հարցում: Զարգացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ ներկայացնելու, գիտական բանավեճ վարելու ունակություններն ու հմտությունները: Իրականացնել գիտական հետազոտություն կատարելու մեթոդաբանական աջակցություն:
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. Գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները, 2. ինքնուրույն ընտրել գիտական հետազոտության մեթոդները, բ. բուն մասնագիտական կարողություններ 3. իրականացնել ինքնուրույն գիտական հետազոտություն, 4. ներկայացնել գիտական հաղորդումներ և և զեկույցներ. գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 5. արդյունավետ օգտվել տեղեկատվական տարբեր աղբյուրներից (ներառյալ ինտերնետային) տեղեկատվություն քաղելու, քննադատաբար վերլուծելու և ներկայացնելու նպատակով, 6. վերլուծել փաստեր, կատարել հետևություններ: 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
մագիստրոսներին ներկայացնել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները և դրանց նվիրված գիտահետազոտական աշխատանքները, աջակցել մագիստրոսական թեզերի թեմաների ընտրության հարցում: Զարգացնել գիտական հաղորդումներ և զեկուցումներ ներկայացնելու, գիտական բանավեճ վարելու ունակություններն ու հմտությունները: Իրականացնել գիտական հետազոտություն կատարելու մեթոդաբանական աջակցություն:
4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
Դիդակտիկ նյութերի պատրաստում,
Գիտական հաղորդումներ և զեկույցներ, Քննարկում և բանավեճ: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Գնահատվում է ստուգարքի ձևաչափով: Դրական ստանում են այն ուսանողները, ովքեր հանդես են գալիս մագիստրոսական թեզի շրջանակներում կատարվող հետազոտության վերաբերյալ հակիրճ զեկուցումներով՝ ներկայացնելով իրենց հետազոտության պլանը, մագիստրոսական թեզի հիմնադրույթները, կատարման ընթացքը,/առաջընթացը/ և արդյունքներն՝ ըստ տվյալ կիսամյակի համար ԵՊՀ-ում սահմանված չափանիշների:
6. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |
||
0000 | Մասնագիտական պրակտիկա | 3 |
3-րդ՝ աշնանային կիսամյակ
6 ժամ օրական
3 շաբաթ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/1906/Մ13
1. Դասընթացի նպատակ
ուսանողին մասնակից դարձնել իրավապահ, դատական մարմինների և այլ պետական գերատեսչությունների գործառույթներին և հասանելիություն ապահովել պրակտիկ նյութերին։
Զարգացնել ուսանողների մասնագիտական գործնական կարողություններն ու հմտությունները քրեական արդարադատության ոլորտի օրենսդրության և դրա կիրառման պրակտիկայի ուղղությամբ։ Պրակտիկայի ընթացում ձեռք բերված գործնական նյութերով հարստացնել ընթացիկ գիտահետազոտական աշխատանքը։ 2. Կրթական վերջնարդյունքներ
ա. մասնագիտական գիտելիք և իմացություն
1. ներկայացնել քրեական, քրեական դատավարության, քրեակատարողական ոլորտների օրենսդրությունը, ինստիտուցիոնալ համակարգը, դատական պրակտիկան, 2. նկարագրել մասնագիտական ոլորտի օրենսդրության կիրառման պրակտիկ հիմնախնդիրները, բ. բուն մասնագիտական կարողություններ 3. գործնականում կիրառել ստացված տեսական գիտելիքները, 4. իրավական գնահատական տալ խնդրահարույց իրավիճակներին 5. իրականացնել իրավախորհրդատվություն, գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 6. կազմել դատավարական փաստաթղթեր, համապատասխան միջնորդություններ և բողոքներ, 7. ուսումնասիրել և գտնել իրավիճակներին համապատասխան նախադեպային որոշումներ, կիրառել նախադեպային որոշումները։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
ուսանողին մասնակից դարձնել իրավապահ, դատական մարմինների և այլ պետական գերատեսչությունների գործառույթներին և հասանելիություն ապահովել պրակտիկ նյութերին։
Զարգացնել ուսանողների մասնագիտական գործնական կարողություններն ու հմտությունները քրեական արդարադատության ոլորտի օրենսդրության և դրա կիրառման պրակտիկայի ուղղությամբ։ Պրակտիկայի ընթացում ձեռք բերված գործնական նյութերով հարստացնել ընթացիկ գիտահետազոտական աշխատանքը։ 4. Դասավանդման և ուսումնառության ձևերն ու մեթոդները
Պրակտիկան կազմակերպվում է գիտական ղեկավարի հետ համատեղ կազմված և հաստատված ծրագրով։
Իրականացվում է ԵՊՀ-ից դուրս՝ ՀՀ դատական համակարգում, ՀՀ դատախազության համակարգում, ՀՀ քննչական կոմիտեում, ՀՀ փաստաբանական պալատում, Նոտարական պալատում, պետական և մասնավոր հիմնարկություններում և այլն: 5. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Պրակտիկան գնահատվում է ստուգարքի ձևով։ Պրակտիկան գնահատվում է դրական այն դեպքում, երբ մագիստրոսը մասնակցել է պրակտիկային, կատարել ծրագրով նախատեսված առաջադրանքները, ներկայացրել հաշվետվությունները և պրակտիկայի վայրից՝ դրական բնութագիրը։
6. Հիմնական գրականության ցանկ.
7. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Ծանոթացում պրակտիկայի անցկացման վայրի աշխատանքային առանձնահատկություններին։
Կատարելիք աշխատանքի հստակ ձևակերպում։ Կատարելիք աշխատանքի ժամանակացույցի կազմում։ Ըստ ժամանակացույցի՝ անհրաժեշտ աշխատանքների կատարում: |
||
0000 | Մագիստրոսական թեզ | 18 |
3-րդ՝ աշնանային կիսամյակ
Ինքնուրույն աշխատանքի ժամաքանակը՝ 540 ժամ
ՊԱՐՏԱԴԻՐ
1902/1904/Մ00
1. Դասընթացի նպատակ
արտացոլել "Իրավագիտություն" մասնագիտության շրջանակներում մագիստրոսի ձեռք բերած գիտելիքները հետազոտական աշխատանքում կիրառելու, քրեական արդարադատության ոլորտին առնչվող խնդիրներ բարձրացնելու ու դրանց թե՛ տեսական, թե՛ պրակտիկ լուծումներ առաջադրելու հմտություններ։
2. Կրթական վերջնարդյունքներ
բ. գործնական մասնագիտական կարողություններ
1. նկարագրել քրեական արդարադատության ոլորտի մասնագիտական առանձնահատկությունները, 2. բացահայտել քրեական արդարադատության ոլորտի հիմնախնդիրները։ գ. ընդհանրական/փոխանցելի կարողություններ 4. գործնականում կիրառել ստացված տեսական գիտելիքները, 5. իրականացնել գիտահետազոտական աշխատանք։ 3. Դասընթացի ընդհանուր նկարագիր
արտացոլել "Իրավագիտություն" մասնագիտության շրջանակներում մագիստրոսի ձեռք բերած գիտելիքները հետազոտական աշխատանքում կիրառելու, քրեական արդարադատության ոլորտին առնչվող խնդիրներ բարձրացնելու ու դրանց թե՛ տեսական, թե՛ պրակտիկ լուծումներ առաջադրելու հմտություններ։
4. Գնահատման մեթոդները ու չափանիշները
Մագիստրոսական թեզի հրապարակային պաշտպանությունն իրականացվում է համաձայն ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2017 թ. նոյեմբերի 7-ի թիվ 1282-Ն
հրամանով հաստատված «ՀՀ բարձրագույն մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող հաստատությունների շրջանավարտների ամփոփիչ ատեստավորման» կարգի: 5. Դասընթացի հիմնական բաժիններ
Տիտղոսաթերթ
Ստորագրությունների էջ Համառոտագիր Բովանդակություն Ներածություն Հիմնական մաս Եզրակացություններ (և առաջարկություններ) Օգտագործված գրականության ցանկ Հավելվածներ |